آریا جوان

آخرين مطالب

برای تغییر دکوراسیون اتاق غذاخوری چه باید کرد؟ دختران

  بزرگنمايي:

آریا جوان - کاغذ رنگی / اگر مدتی است فضای اتاق غذاخوری برایتان خسته‌کننده به‌نظر می‌رسد، به‌احتمال‌ زیاد دکوراسیون اتاق غذاخوری شما قدیمی شده است. بی‌شک همین موضوع باعث کم شدن جذابیت اتاق غذاخوری برای شما خواهد شد. بنابراین وقت آن رسیده تغییری در دکوراسیون اتاق غذاخوری خود ایجاد کنید. ما در کاغذرنگی 10 ایده برای داشتن یک اتاق غذاخوری خاص برای شما آماده کرده‌ایم. می‌توانید با به‌کارگیری یک یا چندتا از این ایده‌ها، فضای اتاق غذاخوری خود را عوض کرده و آن را مثل روز اول جذاب و دوست‌داشتنی کنید. با ما همراه باشید.
1. فضای اتاق غذاخوری خود را با چوب گرم کنید
به‌طورکلی وسایل چوبی محیط را گرم‌تر خواهند کرد. بنابراین دیوارکوب‌های چوبی هم گرما را به اتاق غذاخوری شما آورده و آن را جذاب‌تر می‌کنند. چوب یکی از جذاب‌ترین و البته خاص‌ترین متریال‌هایی است که در معماری به زیبایی هرچه‌بیشتر بناها کمک می‌کند.
2. با کاغذ دیواری‌ متالیک رنگی تازه به اتاق بدهید

اگر دوست دارید در عین حفظ سادگی، کمی حال‌وهوای اتاق غذاخوری را عوض کنید، کاغذهای دیواری متالیک از بهترین گزینه‌ها هستند. این کاغذدیواری‌ها ضمن تغییر حال‌و‌هوا و دکوراسیون اتاق غذاخوری ،جذابیت آن را نیز حفظ می‌کنند. جالب است بدانید کاغذ دیواری‌ها و الگوهای گرافیکی متالیک به‌خاطر خاصیت انعکاس نوری که دارند، محیط اتاق شما را روشن‌تر کرده و چراغ‌ها را درخشان‌تر جلوه می‌دهند.
3. دکوراسیون اتاق خود را با رنگ‌ برجسته کنید

یکی از راه‌ها برای تغییر دکوراسیون اتاق غذاخوری، رنگ‌آمیزی وسایل و چیدمان آن است. اگر گوشه‌وکنار اتاق خود کابینت چوبی، قفسه کتاب، صندوقچه یا هر چیزی شبیه این موارد دارید که از رنگ‌ و رو افتاده، بهتر است دست‌به‌کار شوید و با رنگ‌آمیزی آن‌ها زیبایی را به اتاق غذاخوری خود برگردانید.
4. به دیوارهای اتاق پرده اضافه کنید

شاید همیشه امکان رنگ‌آمیزی یا تغییرات اساسی در دکوراسیون اتاق غذاخوری وجود نداشته باشد. چراکه ممکن است شما خانه‌ را اجاره کرده باشید. در چنین شرایطی می‌توانید با پرده‌های رنگی و نقش‌دار حال‌وهوای اتاق غذاخوری را عوض کنید. اگر این اتاق پنجره دارد با آویزان کردن یک پرده جدید، زیبا و جذاب متوجه خواهید شد که چه‌قدر فضا بهتر می‌شود. فراموش نکنید پرده‌ها ابزار خوبی برای پر کردن فضا اتاق هستند.
5. طرح‌های راه‌راه را امتحان کنید

همه ما طرح‌های راه‌راه را به‌ویژه روی دیوار دوست داریم. نوارهای افقی و بزرگ روی دیوارهای یک اتاق غذاخوری کوچک می‌توانند آن را بزرگ‌تر جلوه داده و جزییات اتاق را بهتر به‌تصویر بکشند. جالب است بدانید آثار هنری بزرگ در اتاق‌های راه‌راه به‌زیبایی به‌چشم می‌خورند؛ اما آثار کوچک در لابه‌لای آن محو می‌شوند.
اگر بعد رنگ‌آمیزی قصد استفاده از وسایل دکوری کوچک روی دیوارهای اتاق خود را دارید، بهتر است از آن صرف‌نظر کرده یا وسایل بزرگ را انتخاب کنید.
6. رنگ‌ها و الگوهای مختلف را باهم ترکیب کنید
برای تزیین اتاق خود ایده خلاقانه‌ای دارید؟ اگر پاسختان مثبت است، از ترکیب رنگ و الگوهای مختلف با یکدیگر نترسید. مهم نیست دیگران چه‌فکری می‌کنند. هر آن‌چه در نظرتان است، روی دیوارهای اتاق خود پیاده‌سازی کنید.
7. از نقاشی‌‌های دیواری استفاده کنید

استفاده از نقاشی‌های دیواری این روزها طرفداران زیادی دارد. شما هم می‌توانید نمایی از ساحل دریا را به اتاق غذاخوری اضافه کرده و آرامش را برای خود و میهمانان‌تان به ارمغان آورید. البته مناظری مانند جنگل، کوه، آبشار و… هم می‌تواند ایده خوبی برای طرح‌های بزرگ دیواری باشد.
8. از رنگ‌های جیغ در دکوراسیون اتاق غذاخوری فرار نکنید

بدون شک رنگ‌های جیغ به‌خاطر جذابیتی که دارند، نظر هرکسی را به خود جلب می‌کنند و برای بیشتر افراد محبوب‌اند. یکی از جاهایی که می‌توان در آن از رنگ‌های جیغ استفاده کرد، اتاق غداخوری است. استفاده از رنگ‌های جیغ در اتاق غذاخوری نظر هر ببینده‌ای را جلب خواهد کرد. همچنین این رنگ‌ها فضای اتاق را خاص و جذاب جلوه می‌دهد.
بنابراین اگر در نظر دارید برای رنگ‌آمیزی و تغییر دکوراسیون اتاق غذاخوری یک رنگ جیغ مثل قرمز استفاده کنید، فکر خوبی کرده‌اید. با این کار اتاق غذاخوری شما جذاب و خاص‌تر به نظر می‌رسد. باوجوداین اگر فکر می‌کنید به‌این‌شکل اتاق غذاخوری شما چندان جالب نمی‌شود، می‌توانید فقط یک یا دو ضلع اتاق را با یک رنگ جیغ رنگ‌آمیزی کنید.
9. دیوار پنجم اتاق را به منظره‌ای خیره کننده تبدیل کنید

آیا تا به حال به دیوار پنجم اتاق غذاخوری خود فکر کرده‌اید؟ بله درست حدس زدید! منظور ما سقف اتاق است. رنگ‌آمیزی و ایجاد یک طرح هنری روی سقف اتاق می‌تواند ایده جالبی برای زیباتر شدن و تغییر دکوراسیون اتاق غذاخوری باشد. شما می‌توانید تصویر یک منظره، گل‌و‌بوته یا هر چیزی که فکر می‌کنید زیباست و آن را دوست دارید؛ روی سقف اتاق خود نقاشی کنید.
حتی می‌توانید از کاغذدیواری‌های طرح‌دار یا استیکر برای این منظور استفاده کنید. بنابراین فراموش نکنید سقف اتاق شما بوم نقاشی شماست. از آن برای پیاده‌سازی یک منظره زیبا، استفاده کنید.
10. رنگ خیره‌کننده و کاغذدیواری برجسته را ترکیب کنید

اگر بتوانید با استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های گرافیکی یک فضای مدرن و خیره‌کننده خلق کنید، بهتر از آن است که دنبال یک کاغذدیواری خاص بگردید. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ایجاد چنین فضایی استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های گرافیکی است. شما می‌توانید از رنگ‌های خنثی برای زمینه و رنگ‌های جیغ به‌عنوان رنگ اصلی استفاده کنید.
رنگ‌های خنثی می‌توانند به‌عنوان رنگ زمینه مناسب شوند رنگ‌های دیگر به شکل شگفت‌انگیزی خودنمایی کنند. چنین ترکیبی کمک می‌کند تابلوهای روی دیوار هم بهتر به‌چشم آمده و مثل الماس بدرخشند.
شما می‌توانید بسته به سلیقه خود از یک یا چند ایده‌ برای تغییر دکوراسیون اتاق غذاخوری استفاده کنید. اگر ایده دیگری برای چیدمان بهتر این اتاق دارید، آن را با ما در کاغذرنگی به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/275994/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

نماهنگ سرود «حریفت مُنُم»

فرار کردن اسب‌ها در مرکز لندن

گردشگری/ آبشار دوقلوی زمرد حویق در دل کوه‌های تالش

طبیعت چشم‌نواز دشت لاله‌های واژگون

طوفان نمک کوهنوردیه!

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک

خلاصه بازی مس رفسنجان 1(5) - پیکان 1(4)

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

لحظات حساس از نجات نوزاد 3 روزه توسط هلال احمر

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ایران: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

هلاکت 2 تروریست با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در اطراف زاهدان

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت‌انگیز در دل طبیعت

هوای تازه/ نه اژدهاست که کرم شب است اسرائیل

4گوشه دنیا/ کشف کلاه‌خودی از 2500 سال قبل

بلد نیس چطوری زهر نیش مار رو بگیره!

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

از حواشی ادامه دار یک پلتفرم تا صدرنشینی «محفل»

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

شغل جدید ستاره نیوکسل؛ راننده کامیون!‏

موی چتری به چه صورت هایی می آید؟

رئیسی: هرکجای کشور فسادی دیده شود مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

در تقدیر من جز خدمت به خلق نیست!

«مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست

آخرین خبر از وضعیت بیماری «ترانه علیدوستی»

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

چطور شوهر بی عاطفه ام را درمان کنم؟

تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران