آریا جوان

آخرين مطالب

تهرانگردی؛ بهترین رستوران‌های ایتالیایی تهران خواندنی

  بزرگنمايي:

آریا جوان - غذا و ذائقه ایتالیایی به دلیل وجه اشتراکات زیادی که با ذائقه ایرانی‌ها دارد، خیلی زود جای پررنگی در سفره ایرانی‌ها پیدا کرد. همین دلیل در کنار طعم خوب غذا‌های این سرزمین باعث شده که روز به روز به تعداد رستوران‌های ایتالیایی با انواع غذا‌های خوشمزه و متنوع در سرتاسر کشور افزوده شود. با ما همراه باشید تا گزارشی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی تهران را تقدیمتان کنیم.
برترین‌ها: غذا و ذائقه ایتالیایی به دلیل وجه اشتراکات زیادی که با ذائقه ایرانی‌ها دارد، خیلی زود جای پررنگی در سفره ایرانی‌ها پیدا کرد. همین دلیل در کنار طعم خوب غذا‌های این سرزمین باعث شده که روز به روز به تعداد رستوران‌های ایتالیایی با انواع غذا‌های خوشمزه و متنوع در سرتاسر کشور افزوده شود. پیتزا، پاستا، انواع سوپ‌ها و استیک‌های لذیذ از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در رستوران‌های ایتالیایی هستند. با ما همراه باشید تا گزارشی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی تهران را تقدیمتان کنیم:
رستوران ایتالیایی بلا مونیکا
در بلا مونیکا (Bella Monica) کیفیت غذا‌ها و سرویس دهى بسیار عالى است و بدون دریافت حق سرویس این کار انجام میگیرد که نکته‌ای درخور اهمیت است. همراه با محیطی بسیار زیبا و دید و ویویی مناسب از نظر واقع شدن در طبقه دوم که در شب منظره‌ای چشم نواز از خیابان وزرا را شاهد خواهید بود. یکی دیگر از نکاتی که بلا مونیکا را از رقبایش متمایز کرده، سطح قیمت مناسب این رستوران در کنار کیفیت خوب غذاهایش است. استیک مرغ، بشقاب سبزیجات، پنه سالوو، بروسکتا و پیتزا دیابولو پیشنهاد‌های ما در بلا مونیکا هستند. لازم به دکر است بلامونیکا اسپرسو ماشین دارد و بعد از غذا میتوانید با یک فنجان قهوه شب خوبِ خود را رویایی کنید.



آدرس: میدان آرژانتین، خیابان وزرا، نبش کوچه یازدهم، پلاک 32،
رستوران ایتالیایی بوکا
بدون شک بوکا یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی تهران است، با تنوع بی نظیر و محیطی آرام، بهترین گزینه برای یک شام دونفره در آرامش است. قیمت غذا‌ها و حق السرویس بوکا اندکی بالاست، ولی با توجه به کیفیت غذا‌ها و خدماتی که عرضه می‌کند، مطمئناً چیزی را ازدست نمی‌دهید. قبل از رفتن به بوکا حتماً جا رزرو کنید، مخصوصاً وقتی که خانوادگی و با تعداد نفرات بالا هوس غذای ایتالیایی کرده اید، چون فضایش نسبتاً کوچک است و سریع پر می‌شود.
گردش و بازدید در کاخ نیاوران و یک ناهار ایتالیایی لذیذ در بوکا میتواند برنامه‌ای فوق العاده برای یک صبح و ظهر روز تعطیل باشد. ناگفته نماند که بدون امتحان کردن سیب زمینی سرخ کرده‌های بوکا، از رستوران خارج نشوید! استیک، پیتزا مدیترانه ای، پیتزا پریماوا و چیزبرگر بوکا را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهید. اطمینان کنید، ضرر نخواهید کرد!





آدرس شعبه نیاوران: نیاوران، شمال کاخ نیاوران، خیابان پور ابتهاج، پلاک 303
آدرس شعبه اوین: اوین، خیابان کچویی، تقاطع خیابان مهدیه
آدرس شعبه دروس: خیابان دولت، چهارراه قنات، خیابان آقامیری، کوچه‌ی چیذری، کوچه‌ی زیارت طلب، پلاک 1،
رستوران ایتالیایی اندرو
رستوران ایتالیایی بعدی، رستوران اندرو ر خیابان شیراز جنوبی است. این رستوران پیشنهاد‌های جذابی برای شما دارد و شما می‌توانید با خرید یک غذا، یک نوشیدنی یا پیش‌غذا جایزه بگیرید. استیک‌های این رستوران که با سس قارچ مخصوص سرآشپز سرو می‌شود، طرفدار‌های زیادی دارد.
سالاد‌های سبزیجات این رستوران هم به کسانی که گیاهخوارند پیشنهاد می‌شود.



