آریا جوان

آخرين مطالب

بلیط ارزان هواپیما برای اربعین حسینی گردشگری

  بزرگنمايي:

آریا جوان - زیارت مرقد مطهر امام حسین (ع) از جمله مهم ترین خواسته ی محبان اهل بیت و مسلمان سراسر دنیا می باشد. در ایام خاصی مانند ایام محرم و صفر، سفر به کربلا آرزوی هر مسلمانی می گردد. اما چگونه می توانید بهترین راه را برای رسیدن به شهر کربلا پیدا کنید. چگونه می توانید بلیط ارزان هواپیما خریداری کنید؟

ایام معنوی ماه محرم و ماه صفر تا اربعین حسینی، فرصتی مناسب برای زیارت مرقد مطهر امام حسین (ع) و زیارت اربعین می باشد. اما بهترین راه برای تجربه ی سفری امن و آسوده چیست؟
در این ایام، بیشتر مسلمانان و محبان اهل بیت از سراسر دنیا به کشور عراق و شهر کربلا سفر کرده و مرقد مطهر ایشان را زیارت می کنند. سفر به کشور عراق و زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) در ایام محرم و صفر می تواند به دو طریق صورت گیرد. راه زمینی و راه هوایی از جمله ی راه های این سفر می باشد. به دلایل بسیار زیادی از جمله طولانی شدن سفر، شرایط خاص جسمی زائرین گرامی، امنیتِ کمِ سفرِ زمینی، موجب گشته بسیاری از زائرین، سفر های هوای را انتخاب کنند. اما در این ایام شلوغ، تهیه ی بلیط ارزان هواپیما اربعین حسینی می تواند چالش برانگیز باشد. زائرین ایرانی پس از رسیدن به شهر بغداد و شهر نجف می توانند به شهر کربلا که در 150 کیلومتری شهر بغداد قرار دارد سفر کنند.
اما چگونه می توانید بهترین و ارزان ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید؟ با مراجعه به پایگاه اینترنتی فی بلیط، تجربه ی خرید ارزان بلیط هواپیما را کسب کنید. در ادامه تصاویر حرم امام حسین (ع) را قرار داده ایم.
از کجا می توانید بلیط ارزان هواپیما را خریداری کنید؟
سفر زمینی به کربلا به طور میانگین 20 ساعت به طول می انجامد. همچنین مسیر زمینی به سمت کربلا، در ایام محرم و صفر دارای ازدحام و شلوغی زیادی می باشد. از این رو یک مسیر 20 ساعته می تواند روزها به طول انجامد. با جستجوی تصاویر حرم امام حسین (ع) می توانید میزان شلوغی را مشاهده کنید. گذراندن روز ها و شب ها، در مسیر زمنینی بسیار هزینه بر می باشد. زائران علاوه بر صرف هزینه، مجبور به صرف انرژی زیادی می گردند. در نتیجه خستگی مفرط، پس از رسیدن به شهر کربلا اجتناب ناپذیر است. از این رو شاید سفر با هواپیما گزینه ی مناسب تری باشد. مدت زمان پرواز در مسیر هوایی تهران تا شهر بغداد و یا شهر نجف، حدود 2 ساعت می باشد. بنابراین با خرید بلیط ارزان هواپیما می توانید به طور چشمگیری در زمان، انرژی و هزینه ها صرفه جویی کنید. همچنین می توانید زمان بیشتری را به زیارت اختصاص دهید و سفری آسوده و خاطره انگیزی را تجربه کنید.
در این ایام، به دلیل تقاضای بالای بلیط هواپیما و اتوبوس، لازم است قبل از اقدام به خرید و تهیه ی بلیط، نکات مهمی را برای شروع سفر خود مورد توجه قرار دهید. با آگاهی از قیمت بلیط ارزان هواپیما می توانید سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید. برای خرید ارزان بلیط هواپیما می توانید از طریقِ سایت فی بلیط، تجربه ی سفری آسوده را داشته باشید.
معمولا شهر های شلوغ در ایامی مانند ایام سوگواری محرم و صفر و ایام اربعین حسینی، از امنیت کم تری برخوردارند. لذا تهیه کردن بلیط ارزان هواپیما می تواند راهی مطمئن برای سفری امن باشد. با خرید بلیط چارتر هواپیما با صرفه به زیارت اربعین بپردازید. از طرفی به دلیل شلوغ بودن مسیر های زمینی و هوایی تهران و کربلا در اربعین حسینی، و ضعیف بودن سیستم حمل و نقل کشور عراق، با انتخاب و خرید به موقعِ بلیط چارتر هواپیما می توانید آسوده سفر کنید و نگران تهیه ی بلیط اتوبوس یا هواپیما در این ایام شلوغ نباشید.

از کجا می توانید بلیط ارزان هواپیما را خریداری کنید؟
چرا باید برای سفر به کربلا به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما بود؟
شهر های کربلا و نجف در کشور عراق، از شهر های مقدس مسلمانان در سراسر جهان می باشند. در ایام خاصی مانند ایام محرم و اربعین حسینی، بسیاری از مسلمانان برای سفر به کشور عراق آماده می شوند. به دلیل تقاضای بالای بلیط هواپیما و اتوبوس، به تبع، قیمت بلیط ها گران می شود. اما برای تهیه ی بلیط ارزان هواپیما به کجا باید مراجعه کنید؟ یکی از بهترین راه ها، اقدام از طریقِ پایگاه اینترنتی فی بلیط می باشد. در این پایگاه اینترنتی، می توانید برای هر نقطه، بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید. در ایام محرم و خصوصا اربعین حسینی می توانید با مراجعه به سایت فی بلیط، بلیط چارتر هواپیما را به سرعت خریداری کنید. پس از مراجعه به سفارت عراق و گرفتن ویزای این کشور، می توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما به مقصد کربلا، به سرعت و آسوده سفر خود را آغاز کنید.
از طرفی به دلیل بالا بودن قیمت هتل ها، تاکسی ها و غیره، برنامه ریزی برای سفری به صرفه، لازم و اساسی می باشد. به عنوان مثال در این ایام، قیمت اقامت در هتل ها از 40 دلار به بالا می باشد. از این رو بهتر است با مراجعه به سایت فی بلیط، از ارزان ترین بلیط های هواپیما به مقصد شهر بغداد و شهر نجف، آگاه شد. هر ساله در ایام سوگواری محرم و صفر، زائرین بسیاری به کشور عراق سفر می کنند. زیارتِ حرم مطهر امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع)، بین الحرمین، زیارت حضرت علی اکبر و حضرت علی اصغر مهم ترین خواسته ی زیارت کنندگان می باشد. از طریق سایت فی بلیط، می توانید بلیط ارزان هواپیما از تهران به نجف و بلیط چارتر هواپیما از تهران به بغداد را به سرعت پیدا کنید و مناسب ترین خرید را انجام دهید.

چرا باید برای سفر به کربلا به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما بود؟
خرید ارزان بلیط هواپیما اولین قدم برای زیارت اربعین
زائرین گرامی پس از ارائه ی مدارک شناسایی مانند گذرنامه و فیش عوارض خروج از کشور، با ارائه ی بلیط هواپیمای خود، به فرودگاه امام خمینی (ره) مراجعه خواهید کرد. سپس از فرودگاه امام خمینی (ره) به سمت فرودگاه بین المللی بغداد و یا نجف از طریق هواپیما به عراق پرواز می کنید و سپس به کربلا سفر می کنید. شهر کربلا به فاصله ی 150 کیلومتر از شهر بغداد قرار دارد. با خرید بلیط ارزان هواپیما می توانید به طور موثر در هزینه های سفر خود، صرفه جویی کنید. با خرید بلیط ارزان هواپیما از فرودگاه امام خمینی (ره) به نجف و بغداد، با استفاده از پایگاه اینترنتی فی بلیط، سفری متفاوت و آسوده را تجربه خواهید کرد.
شهر کربلا و نجف اشرف از شهر های مهم زیارتی برای مسلمانان سراسر جهان محسوب می شود. از این رو می توان گفت در ایام سوگواری محرم و صفر، این دو شهر به شلوغ ترین شهر ها تبدیل می شوند. بنابراین داشتن برنامه ریزی دقیق از ابتدا تا انتهای سفر سبب می شود سفری با کمترین نگرانی را آغاز کنید. اولین قدم برای شروع سفری خوب، تهیه کردن بلیط رفت و برگشت می باشد. با استفاده از سایت فی بلیط، که اولین موتور جستجو و مقایسه قیمت بلیط هواپیما می باشد، می توانید اولین قدم، که مهم ترین قدم می باشد را با اطمینان بردارید و سفری خاطره انگیز و معنوی داشته باشید. خرید بلیط ارزان هواپیما با مراجعه به پایگاه اینترنتی فی بلیط، بهترین و مناسب ترین شروع سفری فراموش نشدنی می باشد.
2121

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/174673/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

خلاصه بازی آاس رم 2 - آث میلان 1

نماشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

گل اول میلان توسط گابیا در دقیقه 85

خلاصه بازی آتالانتا 0 - لیورپول 1

جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان

آاس رم (3) 2-1 (1) میلان؛ شیطان در جهنم المپیکو سوخت

دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک

پیروزی یوزهای ایرانی در گام نخست آسیا

عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است

وقتی آنتونیو رودیگر جهت ضربه پنالتی متئو کواچیچ را به آندری لونین نشان می‌دهد!

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با دبیرکل سازمان ملل

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

صلاح امید را به لیورپول برگرداند

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس

گل اول وستهم توسط آنتونیو در دقیقه 12

ویدئویی که سایت رهبری برای مدال آوران تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی منتشر کرد

اخراج چلیک و ده نفره شدن آاس رم مقابل میلان

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

شروع قوی رم؛ میلان آچمز شد!

چرا به شاهد 136، «کلاشنیکف دنیای پهپاد‌ ها» می گویند؟

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

گیر افتادن گربه‌ای در سیل دبی

نماهنگ «تنبیه متجاوز»

عملیات انتقال بیمار 300 کیلویی به بیمارستان مسکو!

تلاوت دلنشین سوره قیامت با صدای استاد عبدالباسط

فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می شود؟

علاقه شدید «لیلا حاتمی» به سبک فیلمسازی پدرش

گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم!

نظر تیری آنری در مورد انتقادات ژاوی از داور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن

گل اول لیورپول به آتالانتا توسط محمد صلاح

گل اول آاس رم به میلان توسط مانچینی

جریمه 10 درصدی پس از باخت به پرسپولیس

استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سیو تک دست دیدنی آلیسون در دیدار برابر آتالانتا

گل دوم آاس رم به میلان با ضربه تماشایی دیبالا

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی