آریا جوان

آخرين مطالب

صنعت سینمای ایران و دانلود فیلم اجتماعی فرهنگی

  بزرگنمايي:

آریا جوان - .

دانلود فیلم ایرانی امروزه به یکی از نیاز های همه ما تبدیل شده است - حتی اگر خودمان هم علاقه ای نداشته باشیم گاهی به خاطر خانواده و دوستان مجبور می شویم سراغ این سرگرمی فرهنگی برویم - و این را آمار سرچ هایی که شده است به خوبی تایید می کند و مطمئنا تا بحال افرادی را دیده اید که حجمی از اینترنت را خریداری می کنند فقط برای اینکه یک فیلم یا قسمتی از یک سریال را دانلود کنند! که اینها نشان از محبوبیت فیلم و سریال های ایرانی دارد و قدرت فیلم سازی ایران را نشان می دهد که در شرایطی که صنعت فیلم سازی جهان (خصوصا هالیوود) بسیار پیشرفته تر از قبل شده است، همچنان سینما و فیلم سازی ایران مخاطبان خودش را دارد و خوشبختانه روز به روز هم آن ها را افزایش می دهد


در همین راستا خوب است با سایت کاران مووی که یکی از قوی ترین سایت های فیلم و سریال در ایران است آشنا شوید؛ کاران مووی با کیفیت ترین نسخه ها را از جدید ترین فیلم و سریال های ایرانی و حتی خارجی ، در اختیار شما قرار می دهد. شما در کاران مووی می توانید آرشیوی بسیار عالی از فیلم و سریال های ایران و جهان را به صورت دوبله شده مشاهده کنید.
یکی از ویژگی های بسیار جالب سایت کاران مووی آن است که در این رسانه به فیلم و سریال های ایران و جهان اکتفا نشده و قشنگ ترین مستند ها و انیمیشن ها هم در این رسانه برای شما آماده شده است.

دانلود سریال مانکن و آشنایی با این سریال از زبان عوامل آن
اگر بخواهیم خلاصه ای از سریال مانکن را برای شما بگوییم که به خوبی موضوع این فیلم را متوجه شوید ولی از داستان آن چیزی بر ملا نشود باید در یک جمله بگوییم که موضوع این فیلم از این قرار است: عشق هایی که بزرگ و قشنگ هستند، دشمنان بزرگ و خطرناکی هم دارند. بله درست متوجه شدید، این سریال هم بر محور عشق می چرخد و چالش ها و حواشی آن حول عشق به وجود می آید.
کارگردانی این سریال بر عهده حسین سهیلی زاده پر کار است و تهیه کنندگی آن هم با ایرج محمدی می باشد، جالب است که این سریال بازیگران بسیار حرفه ای و مطرحی را دارد که به عنوان نمونه می توان از مریلا زارعی، محمدرضا فروتن، نازنین بیاتی، نفیسه روشن، امیرحسین آرمان، علی فرهنگی، لیندا کیانی و رضا توکلی یاد کرد.
توضیحاتی جالب از زبان ایرج محمدی (تهیه کننده سریال مانکن): در سریال مانکن هم همانند ژانر هایی که در تلوزیون کار کرده بودم (ملودرام‌های خانوادگی و اجتماعی)، قرار است موضوع داستان، بر محور عشق باشد، عشقی که یک زوج عاشق به هم دارند و می خواهیم بگوییم نباید اطرافیان آنها، از آنان سوء استفاده کنند.
بر سر راه قهرمانان قصه ما مشکلاتی به وجود می آید و شرایطی فراهم می شود که آنها به یک مانکن تبدیل شوند ولی قرار نیست این اتفاق برای کاراکتر های داستان بیفتد و آنها فرق هایی دارند که ... . (در ضمن حتما توجه دارید که مانکن نوعی استعاره است که ما از آن استفاده کردیم)
سریال مانکن از زبان نویسنده آن: محوریت اصلی قصه سریال مانکن، خانواده است که در پرتو آن، آسیب های اقتصادی و اجتماعی را در قالب داستانی عاشقانه به تصویر می کشد.
برای دانلود سریال مانکن که حسابی توجه مخاطبان سریال های خانگی را به خود جلب کرده است می توانید به رسانه کاران مووی مراجعه کنید که راحت ترین امکانات را برای دانلود شما فراهم کرده است.
کمدی نیوکاسل را ندیده اید؟!
خلاصه ای از نیوکاسل:
فرید ساعت 9 صبح متوجه می شود که صاحب یک عمارت قدیمی شده! او 9 شب خودش را به فرودگاه می رساند. فرید و تمام ساکنینی که فرید به آن خانه آورده فقط 12 ساعت وقت دارند تا آنجا را خالی کنند ولی ...

با نیوکاسل بیشتر آشنا شوید ... : ساخت نیوکاسل در سال 1395 در تهران شروع شد ولی به علت مشکلاتی بین تولید کنندگان و سرمایه گذاران نیمه کاره رها شد و در سال 1397 بعد از برطرف شدن مشکلات ساخت فیلم از سر گرفته شد.
کارگردانی نیوکاسل با محسن قصابیان بوده و علی آشتیانی پور هم تهیه کننده آن است. در این فیلم، بازیگران دسته اول سینمای ایران حضور دارند همچون: حمید گودرزی، نسرین مقانلو، بهرام افشاری، سحر قریشی و ... .

از معرفی فیلم و سریال های ایرانی گرفته تا دانلود قانونی و استقبال کاربران اینترنت
دانلود فیلم ایرانی و سریال سازی ایران به قدری قدرتمند و حرفه ای شده که بر اساس آمار ها، یکی از پر سرچ ترین و محبوب ترین موضوعات است و این به آن معناست که در بین تمامی صنعت های هنری، تفریحی و فرهنگی، فیلم سازی ایران توانسته است عملکرد نسبتا خوبی داشته باشد و الا هیچگاه با همچنین استقبالی رو به رو نمی شد.
همانطور که دانستید دانلود فیلم ایرانی امروزه یکی از نیاز های ماست و چه بهتر که برای این دانلود ها یک مرجع قوی، بروز و مطئن را انتخاب کنیم (که پیشنهاد ما سایت کاران مووی است.) تا هم صرفه جویی خوبی در زمان خود بکنیم و با سرچ کردن، مدت ها زمان نگذاریم تا یک سایت خوب برای دانلود پیدا کنیم و هم اینکه با انتخاب یک مرجع حرفه ای، می توانیم از جدید ترین فیلم و سریال ها به سرعت با خبر شویم.
در پایان برای آشنایی بهتر با آخرین فیلم و سریال های ایران و جهان می توانید به رسانه کاران مووی یک سری بزنید و از دانلود جدید ترین فیلم و سریال ها لذت ببرید ... .


دانلود فیلم رحمان 1400 با چهار کیفیت عالی و حجم مناسب دریافت فیلم ، سریال، انیمیشن های روز دنیا با دوبله جذاب پارسی از رسانه کاران مووی با اینترنت نیم بها می باشد
خلاصه ای از رحمان 1400
آقا رحمان ما در یک شرکت مشغول به کار هست با بیماری که دارد هر لحظه ممکن است بمیرد.او نقشه دارد تا با همکارش داستانی بچیند تا پسر صاحب کارش به او حمله کند تا قاتل به حساب بیاد که خانواده رحمان بتوانند شکایت کنند تا دیه بگیرن تا زندگی جدید بسازن ولی هرکاری میکنه...
2121

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/196890/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مدل جدید گوشی ارزان گلکسی F15 سامسونگ عرضه شد

موج تعدیل نیرو به خالق هوش مصنوعی Stable Diffusion رسید

لحظه‌ای بزرگ در انتظار لپ‌تاپ‌های ویندوزی است

سعدی‌خوانی مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی

وقتی در لاین خودت رانندگی نمی کنی!

هدفش اینکه ببینه چند نفر زنده میان بیرون

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

فصل سوم «پدرخوانده» ابوطالب آماده پخش شد

ترفندهای بچه برای درآمدزایی!

تیزر جدید شب‌آهنگی با حضور بازیگر زن جوان

پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین روز سینمایی فروردین 1403

تارتار: کسی فکر نمی‌کرد ملوان روزی با سپاهان رقابت کند

معرفی کادر فنی تیم ملی دارت برای قهرمانی آسیا

گل سعید واسعی به فولاد بوی انتقام می‌داد!

بیانیه هیات مدیره باشگاه تراکتور

تصمیم سخت ستاره چلسی؛ تردید برای جراحی

10 سال از یکی از سوپرگل‌های دیمیتار برباتوف با پیراهن موناکو گذشت

پس از یک سال؛ ستاره ناکام لیورپول جدا می‌شود

آنچلوتی: اگر نیاز باشد با 7 مدافع و دو گلر بازی می‌کنیم

آمار نیما کار پیام برای بازگشت را سخت کرد

ژاوی: براوو رئال، این صعود حلالشان باشد

اقدام زیبای عروس و داماد بعد از مراسم عروسی شان

همسرم برای بیرون رفتن مرا محدود می کند!

‏از جمله ماجراهای دوقلوی همسان داشتن

عضو کمیسیون امنیت ملی: اقدام روز گذشته اسرائیل گوشمالی دیگری خواهد داشت

شوخی های جالب کاربران فضای مجازی با حمله اسرائیل به اصفهان

شورای ائتلاف در مرحله دوم انتخابات، لیست 16 نفره می‌دهد

کدام چهره‌های سیاسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی‌نژاد حضور داشتند؟

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

بنچمارک ناامیدکننده چیپست جدید Kirin 9010 هواوی

صحنه ای جالب از تخم گذاشتن شاهین پشت پنجره

ایده های جالب یک آدم خوش ذوق!

این 9 کار را بعد از 40 سالگی انجام ندهید

«انگل؛ خاکستری»: روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

کنایه‌ بچه به شرایط سخت و عجیب اقتصادی

«برمودا» امشب میزبان عمو قناد است

سروش رفیعی: حاشیه ندارم چون فیلم بازی نمی‌کنم!

نمونه‌ای از جایگیری درست داور رو مشاهده می‌کنید!

گریمالدو: به‌ خاطر ژابی حاضرم به رئال هم بروم!

طارمی دوباره شماره یک خط حمله پورتو

مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد

تساوی افغانستان و کویت به سود ایران

اوسمار در انتظار دریافت پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس

بارسلونا با ستاره اسپانیایی لایپزیگ وارد مذاکره شد

برگزاری دو دیدار تدارکاتی در دستور کار استقلال

آخرین جلسه تمرین ذوب‌آهن پیش از دیدار با آلومینیوم

مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی

میزبانی ضعیف‌ تایلندی‌ها در برگزاری جام ملت‌های فوتسال آسیا

کریستنسن: هنوز قرارداد دارم و از بارسلونا نمی‌روم