آریا جوان

آخرين مطالب

فال حافظ سه‌شنبه 28 فروردین 1403 خواندنی

فال حافظ سه‌شنبه 28 فروردین 1403
  بزرگنمايي:

آریا جوان - به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ سه شنبه 28 فروردین را بخوانید.

فروردین
اگه دنبال یه فرصت خوب برای پیشرفت می‌گردی، امروز همون روزه! تو فرصت‌های زیادی رو از دست دادی، ولی نباید بذاری که این موضوع ناامیدت کنه. تمام تمرکزتو بذار رو کاری که تو ذهنت داری و مطمئن باش که اگه عجله نکنی به یه نتیجه‌ی عالی می‌رسی. یکی از اعضای خونوادت به کمکت نیاز داره. بهتره قبل از هر کاری یه کم باهاش وقت بگذرونی و یه جایی برید که خوش بگذره تا با روحیه‌ی خوب حرفاشو بزنه. تو یه مسئله‌ی کاری یا تحصیلی به چیزی که تو ذهنت داری اعتماد کن، لازم نیست که هیچی رو تغییر بدی. تو اصلا دوست نداری که از اسرار بقیه سر در بیاری و یه رازدار خیلی قابل اعتمادی هستی. همین باعث می‌شه که یه نفر تو رو امین و سنگ صبور خودش قرار بده.
اردیبهشت
امروز یه خبری می‌شنوی که شاید خیلی خوشت نیاد. این خبر می‌تونه در مورد یه تغییر تو محل کارت باشه یا در مورد یکی از دوستات. اما نگران نباش، چون تو آینده‌ی نزدیک به نفع تو تموم می‌شه. نذار این خبر روزتو خراب کنه. تو یه همچین روزی باید تمرکز کنی، پس سرتو گرم کارات کن. تو رابطه‌ی عاطفیت زیادی سیاست به خرج می‌دی. گاهی وقتا چیزایی که تو رو به شریکت نزدیک می‌کنه، رفتارهای جسورانه و کودکانه‌ست. پس بد نیست که یه کم روشت رو تغییر بدی. از فکر کردن زیاد و وسواس فکری در مورد یه موضوع دست بردار. ادامه‌ی این کار فقط تو رو خسته و کلافه می‌کنه. تصمیم بگیر و پای تصمیمت وایسا تا بقیه بهت احترام بذارن. دلت برای کسی تنگ شده که سال‌هاست ندیدیش. با این موضوع کنار بیا و خودخوری نکن.
خرداد
امروز حواست باشه، چون ممکنه هر چی که بهش دست بزنی خراب بشه یا از دستت بیفته. بهتره که وقتتو رو کارای عادی و روزمره بذاری تا یه مشکلی پیش نیاد. این چند روزه زیادی درگیر رابطه‌ی عاطفیت شدی. مدام داری رفتارای طرف مقابلت رو تجزیه و تحلیل می‌کنی، ولی حواست باشه که این کار خیلی بده و تاثیر منفی رو رابطه‌تون می‌ذاره. بهتره که این بار خودتو دست جریان بسپاری و بذاری که هر کجا که می‌خواد ببره. ازت خواستن که یه کاری رو انجام بدی یا کمکی به کسی بکنی، ولی تو به خاطر مشغله‌های کاری و زندگی انجامشو انداختی به یه وقت دیگه. بهتره که هر چی زودتر و تا می‌تونی بهشون کمک کنی. از یه نفر دلخوری، ولی اون اصلا از این موضوع خبر نداره.
تیر
امروز روابط اجتماعی‌ات خیلی بالا میره و با کلی آدم جدید آشنا می‌شی. خوبی این آشنایی‌ها اینه که اطلاعات خیلی خوبی ازشون به دست میاری. اگه امروز جایی دعوت شدی، حتما برو. احتمالا با یه نفر آشنا می‌شی که تاثیر خیلی زیادی تو زندگیت می‌ذاره و مسیرهای تازه‌ای رو تو زمینه‌ی شغلی‌ات به روت باز می‌کنه. امروز باید یه تصمیم خیلی جدی در مورد رابطه‌ی عاطفیت بگیری. دقیقا نمی‌دونی که چیکار می‌خوای بکنی. بهتره که به ندای درونی‌ات گوش بدی و هر چی دلت میگه رو عملی کنی. روی پیشنهادی که از نظر مالی بهت میشه خوب فکر کن و از چند نفر با تجربه هم کمک فکری بخواه. از اینکه با رئیس یا کارفرمای خودت صحبت کنی نترس و خواسته‌ات رو بدون هیچ واهمه‌ای بهش بگو. توقع‌ات رو از یه نفر کم کن و مطمئن باش که به زودی همه چیز درست میشه.
مرداد
امروز حسابی سرگرم نظم دادن به کارها و زندگیت هستی. اگه خونه باشی، دوست داری که حسابی تمیز و مرتبش کنی. احتمال اینکه مهمون ناخونده هم داشته باشی زیاده. یکی از دوستای قدیمی یا همسایه‌ها بدون خبر میاد پیشت و یه چیزایی بهت میگه که تا حالا ازشون خبر نداشتی. سعی کن که حرفایی که می‌شنوی رو زود به بقیه نگی. امروز یه حس عمیق‌تر نسبت به شریک زندگیت داری. حرفایی زده که خیلی به دلت نشسته. تو هم عشق واقعی‌تو بهش نشون بده تا اون هم از وجودت دلگرم بشه. تو آدمی هستی که عاشق هیجانی و ریسک کردن هستی، ولی یادت باشه که این شجاعت باید برای پیشرفت و زندگی بهتر تو باشه، نه اینکه بیخود خودتو و اطرافیانت رو به خطر بندازی. تلاش و کوشش مداوم تو حتما یه روزی نتیجه‌ی خوب خودش رو میذاره و به موفقیت و خوشبختی میرسی، شک نکن.
شهریور
امروز باید از محدوده‌ امن خودت بری بیرون و یه کم ریسک کنی. خیلی به بقیه فکر می‌کنی، ولی بد نیست که امروز فقط به خودت فکر کنی و هر چی دلت می‌خواد رو انجام بدی. فرصت‌هایی که تو زندگیت پیش میاد رو به سادگی از دست نده. برای اینکه به پیشنهادهایی که بهت میشه جواب بدی هم عجله نکن. تو با توجه به توانایی‌هایی که داری می‌تونی خیلی بالاتر از جایی که الان هستی باشی. اگه ناخودآگاه حرف دلت رو به کسی زدی، نگران نباش، چون اونم نسبت به تو حس مثبتی داره. امروز یه ملاقات غیرمنتظره داری. یه خبر خیلی خوب هم می‌شنوی که خیلی خوشحالت می‌کنه. یه جایی می‌ری یا با کسی ملاقات می‌کنی که خیلی رو حالت تاثیر میذاره. به زودی به آرزوت میرسی. روی مسئله‌ای که ذهنت رو مشغول کرده زیادی حساسیت نذار.
مهر
خیلی تلاش کردی که به استقلال مالی برسی و تمام نشونه‌ها هم میگن که راه درست رو رفتی. پس اگه امروز یه تماسی بهت شد که در مورد کارت نگرانت کرد، بهش اصلا توجه نکن. تنها چیزی که برای مطمئن شدن از موفقتت نیاز داری، صبر و زمانه. امروز یه سری حرف با شریک زندگیت می‌زنی که نگرانت می‌کنه. این نگرانی از طرف اون نیست، بلکه از طرف خودته، چون مجبوری یه سری حرف‌هایی رو بزنی که به نفع خودت نیست. اما بدون که گفتن این حرفا هیچ تاثیر خاصی رو وضعیت فعلی شما نمی‌ذاره. فرصتی برای شروع درس خوندن و تحصیل تو یه رشته‌ی جدید برات پیش میاد. یه اتفاقی باعث میشه که نتونى به یه کاری که خیلی برات مهمه برسی. مواظب باش و تا فرصت داری سعی کن که جبرانش کنی. یه بسته هم به دستت می‌رسه. یه پولی رو هم کنار بذار که یه چیزی رو تعمیر کنی یا یه چیز جدید بخری.
آبان
امروز سرت خیلی شلوغه، ولی اصلا از این موضوع ناراضی نیستی. امروز یه دوستت سرزده میاد خونتون و یه خبرهای مهمی رو بهت میگه. تو هم ذهنت مشغول این خبرها می‌شه و دنبال این هستی که بیشتر ازشون بفهمی. فقط حواست باشه که تا مطمئن نشدی هیچ تصمیمی نگیری. اگه دنبال یه هدیه‌ی خوب برای عشق زندگیت هستی، امروز روز مناسبی برای این کاره. این کار تو بهش نشون می‌ده که به حرف‌هایی که زدی پایبند هستی. قدر دوستای واقعی و با معرفتت رو بدون و به حرف‌ها و نصیحت‌هاشون گوش بده و عمل کن. دو دلی و شک فقط وقتتو تلف می‌کنه و عصابت رو خورد می‌کنه. به وعده‌های عاشقانه‌ای که واقعی نیستن اعتنا نکن. برای حل کردن یه سری مشکلات باید به یه نفر اعتماد کنی و ازش کمک بخوای.
آذر
امروز یه روز سخت نسبت به بقیه روزها در پیش داری. کارات بیشتر نشده، بلکه انرژی‌ت خیلی کمه. وقتشه که به خودت یه استراحت بدی. مطمئن باش که اگه یه روز کار نکنی هیچ اتفاق بدی نمی‌افته. به جاش ذهنت فرصت کافی برای استراحت پیدا می‌کنه و از فردا با انرژی بیشتری می‌تونی کارت رو ادامه بدی. حس می‌کنی که رابطه‌ی عاطفیت نیاز به یه ترمیم اساسی داره، ولی لازم نیست که زیاد سخت بگیری. تنها کاری که باید امروز انجام بدی اینه که کنار شریک زندگیت بشینی و باهاش حرف بزنی. اگه می‌خوای با کسی شراکت کنی و شک داری، کلید کار اینه که تحقیق کنی و سابقه‌ی اون آدم رو بفهمی. با کوچیک‌ترها هم مثل بزرگ‌ترها رفتار کن. یه کار خیر از طرف تو می‌تونه روی یه حس منفی که نسبت به یه موضوعی داری تاثیر بذاره و از بینش ببره.
دی
یه روز پر از انعطاف، برنامه، اطلاعات، موفقیت، رابطه، تلاش، دلخوری، خانواده و یه عالمه اتفاقای قشنگ! امروز خیلی بیشتر از بقیه روزها انعطاف‌پذیری. یه لیست بلند بالا از کارها داری، ولی عجله نکن. مهم‌ترین چیز امروز اینه که اطلاعات جدید به دست بیاری. با این اطلاعاتی که به دست میاری می‌تونی قدم‌های خیلی بزرگی برداری که تو موفقیت شغلی‌ات هم خیلی تاثیر داره. اگه سعی کنی که با اطرافیانت راحت‌تر رفتار کنی و زیاد تو حاشیه نباشی، روابطت باهاشون هم خیلی بهتر می‌شه. کاری که خیلی برایش تلاش کردی بالاخره نتیجه میده و از خودت و عملکردت خیلی راضی می‌شی. خودت رو برای کسی که برات هیچ ارزشی قائل نیست هلاک نکن، یه جوری رفتار کن که از کسی دلخور نشی. رای حل کردن مشکل خانوادگیت که خیلی وقته حل نشده وقت بذار و یه راه حل جدید پیشنهاد بده تا از این گرفتاری خلاص بشی.
بهمن
یه موضوعی ذهنت رو مشغول کرده، ولی بهتره که مثبت فکر کنی. نذار حواشی تورو از مسیری که شروع کردی دور کنن. یکی از دوستات تشویقت می‌کنه که یه کاری رو انجام بدی. اجباری در کار نیست، اگه فکر می‌کنی که اون کار با شخصیتت سازگار نیست، بهتره که بیخیالش بشی. منتظر یه خبری هستی، ولی هنوز هیچ پیامی دریافت نکردی، نگران نباش، به زودی چیزی که منتظرش بودی رو می‌شنوی. مشورت با بقیه و استفاده از تجربیاتشون به نفعت. به سلامتی خودت بیشتر اهمیت بده. مدتیه که شک و تردید نسبت به یه آدم ذهنت رو پر کرده. نباید به این موضوع زیاد فکر کنی و زندگیت رو با فکر الکی فلج کنی. بدون دعوت جایی نرو، حتی اگه خیلی کنجکاو هستی.
اسفند
هر حرفی که می‌شنوی رو باور نکن. ممکنه بعضی از اطرافیانت بخوان تورو از راهی که داری می‌ری منحرف کنن، پس گول حرفاشون رو نخور. امروز یه کم نگران پولت هستی. هنوز یه سری از قبض‌هاتو پرداخت نکردی و این موضوع اذیتت می‌کنه. بهتره که از خانواده‌ت یه مدت کمک بگیری تا اوضاع دوباره رو به راه بشه. یکی از دوستات منتظر یه خبری از توئه، بهتره که امروز بهش خبر بدی. تو جمع مراقب حرف‌هایی که می‌زنی باش. از یه عادت قدیمی‌ت دست بکش تا یه قدم بزرگ تو زندگیت برداری. یه حرفی بهت زده می‌شه که بهتره اصلا بهش گوش ندی و به راه خودت ادامه بدی. مجبور می‌شی یه چیزی رو به یکی توضیح بدی.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/1303785/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آخرین تغییرات در زمان مسابقات از زبان سهیل مهدی

عیادت از حسین خوشخوان پیشکسوت داوری

گل سوم بارسلونا به والنسیا توسط رابرت لواندوفسکی

اگر این گوشی سامسونگ را دارید، اندروید 14 را نصب نکنید

روایتی که میثاقی روی آنتن تلویزیون بر زبان آورد

معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم

اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه

واکنش رئیس سازمان خصوصی سازی به احتمال تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

فرایند انتقال مالکیت 6 ساله سرخابی‌ها چگونه است؟

عجایب فوتبال ایران؛ شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!

بازیان: مالکیت سرخابی‌ها تا انتهای هفته انتقال می یابد

گل دوم بارسلونا به والنسیا توسط لواندوفسکی

موافقت با تغییر نام استقلال درصورت عدم منع قانونی

فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد

وب‌سایت GSMArena از دسترس بسیاری از کاربران ایرانی خارج شده است

ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است

حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام

کارشناسی داوری ملوان - سایپا

گل اول والنسیا به بارسلونا توسط هوگو دورو

جواد خیابانی: حسرت فرصت های هدر رفته استقلال مقابل جوبیلو ایواتا را می خورم

خاطره علیرضا اکبرپور از شکست استقلال مقابل جوبیلو ایواتای ژاپن

حواشی بازی ملوان و سایپا

گل دوم والنسیا به بارسلونا

حواشی بازی تراکتور و ذوب آهن

کارشناسی داوری تراکتور - ذوب آهن

درآمد مدیاتک از فروش تراشه‌های پرچمدار 50 درصد افزایش یافت

مدل 2024 نوکیا 225 با طراحی دوست‌داشتنی لو رفت

شکایت از OpenAI؛ ChatGPT با مشکل «توهم»، قوانین اتحادیه اروپا را نقض کرده است

دعای قرآنی برای گشایش کار

گوناگون/ فروش ساعت ثروتمندترین مسافر تایتانیک!

ای حریمت آسمانی یا علی موسی الرضا(ع)

حال و هوای بهاری در رُم

پدر اگر تصویر بود

شیرهای دریایی در حال تفریح ​​

گوناگون/ تصاویری از قدیمی‌ترین پوشاک کشف‌شده جهان

دویدنِ بامزه جوجه تیغی را ببینید

سفر دریایی در امتداد آبدره های نروژ

نمایی از آبشار با شکوه شلماش

چهره‌ها/ تصویر یادگاری مهران غفوریان جلوی لامبورگینی چند میلیاردی!

نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم

ادای احترام خاص نوید محمدزاده به بازیگر پیشکسوت

ماجرای آسیب‌دیدگی سعید آقاخانی در پشت صحنه سریال «نون‌ خ»

طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی

شمارش معکوس؛ رانگنیک این هفته به بایرن جواب می دهد

بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند

ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است

توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏

ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند

استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!

اسبقیان: هیچ دخالتی در تغییر نام استقلال نمی‌کنیم