آریا جوان

آخرين مطالب

10 گوشی برتر و پرفروش سال 2019 فناوری

  بزرگنمايي:

آریا جوان - فناوری؛ کلمه‌ای که این روز‌ها زیاد به گوش می‌رسد و در هر قسمتی از خانه یا فضا‌های عمومی که قدم می‌زنیم می‌توانیم از آن برای سهولت کارهای‌مان استفاده کنیم. از تلفن‌های همراه گرفته تا پهپاد‌هایی که دل آسمان را برای یک تصویربرداری عالی می‌شکافند؛ فقط کافی است که در این دنیای پر رمز و راز و پر از اطلاعات مهم سرک بکشید تا با جدیدترین آن‌ها آشنا شوید و از جزئیات و نحوه کارکرد آن‌ها باخبر شوید. پس اگر به‌دنبال اطلاعات جدید درباره گوشی‌های به‌روز می‌گردید، این مطلب را از دست ندهید.
مجله همشهری دانستنیها - هامین همتی: فناوری؛ کلمه‌ای که این روز‌ها زیاد به گوش می‌رسد و در هر قسمتی از خانه یا فضا‌های عمومی که قدم می‌زنیم می‌توانیم از آن برای سهولت کارهای‌مان استفاده کنیم.
از تلفن‌های همراه گرفته تا پهپاد‌هایی که دل آسمان را برای یک تصویربرداری عالی می‌شکافند؛ فقط کافی است که در این دنیای پر رمز و راز و پر از اطلاعات مهم سرک بکشید تا با جدیدترین آن‌ها آشنا شوید و از جزئیات و نحوه کارکرد آن‌ها باخبر شوید. پس اگر به‌دنبال اطلاعات جدید درباره گوشی‌های به‌روز می‌گردید، این مطلب را از دست ندهید.
1. Xiaomi Redmi K20 Pro
سریع‌ترین گوشی دنیا!
این گوشی نمایشگری تمام صفحه دارد و دوربین سلفی هم در یک موتور پاپ‌آپ قرار گرفته که هنگام ثبت سلفی می‌تواند در هشت ثانیه از قسمت بالای بدنه بیرون بیاید؛ این دوربین مهم‌ترین قسمت نمایشی آن به شمار می‌آید. جالب است بدانید دور تا دور این موتور پاپ‌آپ یک نور آبی‌رنگ به‌کار رفته است.
البته کابران می‌توانند در تنظیمات دستگاه، برای این موتور صدا‌های مختلفی هم انتخاب کنند. بالای آن هم یک چراغ LED اعلان به‌کار رفته که هنگام شارژ یا دریافت پیام روشن می‌شود. این موتور پاپ‌آپ برای بالا آوردن دوربین می‌توانند تا 300 هزار بار به کار بیفتد. به لطف همین موتور پاپ‌آپ، K20 Pro نمایشگری تمام صفحه و بدون بریدگی دارد.
همچنین این دستگاه یک نمایشگر 6.39 اینچی AMOLED با یک لایه Corning Gorilla Glass دارد که رزولوشن آن Full HD و نسبت تصویرش هم 5/19 است. حداکثر روشنایی این نمایشگر هم 600 نیت خواهد بود. در قسمت پشت گوشی؛ دوربین سه‌گانه وجود دارد که از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی IMX 586، یک لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک لنز هشت تله فوتو هشت مگاپیکسلی تشکیل شده است.
2. Aner 20 PRO

ظرفیت بالای باتری و عملکرد خوب آن به‌علت استفاده از چیپست کایرین 980 در کنار رم هشت گیگابایتی این گوشی می‌تواند در کنار رقبا، پله پرشی باشد تا بیشتر دیده شود. این تراشه (کایرین 980) قدرت بسیار زیادی دارد و از پس پردازش هر نوع تسک و فعالیتی برمی‌آید. شما می‌توانید روی این گوشی بازی‌های مختلف نصب کنید.
دوربین چهارگانه آنر 20 پرو با چینشی عمودی، شامل دوربین تله‌فوتو، استاندارد، اولتراواید و ماکرو در گوشه سمت چپ قرار گرفته و به‌دلیل بهره‌گیری دو دوربین از لرزش‌گیر اپتیکال، برآمدگی نسبتاً زیادی دارد. دوربین تله‌فوتو آنر 20 پرو از حسگر هشت مگاپیکسلی بسیار کوچک 1/4.4 اینچی و لنزی با دیافراگم F2/4 تشکیل شده است.
3. iPhone 11

آیفون iPhone 11 یکی از گوشی‌های آیفون 2019 اپل که با طراحی عجیب ماژول دوربین در قسمت پشتی حسابی خبرساز شده است.

نمایشگر 6.1 اینچی این مدل دارای پنل آل‌سی‌دی و رزولوشن 828 در 1792 پیکسل بوده و همانند دو مدل پرچمدار سال 2019، از تراشه قدرتمند A13 قدرت خواهد گرفت. این چیپست هفت نانومتری به‌دست شرکت اپل طراحی شده است.
4. Vivo Z1 Pro

این گوشی از شاسی پلی‌کربنات با نمای براق ساخته شده است. این گوشی پنل نمایش 6.53 اینچی ال‌سی‌دی با طراحی تاچ حفره‌ای دارد و از نسبت 77/9 درصد و وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. ویوزدوان پرو دارای باتری بزرگ پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی است و به همین خاطر می‌تواند برای گیم‌باز‌ها بسیار مناسب باشد.
5. Realme X

استفاده از یک نمایشگر اولد با ابعاد بزرگ 6.53 اینچ و دقت فول اچ‌دی پلاس به‌همراه دوربین پاپ‌آرت از ویژگی‌های این گوشی است. گوشی Realme X در دو رنگ آبی و سفید به بازار ارائه شده است. یک قابلیت ممتاز این گوشی استفاده از راه‌های امنیتی بیومتریک است.
6. Motorola One Vision

گوشی هوشمند موتورالا با ظاهر باریک و بلندش دارای قیمتی مناسب است. نمایشگر به‌کار رفته روی این گوشی یک پنل 6.3 اینچی فول اچ دی LCD است. همچنین وان ویژن ارائه شده دارای دو رنگ آبی و مشکی است که در قسمت وسط گوشی به رنگ تیره‌تر درمی‌آیند.
یکی از نقاط ضعف این گوشی این است که رنگ‌ها در آن سرد به نظر می‌آیند و همین امر باعث می‌شود تصاویر زیبایی خود را از دست بدهند. حسگر اثر انگشت این گوشی در قسمت پشت روی لوگو قرار گرفته است و با گوشی‌های جدید متفاوت است.
7. Apple iPhone 11 PRO

در اصل آیفون 11 پرو جانشین آیفون ایکس اس است که با طراحی دوربین مربعی شکلش توانسته تغییری در ساختار طراحی خود بدهد. صفحه نمایش این گوشی دارای رزولوشن 1125 در 2436 پیکسل است و مغز متفکر دستگاه تراشه A13 بوده و شش گیگابایت رم آن را همراهی خواهد کرد.
8. Apple iPhone 11 PRO MAX

دوربین اصلی و سلفی آیفون 11 پرومکس و آیفون 11 پرو یکسان است. نمایشگر اولد 6.5 اینچی آن دارا یرزولوشن 1242 در 2688 پیکسل است. گوشی همانند دو مدل قبلی از تراشه A13 قدرت می‌گیرد. شش گیگابایت حافظه رم وجود دارد و ظرفیت داخلی بسته به نسخه خریداری شده 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت خواهد بود.
9. ONEPLUS 7 PRO

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی و کاملاً بدون حاشیه با دوربین سلفی پاپ‌آپ است و از دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی در پشت گوشی بهره می‌برد. وان‌پلاس 7 پرو در سه رنگ آبی، کرم و خاکستری در بازار به فروش می‌رسد.
10. 10X ZOOM

اپورنو 10 ایکس زوم؛ یک گوشی بدون حاشیه ساخت یک شرکت چینی است. این گوشی دارای نمایشگری 6.6 اینچی و حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف است. البته این صفحه نمایش به‌هیچ‌وجه برآمده نیست.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/193882/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ممنوعیت آیفون؛ اول کارمندان دولت چین، حالا پرسنل ارتش کره

اپل احتمالاً با قراردادی یک میلیارد دلاری، حق پخش مسابقات جدید فیفا را به‌دست می‌آورد

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول

خاص‌ترین تمرین استقلال؛ یک فوتبال دستی واقعی

حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!

دبل کاستیانوس، گل دوم لاتزیو به یوونتوس

گل دوم آرسنال به چلسی توسط بن وایت دقیقه 52

گل سوم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 57

کامبک الهلال ناقص ماند؛ صعود العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا

گل چهارم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 65

مربی تراکتور از تیم ملی می‌آید

پیورا 70 اولترا یکی از مشکلات بزرگ گوشی‌های هواوی را برطرف کرده است

سخنگوی متا به 6 سال حبس در روسیه محکوم شد

تلاقی هیجان و ترس روی پلی در آسمان

برای چند کار عجله کنید...

چرا جن‌ها دیده نمی‌شوند؟

نومید نشو! بهاری خواهد آمد

من آدم مجرد سوار ماشینم نمیکنم!

خاطرات فراموش‌نشدنی پایان جنگ از زبان «مسعود ده‌نمکی»

اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!

حیدری: داور دربی به دنبال اخراج ساپینتو بود

گل اول آرسنال به چلسی توسط تروسار

حمایت ونگر از ژاوی؛ دوست دارم در بارسا بمانی

گل اول لاتزیو توسط کاستیانوس در دقیقه 12

خطای شدید جکسون روی پای تومیاسو که داور از نشان دادن کارت قرمز صرف نظر کرد

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟

گل سالم الدوساری به العین

به اتهام تجاوز؛ دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند

فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند

آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود

5 عادت رایج صبحگاهی که مخفیانه نابودت میکنه

جهانگیری: در سال 84 که دولت را به احمدی‌نژاد تحویل دادیم خودروسازی ایران از ترکیه و چین جلوتر بود

درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی

بیلی آیلیش به بازی فورتنایت می‌آید

آپدیت بزرگ Tiny11 از راه رسید؛ نسخه سبک ویندوز 11 برای کامپیوترهای قدیمی

احتمالا خانواده آیفون 16 فاقد دکمه‌های فیزیکی خواهد بود

یک آپارتمان مخفی در برج ایفل!

4گوشه دنیا/ خاص‌ترین خانه در ژاپن

تلاقی هیجان و ترس در پلی در آسمان

وضعیت عجیب زیرگذرها در پورتلند آمریکا

سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین!

مجری سابق برنامه «هفت»: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید!

کلیه ناخدا رو به اسم نورالدین خریدند!

جشن تولد ساده و بی ریای بازیگر پیشکسوت

مسعود ده‌نمکی: پدرم می گفت بین من و خمینی یکی رو انتخاب کن

ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم

شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت

گل اول العین به الهلال توسط اریک

ترکیب آرسنال-چلسی؛ پوچتینو علیه صدرنشین