آدرس: خیابان شیراز جنوبی، بلوار علیخانی، مجتمع مسکونی ونک پارک، ضلع شمال شرقی برج سبلان
رستوران ایتالیایی سنسو
محیط شیک، فضای نسبتاً دنج و آرام که روز‌های تعطیل به یک جای شلوغ و پرهمهمه تبدیل میشود و همه این‌ها برای یک رستوران خوب و نامی در غرب تهران مواردی طبیعی است، چون غرب تهران برخلاف شمال و شرق، رستوران ایتالیایی خوب زیادی ندارد و همه مشتری‌ها سنسو را به ماندن در ترافیک ترجیح میدهند! کیفیت و کمیت غذا‌های سنسو نسبت به قیمتش عالی است!
همین موضوع در پرطرفدار شدن سنسو تاثیر زیادی داشته است و آن را به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ایتالیایی تهران تبدیل کرده است. سالاد سزار عالی، فتوچیتی‌های معرکه و پیتزا‌هایی واقعاً خوشمزه در سنسو انتظار شما را می‌کشند. خلاصه این اطمینان را به شما می‌دهیم که سنسو ارزش یک ساعت صف ایستادن را خواهد داشت!





آدرس: بلوار فردوس شرق، رامین جنوبی
رستوران ایتالیایی ادبرت
فضایی کوچک و گرم و صمیمی که در آن انواع پیتزا‌ها و پاستا‌های خوشمزه وجود دارد. پیتزا سبزیجات‌های متنوع این رستوران، عاشقان سبزیجات را جذب می‌کند. ادبرت بیشتر به پیتزاهایش معروف است، اما در منویش انواع ساندویچ‌ها و سالاد‌ها را هم می‌بینید. به عنوان پیش‌غذا هم به جای سیب‌زمینی، چیپس‌وپنیر وجود دارد که انتخاب هیجان‌انگیزی است.




آدرس: کریمخان، خیابان حسینی، پلاک 46
رستوران ایتالیایی جنارو (ژوانی سابق)
رستوران ژوانی که جدیدا به جنارو تغییر نام داده است، یکی از معروف‌ترین و خوش سابقه‌ترین رستوران‌های ایتالیایی تهران است که با راه اندازی 2 شعبه موفق رستوران در پاسداران و مرزداران، یکی از موفق‌ترین رستوران‌های ایتالیایی شعبه دار در تهران نام گرفته است. روز تعطیل و غیر تعطیل ندارد، همیشه پر از مشتری و غلغله است، پس اگر تصمیم به نوش جان کردن یکی از خوشمزه‌ترین استیک‌های تهران را دارید، باید صبر زیادی به خرج دهید. ادویه‌های منحصر به فرد در کنار پیش غذا‌ها و نوشیدنی‌های طبیعی و فوق العاده، شب خوبی را برای شما رقم خواهد زد.
پیتزا‌های فوق العاده لذیذ و پاستا‌هایی با سس معرکه و بسیار خوشمزه، جنارو را به محبوب‌ترین رستوران ایتالیایی تهران تبدیل کرده است.





آدرس شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، انتهای خیابان بوستان چهارم، خیابان پایدارفرد (امیرابراهیمی)، نبش کوچه لنکران
آدرس شعبه مرزداران: بلوار مرزداران، نبش ناهید، طبقه فوقانی آجیل تواضع
رستوران ایتالیایی پرانزو (pranzo)
در زبان ایتالیایی به معنی وعده غذایی میان روزی یا همان نهار است، ولی این نام به این معنی نیست که رستوران پرانزو فقط نهار سرو می‌کند! طعم کلاسیک و خاص غذا‌های پرانزو این رستوران را از بقیه رقبایش متفاوت کرده است، به طوری که انگار در قلب میلان در یک رستوران خلوت نشسته اید و با زمزمه‌ای آرام از صدای پاواروتی دارید استیک یا آلفردو نوش جان می‌کنید. پاستا‌هایی عالی، کاسرول گوشت و مرغ فوق العاده و سالاد سزار لذیذ پیشنهاد‌های ما در پرانزو هستند. تنها امتیاز منفی‌ای که میتوان برای پرانزو در نظر گرفت فضای کوچک و نسبتاً خفه اش است که از آن هم میتوان چشم پوشید.






آدرس: سهروردی شمالی، انتهای خیابان آپاداناغربی، بلوار قنبرزاده، نبش کوچه 4، پلاک 17
رستوران ایتالیایی کاپری
مکانی دنج و آرام در کوچه‌پس‌کوچه‌های خلوتی که پرنده پر نمی‌زند. اخلاق خوب پرسنل و پخش موسیقی‌های آرامش‌بخش از جمله امتیازات این رستوران است. پیتزای مخصوص کاپری با سس قرمز خاص و منحصربه‌فردش را از دست ندهید. برای پیش‌غذا هم سوپ و سالاد سزارش رو حتما امتحان کنید.





آدرس: خیابان مطهری، خیابان فجر، نبش خیابان کامیاب، پلاک 25،
رستوران ایتالیایی برایتون
در منوی این رستوران، اسامی انواع نوشیدنی‌ها مثل اسموتی با طعم‌های مختلف و لینموناد را خواهید دید. منوی این رستوران بسیار متنوع است و انواع غذا‌ها را به‌عنوان پیش‌غذا و غذای اصلی سرو می‌کند. لیوان‌های بزرگ چای و دمنوش، یکی دیگر از جاذبه‌های این رستوران برای عاشقان چای است.








آدرس: خیابان شهید بهشتی، خیابان خرمشهر، خیابان صابونچی، نبش کوچه 8، پلاک 44
رستوران ایتالیایی بیسترو
یکی دیگر از رستوران‌های ایتالیایی با سابقه در تهران که همچنان میدرخشد و مشتریانش را از پول زیادی که خرج کرده اند، راضی راهی منزل میکند! بله درست است، سطح قیمت‌های بیسترو 10 الی 15 درصد از هم صنفانش بالاتر است، ولی دلیلی برای از دست دادن مشتریانش نشده است، این یعنی غذای خوشمزه و با کیفیت در هر حالت مشتری اش را دارد.

بیسترو (Bistro) هم از همین قانون تبعیت می‌کند و سال‌های سال است چرخش میچرخد و به یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی تهران بدل شده است. انتقادی که به بیسترو وارد است فضای خیلی شلوغ پلوغش است که ممکن است برای مشتری زننده باشد، ولی با این حال رستورانی دنج و آرام و مناسب برای قرار‌های دونفره است. مخصوصاً با نور کمی که دارد فضایی کاملاً عشقولانه را برایتان آماده کرده است! انواع پاستای بیسترو، پیتزا مکزیکی و استیک مرغ را در این رستوران فراموش نکنید.





آدرس: ونک، خیابان خدامی، خیابان آفتاب، کوچه ماهتاب، پلاک 26
رستوران ایتالیایی روکو
پرسنل خوب و بااخلاق و قیمت مناسب غذا نسبت به حجمش، از خوبی‌های این رستوران است. استیک مرغ از غذا‌هایی است که باید در این رستوران امتحان کنید. البته سالاد سزار‌های بی‌نظیرش هم طرفداران زیادی دارد.





آدرس: مجیدیه شمالی، خیابان ریحانی، میدان بهشتی
رستوران ایتالیایی لانوته
دیزاین زیبای این رستوران در لحظه‌ی اول نظرتان را جلب خواهد کرد. قیمت مناسب و پایین‌تر از رستوران‌های مشابه دیگر از امتیازات این رستوران است. مهم‌ترین نکته‌ای که اکثر مشتریان در آن اتفاق نظر دارند، برخورد خوب پرسنل رستوران لانوته است.





آدرس: عباس آباد، خیابان سهروردی شمالی، خیابان شهید قندی، خیابان سیبویه، پلاک 49، رستوران ایتالیایی لانوته

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/241238/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

خوابیدن روی شکم چه ضررهایی برای سلامتی دارد؟

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

کدام مواد غذایی برای سلامت مو مفیدند؟

وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!

این گیاه حافظه را زیاد و افکار منفی را از شما دور می‌کند

فال روزانه سه‌شنبه 28 فروردین 1403

فال حافظ سه‌شنبه 28 فروردین 1403

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

شکستن در و پنجره ورودی سالن کنسرت معین در وان!/ ویدئو

سال 1401 ؛ سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»

وضعیت ورودی سالن کنسرت معین در وان!/ ویدئو

زندگی «اعراب بادیه‌نشین» از دریچۀ عکس‌های 120 ساله

جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد

«حفظ نظم و انضباط اداری» و «پاسخگویی حداکثری به جامعۀ هدف» پایه و اساس خدمت است

مادر شهیدان والامقام «انصاری رامندی» به لقاءالله پیوست

یک تکنیک ساده برای کنترل عصبانیت و خشم

فواید استراتژی «تقلب» در رژیم غذایی

پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش

پنج توصیه مهم برای مراقبت از کودکان در برابر اخبار ناخوشایند

تاریخچۀ عجیب و باورنکردنی «مالیاتِ ریش»!

تکریم مدیرکل بنیاد کرمانشاه از ایثارگران شهرستان جوانرود

عکسی از دیدار ابی و پسرخوانده اش با همایون شجریان و انوشیروان روحانی

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

مادر گرامی شهیدان «فرشیدفر» به فرزندان شهیدش پیوست

عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود

رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان «خرسندیان» را تسلیت گفت

همه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «دهنوی»

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان دره شهر

تغذیه چگونه به پاکسازی پوست کمک می‌کند؟

فال روزانه دوشنبه 27 فروردین 1403

فال حافظ دوشنبه 27 فروردین 1403

حملات موشکی به سرزمین صهیونیستی دل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را شاد کرد

گردهمایی از جنس غرور و اقتدار ملی در جزیره کیش/ شادی وصف ناپذیرکیشوندان از عملیات وعده صادق سپاه

جزیره صدف دریایی

با لغو پروازها، اقامت هتلی مسافران کیش تمدید شد

بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در حمایت از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی

حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران

تمدید اقامت هتلی مسافرانی که پروازشان لغو شده در جزیره کیش

برگ این درخت فقط در بهار کار می کند

برنامه ریزی جهادی برای استفاده حداکثری از آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد