آریا جوان

آخرين مطالب

بهره برداری از بخش های جدید درمانی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش همزمان با هفته دولت منطقه آزاد کیش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - همزمان با هفته دولت و روز پزشک، دفتر گردشگری سلامت، واحد دندانپزشکی، طب سنتی و دستگاه جدید سونوگرافی بیمارستان کیش به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم گرامیداشت روز پزشک و بهره برداری از بخش های جدید بیمارستان کیش با حضور دکتر مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش،شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش، دکتر شادنوش قائم مقام معاون درمان وزارت بهداشت کشور، دکتر نادعلی نژاد رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و مسئولان این مجموعه، ائمه جماعات کیش، مسئولان نظامی و انتظامی جزیره، عبد القدوس هادی مباشر سفارت افغانستان و جمعی از اصحاب رسانه کیش همزمان با هفته دولت برگزار شد.
دکتر مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم یاد و خاطره شهدا به ویژه پزشکان شهید را گرامی داشت و با تبریک هفته دولت و روز پزشک، پزشکی را حرفه ای ارزشمند دانست و افزود: پزشکان همیشه منشا اثر و خدمت بوده اند.
وی با عرض خداقوت به همه پزشکان میهن اسلامی به ویژه پزشکان جزیره کیش، از آنان به عنوان انسان های زحمتکش و صبور یاد کرد که با حرفه دشوار خود علاوه بر نجات جان بیماران، در طول سال های خدمت خود به انسانهایی راز دار با ارتباطاتی مثبت برای تعامل با همنوعان خود تبدیل می شوند.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با اشاره به جایگاه جزیره کیش در عرصه گردشگری و اهمیت میزبانی شایسته از گردشگران و ارائه خدمات درمانی مطلوب به شهروندان، مسافران و گردشگران سراسر ایران و همچنین گردشگران سلامت که از کشورهای دیگر به این جزیره سفر می کنند گفت: این موضوع ما را ملزم می کند تا در حوزه سلامت و درمان به بهترین شکل ممکن خدمت رسانی کنیم.
وی افزود: راهبرد ما در همه عرصه ها و مجموعه ها و به ویژه حوزه سلامت این است که با تمام توان از زیر ساخت های منطقه آزاد کیش در ارتقا کیفیت و استاندارد سازی بهره گرفته و از ظرفیت بخش های خصوصی توانمند نیز کمک بگیریم و دراین میان از پیشنهادات در این خصوص استقبال می کنیم تا مسئولیتی را که بر عهده داریم به انجام برسانیم.
مظفری گفت: در راستای توسعه گردشگری سلامت، امروز شاهد بهره برداری از بخش های جدید در مجموعه بیمارستان کیش هستیم و با به روز شدن این تجهیزات و امکانات، توقع نسبت به گذشته از بیمارستان بیشتر می شود چرا که شخصیت های بزرگ و اجرایی کشور در این بخش بسیار حمایت کردند و کلیدی ترین افراد حوزه بهداشت، درمان، تامین اجتماعی و سازمان منطقه آزاد کیش عضو هیئت امنا بیمارستان هستند.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: این تجهیزات و امکانات جدیدی که امروز بهره برداری شد کم نظیر یا حتی در سطح کشور بی نظیر است و باید از ظرفیت های موجود بخش سلامت و درمان استفاده کنیم تا کیش عرصه ارائه خدمات شایسته و درجه اول پزشکی شود و دانش پزشکی که در سطح کشور داریم در جزیره کیش تبلور یابد.
مظفری تاکیدکرد: هدف ما این است که نه تنها شهروندان و هموطنانمان از ارائه خدمات پزشکی رضایت داشته باشند بلکه گردشگران سلامت که جدیدترین بحث در صنعت گردشگری کشور است به دلیل وجود امکانات خوب، به روز و استاندارد و با کیفیت عالی، جذب خدمات درمانی در کیش شوند و علاوه بر این، با بهره مندی از دانش پزشکی و ظرفیت های موجود، برای کشور آورده اقتصادی داشته باشد که افتتاح دفتر گردشگری سلامت به این موضوع کمک شایانی می کند.
دکتر مظفری همچنین در خصوص تسهیل سفر گردشگران سلامت به کیش گفت: همه تلاشمان این است که از ظرفیت شرکت هواپیمایی کیش که متعلق به سازمان است استفاده کنیم اما با توجه به امکانات محدود در این حوزه، مذاکراتی با سازمان هواپیمایی کشور انجام شده است تا برای جبران کمبود ها بتوانیم از پرواز های خارجی بهره مند شویم.
دکتر شادنوش قائم مقام معاون درمان وزارت بهداشت نیز در این مراسم با تبریک روز پزشک پزشکان را یکی از تاثیرگذارترین افراد جامعه برشمرد و گفت: پزشکان برای نجات بیمار سختی ها را با تمام توان به جان می خرند که در تصور نمی گنجد و امید دارم جامعه ما بیش از پیش قدردان زحمات شما انسان های وارسته و از خود گذشته باشد.
وی افزود: کار های بزرگی در حوزه سلامت و پزشکی در کشور انجام می شود و برای مثال اگر پیوندی بخواهد انجام شود در لحظه 150 نفر به صورت آماده باش در تمامی بخش های مربوط فعالیت می کنند.
قائم مقام معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این که بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش همواره حامی همیشگی سلامت بوده است و یکی از نقاط قوت این منطقه محسوب می شود اظهار داشت: جذب گردشگر سلامت در این بیمارستان نشان می دهد که برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها به درستی در این حوزه انجام شده و ادامه دارد و در شرایط کنونی با نگرش بلند دکتر مظفری گردشگری سلامت در کیش در حال گسترش و توسعه است و با وجود هزینه های زیاد این حوزه، توجه سازمان منطقه آزاد کیش به این موضوع مهم، بسیار قابل تقدیر است.
دکتر نادعلی نژاد رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش نیز در این مراسم پس از ارائه گزارشی از چشم انداز 1400 بیمارستان و زیر ساخت های انجام شده گفت: مهمترین موضوع مد نظر مجموعه ما در ایجاد این زیرساختها و ظرفیت ها، توسعه گردشگری سلامت است که بر رونق صنعت گردشگری و در نهایت اقتصاد جزیره کیش نیز تاثیرگذار خواهد بود که در این زمینه و در راستای دستیابی به سیاست های کلان جمهوری اسلامی و همچنین خواسته دکتر مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، دفتر گردشگری سلامت در بیمارستان افتتاح شد.
دکتر نادعلی نژاد افزود: با قرار دادهای منعقد شده در این حوزه با شرکت های معتبر، تا هفته های آتی حدود حداقل 50 نفر گردشگر سلامت برای انجام امور درمانی یا بستری به جزیره کیش سفر می کنند که خود تحول بزرگی در این زمینه است.
رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در خصوص بخش های افتتاح شده گفت: بخش طب سنتی به خواسته شهروندان کیش و با همکاری های وزارت بهداشت و درمان در دو بخش طب سنتی ایرانی و چینی راه اندازی شد و بخش دندانپزشکی بیمارستان نیز که سال ها منفعل بود از این پس به صورت واحدی مستقل و شبانه روزی به ساکنان و مسافران خدمت رسانی می کند.
وی افزود: آخرین نسخه و به روز ترین دستگاه سونوگرافی را با توجه به نیاز بیمارستان و پیشرفت سیستم تصویر برداری به تجهیزات اضافه کردیم تا خطاهای پزشکی را به حداقل یا صفر برسانده و رضایتمندی مراجعه کنندگان را افزایش دهیم.
حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش تمام پزشکان کیش گفت: زمینه پیشرفت فراهم نمی شود مگر آنکه علاوه بر فهم و درک بالا، اهل مطالعه و پشتکار باشیم و پزشکان با الگو گرفتن از بوعلی سینا فیلسوف بزرگ، این نکته را مد نظر قرار دهند و بدانند رمز ماندگاری بوعلی به عنوان چهره ای برجسته ارتباط با خدا و ایمان به او بود.
وی گفت: امیدوارم با تلاش های دکتر نادعلی نژاد شاهد پیشرفت و ترقی کیش در حوزه سلامت باشیم.
در پایان این مراسم از پزشکان و کارمندان نمونه بیمارستان با اهدا لوح، تقدیر شد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/166217/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آیفون 17 پلاس ظاهراً با نمایشگر کوچک‌تر از گوشی‌های فعلی پلاس معرفی می‌شود

هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو/ تصاویر

فال حافظ جمعه 31 فروردین 1403

فال روزانه جمعه 31 فروردین 1403

نبود مسیح در 3 بازی به چشم آمد

رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد

علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند

دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!

پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان

المیادین: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است

توضیح ارشد نظامی ارتش در مورد شنیده شدن صدای شدید در اصفهان

شورای عالی امنیت ملی، وقوع هرگونه هجوم خارجی را تکذیب کرد

خلیلی: پرسپولیس پا به پای استقلال پیش می‌رود

مقام ایرانی وقوع «حمله» در ایران را رد کرد

پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت عادی بازگشت

بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید

پیشرفت صنعت تراشه چین در سایه تحریم‌ها؛ تولید 40 درصد رشد کرد

آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور

برقراری امنیت کامل در تاسیسات هسته‌ای اصفهان

تسنیم: هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

منابع آگاه: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل قرار دارد

شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟

روایت یک رسانه درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

شنیده شدن صدای چندین انفجار در اصفهان

المیادین: 5 هدف از سوی پدافند هوایی اصفهان رهگیری شده است

منشا صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

انهدام ریزپرنده‌ها؛ شرایط در اصفهان عادی است

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد؛ باطل شدن پروازها تا 10 صبح

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند