آریا جوان

آخرين مطالب

فال روزانه چهارشنبه 24 مهر 1398 خواندنی

  بزرگنمايي:

آریا جوان - همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

دوست عزیزی که 24 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی احساساتی و خوش قلب هستید و کاری را که دوست دارید انجام می دهید، اما بدانید که بعضی وقت ها باید منطقی عمل کنید. در غیر این صورت به ضررتان تمام خواهد شد. به دنبال تغییری در کارتان هستید، در این سال پیشنهادهایی به شما می شود که بهتر است آنها را بدون فکر رد نکنید. سعی کنید که کمی متفاوت از سالهای قبل باشید. کارهایی را انجام دهید که جسارت انجام شان را نداشتید. تنها در این صورت است که اتفاقات غیر منتظره خوبی برایتان خواهد افتاد. امسال افراد جدیدی وارد زندگی تان می شوند که تأثیر زیادی بر شما خواهند داشت. سعی کنید که دوستان را نیز در کنار کارتان نگه دارید و برایشان وقت بگذارید. منتظر اتفاقی هستید که تغییری در زندگی تان ایجاد کند، در ماه آذر می بینید که بالاخره انتظارها به پایان رسیده و شما نیز به هدف تان می رسید. اگر مجرد هستید، نیمه گمشده تان را در یک مراسم میهمانی در اواخر سال پیدا خواهید کرد. ماه‌های آذر، بهمن و اردیبهشت سال آینده از بهترین ماه‌های سال شما خواهند بود.
فروردین
یک گره ای در زندگی تان افتاده که باز هم نمی شود. همین موضوع حال و حوصله را از شما گرفته اما بدانید که هر چه بیشتر روی آن تمرکز کنید، نتیجه عکس می گیرید. بهتر است که آن را رها کنید تا خود حل شود. در یک فعالیت گروهی شرکت می کنید و خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش می رود. با افراد جدیدی نیز آشنا خواهید شد که تأثیرات مثبتی بر زندگی تان خواهند گذاشت. سعی کنید که ارتباط تان را با آنها حفظ کنید زیرا در دراز مدت روی زندگی شما تأثیرات مثبت و زیادی خواهد گذاشت.
اردیبهشت
هر چه امروز تلاش می کنید نمی توانید تمرکزتان را حفظ کنید. زیاد تلاش نکنید زیرا فایده ای ندارید. از این رو بهتر است که به دنبال کارهای کم اهمیت تر باشید که نیاز به تمرکز ندارد. امروز دیگران نزد شما می آیند و برای حل مشکلی از شما کمک می گیرند، بهتر است که نصیحت هایتان را به آنها بکنید اما خیلی زود هم خودتان را کنار بکشید در غیر این صورت شما هم درگیر خواهید شد. شریک زندگی تان خواسته ای از شما داشته که بهتر است امروز آن را عملی کنید.
خرداد
بی خبری از فردی شما را نگران کرده است. سعی کنید که ذهن تان را منحرف کنید، نگران نباشید زیر او خیلی زود باز نزد شما باز خواهد گشت. اگر در انجام کارهایتان دچار گیجی شده اید، بهتر است که از دوستانتان کمک بگیرید. شما به تنهایی و آن هم در چنین روزی از پس آن حجم کار بر نخواهید آمد. بعداز ظهر زمان خوبی است تا به طبیعت بزنید و از آن انرژی بگیرید. در انتهای روز مشاجره ای کوچک خواهید داشت که جای هیچ نگرانی ندارد.
تیر
کلی کار از روزهای قبل روی سرتان ریخته که نمی دانید از کجا آغاز کنید. اجازه ندهید که مشغله کاری روحیه تان را خراب کنند زیرا زمان خوبی برای برقراری ارتباط چه با دوستان و چه با همکاران و خانواده تان است. دوستی پس از مدت ها به سمت تان می آید، شما نیز از این بابت خوشحال می شوید. اگر چه هر دو دلتنگ هستید اما بهتر است که احساسات تان را کنار بگذارید و منطقی فکر کنید تا اشتباهات گذشته را مرتکب نشوید.
مرداد
امروز مجبور می شوید که تمام کارهایتان را لحظه آخری انجام دهید. همین موضوع به شما استرس می دهد. پس بهتر است که با برنامه ریزی پیش روید تا در کارهایتان دچار مشکل نشوید. در حساب و کتاب هایتان مراقب باشید که چیزی را از قلم نندازید در غیر این صورت خسارت زیادی را باید بپردازید. فردی نظر شما را به خود جلب کرده است. از آنجا که امروز جذابیت شما افزایش یافته، شانس این که جواب مثبت از او بشنوید زیاد است.
شهریور
به دلیل کاری که در گذشته کرده اید، امروز باید جواب پس دهید. اما استرس نداشته باشید زیرا حرف های شما سند است و دیگران هم باور می کنند. پس در کلام تان صداقت داشته باشید. موضوعی در رابطه عاطفی تان شما را نگران کرده به طوری که باعث شده جسارت لازم را برای قدم برداشتن نداشته باشید. سعی کنید این مشکل را ریشه یابی کنید و به فکر حل کردنش باشید. در غیر این صورت فرد مورد علاقه تان را از دست خواهید داد.
مهر
امروز باید منطق تان را به کار گیرید و احساسات تان را کنار بگذارید زیرا احساسات شما در چنین روزی می توانند سد راهتان شوند. شاید در حال حاضر تصمیم گیری برایتان سخت باشد اما بهتر است که تکلیف تان را مشخص کنید و از این سردرگمی در آیید. امروز شریک زندگی تان حساس تر از همیشه به نظر می رسد اما این شمایید که باید با او مدارا کنید. پس صبرتان را بیشتر کنید تا مشکل و بحثی میان تان پیش نیاید.
آبان
یک مشکل فیزیکی باعث شده که کم حوصله شوید. بهتر است که سر خودتان را با کار گرم کنید تا دردش را فراموش کنید. این روزها باید بیش از همیشه به سلامتی فیزیکی تان اهمیت دهید در غیر این صورت دردتان بیشتر خواهد شد. فردی را از خود رانده اید اما او از شما دلگیر نیست. بنابراین احساس عذاب وجدان نکنید و بدون نگرانی به سمت او بازگردید. در ارتباط با دیگران اگر صبر و تحمل تان را بالاتر ببرید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.
آذر
مسئولیت بزرگی به شما محول شده که باید هر چه زودتر آن را به انجام برسانید. نگران نباشید زیرا شما فردی مسئولیت پذیر هستید که از عهده هر کاری بر می آیید. بهتر است که در مورد برنامه های آینده تان با کسی گفتگو نکنید زیرا سودجویان از شما سوءاستفاده خواهند کرد. اگر در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شده اید، به جای بهانه گرفت و غر زدن بهتر است با شریک زندگی تان حرف بزنید. گفتگوی سالم کلید موفقیت شما در چنین روزی است.
دی
روزی در پیش رو دارید که باید تمام انرژی تان را به کار گیرید. پیشنهاد می کنیم که امروز خیلی وقت تان را با دیگران تلف نکنید و تمرکزتان را روی هدف تان بگذارید. هر روزی که برای هدف تان تلاش نکنید، به ضررتان تمام خواهد شد. در رابطه ای هستید که دوستش دارید اما غرور شما نمی گذارد که همه چیز آرام پیش رود. سعی کنید که کمی تکبرتان را کم کنید و انعطاف پذیرتر باشید. تا چند روز آینده تغییری در زندگی تان ایجاد خواهد شد.
بهمن
به دلیل خبرهای بدی که این روزها شنیده اید، فکرهای بی ربطی به ذهن تان خطور می کند و اعصاب تان را بهم می ریزد اما این شمایید که باید آنها را کنترل کنید. مثبت اندیشی در این روزها کلید آرامش شماست. شما فرد مهربانی هستید اما این مهربانی و گذشت بی اندازه ممکن است به شما آسیب برساند. حمایت کردن دیگران خوب است اما نه به قیمت آزار خودتان. پس بهتر است در این روزها برای خودتان بیش از دیگران وقت بگذارید.
اسفند
باید کاری انجام دهید اما آن را مدام به تعویق می اندازید، بهتر است که امروز به این ترس و تنبلی پایان دهید و استارت کار را بزنید. در انتهای شب به یک میهمانی دعوت می شوید اما حوصله آن را ندارید. در خانه ماندن را به شما پیشنهاد نمی کنیم. برای رسیدن به یکی از اهداف زندگی تان، بی قرار هستید اما یادتان باشد که صبر حلال بسیاری از مشکلات است. دوستی از راه دور برای شما خبر خوبی دارد که روحیه تان را بهبود خواهد بخشید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/193854/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گوناگون/ در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود!

کشتن کفتار توسط شیرهای عصبانی

گفت و گوی دو خواهر کول بر در سریال نون خ 5

اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!

گل قیچی دیدنی جانلوکا اسکاماکا به فیورنتینا

استعلام مهم تراکتور منفی شد

شمسایی: ازبکستان رویای فراتر از آسیا دارد

پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد

لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد

رکورد لیگ برتر شکست؛ بیشترین گل زده تاریخ

راه‌و‌رسم مقابله با قُلدرها

علی لاریجانی پیام داد

مهاجری خطاب به ذوالنور: از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب‌کشی کنید

نقوی حسینی: پایداری‌ها از اصطلاح «پشم» خیلی ناراحت شدند

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

واتس‌اپ به ارسال پیام به شماره‌های ذخیره نشده و ورود با فیس‌آی‌دی مجهز می‌شود

حرکت جنون‌آمیز مرد جوان وسط خیابان؛ نشستن روی سقف خودرو!

تعادل موقع موتور سواری یعنی این!

طلوع زیبا و بارانی همراه با صدای نقاره‌ها در حرم مطهر رضوی

سرگشتگی و یاس یک فضانورد

پوستر جدید فیلم سینمایی سال گربه منتش شد

چهره ها/ واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

آنچه امام علی (ع) به عقیل آموخت

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!

تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی

جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن

نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران

از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!

گفتگوی آخرین خبر با بانوی ورزش ایران

پاکستان: سفر رئیسی به اسلام‌آباد موفقیت‌آمیز بود؛ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد

واکنش سردار فدوی درخصوص احتمال ورود سپاه به صنعت خودروسازی: هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کنیم

ایران دفعه بعد، 3 هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند یا 30 هزار؟

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

گلکسی زد فلیپ 5 از یک قابلیت هوش مصنوعی One UI 6.1 محروم است

در صورت بلعیدن اجسام خارجی توسط کودکان چه واکنشی باید داشته باشید؟

4 گوشه دنیا/ جزیره‌ای که مرگ در آن فراموش می‌شود!

«اسماعیل» دوست نداره من کار کنم

شش سریال پربیننده صداوسیما که درس عبرت مردم شدند

العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد

بازگشت ستاره جوان سپاهان

پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!

جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه

آغاز اردو از هجدهم

عادت‌های سبز برای داشتن زمین پاک

گفتگوی بانوی ورزش ایران با آخرین خبر