آریا جوان

آخرين مطالب

فال روزانه یکشنبه 6 مرداد 1398 خواندنی

  بزرگنمايي:

آریا جوان - همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوست عزیزی که 6 مرداد به دنیا آمده‌ای، تولدت مبارک! شما شخصی مهربان، همیشه آماده کمک به دیگران، باهوش و تیزبین و متواضع هستید. شما با جسارت درونی و بی‌پروایی خود یک جنگجوی ذاتی هستید و به هیچ مانعی اجازه نمی‌دهید که سر راه رسیدن شما به خواسته‌هایتان قرار بگیرد. در سالی که پیش رو دارید با اراده محکم و تلاش و سخت‌کوشی فوق‌العاده ای که دارید شانس بالایی برای رسیدن به اهداف بلندپروازانه خود خواهید داشت. شما در مطالعه و تحقیق در هر زمینه‌ای دقت عمل بسیار بالایی خواهید داشت و به همین دلیل در پروژه‌هایی که به عهده می‌گیرید موفقیت‌های قابل توجهی را کسب خواهید کرد. با این همه شما گاهی در تصمیم گیری هایتان عجولانه رفتار می‌کنید و این عادت می‌تواند امسال برایتان گرانتر از هروقت دیگری تمام شود. شما ممکن است سعی کنید کارها و پروژه‌هایی را به عهده بگیرید که نسبت به توانایی‌ها و امکاناتی که در اختیار دارید بیش از اندازه بزرگ هستند و نتوانید به تنهایی آنها را به انجام برسانید. شما امسال در هر جمعی که قرار بگیرید با مهارت های فوق‌العاده ای که در برقراری ارتباط با دیگران و صحبت کردن دارید در مرکز توجه قرار خواهید گرفت و از محبوبیت زیادی برخوردار خواهید بود. این وضعیت باعث می‌شود دوستان جدیدی پیدا کنید که می‌توانند به رشد شخصی و حرفه ای شما کمک زیادی بکنند و فرصت‌های جدیدی را در اختیارتان قرار دهند. مهر، دی و اردیبهشت بهترین و مهم‌ترین ماه‌های سال هستند.
فروردین
امروز صبح وقتی به همسرتان نگاه می‌کنید به جای تمام اختلافات جزئی و مشکلاتی که بین شما وجود دارند به این فکر کنید که چه چیزی باعث شده است که او را به عنوان همسر خود انتخاب کنید، به خاطرات خوب گذشته فکر کنید و روزهای خوبی که در کنار هم داشته اید. به جای اینکه منتظر بمانید تا او حال شما را خوب کند و برای شما کارهایی را انجام دهد که دوست دارید، شما امروز را به او اختصاص دهید و هر چه در توان دارید را به کار بگیرید تا حس خوب دوست داشته شدن را به او هدیه کنید. شاید با این تلاش شما همه چیز به حالت روزهای اول آشناییتان باز نگردد، اما همین قدم‌های کوچک می‌توانند تأثیری بسیار بیشتر از آنچه خودتان فکر می‌کنید در بهتر شدن رابطه‌تان داشته باشند.
اردیبهشت
امروز از همان ساعات آغازین روز اینطور به نظر می‌رسد که نیرویی موذی و قوی سعی در به هم ریختن برنامه‌هایی دارد که شما برای امروزتان داشته‌اید. ترافیک، اختلال در شبکه تلفن همراه و حتی در سیستم بانکی باعث کند شدن روند کارهایتان شده است و این اصلا برای شما خوشایند نیست. هرچقدر بیشتر به این وضعیت و کارهای زیادی که هنوز در انتظارتان هستند فکر می‌کنید حالتان بدتر می‌شود و اعصابتان بیشتر به هم می‌ریزد، اما ظاهرا این حالت عصبی هیچ کمکی به بهتر شدن شرایط نمی‌کند. خونسردی خود را حفظ کنید و مطمئن باشید که هیچ گونه نیروی اهریمنی سعی در شکست دادن شما ندارد، تا نیمه‌های روز اوضاع به حالت عادی باز خواهد گشت.
خرداد
درست زمانی که داشته‌اید به این فکر می‌کرده‌اید که چطور از عشقتان خواستگاری کنید نسبت به او و احساستان دچار تردید شده‌اید و از اینکه بتوانید آینده خوبی در کنار هم داشته باشید مطمئن نیستید. حتی ممکن است یک نفر که به تازگی وارد محیط کارتان شده و یا شخصی که در یک مهمانی با او آشنا شده‌اید ناگهان به نظرتان جذاب‌تر از شریک عاطفی فعلی‌تان آمده باشد. خیلی‌ها وقتی پای تعهد بیشتر و ازدواج به میان می‌آید دچار ترس و تردید می‌شوند، اما اگر عمق این احساستان زیاد شد و دیدید که دارد زیادی طول می کشد بهتر است یک بار دیگر رابطه تان را از نظر گذرانده و حتی در صورت نیاز از یک مشاور متخصص کمک بگیرید.
تیر
امروز احساس می‌کنید که کارهای خانه، نگهداری از فرزندانتان و وظایفی که در خانه و محیط کارتان به عهده دارید خیلی بیشتر از حد توان و تحمل شما شده‌اند و دوست دارید یک راهی برای فرار از این همه فشار و مسئولیت پیدا کنید، اما قلب مهربان و وجدان شریفتان این اجازه را به شما نمی‌دهند. چرا به جای فرار کردن به یک راه حل بهتر فکر نمی‌کنید؟ شما می‌توانید برای کم کردن این فشار و استرس از دیگران کمک بگیرید و با تقسیم کردن مسئولیت‌ها از سنگینی باری که به عهده دارید بکاهید. همچنین برنامه‌ریزی برای یک سفر چند روزه و کمی استراحت می‌تواند به بهتر شدن این حالتان کمک قابل توجهی بکند.
مرداد
شما به تازگی تصمیم‌های بزرگ و مهمی برای زندگی خود گرفته‌اید، تصمیم‌هایی که شاید عملی کردن برخی از آنها برایتان چندان خوشایند نباشد و تمایل و عجله چندانی برای عملی کردن آنها نداشته باشید. اینقدر همه چیز را برای خودتان سخت نکنید! شما آدمی نیستید که نتواند خودش را با تغییرات وفق دهد و وقتی راهی را برای خود انتخاب می‌کنید بدون شک دلیل‌های محکم و قانع کننده‌ای برای این انتخاب خود داشته‌اید. شاید برداشتن قدم‌های اول برایتان دشوار باشد، اما مطمئنا آنچه در انتظارتان است ارزش تمام چیزهایی که می‌خواهید پشت سر بگذارید را دارد. به پشت سر فکر نکنید و چشمانتان را به روبرو بدوزید!
شهریور
امروز دوستی که برای شما بسیار عزیز است و همیشه در روزگار سختی در کنارتان بوده و به شما کمک کرده است به مشکلی برخورده و از شما تقاضای کمک می‌کند. شما از اینکه بتوانید به او کمک کنید بسیار خوشحال می‌شوید و حمایت از او چه از لحاظ مادی و چه معنوی خواسته قلبی شماست، اما متأسفانه انجام آنچه او از شما خواسته است امروز برایتان امکان‌پذیر نیست و این موضوع شما را بسیار ناراحت می‌کند. راستش را بخواهید احتمال اینکه دوستتان عذر شما را بپذیرد خیلی کم است و اگر به او کمک نکنید ممکن است دوستی‌تان برای همیشه از بین برود، پس هر کاری که واقعا از دستتان برمی آید را برای او انجام دهید.
مهر
شما از لحاظ عاطفی وابستگی شدیدی به پدر و مادر خود احساس می‌کنید و این موضوع به تازگی در ارتباط با موضوعی که برای شما از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است برایتان حکم زنجیرهایی سنگین را پیدا کرده است که به دست و پایتان بسته شده اند و به شما اجازه ی پیشروی را نمی دهند. خواه پای انتخاب شریک زندگیتان در میان باشد، خواه تصمیمتان برای نقل مکان به شهر یا کشوری دوردست تحت تأثیر این حس وابستگی باشد، باید این واقعیت را به خودتان یادآوری کنید که با وجود تمام احترامی که برای آنها قائل هستید و همه ی علاقه ای که به آنها دارید، دیگر کودک نیستید و نه می توانید همیشه و هر لحظه در کنارشان باشید، نه می توانید همیشه گوش به فرمانشان باشید.
آبان
اگر به تازگی کسب و کار جدیدی را راه اندازی کرده اید امروز می تواند نقطه عطف مهمی در این فعالیت جدید شما باشد. شاید همین امروز نتیجه ی تغییرات به وجود آمده را مشاهده نکنید، اما خوشبختانه اوضاع دارد به نفع شما تغییر پیدا می کند. شاید حتی خودتان تلاش خاصی برای ایجاد این تغییرات نکرده باشید و فقط دست سرنوشت موفقیت در این سرمایه گذاری جدید را برایتان رقم زده باشد. با خاطری آسوده و قدم هایی محکم راهتان را ادامه دهید و مطمئن باشید که خیلی زود نتیجه ی تغییرات امروز را به طور ملموس در کارتان خواهید دید و درآمدتان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. فقط یادتان باشد که شکرگزاری را فراموش نکنید.
آذر
امروز سعی کنید به هیچ وجه وسیله نقلیه شخصیتان را از خانه خارج نکنید. علاوه بر کمکی که با این کار به کاهش آلودگی هوا خواهید کرد خودتان و وسیله‌تان را نیز از اتفاقی ناخوشایند محافظت خواهید کرد. اگر اصرار دارید که حتما با وسیله ی نقلیه خودتان رفت و آمد کنید هم یادتان باشد که تمام قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و همچنین اصول ایمنی را رعایت کنید و از پارک کردن وسیله تان در جاهایی که ممکن است مورد سرقت قرار بگیرد خودداری کنید. صبح امروز برای خودتان یک فال حافظ بگیرید! حتی اگر به فال اعتقاد نداشته باشید هم ابیات فوق العاده ای که نوید روزی بی نظیر را به شما می دهند حالتان را خوب خواهند کرد!
دی
شاید روز گذشته بین شما و همسرتان اختلافاتی جزئی و یا حتی بحث‌هایی بزرگ و جدی پیش آمده باشند، اما این دلیل خوبی برای اینکه تمام روز و حتی هفته را با هم قهر باشید به نظر نمی رسد. کمی به حرف هایی که بین شما رد و بدل شده اند فکر کنید و با نگاهی منطقی سعی کنید اشتباهات خودتان را بپذیرید، سپس با حفظ خونسردی کامل در مورد آنچه بین شما اتفاق افتاده است با طرف مقابلتان صحبت کنید. شاید در آغاز این مکالمه طرف مقابلتان گارد دفاعی بگیرد، اما اگر شما خونسرد و منطقی باشید خیلی زود خواهید دید که شوخی و خنده جای دلخوری و احساسات آشفته ی دیروز را گرفته اند.
بهمن
بین شما و شخصی که دوست دارید بحث ها و مشکلاتی پیش آمده اند، اما شما بی آنکه به احساسات آسیب دیده ی طرف مقابلتان و یا اینکه در حال حاضر در چه شرایطی قرار دارد فکر کنید دارید امروز را برای خودتان به روزی فوق العاده تبدیل می کنید تا تمام احساسات ناخوشایند ناشی از مشکلاتی که بین شما دو نفر پیش آمده اند را فراموش کنید. شاید بخواهید با دوستانتان به پردش و تفریح بروید و یا خودتان تنهایی به کافه ی مورد علاقه تان بروید و در آرامش بقیه ی افراد حاضر در آنجا را زیر نظر بگیرید، اما این کار بی انصافی محض است. اگر فکر می کنید که حتی یک درصد در پیش آمدن این شرایط مقصر بوده اید به همان نسبت به از بین بردن این شرایط مسئول هستید.
اسفند
شما امروز به دلایلی که شاید برای خودتان هم مشخص نباشند احساس بدبختی می کنید و یا حداقل می توان گفت که احساس خوشبختی نمی کنید. این شرایط وقتی ظاهر خندان و بیخیال بسیاری از اطرافیانتان را می بینید که دارند روزشان را به بهترین شکل ممکن می گذرانند بدتر هم می شود. کمی بیشتر عقل و منطقتان را به کار بگیرید! شاید زندگی شما در ایده آل ترین شرایط ممکن قرار نداشته باشد، اما مطمئن باشید که دیگران هم مشکلات خودشان را دارند، ولی قرار نیست آنها را در کوچه و برزن جار بزنند و به اطلاع همه برسانند! به جای فکر کردن به خوشبختی های دیگران سعی کنید داشته های خودتان را ببینید و برای آنها شکرگزار باشید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/154861/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب

فریدون مشیری؛ شاعر زندگی/ ویدئو

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

رمضی: «شب‌ آواز ایرانی» به حوزه هنری بازگشت/ رونمایی دو آلبوم در هر ماه

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

برای کاهش وزن دویدن بهتر است یا پیاده روی؟

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

تصاویری باورنکردنی از یک خرچنگ در حال وزنه برداری/ ویدئو

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

خوابیدن روی شکم چه ضررهایی برای سلامتی دارد؟

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

کدام مواد غذایی برای سلامت مو مفیدند؟

وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!

این گیاه حافظه را زیاد و افکار منفی را از شما دور می‌کند

فال روزانه سه‌شنبه 28 فروردین 1403

فال حافظ سه‌شنبه 28 فروردین 1403

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

شکستن در و پنجره ورودی سالن کنسرت معین در وان!/ ویدئو

سال 1401 ؛ سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»

وضعیت ورودی سالن کنسرت معین در وان!/ ویدئو

زندگی «اعراب بادیه‌نشین» از دریچۀ عکس‌های 120 ساله

جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد

«حفظ نظم و انضباط اداری» و «پاسخگویی حداکثری به جامعۀ هدف» پایه و اساس خدمت است

مادر شهیدان والامقام «انصاری رامندی» به لقاءالله پیوست

یک تکنیک ساده برای کنترل عصبانیت و خشم

فواید استراتژی «تقلب» در رژیم غذایی

پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش

پنج توصیه مهم برای مراقبت از کودکان در برابر اخبار ناخوشایند

تاریخچۀ عجیب و باورنکردنی «مالیاتِ ریش»!

تکریم مدیرکل بنیاد کرمانشاه از ایثارگران شهرستان جوانرود

عکسی از دیدار ابی و پسرخوانده اش با همایون شجریان و انوشیروان روحانی

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

مادر گرامی شهیدان «فرشیدفر» به فرزندان شهیدش پیوست

عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود

رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان «خرسندیان» را تسلیت گفت