آریا جوان

آخرين مطالب

کاشت مو و ابرو توسط دکتر رضا روحانی در کلینیک رز خواندنی

  بزرگنمايي:

آریا جوان - کاشت مو و ابرو در کلینیک رز برای الگوهای مختلفی از ریزش موها توسط دکتر رضا روحانی و کادری مجرب انجام می‌شود.

کاشت مو و ابرو در کلینیک رز توسط دکتر رضا روحانی انجام می شود. در این کلینیک کا شت مو برای الگوهای مختلفی از ریزش موها توسط کادری مجرب انجام می شود.
در ابتدا معاینات و بررسی و تشخیص توسط دکتر روحانی و پزشکان با تجربه و مجرب کلینیک رز انجام شده و سپس بهترین روش برای انجام کاشت مو برگزیده می شود.
انواع روش‌های کاشت مو
1- کاشت مو به روش FIT
کاشت مو به روش FIT روشی است نیاز به جراحی ندارد. در این روش پزشک متخصص شما با استفاده از سوزن های بسیاری نازک مو را از سر فرد جدا کرده و سپس آن را در ناحیه دچار طاسی کاشت می کند. پانسمان انجام شده در روش کاشت مو به روش FIT نهایتاً تا یک روز باقی می ماند و به هرچه بهتر رشد و کیفیت موهای کاشت شده کمک می کند. در این روش مراحل کاشت ممکن است چندین بار تکرار شود و این خود معمولا باعث خسته شدن فرد مراجعه کننده می شود و تراکم موهای کاشت شده معمولا کمتر است. از مزایای این روش آن است که در روش کاشت مو به روش FIT جراحی انجام نمی شود و درد و خونریزی نیز در این روش کمتر است و جای اسکار در محل برداشت موها (بانک موها) در پست سر به جای نمی ماند.
2- کاشت مو به روش SUT
در این روش از کاشت موها نیز جراحی و پانسمان و بخیه لازم نیست. در کاشت مو به روش SUT پزشک متخصص با استفاده از دستگاه های مخصوص و تمام اتوماتیک قریب به 14000 تار موی واقعی را کاشت می کند. در واقع در روش های قدیمی تا یک سوم این مقدار امکان کاشت وجود داشت.
کاشت مو به روش SUT در کلینیک تخصصی کاشت مو و ابرو رز دکتر رضا روحانی انجام می شود. این روش در واقع یکی از بهترین و طبیعی ترین روش های کاشت است. خط موها بسیار طبیعی رویش دارد و موها تراکم بسیار بالایی خواهند داشت. از آنجایی تمام عملیات برداشت و فریز کردن موها در طی یک فرایند انجام می شود فولیکول موها آسیب نمی بیند و این خود باعث می شود بهترین نتیجه نیز کسب گردد.
3- کاشت مو به روش BHT
تفاوت کاشت مو به روش BHT با سایر روش ها این است که موهای مورد نیاز برای کاشت در این روش از به جای سر از بدن فرد برداشت می شود. موهای سینه، کتف، ران و... محل برداشت موها در این روش هستند. در واقع این روش به دلیل تفاوت های موی بدن با موهای سر معمولا به صورت تنهایی انجام نمی شوند زیرا در مواقعی از این روش استفاده می شود که بانک موی سر فرد به اندازه کافی نباشد بنابراین پزشک مجبور می شود از موهای بدن برای پر کردن نواحی طاسی نیز استفاده کند. کاشت مو به روش BHT نوعی روش مکمل محسوب می شود و باید مراجعه کننده فولیکول به اندازه متوسطی در نواحی طاسی سر داشته باشد و محل بین آن را با استفاده از موهای بدن پر کنند. تشخیص امکان استفاده از روش BHT بسیار حساس می باشد و پزشک متخصص باید وضعیت جنس و ریشه و سایر ویژگی های موهای بدن را به دقت بررسی نماید.


آریا جوان

4- کاشت مو به روش FUT
استفاده از کاشت مو به روش FUT با جراحی همراه است. این روش به علت وجود جراحی و خونریزی زیاد مورد پسند مراجعه کنندگان نیست اما معمولا پزشکان به دلیل مزایایی که این روش دارند بسیار طرفدار استفاده از آن هستند. یکی از مهمترین دلایلی که پزشکان تمایل بیشتری دارند که از این روش استفاده کنند آن است که در این روش یک نوار یک الی دو سانتی متری از گرافت های مو از پشت سر برداشت می شود و این خود مهم ترین عامل در برداشت موفق مو و در نتیجه کاشت موفقیت آمیز تر موها است. پس از آن در کاشت مو رز با استفاده از میکروسکوپ های پیشرفته و به روز گرافت های مو بدون هیچ گونه آسیبی جدا شده که نتیجه آن کاشت موها با موفقیت بسیار بالا است. از مزایای این روش این است که سرعت برداشت و کاشت موهای بسیار زیاد است که این خود باعث می شود گرافت های مو خشک نشوند. فولیکول های مو در این روش با استفاده از میکروسکوپ شناسایی شده و جدا می شوند. میزان آسیب به گرافت در کاشت مو به روش FUT به کمترین میزان خود نسبت به سایر روش های کاشت مو می رسد. از معایب این روش استفاده از جراحی و خونریز است که امکان ایجاد جای اسکار نیز وجود دارد.
5- کاشت مو به روش MFIT یا میکرو اف آی تی
کاشت مو به روش MFIT یا میکرو اف آی تی را می توان یکی از جدیدترین روش های کاشت مو به حساب آورد. در این روش برداشت مو به روش FIT انجام می شود.
در کاشت مو به روش MFIT یا میکرو اف آی تی جراح با استفاده از ابزارهای بسیار دقیق برداشت مو را انجام می دهد که این خود برای ایجاد یک ظاهر عالی در کاشت بسیار مؤثر است. به طور کلی در کاشت مو به روش MFIT یا میکرو اف آی تی تمام مزایای استفاده از FIT وجود دارد اما عوارض آن بشدت کاهش پیدا کرده. البته این خود باعث شده هزینه های این روش نسبت به FIT بالاتر باشد. این روش را معمولا برای افرادی که دارای یک بانک موی قوی و مناسب هستند بکار می برند.
بهترین روش کاشت مو
با توجه به توضیحات داده شده شما نمی‌توانید بدون در نظر گرفتن شرایط بهترین روش کاشت مو را انتخاب کنید. انتخاب بهترین روش کاشت مو باید توسط متخصص و مشاور بعد از بررسی موها و محل طاسی انتخاب شود. بنابراین شما باید برای انتخاب بهترین روش کاشت مو شما مختار خواهید بود اما بهتر است در این انتخاب برای گرفتن بهترین نتیجه به پزشک متخصص خود اعتماد کنید و بدانید که تنها زمانی می توانید هر روشی که دلخواهتان است را انتخاب کنید که به طور کامل تمام شرایط را دارا باشید.
کاشت ابرو با بهترین روش روز دنیا در کلینیک زیبایی رز
شاید شما هم شنیده باشید که ابروها قاب صورت هستند. داشتند ابروهای پر و یک دست می تواند زیبایی صورت شما را دوبرابر کند. بسیاری از خانم ها با افزایش سن دچار ریزش در ابرها می شوند و این شرایط ممکن است بر اعتماد به نفس آن ها تاثیر گذار باشد. روش کاشت ابرو می تواند راه حل مناسبی برای داشتن ابروهای طبیعی، پر و زیبا باشد. بسیاری از خانم های استفاده از هاشور و تاتو را انتخاب می کنند اما این روش ها نمی تواند برای شما یک ابروی طبیعی به ارمغان بیاورد. در روش های کاشت ابرو موها از کناره های گوش به دلیل نازکی و شباهت به تار ابرو ها برداشته می شود و در امتداد ابروها کاشت می شود. کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو می‌باشد و ابروها بعد از کاشت بعد از چند روز ریزش پیدا می کنند و به طور تقریبی بعد از 9 ماه ابروها به طور کامل رویش پیدا می کند و ظاهری طبیعی به خود می گیرد.
معمولا بهترین روش و به روز ترین روش کاشت ابرو روش FUE است که به دلیل نداشتن دوره نقاهت، تورم، بخیه و خونریزی بسیار پرطرفدار است و همچنین کاشت ابرو با استفاده از FUE به روی تاتو و هاشور نیز قابل اجرا است.
تزریق چربی با استفاده از بروزترین تجهیزات پزشکی روز دنیا
تزریق چربی یکی از روش هایی است که فرد مایل است با استفاده از آن ظاهر خود را جوانتر نشان دهد. در این روش شلی و افتادگی های پوست که در اثر افزایش سن ایجاد می شود از بین رفته به جوانسازی پوست نیز کمک می کند. از این روش در مواقعی که حجم گونه ها کاهش یافته، برای گودی زیر چشم ها، پشت پلک، خطوط صورت مثل خطوط خنده، شقیقه نیز استفاده می شود. همچنین در قسمت هایی از بدن مانند دستها، سینه، واژن و ... نیز می توان برای جوانسازی از روش تزریق چربی استفاده نمود.
شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید.
www.rozclinic.com

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/289172/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

نماهنگ سرود «حریفت مُنُم»

فرار کردن اسب‌ها در مرکز لندن

گردشگری/ آبشار دوقلوی زمرد حویق در دل کوه‌های تالش

طبیعت چشم‌نواز دشت لاله‌های واژگون

طوفان نمک کوهنوردیه!

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک

خلاصه بازی مس رفسنجان 1(5) - پیکان 1(4)

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

لحظات حساس از نجات نوزاد 3 روزه توسط هلال احمر

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ایران: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

هلاکت 2 تروریست با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در اطراف زاهدان

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت‌انگیز در دل طبیعت

هوای تازه/ نه اژدهاست که کرم شب است اسرائیل

4گوشه دنیا/ کشف کلاه‌خودی از 2500 سال قبل

بلد نیس چطوری زهر نیش مار رو بگیره!

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

از حواشی ادامه دار یک پلتفرم تا صدرنشینی «محفل»

آنالیز یک تغییر؛ کلوپ دوم یا برندان راجرزی دیگر

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند

بنزما و طلسم بزرگان؛ کریم را چه می‌شود!‏

شغل جدید ستاره نیوکسل؛ راننده کامیون!‏

موی چتری به چه صورت هایی می آید؟

رئیسی: هرکجای کشور فسادی دیده شود مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

در تقدیر من جز خدمت به خلق نیست!

«مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست

آخرین خبر از وضعیت بیماری «ترانه علیدوستی»

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

فتحی قهرمان مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بزرگسالان شد

نتایج فینال 5 وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد

چطور شوهر بی عاطفه ام را درمان کنم؟

تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران