آریا جوان

آخرين مطالب

بازی Kunitsu-Gami در سال 2024 برای کنسول‌ها و کامپیوتر منتشر می‌شود فناوری

بازی Kunitsu-Gami در سال 2024 برای کنسول‌ها و کامپیوتر منتشر می‌شود
  بزرگنمايي:

آریا جوان - دیجی کالا / کمپانی کپ‌کام (Capcom) به تازگی اعلام کرده که بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess در سال 2024 برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.
داستان این اثر از آنجا شروع می‌شود که کوه افسانه‌ای کافوکو توسط یک آلودگی شیطانی پوشانده می‌شود و 12 ماسک از جمله قدرت‌های ویژه‌ی آن‌ها به سرقت می‌رود. قهرمان داستان، سو (Soh)، باید با یوشیرو (Yoshiro)، دوشیزه‌ای با قدرت‌های الهی، برای پاکسازی مناطق مختلف و روستا‌ها از آلودگی‌ها همکاری کند. ماسک‌هایی که سو و روستاییان استفاده می‌کنند، هر کدام دارای قدرت الهی متفاوتی هستند و این قدرت‌ها کلید محافظت از یوشیرو هستند. همانطور که دهکده‌های مختلف را از آلودگی شیطانی‌ پاک می‌کنید، ماسک‌های بیشتری را بازیابی می‌کنید و با روستاییان مختلف همکاری می‌کنید تا کوه کافوکو را به زیبایی اصلی‌اش بازگردانید.
این بازی اکشن هیجان‌انگیز، شمشیرزنی را با عنصر استراتژی تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام روستایی در سفر شما برای پاکسازی هر دهکده به شما ملحق شود، ترکیب می‌کند. چرخه‌ی آماده شدن برای نبرد در روز و محافظت از دوشیزه و روستا در برابر ارواح شیطانی کوهستان با نام The Seethe در شب برای موفقیت سو بسیار مهم است. شما باید در طول روز، دهکده را کاوش کنید، آلودگی‌ها را پاکسازی کنید و روستاییان را نجات دهید تا بتوانند به شما در نبرد بپیوندند.

روستاییان نجات یافته در کنار سو خواهند جنگید اما تصمیم در مورد اینکه کدام قدرت به هر روستایی اعطا شود با شماست. ماسک‌های مختلف قدرت‌های متفاوتی را اعطا می‌کنند که به برخی از روستاییان کمک می‌کنند در حملات از فاصله‌ی نزدیک برتری پیدا کنند، در حالی که دیگران می‌توانند همراهان شما را شفا دهند. به طور کلی در مورد اینکه کدام روستایی را استخدام می‌کنید و کجا آن‌ها را قبل از جنگ مستقر می‌کنید، باید به خوبی فکر کنید.
هر دهکده دارای دروازه‌های قابل تشخیص است و موفقیت نهایی بر این مورد وابسته است که آیا یوشیرو، می‌تواند با موفقیت از آن دروازه‌ها عبور کند، قبل از اینکه با شکست مواجه شود. با این حال هر دروازه به یک جهان شیطانی متصل است و یک ورودی برای شیاطین The Seethe فراهم می‌کند. شما باید یوشیرو را به سمت دروازه‌ها راهنمایی کنید تا آلودگی‌ها را پاک کرده و دهکده‌ها را نجات دهید.
نحوه‌ی استفاده‌ی عاقلانه از زمان قبل از غروب بسیار مهم است. در این میان علاوه‌بر مدیریت زمان، بازیکنان باید برای نبردهای خود در شب نیز استراتژی داشته باشند. در واقع استراتژی‌های بازیکنان در کنار مهارت‌های مدیریت منابع و زمان مورد آزمایش قرار می‌گیرند. در تریلر بازی، شما همچنین اولین نگاه خود را به کاگورا دارید. کاگورا در واقع رقص‌های سنتی برگرفته از آیین شینتو در ژاپن بوده که از نسلی به نسل دیگر برای پاکسازی افراد آلوده منتقل شده است. هم یوشیرو و هم سوه کاگورا را به شیوه‌های قابل توجه‌ی خود اجرا می‌کنند.
گفتنی است که سیت‌ها شکل‌ها و اشکال مختلف شیطانی با حملات و توانایی‌های مختلف به خود می‌گیرد. هر دشمن از یوکای‌های ژاپنی مختلف الهام گرفته شده است و نگاهی درونی به زیبایی‌شناسی تاریکی ارائه می‌دهد که سو و روستاییان را در طول نبرد هر شب غرق می‌کند. کارگردان بازی، شوییچی کاواتا (Shuichi Kawata)، می‌گوید:
امیدوارم از تریلر جدید بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess لذت برده باشید. مدتی از معرفی این عنوان در سال گذشته می‌گذرد، اما‌ امیدوارم گیم‌پلی جدیدی که به تازگی تماشا کردید، به شما نشان دهد که بازی ارزش انتظار را دارد. پس از انتشار Shinsekai: Into the Depths در چهار سال پیش، ما آماده هستیم تا فصل جدیدی را برای بازیکنان در سراسر جهان باز کنیم تا از آن لذت ببرند. این بازی دارای ترکیبی بسیار متمایز از ژانر‌های اکشن و استراتژی است و از عناصر مختلف فرهنگ ژاپن الهام گرفته است. با همه‌ی این‌ها، ما هیجان‌زده هستیم تا همه این بازی را تجربه کنند. ما در حال حاضر در مراحل نهایی توسعه هستیم و تیم سازنده سخت تلاش می‌کند تا بتواند بهترین تجربه‌ای را که این بازی می‌تواند ارائه دهد، فراهم کند. بنابراین‌ امیدواریم منتظر آن باشید.
بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess در سال 2024 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی همچنین از طریق سرویس گیم‌ پس در دسترس خواهد بود. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

supports HTML5 video

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1286911/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

طارمی 15 دقیقه بازی کرد، پورتو 2 امتیاز از دست داد

مدیر اینتر خرید طارمی را تایید کرد؛ کیفیت تیم بالا می رود

ستاره سیتی: به این دلیل رئال تیم بسیار عجیبی است

خلاصه بازی پورتو 2 - اسپورتینگ 2

پاس گل احسان حاج صفی در مقابل پائوک

وقت انتقام از پرسپولیس فرا رسید

اعتراض ستاره تاتنهام به داوری لیگ برتر

محمد صلاح تهدید کرد؛ اگر حرف بزنم آتش به پا خواهد شد!

طاهری: مقابل تایلند بدون نقص بودیم

چمپیونزلیگ زنان؛ حریف بارسلونا در فینال مشخص شد

دانشگر آماده سفر به تهران برای تقابل با پرسپولیس

اولین تیم سقوط کننده از بوندسلیگا مشخص شد

سیو جالب یک دروازه بان در لیگ لبنان!

فقط یه نفر می تونست و می تونه نویر رو به وحشت بندازه؛ CR7

خوراکچی: لحظه به لحظه تیم تایلند را آنالیز کردیم

حضور «تنهای» یزدانی در بوداپست؛ قاسم‌پور کجای ماجراست؟

آپدیت جدید گرن توریسمو 7 از ماشین‌های برقی رونمایی می‌کند

ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است

صلاح مقابل کلوپ؛ چه کسی باعث پیشرفت دیگری شد؟

رویای گولر؛ اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ

تصویر بهشتی بر مزار طالقانی

ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم

غافل‌گیری جدید اپل برای طرفدارانش

ناکامی ببر در شکار طاووس

نماهنگ "خلصنا من الفراق الحرم" با صدای پویانفر

صداوسیما باز هم حقوق هنرمندان را نقض کرد

پاس گل احسان حاج صفی در بازی امشب آاک مقابل پائوک

تاثیرگذاری احسان حاج صفی روی گل دوم آاک مقابل پائوک

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد

پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد

کری ستاره رم برای لورکوزن؛ رکوردشان را می‌شکنیم!

2 مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

4 پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

12 کاراته‌کا در انتخابی مرحله دوم تیم امید بانوان

تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها

شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است

علت حذف بیانیه استقلال؛ فرار از جریمه میلیاردی!

اگر این نشانه ها را دارید یعنی شخصیت قوی دارید

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

این گوشی نوستالژی نوکیا پس از 25 سال همراه با طراحی مدرن باز می‌گردد

مدل ارتباط ماهواره‌ای یکی از قوی‌ترین گوشی‌های دنیا امروز عرضه می‌شود

اولین گوشی اندرویدی سامسونگ 15 سال پیش رونمایی شد

عاقبت خوابیدن پشت فرمون رانندگی!

نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده

جمله ای که دل روناک «نون خ» را شکاند

سیاوش مفیدی؛ از فوتبالیستی تا بازیگری

یک داستان عاشقانه از پارسا پیروزفر و حواشی‌اش

عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏

خطیر در استقلال ماندنی شد

اولین تغییر بزرگ مالک جدید؛ استقلالِ خلیج فارس!