آریا جوان

آخرين مطالب

14 نکته مهم درباره دختر ترامپ / آیا ایوانکا در سقوط پدرش نقش خواهد داشت؟ خواندنی

  بزرگنمايي:

آریا جوان - ایوانکا ترامپ متهم شده است که از ایمیل شغلی خود پیامهای شخصی فرستاده است.

به گزارش خبر فوری ، نام ایوانکا ترامپ در هفته‌های اخیر بار دیگر در محافل مختلف بر سر زبانها افتاد. با اوج گیری خبر استیضاح دونالد ترامپ توسط مجلس به بهانه سوء استفاده از قدرت، اخباری هم از ایوانکا منتشر شد و خود و پدرش را در یک دردسر تازه انداخت. ایوانکا ترامپ متهم شده است که از ایمیل شغلی خود پیامهای شخصی فرستاده است. در حقیقت، طبق ادعای برخی رسانه‌ها، ایوانکا برای مباحث شخصی و تجاری از قدرت خود سوء استفاده کرده است‌.
به جز این، موضوع دیگری هم باعث افزایش حاشیه‌های ایوانکا در هفته‌های اخیر شده است. تویبت اشتباه دختر ترامپ باعث شده بسیاری به او حمله کنند.‌ روز پنجشنبه و پس از یک روز سخت از جلسات شهادت علنی تحقیقات استیضاح علیه ترامپ، ایوانکا در توئیتی نوشت: "سوءاستفاده از قدرت استیضاح به عنوان ابزاری برای متوقف کردن مخالفان سیاسی یا اخراج آنها از قدرت، بیانگر کاهش اخلاق عمومی در ایالات متحده است. (الکسی دو توکویل 1835)". بعد از این توییت مشخص شد که این نقل قول اصلا از دو توکویل نیست.
همانطور که مورخان در حساب‌های توئیتری مشخص کردند، ایوانکا این نقل قول را به این مرد فرانسوی از کتاب دو جلدی "دموکراسی در آمریکا" منسوب کرده؛ کتابی که بین سالهای 1835 و 1840 منتشر شد و به گفته "نیکولاس لزارد" از گاردین، هنوز هم می‌توان چیزی را در آن یافت که به صورت قابل تشخیصی صحیح باشد.
اما این نقل قول متعلق به کتاب "قانون اساسی آمریکا" نوشته "جان اینز کلارک هیر" در 1889 است.
با اینکه این اتفاق باعث دردسر بسیاری برای ایوانکا شد اما این اولین باری نیست که ایوانکا در معرض افشاگری قرار گرفته است. بعد از این اتفاقات، بسیاری از رسانه ها به این موضوع پرداختند که چرا و چگونه زندگی ایوانکا همیشه در معرض دید رسانه‌های عمومی بوده است.
ایوانکا همیشه در معرض پاپاراتزیها و رسانه‌ها بوده است. او دختر محبوب پدر میلیاردرش بوده است. از آن زمان ترامپ بهای بسیاری به دخترش داد و او از طریق رسانه‌های فراوان توانست به جایگاههای مهمی برسد. ایوانکا ترامپ هم اکنون یک مدل، کارآفرین، مشاور سیاسی، فعال اجتماعی است و هر روز خبرهای بسیاری از او پخش می‌شود.
در مورد ایوانکا حواشی بسیاری وجود دارد. در این گزارش سعی داریم برخی از نکات مهم درباره زندگی او بگوییم:
1 . مادر و پدر ایوانکا در سال 1992 از یکدیگر جدا شدند. علت جدا شدن این زوج خیانت دونالد و داشتن رابطه نامشروع با مارلا ماپلس بود. در آن زمان ایوانکا 11 ساله بود. ترامپ سال بعد با مارلا ازدواج کرده و مارلا رسما مادرخوانده ایوانکا شد.

