آریا جوان

آخرين مطالب

فال روزانه شنبه 11 فرودین 1403 خواندنی

فال روزانه شنبه 11 فرودین 1403
  بزرگنمايي:

آریا جوان - همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است که روحیه‌تان را از دست داده‌اید و مانند سابق تلاش نمی‌کنید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در سال تولدتان جدیت بیشتری در زندگی به کار بگیرید و حتی برای لحظه‌ای دست از تلاش نکشید. اتفاق‌های فرخنده‌ای در این سال انتظار شما را می‌کشد. به شرط اینکه از این موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. فروردین را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در انتهای این ماه، خطری در کمین شماست. به اردیبهشت که رسیدید، عشقی آتشین به جان شما میفتد. مواظب احساسات خود باشید و کاری انجام ندهید که به ضرر شما باشد. سایه همای سعادت در خرداد امسال روی سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. اَمرداد امسال با شرایطی برای مسافرت روبه‌رو خواهید شد. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های شیرین به دیار خود باز گردید. غصه‌ای در شهریور امسال به جان شما میفتد. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌های‌تان را زمین بگذارید. تغییر مهمی در مهر امسال در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول، ناخوشایند به‌نظر می‌رسد. با این حال غم به دل خود راه ندهید، زیرا در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد. به آبان که رسیدید، چشم از دارایی‌های خود بر ندارید. در این ماه احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموال شما بزند. در آذر با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. این آشنایی را به بهانه‌‌ای برای گسترش دامنه دوستان‌تان تبدیل کنید. در دی ماه امسال فرصتی پیدا می‌کنید تا مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. در اسفند امسال اتفاق غیر منتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق، شما را از هدف‌های‌تان دور کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغی تابناک در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

آریا جوان


لطفی که در حق یکی از دوستان انجام داده‌اید بی‌پاسخ نمی‌ماند و این دوست امروز از شما قدردانی خواهد کرد. مدتی است که از کسی پول قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید، امروز موعد پرداخت این پول فرا رسیده و کسی که از ایشان پول گرفته‌اید انتظار بازپرداخت این قرض را دارد. این پول را حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده فراهم کنید و دِین خود را ادا نمایید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای شادی شما انجام خواهد داد. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده در میان بگذارید ولحظه‌های شادی را تجربه کنید. عازم سفری هستید، اما بهتر است که عطای سفر را به لقایش ببخشید چرا که در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد. نقاط ضعف خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت آنها باشید.

آریا جوان


خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. انسان عجولی هستید، اما اجازه ندهید این روحیه کارهای مالی و تجاری شما را به خطر بیندازد. کار مهمی برای شما پیش می‌آید. این کار کمی دشوار است و ممکن است برای انجام آن سهل‌انگاری کنید. اجازه ندهید این احساس به شما غلبه کند. کار مهمی که با آن روبه‌رو می‌شوید را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. یکی از دوستان نزدیک، امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. محبت این دوست را پیش خودتان نگذارید و لطف ایشان را در اولین فرصت جبران کنید. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصابتان را هم حسابی خورد می‌کند. فکر بکری به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. مطمئن باشید انجام این فکر، دستاوردهای بیشتری به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز از در محبت با شما وارد می‌شود و حسابی تحویلتان می‌گیرد. محبت عشقی زندگی‌تان را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. موقعیتی برای پیشرفت سر راه شما قرار می‌گیرد. این موقعیت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید.

آریا جوان


احترام همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را نگه نمی‌دارید و گفتار پسندیده‌ای با ایشان ندارید، این رویکرد زمینه دلخوری ایشان را فراهم کرده است. در نتیجه اگر نمی‌خواهید رابطه‌تان رو به سردی بگذارد، از امروز تصمیم بگیرید که گفتار محترمانه‌ای با عشق ‌زندگی‌تان داشته باشید و همیشه احترام ایشان را نگه دارید. علاقه زیادی به نشست‌و‌برخاست با اطرافیان دارید، اما امروز ترجیح می‌دهید که تنها باشید و کسی مزاحم‌تان نشود، این اتفاق خواهد افتاد و فرصتی برای تنهایی و استراحت پیدا می‌کنید. فکرهای بی‌شماری در سر دارید و شبی نیست که خواب آسوده‌ای تجربه کنید، به صلاح شما نیست که این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری برای رسیدن به آرامش بردارید و شب‌هایی آسوده با خوابی عمیق را تجربه نمایید. در میان برنامه‌ کاری شلوغی که دارید، فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و به حرف‌های‌‌شان گوش فرا دهید. این فرصت را مغتنم بدانید و به اهل منزل ثابت کنید که از هم‌صحبتی با آنها نهایت لذت را می‌برید. اوضاع بر وفق مراد شما خواهد بود، اگر عجله را کنار بگذارید و سهل‌انگاری نکنید.

آریا جوان


گرفتاری‌های خود را به تنهایی تحمل نکنید و بار مشکلات خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. بیشتر از همیشه به فکر تامین رفاه و آسایش اعضای خانواده باشید. اعضای خانواده را سرزنش نکنید و اجازه مشارکت در تصمیم‌های مهم زندگی به آنها بدهید. در محل ‌کار یا منزل با مشکلی روبه‌رو می‌شوید، اما اجازه ندهید این مشکل شما را ناراحت کند. رازی در دل پنهان دارید و می‌خواهید این راز را با یکی از آشنایان درمیان بگذارید، اما بهتر است فکر چنین کاری را از سر بیرون کنید و این راز را برای همیشه در سینه خود سربه‌مهر نگه دارید. امروز روز عاشقی شماست و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشمتان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. نگرانی و اضطرابی که به جان شما افتاده را با انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پایان بخشید.

آریا جوان


زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با تلاش بیشتر، دامنه موفقیت‌های خود را افزایش دهید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. اعضای خانواده امروز ثابت می‌کنند که لحظه‌ای از پشتیبانی و حمایت شما غافل نمی‌شوند. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید. محبت همسر یا عشق‌ زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق ‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد. قدر لحظه‌های زندگی خود را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت طلاست. کارهای ناتمام را به پایان برسانید و تنبلی را کنار بگذارید.

آریا جوان


انسان توانمندی هستید، اما همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید و این وضعیت سرخوردگی شما را به دنبال داشته است. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست و در اولین فرصت از دست سرزنش خودتان بردارید و توانمندی‌هایتان را به رخ اطرافیان بکشید. دوستی قدیمی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز نصحیت‌هایی را برای افزایش درآمد در اختیار شما می‌گذارد، این نصیحت‌ها را انجام دهید و به لطف توصیه‌های این دوست، شرایط را برای افزایش درآمد مهیا سازید. پیشنهادی برای افزایش درآمد دریافت می‌کنید. به صلاح شماست که این پیشنهاد را جدی بگیرید. مطمئن باشید انجام آن، دستاوردهای چشمگیری به کارنامه زندگی شما اضافه می‌کند. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقلتان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد. یکی از همسایه‌ها یا اعضای فامیل چشم دیدن پیشرفت‌های شما را ندارد و امروز حسابی شما را به دردسر می‌میندازد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و حساب این فرد را کف دستش بگذارید. خبر ناخوشایندی از طرف یکی از آشنایان دور به دست شما می‌رسد. با فردی که سنگ‌ صبور شماست صحبت کنید و باز غصه‌هایتان را زمین بگذارید.

آریا جوان


مشاجره‌ای میان اعضای خانواده ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این مشاجره اعصاب شما را به هم بریزد و روزتان را خراب کند. عزم کرده‌اید تا پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌‌اید را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید، این سرمایه‌گذاری هیچ اشکالی ندارد و روز خوبی را برای افزایش درآمد انتخاب کرده‌اید، اما در جریان باشید که این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به دنبال ندارد، ولی اگر صبر و تلاش بیشتری به خرج دهید، در دراز مدت سود سرشاری از این سرمایه‌گذاری خواهید برد. با یکی از آشنایان که مدت‌هاست خبری از وی نداشتید، ملاقات می‌کنید. دیدارها را تازه کنید و با هم‌صحبتی با این رفیق دیرینه به آرامش برسید. امروز با دلبری زیبا و پری‌چهره آشنا می‌شوید. این آشنایی عشقی آتشین را در دل شما روشن خواهد کرد. اجازه ندهید شعله‌های این عشق خاموش شود و به خاطر داشته باشید که با عشقی ماندگار طرف هستید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید. لحن گفتار خود را تغییر دهید و با صحبت‌های خودخواهانه اطرافیان را ناراحت نکنید. در غیر این صورت و آشنایان شما را کنار می‌گذراند و به فرد منزوی تبدیل خواهید شد.

آریا جوان


مشکل بزرگی که با آن دست‌به‌گریبان هستید، از سر راهتان برداشته می‌شود. از این شرایط درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را پربارتر کنید. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که امروز به این فرد می‌دهید را نخواهید دید. یکی از اعضای خانواده نیازمند مشورت با شماست. تجربه‌ای که در طول سال‌های زندگیتان اندوخته‌اید را با این فرد به اشتراک بگذارید و ایشان را از مشورت خود بهره‌مند سازید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز رفتار عجیبی را در پیش خواهد گرفت. برای چنین رفتاری به ایشان سخت نگیرید و مطمئن باشید گذر زمان، رفتار عجیب ایشان را تغییر خواهد داد. کارهای زیادی دارید و فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند. یکی از دوستان قدیمی که مدتی است خبری از ایشان ندارید، امروز با شما تماس می‌گیرد تا با هم دیداری داشته باشید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.

آریا جوان


با انجام کارهای هیجان‌انگیز و مسرت بخش، فکرهای ناراحت‌کننده را از سرتان بیرون کنید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز از عشق برای شما چیزی کم نخواهد گذاشت. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های وی را جبران کنید. بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید، در غیر این‌ صورت حرف یا رفتار ناپسندی انجام می‌دهید که این رفتار زمینه شرمساری شما را در نزد دوستان و آشنایان فراهم خواهد کرد. ایده‌ای بکر به ذهنتان می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.

آریا جوان


از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنینتان را پشت‌‌گوش نیندازید. در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که راهی بستر بیماری شوید. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. مشکلی در سر راه شما سبز می‌شود و برای حل این مشکل کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده متوجه مشکل شما می‌شوند و به کمک آنها، این مشکل را راحت‌تر از چیزی که انتظارش را داشتید، پشت‌سر خواهید گذاشت. کمکی که اعضای منزل امروز به شما می‌کنند را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت به فکر جبران این کمک باشید. موقعیت جدیدی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

آریا جوان


کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. مشکلات مالی زیادی دارید و این وضعیت باعث شده تا تمرکزتان را از دست بدهید. به صلاح شما نیست که بگذارید این وضعیت ادامه پیدا کند. برای حل مشکلات مالی تلاش بیشتری به خرج دهید و توانمندیهای خود را دست کم نگیرید. مهمانی بزرگی ترتیب‌ داده‌اید و در این مهمانی حساب به شما و مهمان‌ها خوش خواهد گذشت. مدتی است که خواب‌‌وخوراک مناسبی ندارید و از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. قبل از اینکه این روحیه سلامت شما را به خطر بیندازد، توجه بیشتری به خودتان اختصاص دهید و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. مهمان‌ ‌ناخوانده‌ای در راه منزل شماست. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید. فرصت فراغتی که دست می‌دهد را به رسیدگی به منزل اختصاص دهید.

آریا جوان


احتمال دارد که امروز کالایی با ارزش یا پولی را گم کنید. به صلاح شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و چشم از اموال و دارایی‌های خود بر ندارید. اخبار فرخنده‌ای به دستتان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید. جادوی عشق و محبت را دست‌کم نگیرید و با اطرافیان مهربان‌تر باشید. بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید. اگر امروز مواظب حرف‌های‌تان نباشید، مشاجره‌ای سخت میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و در اولین فرصت بین خودتان و این فرد صلح و صفا برقرار کنید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1296075/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

زیبایی پارک هینویاما در ژاپن

عکس هایی جدید از ژست جالب جواد عزتی و شبنم قربانی

فصل پنجم سریال «نون خ» چطور بود؟

هشدار گل خوردن سرمربی به مدافعان پرسپولیس

این ستاره استقلال آسمان تبریز را ناآرام می‌کند

ستاره بایرن: عاشق بازی برابر وینی هستم!

خاطره‌بازی بایرنی‌ها و رئالی‌ها از پنالتی‌های افسانه‌ای

لواندوفسکی: توپ طلای 2021 مال من بود!

معرفی 24 جوان ایرانی برای دفاع از قهرمانی جهان

طالبی: برنده پرسپولیس – سپاهان به سمت قهرمانی می‌رود

پایان هفته نخست مسابقات تنیس ساحلی با معرفی نفرات برتر

برگزاری دومین اردوی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال بانوان

سهمیه ایران برای لیگ نخبگان سال 2024 تغییری نکرده است

ویدئوی پُربازدید از اقدام تحسین‌برانگیز یک معلم

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان

قیمت احتمالی گوشی اکسپریا 1 VI سونی افشا شد

سخن بزرگان/ ﺑﻪ ﺟﺎی ﺍینکه ﻋﺎﺑﺪ ﺑﺎﺷﯽ ، ﻋﺒﺪ ﺑﺎش!

تا بحال مرغ عشق رو شونه کردید؟

آبشار نگین دشت شیمبار مسجد سلیمان

خداحافظی سلنا گومز با 430 میلیون کاربر: فقط تلفنی با دوستانم صحبت می‌کنم

بازی موقعیت اضطرابی با «سیاوش مفیدی»

پدیده محبوب مورایس به پرسپولیس رسید

ژاوی: حرف فروش دی‌یونگ را نزنید

جمشیدیان: به تغییرات مالکیتی سرخابی‌ها خوشبین نیستم

شمسایی: قرارداد نداشتم اما به عشق کشورم تا پایان جام ملت‌ها ماندم

درخواست عجیب یزدانی از کادر فنی

شماره 7 آبی‌ها و 8 گل خاطره‌انگیز مقابل تراکتور!

غافلگیری زاهدی و هم تیمی‌هایش توسط هواداران آویسپا

پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور هشتم رقابت‌های شهرهای آسیا

تیم ملی فوتسال باید با تیم‌های طراز اول جهان رقابت کند

دروسی: از سردار رضایت دارم اما می‌توانست بهتر عمل کند

زایمانی که بین 4.5 میلیون مورد، یک بار اتفاق می‌افتد

عملیات نجات شیشه شیر بچه

بررسی جداول بودجه 1403 در دستور کار پارلمان

ویژگی‌های «عملیات وعده صادق» از زبان سخنگوی سپاه

دیدار معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اعضای شورای شهرجزیره در روز شوراها

مدیریت مجموعه های اقتصادیِ بنیاد شهید در آذربایجان شرقی با مشارکت مردم است

فرمانده پایگاه شهیدان سجودی بیمارستان ساسان معرفی شد

پایان عبرت آموز برای راننده مزاحم در اتوبان

برای خواب خوب مقررات بگذارید

فال حافظ دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

فال روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

ویدئویی از سریال جایگزین «نون خ» در آستانه پخش

تلویزیون زهرش را به سریال «پایتخت» ریخت

توخل بایرنی‌ها را امیدوار کرد

بازسازی ورزشگاه آزادی کی به سرانجام می‌رسد؟

شوق پرواز مدافع استقلال در یادگار

موسوی: تعویضی‌ها مقابل پرسپولیس عالی بودند

یونایتد را حول محور برونو فرناندز بسازید!

توصیه‌های سرمربی سابق به نکونام