آریا جوان

آخرين مطالب

44 نکته اثبات شده درباره تعبیر دیدن مار در خواب دختران

  بزرگنمايي:

آریا جوان - بازده / دیدن مار در خواب یکی از موضوعات رایج در هنگام خوابیدن است. اگر شما یا یکی از عزیزان‌تان چنین خوابی را در شب ببینید، حتما این سوال برای‌تان پیش می آید که تعبیر آن چیست. به عنوان بخشی از مجموعه مقالات سایت بازده در مورد خواب­ ها و تعابیر آن‌ها، ما با باربارا کاندورن اهل ویندی‌ویل میسوری صحبت کردیم تا از او در مورد تعبیر خواب مار مشاوره تخصصی بگیریم.
تعبیر خواب مار
کاندورن نویسنده­ دوازده جلد کتاب در مورد خواب است، از کتاب­های او می­توان به «فرهنگ ببیندگان خواب» و « هر خوابی در مورد بیننده­ خواب است» اشاره کرد. در حالی که تحلیل خواب فرایندی به شدت ذهن‌گرایانه و درون زادی است، در این نوشتار دیدگاه هایی را ارائه می دهیم که چرا خواب خاصی را می­بینیم و یا چرا فردی یک خواب مشابه را چندین بار می­بیند.
تعبیر خواب مار به طور کلی
کاندورن می­گوید: « دیدن خواب مار نشان دهنده­ انگیزه­ خلاقانه­ بیننده نسبت به حکمت و خرد است». او در ادامه توضیح می­دهد که مار نماد بی طرفی است و این به بیننده بستگی دارد که چه نظری در مورد مار داشته باشد. او می­گوید: « نظر فرد اغلب برخاسته از دیدگاه فرهنگی او است، به عنوان مثال، در غرب مارها اغلب موجوداتی ترسناک تلقی می­شوند در حالیکه در شرق مارها مورد احترام هستند. این دیدگاه فرهنگی می­تواند بر تفسیر فرد از خواب تاثیر بگذارد».
اطلاعات درباره زندگی شخصی و شغلی و عاطفی
به گفته­ کاندورن، مار در خواب نشان دهنده­ توجه و تمرکز فرد در چند روز گذشته بر مسائلی خلاقانه­ است. او می­گوید: «آن خواب در واقع تمرکز یادگیری بالقوه در زندگی فرد در بیداری بوده است، جزئیات خواب نشان می­دهد که چه نوع خلاقیتی وجود داشته است؛ معنوی، ذهنی، احساسی و یا فیزیکی و چگونه تصدیق، اعمال و یا رد شده است و بیننده از حکمت آن آگاه بوده یا نبوده است».
تعبیر خواب مار
1. تعبیر گزیده شدن یا نیش خوردن توسط مار
مارگزیدگی در خواب بیانگر موقعیت های خطرناکی است که در انتظار شما هستند. همان چیزهایی که خواب بیننده هرگز متوجه آمدن آن ها نمی شود و در حالیکه انتظارشان را ندارد، توسط آنها گزیده می شود؛
دوستانی که خیانت می کنند، عشق هایی که ناتمام رها می شوند یا مشکلات کاری یا خانوادگی که به گونه ای غیرمنتظره ظاهر می شوند از جمله این موقعیت ها هستند.
2. خفه شدن توسط مار
اگر در خواب ببینید که ماری شما را خفه می کند، این خواب از موقعیتی سرکوب کننده، اجباری و خطرناک حکایت می کند که در کمین شما است.
3. پوست انداختن مار
دیدن پوست انداختن مار در خواب نشان دهنده زمان تغییر و تحول برای خواب بیننده است و لزوما نباید آنطور که در تصاویر موجود دیده می شود، در خواب هم ظاهر شود. دیدن پوست انداختن مار در خواب نیز نمادی شبیه به اوروبروس است و می تواند به این معنا باشد که خواب بیننده در حال زدودن بندهای یک زندگی قدیمی و ساختن پوستی جدید متناسب با رشد خود است.
4. تعبیر خواب مار در خانه
بدون تردید مار زندگی فرد را در معرض خطر قرار می دهد و به این ترتیب می توان دیدن مار در خانه را به عنوان نمادی برای هشدار نیز در نظر گرفت. این هشدار می تواند با نشانه هایی که در شغل یا زندگی شخصی فرد مشاهده می شود نیز در ارتباط باشد.
5. تعبیر دیدن مار سیاه در خواب
دیدن مار سیاه در خواب به معنی آن است که اتفاقی شوم و تیره در زندگی شما کمین کرده است. این خواب یا می‌تواند نشان از آن باشد که باید مواظب خطری بالقوه در زندگی‌تان باشید یا ضمیر ناخودآگاه‌تان است که با افسردگی یا اندوهی که در عالم بیداری با آن روبرو هستید دست و پنجه نرم می‌کند یا ممکن است تجربه‌ای در زندگی‌تان در عالم واقعیت باشد. شاید چند آشفتگی عاطفی وجود دارد که نشان می دهد شما هنوز با ناخودآگاه‌تان درگیر هستید. دیدن مار سیاه در خواب معمولا نشانه‌ای رایج از رابطه‌ یا انرژی بد در زندگی‌تان است، اما می‌تواند یک هشدار مالی نیز باشد. مواظب اموال و آدم‌های‌ اطراف‌تان باشید.
6. دیدن مار قرمز در خواب
مار قرمز در خواب نمایانگر تمایلات– و احتمالا تمایلات جنسی – شدید است. همچنین می‌تواند هشداری باشد برای خطری بالقوه که ممکن است در کمین‌تان باشد. اگر خواب مار قرمز دیدید، در عالم بیداری در مورد زندگی‌تان فکر کنید و ببینید آیا چیزی در آن وجود دارد که خواب‌تان خواسته باشد آن را به شما هشدار بدهد.
7. تعبیر دنبال شدن توسط مار
وقتی در خواب می‌بینید که مار دنبال‌تان کرده است، احتمالا احساس ترس و هراس به شما دست می دهد. این یعنی آنکه کسی یا چیزی در زندگی‌تان در عالم بیداری وجود دارد که شما سعی دارید از دستش فرار کنید یا از آن قسر در بروید. این احساسات را می‌توان چنین تعبیر کرد که:
– از وضعیت ناخوشایندی در زندگی اجتناب می‌کنید و ذهن شما انتظار دارد با آن روبرو شوید. شاید از انجام وظیفه‌ای در محل کار خود سر باز زده‌اید، پروسه‌ی درمانی ضروری را انجام نداده‌اید، یا هر چیز دیگری که نیاز بوده است انجام شود.
– می‌خواهید آنچه در ذهن دارید بازگو کنید و ضمیر ناخودآگاه‌تان از شما انتظار دارد با آن روبرو شوید. مثلا، قصد داشته‌اید با شریک عشقی خود به هم بزنید و درباره‌ی واکنشی که او از خود نشان خواهد داد نگران هستید.
– در وضعیتی گیر افتاده اید و انتخاب‌های بسیار اندکی دارید و انتخاب‌های دشواری باید انجام دهید. به عبارت دیگر در مخمصه افتاده‌اید.
8. دیدن مار مرده در خواب
مارهای مرده در خواب نماد مثبتی هستند. دیدن مار مرده نمایانگر پایان فریب، وسوسه، یا ترس است. این خواب نشان می‌دهد که تغییر یا شروع مجددهایی در زندگی‌تان وجود خواهد داشت. فکر کنید ببینید تعبیر دیدن خواب مار مرده در زندگی‌تان چه چیزی می‌تواند باشد. دیدن خواب مار مرده یعنی آن مار به هر چیزی که در عالم واقع اشاره دارد به پایان خواهد رسید. اگر مار را بکشید، بر مسئله‌ای که مار به آن اشاره دارد فائق می‌آیید.
9. تعبیر کشتن مار در خواب
این که در خواب ببینید ماری را می‌کشید نشانه‌ی مثبتی است. این خواب یعنی بر ترس‌های‌تان غلبه می‌کنید، چالش‌ها را پشت سر می‌گذارید و در مسیری راحت‌تر و کم دردسرتر گام بر می‌دارید. اگر بعد از کشتن مار احساس رضایت داشتید، پس چیزی در زندگی‌تان وجود دارد که برای احساس رضایت باید بر آن غلبه کنید اگر احساس گناه کردید، پس احتملا معمایی در زندگی‌تان وجود دارد که حل کردن آن ساده نیست و می‌خواهید از دست آن خلاص شوید. کشتن مار در خواب نشان دهنده‌ی چالشی است که باید در عالم بیداری با آن روبرو شوید.
10. دیدن مار زرد در خواب
دیدن مار زرد رنگ در خواب در دوران بارداری نشانه‌ی خوشبختی و سلامت است. این خواب یعنی بارداری سالمی را تجربه خواهید کرد. رنگ مار می‌تواند معانی مختلفی برای زن باردار در بر داشته باشد؛
– اگر خواب مار سیاه در دوران بارداری‌تان ببینید، فرزندتان پسر خواهد بود.
– اگر مار سفید بود در شکم نوزادی دختر خواهید داشت.
– مار قرمز نشانگر خوش شانسی است یا کسی که رابطه‌ی نزدیک با شما دارد ازدواج خواهد کرد.
– مار سبز نشانه‌ی سلامتی و باروری است.
11. دیدن چند مار در خواب
اگر مارهای زیادی را در خواب دیدید، این می‌تواند نشانه‌ی فراوانی باشد. درون شما، فواره‌ای جوشان از انرژی وجود دارد که بیرون نزده است. این می‌تواند انرژی جنسی یا خردورزی باشد. اگر از مار احساس ترس کردید، در آن صورت این خواب نشانه‌ی چیزی است که در زندگی واقعی بر شما غلبه می‌کند.
12. دیدن مار دو سر در خواب
خواب مار دو سر نشانگر ترس و مشکلات سرکوب شده در زندگی واقعی شخص خواب بیننده است. دیدن مار دور سر در خواب به معنی آن است که به دو جهت متفاوت کشیده شده‌اید یا اقدامات‌تان بی‌ثمرند. این نشانگر آن است که باید مشکلات تان را دوباره بررسی کنید و تصمیمات قوی‌تر، معتمد به نفس تر بگیرید تا بتوانید پیشرفت کنید.
13. دیدن مار بوآی کانستریکتور در خواب
دیدن مار بوآی کانستریکتور در خواب یعنی در عالم بیداری احساس سرکوب شدگی می‌کنید. احتمالا در یک رابطه‌ی عاشقانه یا جنسی خودتان را غرق کرده‌اید. همچنین این خواب می‌تواند نشانگر جاه‌طلبی یا آرزوهای شخصی شما برای تسلط داشتن بر فردی دیگر باشد.
14. دیدن مار در چمنزار
دیدن مار در خواب – حتی در حالتی ناخوشایند- می تواند هشداری باشد از اینکه اطلاعات شهودی خواب بیننده را احاطه کرده اند اما وی از آن ها غفلت می کند. دیدن مار به شکلی غیرمنتظره در میان چمنزار به این معناست که خواب بیننده نشانه هایی را که از راه شهود خود دریافت می کند مهم می شمارد.
15. خواب ماری که درون یک گوی/توپ گیر افتاده است
اگر خواب ببینید مارهایی درون یک توپ/گوی گیر افتاده‌اند، هشداری است مبنی بر روبرو شدن‌تان با شر. شما در شرف مواجهه با شرارتی هستید که می‌تواند شکل‌های بسیاری به خود بگیرد، پس مراقب باشید. این شرارت ممکن است در قالب وسوسه‌ها یا کسی باشد که سعی دارد شما را گول بزند یا اغوا کند که کاری نادرست مرتکب شوید. هر شکلی که به خود بگیرد، باید مراقب باشید چون ممکن است شما را به انجام کارهای ناثوابی وسوسه کند که بعدها از انجام‌شان پشیمان می‌شوید.
16. نیش مار مرده در خواب
خواب نیش یک مار مرده به رنج کشیدن اشاره دارد. شما قربانی اعمال شخصی خواهید شد که به او اعتماد دارید و رنج و درد را تجربه خواهید کرد. آن فرد ممکن است شما را به روشی بسیار غیر منتظره گول بزند، و به خاطر همین احساس پیامدهای رنج‌آوری در نتیجه‌ی این رفتار یا وضعیت رفتاری در قبال خودتان خواهید داشت.
17. خواب افتادن مار روی کسی
خواب افتادن مار روی کسی که می‌شناسیدش نشانه‌ی کشمکش‌های درونی‌تان است. شما پی به اشتباهاتی می‌برید که در گذشته مرتکب شده‌اید و به واقع درباره‌ی آن‌ها احساس اندوه و ندامت دارید. این درک احساس گناه و تقصیر را در شما بر می‌انگیزاند و عمیقا بر شما تاثیر می‌گذارد.
18. خواب راه رفتن بین مارها
اینکه خواب ببینید در بین یک تعداد مار راه می‌روید یا مسیری را با احتیاطی می‌پیمایید تا به آن‌ها برخورد نکنید نشانه‌ی ترسی همیشگی از بیماری است. شما اغلب از این می‌ترسید که بیمار هستید یا به بیماری مبتلا شوید. این خواب می‌تواند به داشتن دوستانی رقابتی نیز اشاره داشته باشد ک هدوست دارند در چرخه‌ی اجتماعی جامعه جایگاه شما را به دست بیاورند.
19. خواب ببینید مار دورتان چمبره زده است
اگر در خواب ببینید ماری اطراف شما چنبره زده است و می‌خواهد نیش‌تان بزند، نمادی از ضعف شما در برابر دشمنان‌تان است. وقتی رقیب یا دشمن سعی می‌کند به شما حمله کند نمی‌توانید از خودتان دفاع کنید. اگر این خواب مکررا اتفاق بیفتد، می‌تواند نشانه‌ی بیمار شدن باشد.
20. خواب در دست نگه داشتن یک مار
خوابِ نگه داشتن ماری در دست‌های‌تان به نوعی پیش بینی کننده‌ی مواجهه با رویدادهای به ظاهر بی اهمیت است. شما موقعیت‌هایی را تجربه خواهید کرد که فکر می‌کنید بی فایده یا غیر مهم هستند و همین باعث می‌شود سعی کنید آن‌ها را نادیده بگیرید. با وجود این، شما درگیر این شرایط خواهید بود چون ممکن است باعث استرس و خشم شما در آینده بشوند. آن‌ها ممکن است به آن اندازه که فکر می‌کنید بی‌ربط و بی‌اهمیت نباشند.
21. خواب مارهایی با شکل‌های عجیب و غریب
دیدن مارهای عجیب و غریب در خواب حکایت از روبرو شدن با مشکلات یا آزمایش‌هایی در آینده‌ی نزدیک دارد. شما ممکن است با سختی‌هایی روبرو شوید و بهترین راهی که می‌توانید آن‌ها را حل کنید آن است که به طور کامل نادیده‌شان بگیرید.
22. دیدن مار درون آب در خواب
دیدن یک یا چند مار درون آب در خواب موقع شنا کردن یا تلاش برای عبور از بستر آبی کم عمق، نشانه‌ای از نگرانی است. دلتان می‌خواهد که در وضعیت بهتری نسبت به الان بودید. این فکر باعث اضطراب و نگرانی‌تان می‌شود.
23. خواب یک دسته مار کوچک
دیدن یک دسته مار کوچک در خواب به رنج کشیدنی بر می‌گردد که حاصل از تلاش‌هایی بدخواهانه علیه شما است. قادر خواهید بود رفتار منفی سایرین در قبال خودتان را با نادیده گرفتن کارهای‌شان مدیریت کنید. این آدم‌ها سعی می‌کنند درباره‌یتان شایعه پراکنی کنند یا سعی می‌کنند طرح ها و برنامه‌های‌تان را به مخاطره بیندازند اما نهایتا شما بر آن‌ها پیروز خواهید شد.
24. خواب بازی کردن بچه‌ّها با مار
تماشای بازی کردن بچه‌ها با مار به شما می‌گوید به طور موقت قادر نخواهید بود از قوه‌ی قضاوت‌تان در رابطه‌ با آدم‌ها خوب استفاده کنید. به هر دلیلی که باشد، متوجه می‌شوید درک این نکته که آیا مردم با شما صادق هستند یا نه برای‌تان بسیار دشوار است. شما نخواهید توانست بگوید دوستان واقعی‌تان چه کسانی هستند و دشمنان‌تان در جامعه چه اشخاصی هستند.
25. خواب ببینید مار پشت سر دوست‌تان است
دیدن مار پشت سر دوست‌تان که در حال حمله کردن است می‌تواند به معنی موفق بودن در مدیریت کردن شایعه‌ها و وضعیت‌های منفی باش. شما خواهید توانست این شایعه‌ها و وضعیت‌های آشفته را به خوبی مدیریت کنید، به ویژه آن‌هایی را که به شهرت‌تان آسیب می‌رسانند.
26. خواب هیپنوتیزم شدن توسط مار
هیپنوتیزم شدن توسط یک مار به خصوص ماری که ارعاب‌آور است، نشانه‌ی آن است که طعمه‌ی آدمی شیاد می‌شوید یا کسی باعث دلهره‌تان می‌شود. این ممکن است باعث ترس و احساس تهدید در شما بشود اما هم قانون و هم دوستانی که نگران امنیت‌تان هستند از شما حمایت خواهند کرد. آن‌ها کم می‌کنند مطمئن شوید هیچ چیزی به شما آسیب نخواهد زد و آسایش‌تان را مختلق نمی‌کند.
27. دیدن مار عظیم الجثه در خواب
دیدن یک مار عظیم الجثه روبری‌تان، نشانه‌ی بدیمنی است. کسی که برای‌تان بسیار عزیز است به طرز هولناکی بیمار خواهد شد، و این بیماری ممکن است دراز مدت باشد. شما با حمایت کردن و تقویت کردنش در طول این دوره‌ی طاقت فرسا نقش بزرگی در زندگی او ایفا خواهید کرد.
28. خواب یک مار غول پیکر سیاه
دیدن یک مار غول پیکر سیاه در خواب بد یمن است. این خواب به بدبختی و رنج کشیدن در آینده دلالت دارد. چنین امتحانی آنقدر شدید خواهد بود که بیرون آمدن از وضعیت یا غلبه بر عواقب آن بسیار چالش برانگیز خواهد بود.
29. دیدن چشم مار در خواب
دیدن چشم مار در خواب و هیپنوتیزم شدن توسط او هشداری است در رابطه با آدم‌های سنگدل. بعضی افراد قدرتمند و بی‌رحم می‌خواهند در آن لحظه توجه‌تان را معطوف خودشان کنند و احتمالا دارند حرکات شما را زیر نظر می‌گیرند. بیشتر مراقب باشید و سعی کنید از هر نقشه‌ی زیرکانه‌ای که ممکن است آن‌ها برای پایین‌کشیدن‌تان برنامه‌ریزی کرده باشند آگاهی پیدا کنید.
30. خواب ببینید ماری دم خودش را نیش می‌زند
اگر خواب ببینید ماری دم خودش را گاز می‌گیرد و نیش می‌زند در واقع این خواب به شما می‌گوید به تغییراتی نیاز دارید. شما در آستانه ی افتادن به ورطه‌ی یکنواختی قرار دارید، یعنی انجام دادن کارهای تکراری بارها و بارها بدون آن‌که زیاد به آن‌ها فکر کنید. بیش از حد احساس راحتی کردن با موقعیت فغلی شما را از رشد و ارتقاء بیشتر باز می‌دارد.
31. خواب ماری که در قفس است
دیدن ماری در قفس یا آنکه بتوانید ماری را درون قفس یا جعبه‌ای نگه داری کنید، حکایت از در راه بودن کامیابی و موفقیت است. شما قادر خواهید بود فرصتی به دست بیاورید، از آن به نفع خودتان استفاده کنید، و در این فرایند ثروت سازی کنید. همچنین ممکن است به یافتن کسی که راهنما و محافظ‌تان خواهد بود اشاره داشته باشد.
32. خواب له کردن مار با پاها
اگر خواب ببینید که ماری را با پا له می‌کنید تا بمیرد این نشانه‌ی خوبی است. سلامتی‌تان بهبود پیدا خواهد کرد چون قادر خواهید بود بر هر مشکل سلامتی کوچک یا بزرگ احتمالی که بر شما تاثیر گذار بوده است غلبه کنید.
33. خواب ببینید ماری در مقعدتان می‌خزد
این که در خواب ببینید ماری درون مقعدتان می‌خزد هشداری است مبنی بر درگیری با آدم‌های نزدیک‌تان. ممکن است کارتان به دعوا یا اختلاف با آدم‌هایی بکشد که کمک‌حال‌تان هستند. سعی کنید وضعیت را بدتر نکنید و گر نه ممکن است پل‌های ارتباطی‌تان با این افراد را پشت سر خراب کنید و دیگر راه بازگشتی نماند.
34. خواب لانه‌ی مار
دیدن لانه‌ی مار در خواب‌تان تصویری است از اینکه شخص نچسب و منفوری به زندگی‌تان وارد خواهد شد. این شخص باعث مشکلات زیادی برای‌تان می‌شود، و زندگی کنونی‌تان را به هم می‌ریزد، اما از سر راه برداشتنش می‌تواند برای‌‌تان چالش برانگیز باشد. این می‌تواند به معنی آن باشد که شما ممکن است با سوء تفاهم‌هایی در بین اعضای خانواده‌تان روبرو شوید.
35. خواب تبدیل شدن کرم به مار
کرم‌های یخ زده را می‌توان به عنوان نماد آن تعبیر کرد که شما درون خودتان درد و احساسی عمیق را پنهان کرده‌اید. و اما اگر خواب ببینید کرم‌ها به مار تبدیل می‌شوند و دوست‌تان را نیش می‌زنند و سپس این طور به نظر می‌رسد که می‌خواهند به شما هم حمله کنند، چنین خوابی می‌تواند به معنی آن باشد که غرایزتان میل به سرکوب کردن آن شخص دارد و اجتناب کردن از وضعیت و موقعیت به خصوصی که در آن قرار دارید. این بسیار محتمل است که کسی علیه‌تان نقشه کشیده باشد و احتمالا برنامه ریخته است که به دوستان‌تان آسیب بزند تا به شما آزار برساند. عاقلانه‌ترین کار ممکن آن است که از سلامت جسم و قلب خودتان مراقبت کنید.
36. خواب ببینید مار کبرا نیشتان بزند
اگر خواب ببینید به شکل کودکی درآمده‌اید نشانگر آن است که در عالم بیداری کار ناصوابی انجام داده‌اید. رفتار نادرست‌تان برای شما و عزیزان‌تان شرمساری و ندامت به همراه خواهد داشت. مار کبرا به تنهایی در حقیقت نماد خوبی است چون نشانگر ایده‌ها و بینش‌های خلاقانه است. اما، اگر در خواب دیدید مار کبرا شما را نیش می‌زند، بهتر است مراقب آدم‌هایی باشید که در زندگی‌تان برای ارتباط برقرار کردن انتخاب می‌کنید چون ممکن است به جای نشان دادن راه و چاه، سد راه‌تان بشوند.
37. خواب نیش خوردن از یک مار سه سر
چنین خوابی به شما خطری را هشدار می‌دهد که ممکن است پیش روی‌تان قرار داشته باشد. به عنوان مثال، شاید مردان و زنانی به شایعه‌پراکنی درباره‌ی شما علاقمند هستند و دوست دارند پشت سرتان غیبت کنند. ممکن است بهتر باشد از آن‌ها فاصله بگیرید و برای تعیین دوستان واقعی‌تان کمی زمان صرف کنید تا بتوانید خوب و بد را تشخیص بدهید.
نشانه شناسی و …معانی نمادین رایج در مورد خواب دیدن مارها
1. ترس
در عالم بیداری از کسی یا چیزی می‌ترسید – شاید بیش از اندازه از انجام دقیق تعهدات، رئیس‌تان، یا یک موقعیت دشوار می‌هراسید. خواب مار می‌تواند زنگ هشداری باشد برای آنکه با ترس‌های‌تان در زندگی روبرو شوید.
2. رشد و بازآغاز
مارها اغلب نشانگر تغییری در زندگی یا شروعی تازه هستند. اگر زندگی‌تان دچار مشکل شده است، خواب مار دیدن ممکن است نحوه‌ی کمک کردن ذهن ناخودآگاه‌تان به شما برای کنار آمدن با دشواری‌های زندگی را نشان دهد.
3. اضطراب‌های ناخودآگاه
مارها مادامی در خواب‌های شما ظاهر می‌شوند که عواطف‌تان لطمه خورده باشد. آن‌ها نشانگر چیزهایی هستند که موجب استرس، اندوه، یا خشم می‌شوند.
4. تعالی و برتری
مار در خواب ممکن است نشانه‌ی ارتقاء به سطح بالاتری از آگاهی باشد.
5. نماد آلت جنسی
مار می‌تواند نماد آلت جنسی باشد. آیا نیازهای جنسی خود را سرکوب می‌کنید؟ آیا ناتوانی جنسی را تجربه می‌کنید؟ خواب مار ممکن است به نقص‌ها و نیازهای جنسی اشاره داشته باشد.
6. دانش و خرد
در بعضی از فرهنگ‌های بومی آمریکایی یا آسیایی، مارها نماد خردمندی هستند. خواب مار دیدن می‌تواند به معنی خردجویی شما باشد یا پاسخ پرسش‌هایی که به دنبال یافتن‌ آن‌ها هستید.
7. خواسته‌های سرکوب شده
مار همچنین می‌تواند نشان دهنده‌ی درونی‌ترین خواسته‌های شما باشد. اگر در خواب مار نیش‌تان بزند، ممکن است هشداری باشد به شما که در بیداری به دنبال برآورده کردن آن خواسته‌ها باشید.
25 زهرآگین ترین و سمی‌ ترین مارهای دنیا
آیا ترفندی وجود دارد که بتوان مانع از دیدن خواب مار شد و یا کاری کرد که خواب‌مان در مورد مار باشد؟
کاندورن به افرادی که حس آگاهی بیشتری دارند اشاره می­ کند و می­ گوید شفا دهنده­ ها یا روان درمانگران، تمرین‌کنندگان یوگا، مدیتیشن یا خالقان آثار بسیار بیشتر احتمال دارد خواب مار می­ بینند. اگر می­خواهید تصویر مار را در خواب­ های خود ببینید، خلاق بودن را تمرین کنید یا حس آگاهی خود را بهبود ببخشید.
فراتر از روش­های تحلیلی، چه نمادگرایی­ هایی در مورد خواب مار وجود دارد؟
کاندورن اشاره می­ کند: «فرهنگ­های سراسر جهان این تصویر را به رسمیت می­شناسند و این تصویر در گنجینه­ های هنری هر دوره­ی زمانی به وفور یافت می ­شود». برای مثال «مار رنگین کمان استرالیا» و «ماری با سرِ زن چینی» که انسان­ها را خلق کرده است نشان دهنده­ نماد جهانی و پایدار مارها هستند. کاندورن بیان می ­کند: «در دنیای مدرن غرب، به خاطر وجود تفسیرهایی از آموزه‌های کتاب مقدس که مار را باعث سقوط و هبوط آدم از بهشت می‌دانند، در فرهنگ آن‌ها مار به موجودی منفور تبدیل شده است».
چه کسی بیشتر احتمال دارد که در مورد مار خواب ببیند؟
کاندورن می­گوید که تقریباً در هر 20 خوابی که می‌بینیم یک بار خواب مار وجود دارد. افرادی که بسیار خلاق هستند و با وجدان و یا آگاهی خود در هارمونی و سازگاری هستند به احتمال زیاد بیشتر خواب مار می­بینند.
آیا به ویژه دیدن مار سمی در خواب معنی خاصی در بر دارد؟
کاندورن می­گوید: « این نوع خواب نشان دهنده­ نگرش فرد نسبت به خرد است، گاهی اوقات شاید به دلیل ترس از آن باشد که چیزی را از دست بدهیم یا پشت سر جا بگذاریم.»
ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده- کامروا ابراهیمی
منبع: huffingtonpost و exemplore

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/237482/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دو گوشی قدیمی به پایان چرخه عمر رسیدند و دیگر آپدیت نمی‌شوند

استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی

گوناگون/ در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود!

کشتن کفتار توسط شیرهای عصبانی

گفت و گوی دو خواهر کول بر در سریال نون خ 5

اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!

گل قیچی دیدنی جانلوکا اسکاماکا به فیورنتینا

استعلام مهم تراکتور منفی شد

شمسایی: ازبکستان رویای فراتر از آسیا دارد

پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد

لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد

رکورد لیگ برتر شکست؛ بیشترین گل زده تاریخ

راه‌و‌رسم مقابله با قُلدرها

علی لاریجانی پیام داد

مهاجری خطاب به ذوالنور: از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب‌کشی کنید

نقوی حسینی: پایداری‌ها از اصطلاح «پشم» خیلی ناراحت شدند

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

واتس‌اپ به ارسال پیام به شماره‌های ذخیره نشده و ورود با فیس‌آی‌دی مجهز می‌شود

حرکت جنون‌آمیز مرد جوان وسط خیابان؛ نشستن روی سقف خودرو!

تعادل موقع موتور سواری یعنی این!

طلوع زیبا و بارانی همراه با صدای نقاره‌ها در حرم مطهر رضوی

سرگشتگی و یاس یک فضانورد

پوستر جدید فیلم سینمایی سال گربه منتش شد

چهره ها/ واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

آنچه امام علی (ع) به عقیل آموخت

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!

تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی

جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن

نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران

از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!

گفتگوی آخرین خبر با بانوی ورزش ایران

پاکستان: سفر رئیسی به اسلام‌آباد موفقیت‌آمیز بود؛ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد

واکنش سردار فدوی درخصوص احتمال ورود سپاه به صنعت خودروسازی: هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کنیم

ایران دفعه بعد، 3 هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند یا 30 هزار؟

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

گلکسی زد فلیپ 5 از یک قابلیت هوش مصنوعی One UI 6.1 محروم است

در صورت بلعیدن اجسام خارجی توسط کودکان چه واکنشی باید داشته باشید؟

4 گوشه دنیا/ جزیره‌ای که مرگ در آن فراموش می‌شود!

«اسماعیل» دوست نداره من کار کنم

شش سریال پربیننده صداوسیما که درس عبرت مردم شدند

العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد

بازگشت ستاره جوان سپاهان

پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!

جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه

آغاز اردو از هجدهم