تیفانی(خواهر کوچک ترش) فرزند مارلا است. با این حال، ایوانکا بارها گفته است که رابطه خوبی با مادرخوانده و خواهر خود داشته و هرگز وارد مسائل حاشیه ای نشده است. نکته جالب در مورد ایوانکا این است که به شدت سیاستمدار است و بر خلاف پدرش احساسات و خشم خود را بروز نمی‌دهد. او در دوران زندگی با مادرخوانده اش این روش را به خوبی نشان داد. مشخص است که ایوانکا از مادرخوانده خود راضی نبوده چرا که یک بار گفته هرگز او را به خاطر طلاق پدر و مادرش نبخشیده است.
2. در دوران نوجوانی، ایوانکا به عنوان مدل در برخی مجلات زرد مشغول به فعالیت شد. مجله Seventeen یکی از مجلاتی بود که ایوانکا عکسهایش را در آن منتشر می‌کرد. بعد از آن وارد دانشگاه شد وتوانست در سال 2004 در رشته اقتصاد فارغ التحصیل شود.
3. ایوانکا در سال 2005 با جرارد کوشنر( همسرش) آشنا شد. پدر کوشنر یک ملاک ثروتمند بود. ایوانکا بعد از آشنایی با کوشنر علاوه بر فعالیت اقتصادی و به دست گرفتن ثروت پدرش، به عنوان مدل برای ورساچه نیز فعالت کرد. کوشنر و ترامپ در سال 2009 ازدواج کردند.
4. ایوانکا به سرعت (در سال 2005) وارد تلویزیون شد. او در کنار پدرش در شو " The Apprentice " حاضر شد. او در مدت کوتاهی توانست در بین مخاطبان این برنامه، محبوب و شناخته شده شود. او تا سال 2015 که آخرین اپیزود این برنامه پخش شد، فعال بود و در این شو شرکت می‌کرد.

5. همانطور که دونالد ترامپ گفته، استعداد ذاتی و شخصی او در وجود ایوانکا خلاصه شده است. او به شدت در گفتگو و معاملات مالی و توافقات تجاری تخصص دارد. او مسئول مذاکرات تجاری و توافقات شرکتهای پدرش شد و توانست در طول چند سال در آمد 150 میلیون دلاری شرکت را به یک میلیارد برساند.
6. در سال 2009 ایوانکا یک کتاب نوشت که بسیار فروخت و درآمد بسیاری برای او آورد. کتاب The Trump Card یک کتابچه آموزشی و راهنما درباره هنر بیزینس بود که ایوانکا بر اساس آموزه‌ها و تجربیات پدرش آن را نوشت.
7. ایوانکا در سال 2007 وارد تجارت طلا و جواهرات شد و توانست به سرعت به سودآوری برسد. او توانست برند خود را جهانی کند و اسم و رسمی در صنعت جواهرات به هم بزند. این اولین فعالیت نسبتا مستقل او از پدرش بود و هر چند حمایت پدر را همراه داشت اما در کل با تلاش و برنامه ریزی شخصی او به وجود آمد.

8. ایوانکا ساعت کاری مشخصی دارد. معمولا صبحها زود از خواب بلند می‌شود. حدودا ساعت 6.30 شروع به کار می‌کند و تا 10 شب کارش را ادامه می‌دهد.
9. ایوانکا سعی کرده خود را به عنوان فعال اجتماعی نشان دهد. او هر سال به دیدن کودکان سرطانی رفته و با کوکی و شیرینی در یک شو از آنها پذیرایی می‌کند.
10. ایوانکا همچنین سعی کرده از خود تصویر یک مادر را نشان دهد. او دو فرزند دارد. همواره در شبکه اجتماعی تصویری از فرزندان خود منتشر کرده و بارها گفته که مادر بودن مهمترین بخش وجودی یک زن است. او از طریق این تصویر توانست زنان خانه دار معمولی بسیاری را به کمپین انتخاباتی پدرش جذب کند.
11. ایوانکا در انتخاب پدرش به عنوان رئیس جمهور نقش به سزایی داشته است. او ترامپ را مجاب کرد که وارد حزب جمهوری خواه شود. بعد از رسوایی جنسی پدرش با تمام قوا سعی کرد از او حمایت کرده و این امر را یک سوء تفاهم بداند. با نطقهای او بسیاری از شهروندان آمریکایی اعتماد خود را به ترامپ بازگردانده و او را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند.

12. با انتخاب ترامپ، عملا ایوانکا و کوشنر قدرت اقتصادی رئیس جمهور را به پسرانش دادند. ایوانکا کم کم از دنیای مد هم بیرون آمد و با همسرش به واشنگتن آمد. بسیاری معتقد بودند ایوانکا مغز متفکر پدرش است و پشت بسیاری از تصمیمهای او نشسته است. با این حال، ترامپ نشان داد خیلی در بند کسی نیست. تا آنجا که یک بار سعی کرد دختر و دامادش را از کاخ سفید و واشنگتن بیرون کند.
13. جدایی ایوانکا از اقتصاد تا جایی بود که در سال 2018 برند اقتصادی جواهرات خود را بست. او مانند دوران کودکیش سخنگوی معاملات اقتصادی بین المللی رئیس جمهور آمریکا شد و عملا در تیم دیپلماسی اقتصادی پدرش قرار گرفت. ایوانکا در نشست G20 همراه پدرش بود و در بسیاری از نشستهایی که معمولا همسران روسای جمهور شرکت می‌کنند، او شرکت کرد.
14. ایوانکا سفرهای سیاسی بسیاری هم داشته است. او به جای پدرش به فلسطین اشغالی رفت و مراسم انتقال سفارت خانه به بیت المقدس را اداره کرد. بسیاری این اقدام را مهمترین فعالیت سیاسی ایوانکا می‌دانند. فعالیتی که منجر به آواره شدن بسیاری از فلسطینیها شد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/231683/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است

رکورد تفاوت قدی یک زوج در گینس ثبت شد/ عکس

ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب

فریدون مشیری؛ شاعر زندگی/ ویدئو

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

رمضی: «شب‌ آواز ایرانی» به حوزه هنری بازگشت/ رونمایی دو آلبوم در هر ماه

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

برای کاهش وزن دویدن بهتر است یا پیاده روی؟

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

تصاویری باورنکردنی از یک خرچنگ در حال وزنه برداری/ ویدئو

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

خوابیدن روی شکم چه ضررهایی برای سلامتی دارد؟

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

کدام مواد غذایی برای سلامت مو مفیدند؟

وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!

این گیاه حافظه را زیاد و افکار منفی را از شما دور می‌کند

فال روزانه سه‌شنبه 28 فروردین 1403

فال حافظ سه‌شنبه 28 فروردین 1403

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

شکستن در و پنجره ورودی سالن کنسرت معین در وان!/ ویدئو

سال 1401 ؛ سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»

وضعیت ورودی سالن کنسرت معین در وان!/ ویدئو

زندگی «اعراب بادیه‌نشین» از دریچۀ عکس‌های 120 ساله

جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد

«حفظ نظم و انضباط اداری» و «پاسخگویی حداکثری به جامعۀ هدف» پایه و اساس خدمت است

مادر شهیدان والامقام «انصاری رامندی» به لقاءالله پیوست

یک تکنیک ساده برای کنترل عصبانیت و خشم

فواید استراتژی «تقلب» در رژیم غذایی

پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش

پنج توصیه مهم برای مراقبت از کودکان در برابر اخبار ناخوشایند

تاریخچۀ عجیب و باورنکردنی «مالیاتِ ریش»!

تکریم مدیرکل بنیاد کرمانشاه از ایثارگران شهرستان جوانرود

عکسی از دیدار ابی و پسرخوانده اش با همایون شجریان و انوشیروان روحانی

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان