آریا جوان

آخرين مطالب

سردار سلامی: مردم ایران دشمنان را افسرده کردند نگاه سیاسی

  بزرگنمايي:

آریا جوان - ایسنا / قم فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مردم با غیرت ایران سیلی محکمی به دشمنان زدند و آن‌ها افسرده و شکست خورده، ناپدید شدند.
سردار حسین سلامی صبح امروز در گردهمایی حوزه و تحولات اخیر منطقه که در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد، عنوان کرد: خورشید انقلاب اسلامی از شهر قم و از حوزه علمیه طلوع کرد و قم، مشرق انقلاب اسلامی ایران است.
وی افزود: هرجامعه و هر قومی بر اساس آن‌چه در ذهن و قلبش می‌گذرد، عمل می‌کند و بنابراین، کسانی که مشعل‌دار روشنی اذهان هستند و جوامع را از ظلمات به نور هدایت می‌کنند، سازندگان اصلی جامعه هستند.
فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: انقلاب اسلامی از جهتی مبارزه با جهل مدرن در جهان بود، جهل مدرن کنونی اینگونه است که از آزادی حرف می‌زنند ولی به دنبال بهره‌کشی و برده‌داری هستند، از عدم استفاده از سلاح کشتار جمعی حرف می‌زنند ولی بمب‌های اتمی آن‌ها در ثانیه‌ای هیروشیما را با خاک یکسان می‌کند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران وقتی طلوع کرد، با جهالت مدرن مواجه شد و باطل‌های جهان متحد شدند تا علیه اسلام عمل کنند، تنها راه سعادت ملت‌ها، تشکیل حاکمیت و قدرت است و بدون تشکیل حاکمیت، پیاده‌سازی هیچ نظام فکری ممکن نیست و امام خمینی به این حقیقت معنا بخشید و اسلام بعد از هزار و اندی سال به حکومت رسید.
سلامی تصریح کرد: همه عالم در برابر انقلاب اسلامی صف کشیدند و باهم متحد شدند تا آن را از بین ببرند و حفظ این انقلاب و گسترش آن کار بسیار دشواری بود که با یاری خداوند ممکن شد.
وی اضافه کرد: جغرافیای کنونی جهان اسلام به‌گونه‌ای است که بدون در نظر گرفتن آن، نمی‌توان جهانی شد و به همین دلیل است که حدود چهل سال، تمام جنگ‌های جهان در این منطقه رخ داده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با قدرت اندک، قدرت‌های بزرگ را عقب راند و بدون هیچ متحدی توانست سلطه استکبار را از قلب سرزمین‌های اسلامی از بین ببرد، فرمول شکست دادن قدرت‌ها، وسیع کردن جبهه‌ها و گسترش میدان نبرد است و این تنها با یاری خداوند ممکن بود.
وی خاطرنشان کرد: تا اندیشه‌ای به مدل و الگوی مجسم تبدیل نشود، قابلیت تکثیر ندارد و باید نظام اسلامی به مدلی کارآمد، موفق و قدرتمند تبدیل شود تا هم خود را تثبیت کند و هم در کشورهای دیگر تکثیر پیدا کند، این تکثیر، حضور فیزیکی نیست بلکه انتشار و صدور پیام‌های انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر و مقبولیت در قلب‌ها است.
سلامی تاکید کرد: برای شکست دادن قدرتهای بزرگ باید دارای برنامهریزی و قدرت باشیم، در میدان سکون، برحسب شاخص‌های ظاهری قدرت، آن‌ها موفق هستند ولی در میدان حرکت، جمهوری اسلامی قدرتمندتر است، زیرا در میدان سکون، اجسام اندازه‌گیری می‌شوند و در میدان حرکت، باورهایی مانند اراده و ایمان پیروز خواهد بود.
وی گفت: ما می‌دانیم که دشمنان چقدر سست هستند و این سستی را حس کرده‌ایم و آن را دیده‌ایم و این حقایق امروز جلوه می‌کند؛ رهبران مولد فلسفه در جامعه هستند و فلسفه‌ای که رهبران ما به میدان آوردند، کرامت و آزادی انسان‌ها، کمک به محرومان و عدالت و اخلاق است.
فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: حمایت جمهوری اسلامی ایران از مظلومان مانند حمایت از مردم یمن، فلسطین و سوریه بر اساس یک فلسفه است و این فلسفه قدرت‌ساز است؛ این فلسفه به یک منطق و عمل تبدیل شده است؛ در آن سوی عالم نیز رهبرانی با فلسفه‌های شیطانی وجود دارند که کرامت انسان‌ها را زیرپامی‌گذارد و تنها به دنبال منافع اقتصادی خود هستند و این فلسفه دشمن‌ساز است.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران توفیقات بزرگی داشته است، همزمانی که دشمن عقب رانده می‌شود، باید ایران نیز ساخته شود و اکنون می‌بینیم که در موضوع علم و موضوعات دیگر با وجود تحریم‌ها و محاصره‌ها، به قدرت باورنکردنی رسیده‌ایم.
سلامی عنوان کرد: دشمن ضربات سنگینی از جمهوری اسلامی ایران خورده است، از لحاظ تاکتیکی، گرفتن یک کشتی و سقوط یک هواپیما یک عملیات است ولی از لحاظ عقبه سیاسی، یک قدرت است، تمام استراتژی‌های دشمن شکست خورده است و راهبرد آن‌ها در تحریم شکست خورد و اکنون ما در آستانه اقتصاد بدون اتکا به نفت هستیم و این نیز برای ما یک دستاورد بزرگ بود.
وی اضافه کرد: اسرائیل که قصد داشت پهنه بزرگی از جغرافیای اسلامی را فتح کند، اکنون در یک باریکه کوچک با دیوارهای بلند بتنی حصر شده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: تصور دشمن این بود که اگر اتفاقی در کشور رخ بدهد، با فشار حداکثری، نظام یا تسلیم و یا براندازی می‌شود و شاهد بودیم به محض شلوغی‌ها، تئاتر جهانی آغاز شد و از ترامپ و پمپئو تا ماکرون به روی صحنه آمدند ولی در کمتر از 48ساعت مردم با غیرت ایران سیلی محکمی به آن‌ها زدند و دشمنان افسرده و شکست خورده، ناپدید شدند.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران با حضور غیرتمندانه و عزتمندانه در میدان، استکبار ستیزی و بصیرت خود را نشان دادند و دشمن بار دیگر شکست از جمهوری اسلامی ایران را تجربه کرد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/235260/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آیفون زیر سایه هواوی رفت

حلقه هوشمند سامسونگ ظاهراً در 8 اندازه مختلف عرضه می‌شود

ضربه مهلک گورخر به گراز

ویدئویی زیبا از جاده درگز به قوچان در بهار 1403

دعوای کارگران در خط تولید یک کارخانه!

درگیری هولناک بین خرس های قطبی

برگی از تاریخ/ این شاهزاده خانم قاجار اولین وارد کننده تاکسی به تهران بود

لباس خنده‌دار حامد آهنگی و خانم بازیگر در برنامه «شب آهنگى»

«پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد

«هما» عاقبت راز خود را برملا کرد

پرتاب چاقو به سمت بازیکن در لیگ کلمبیا

مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک

دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران

فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!

پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان

به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید!

سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است؛ فوتسال بچه سرراهی نباشد

آمار خوب «کنت» در فولاد؛ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی

سه بازیکن مصدوم پرسپولیس در حال تمرین اختصاصی

دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد

هیچ آدم عاقلی بعد طلاق اینکارو نمیکنه

فریدون عباسی: امروز ایران به قدرت نوظهور جهانی تبدیل شده است

نطق طوفانی علیرضابیگی: در مقابل گردنکشان و بدخواهان ملت ایران خواهم ایستاد

سخنگوی جبهه پایداری: در دور دوم انتخابات، لیست انقلابی‌تری خواهیم داشت

القسام: پاسخ قاطع و گسترده ایران، معادلات دشمن را برهم زد

توصیه انتخاباتی مصباحی مقدم به مردم: از میان نامزدهای باقیمانده، اصلح را انتخاب کنید

سخن بزرگان/ دلیل آشوب ها و نابسامانی های روزگار ما

ویدئویی جالب از درگیری بین اردک و گربه

گوناگون/ از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو؛ عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی!

کاهش قند خون با مصرف یک سبزی معطر

احتمالا جالب ترین عکسی که از مورچه دیده اید

معماری الفبائی/ تصاویر

از این حیوان فقط دو نمونه در جهان باقی مانده است

ماجرای «ساجده، مهلا» در صداگذاری‌های جواد خواجوی

گناه فرشته؛ چرخه‌ای بی‌پایان از انتقام و تباهی

آنونس رسمی «مست عشق» در آستانه اکران

چرا ده‌نمکی پیشنهاد وزارت ارشاد در دولت احمدی نژاد را رد کرد؟

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ 7 فصل و فقط 16 دقیقه بازی

سرخیو راموس اینگونه توپ را از روی خط دروازه تیمش بیرون کشید!

7 سال قبل در چنین روزی؛ شادی گل خاص مسی در ال‌کلاسیکو

عواقب واگذاری؛ تغییرات مدیریتی در سرخابی ها؟

رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت

آرتتا: پوچتینو جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم

نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن

دوپینگ 6 ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال 2023

بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند

جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم

نکاتی که آقایان درباره بارداری همسرشان باید بدانند!

رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد

خزعلی: دوره موشک تمام نشده است، وقتی زبان «وتو» می‌شود