آریا جوان

آخرين مطالب

چگونه جوان تر به نظر برسیم؟ دختران

  بزرگنمايي:

آریا جوان - چگونه جوان تر به نظر برسیم؟
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6015250
١٢٥
٠
زیبامون / مهم نیست شما از افرادی هستید که به شدت دلشان می‌خواهد جوان بماند یا از آنهایی که به این موضوع اهمیت نمی دهند, مسلماً اینکه از سنتان جوانتر به نظر برسید چیزی است که می تواند خوشحالتان کند. همه ما در ذهنمان یک تصویر از اینکه در هر سن و سالی قرار است چگونه به نظر برسیم داریم. اگرچه که هیچ تصویر جهانی ای برای اینکه افراد در سنین متفاوت باید چگونه به نظر برسند وجود ندارد اما مسلماً اگر از سن خاصی رد شویم و افراد به ما بگویند که جوان‌تر از سنمان به نظر می رسیم این تعریف می تواند حسابی روی حس و حالمان تاثیر مثبت بگذارد. معمولا خانم ها وقتی 40 سالگی را رد می‌کنند بیشتر از هر وقتی دوست دارند این جمله را بشنوند.
همه چیز با پوستتان شروع میشود
این مسئله که هرچقدر پوستتان بی عیب و نقص باشد همانقدر جوان تر به نظر می رسید واقعا حقیقت دارد. مهم ترین بخش مراقبت از پوست برای اینکه از روند پیری آن جلوگیری کنید, رساندن مواد مغذی به پوست و همچنین مراقبت و روتین های مراقبت از پوست است. در واقع این جمله که شما آن چیزی هستید که میخورید واقعاً روی پوست تان تاثیر می گذارد.
اگر بخواهیم مستقیم این مسئله را توضیح دهیم باید بگوییم که اگر شما فردی هستید که مقدار زیادی میوه ها و سبزیجات تازه که پر از رنگ و آب هستند میخورد, در نتیجه پوست شما هم به همان حد تازه و سالم و رنگین می شود. اگر بیش از حد غذاهای خشک و و سرخ شده بخورید به عنوان مثال گوشت و فست فودها, در طول زمان پوستتان هم رطوبتش را از دست می‌دهد. باید این مسئله را بدانید که پوست از داخل خودش را بازسازی و جوانسازی می‌کند.
یعنی پوست شما و سلولهای خونی آن از چیزی که می خورید مواد مغذی برای بازسازی خودشان می گیرند. در نتیجه همه چیز به همین سادگی است اگر مقدار زیادی آب بنوشید پوستتان, قابلیت اینکه خودش را بازسازی کند را پیدا میکند و از شر مواد سمی و مضری که رویش تاثیر منفی میگذارند نیز خلاص میشود و در اخر سریعتر هم روند جوانسازی پیش می رود.
مهمترین مسئله ای که باید به آن توجه کنید آبرسانی به پوست است. محصولاتی که برای مراقبت از پوستتان استفاده می کنید باید حتماً قدرت آبرسانی به شدت بالایی داشته باشند.در واقع استفاده از محصولات آبرسان و آبرسانی کردن به پوست از استفاده از محصولات ضد پیری پوست نیز مهم تر است.شما می توانید این مسئله را خیلی راحت خودتان امتحان کنید.
برای یک مدت طولانی به نقطه ای از پوستتان یک محصول آبرسان قوی را اعمال کنید و بعد از مدتی خیلی راحت می‌توانید تفاوت ایجاد شده را مشاهده کنید. آبرسانی به پوست بیشتر از هر چیزی از غذاهایی که میخوریم تاثیر می گیرد, در نتیجه اگر می خواهید جوانتر به نظر برسید قبل از هر چیزی هنگام خرید محصولات زیبایی به این مسئله که تا چه حد آبرسان هستند توجه کنید و همچنین رژیم غذایی تان را برای اینکه بیشتر به بدنتان آبرسانی شود تغییر دهید.
موهای پرپشت قدم بعدی است!
هر چه که سنمان بالاتر می رود ,سختگیر تر می‌شویم و موهایمان کم‌کم درخشندگی خود را از دست می‌دهند و ضعیف تر می شوند.خیلی از خانمها با بالا رفتن سن موهایشان نازک تر و بی جان تر می شود و داشتن موهای زیبا و طبیعی که بتوانند اطراف صورت تان پخش شوند و باعث شود جوان تر و شاداب تر به نظر برسید تبدیل به یک رویا می شود. اگر می خواهید جوان تر به نظر برسید باید توجه زیادی را روی موهایتان بگذارید. موها یکی از کلیدهای اصلی ,داشتن یک چهره جوان هستند. تا جایی که می‌توانید به موهایتان رسیدگی کنید تا پرپشت باشند.
اگر موهای کم پشتی دارید و کاری از دستتان برنمی آید برای جوانتر به نظر رسیدن رو به سوی استفاده از اکستنشن مو و سایر مواردی که باعث می‌شوند موهایتان پرپشت تر به نظر برسد ببرید. بیش از حد موهایتان را بلند نکنید تا زیاد از حد ضعیف نشوند و همچنین از استفاده بیش از اندازه از مواد آرایشی روی موهایتان پرهیز کنید. آنها را خوب آبرسانی کرده و تا جایی که می‌توانید آنها را تغذیه کنید تا با پرپشت شدن موهایتان جوانتر نیز به نظر برسید.
شاید به این دلیل بالا رفتن سن‌تان را حس می‌کنید که مدل موهای‌هان قدیمی است و مدت‌ها است آن را تغییر نداده‌اید. زمان آن رسیده است که یک مدل مو جوان‌پسندانه، و به روزتر انتخاب کنید تا زیبایی صورت‌تان را به رخ دیگران بکشید. یک جستجوی آنلاین انجام دهید یا به مجلات نگاهی بیاندازید تا با مدل‌های جدید مو آشنا شوید. مجبور نیستید از شیک‌ترین مدلی که اصلا به شما نمی‌آید استفاده کنید، بلکه تنها ایجاد یک تغییر نیز می‌تواند بلافاصله شما را ده سال جوان‌تر کند.
اگر بلد باشید که خوب و اصولی آرایش کنید, خیلی راحت می توانید با کمک یک آرایش مناسب ده پانزده سالی از سن تان کم کنید. از آنجایی که هر شخص با شخص دیگری متفاوت است دادن جزئیات برای این مسئله کمی سخت می شود, اما به هر حال یک سری قوانین هست که با عمل کردن به آنها می توانید تا حدی در زمینه آرایش پیشرفت کنید. از کانتور و هایلایت برای سرزنده کردن چهره و صورت تان بهره ببرید.
برای جوان تر نشان دادن چشمان تان می توانید از آرایش چشم گربه ای استفاده کنید زیرا که این آرایش باعث می‌شود که چشمانتان بالا تر کشیده شود و چین و چروک اطراف آن ها کمتر به چشم بیاید. هنگام آرایش لبهایتان برای اینکه گوشه لب ها ممکن است کمی به سمت پایین رفته باشد با کمک آرایش گوشه لب هایتان را کمی بالا ببرید.
هنگامی که میخواهید لب هایتان را آرایش کنید,مطمئن شوید که از خط لب برای حد و مرز دادن به لبهایتان استفاده می کنید و همچنین برای سرزنده تر نشان دادن لب هایتان از رژ لب های مایع و یا برق لب استفاده کنید. ترجیحاً از رنگهایی که به سمت صورتی و قرمز می‌رود بهره ببرید. زیرا که این رنگ لبها بهتر روی لب‌هایتان مینشیند و همچنین این رنگ ها باعث می‌شوند که جوانتر به نظر برسید. همچنین می توانید از رنگ کالباسی که همرنگ پوست لب است نیز بهره ببرید. ولی فراموش نکنید که از رژ لب های بیش از حد مات استفاده نکنید زیرا بیروح نشانتان می دهند.
مژه ها رو دست کم نگیرید
مژه‌های یکی از مواردی در صورت هستند که می‌توانند برای زیباتر جلوه دادن شما و همچنین پایین آوردن سن تان درست مثل معجزه عمل کنند. یکی از ویژگیهای یک صورت زیبا و جوان داشتن مژه های بلند و توپر است و اگر هنگام آرایش روی این مسئله تمرکز بگذارید می توانید با کمک ان چند سالی از سن تان کم کنید. داشتن مژه های بلند صورت شما را عروسکی و ملیح تر میکند و این مسئله برای جوانتر به نظر رسیدن ضروری است. در نتیجه مژه ها را دست کم نگیرید.
اگر بتوانید خوب از مژه های مصنوعی و یا ریمیل استفاده کنید به خودتان کمک زیادی در زمینه جوان تر به نظر رسیدن کرده اید. حتی اگر علاقه ای به استفاده از مژه های مصنوعی ندارید. برای مژه هایتان اکستنشن بگیرید. اکستنشن طبیعی تر و زیباتر به نظر می‌رسد و همچنین با مژه های خودتان ترکیب می شود و باعث می شود چشمان‌تان درشت تر و سرزنده تر به نظر برسند و از حالت افتاده آنها نیز جلوگیری می‌شود. به کمک مژه های پرپشت و بلند چشمانتان بهتر قاب می‌شود و داشتن چشمان سرزنده تاثیر زیادی روی جوان به نظر رسیدن صورتتان دارد.
استایل کژوال جوان ترتان میکند
وقتی حرف لباس پوشیدن می‌شود با بالا رفتن سن و سال خانم ها بی اراده در این زمینه محافظه کار می شوند. آنها فکر می‌کنند که هرچه سنشان بالاتر برود موظف هستند لباس های تیره تر و پوشیده تری که مناسب سن و سالشان است بپوشند و سعی می‌کنند دیگر از رنگ‌های روشن استفاده نکنند,زیرا که باور دارند استفاده از رنگ های روشن مخصوص جوان هاست.
اما مسلماً نیاز به اینکه جوانتر به نظر برسید در وجود همه ما هست و برای این مسئله باید به تیپ و استایل خودتان توجه زیادی بکنیم. در هیچ کجا نوشته نشده است که پوشیدن لباس های رنگ روشن و شاد فقط و فقط مخصوص جوان‌ترهاست. رنگ ها به همه شادابی و نشاط می دهند و بهتر است با زندانی کردن خودمان در رنگ‌های تیره به حس پیری ای که به سراغمان آمده است دامن نزنیم.
هنگام انتخاب لباس به جای اینکه از رنگ‌ها فراری باشید سعی کنید لباس هایتان را ساده تر انتخاب کنید و استایل کژوال داشته باشید.هرچه لباس ها ساده تر تاثیر آنها بیشتر! شما می توانید با پوشیدن لباس های ساده اما رنگی همزمان بالغ ولی جوان به نظر برسید. لباس‌هایی که به شدت شلوغ هستند باعث می‌شود که شما بچه به نظر برسید اما لباس هایی که ساده هستند اما رنگ های زیادی دارند شما را با شخصیت ولی جوان جلوه می‌دهند.
پس دست از سر لباس های تیره رنگ و به شدت سرد بردارید و سراغ لباس هایی بروید که شور و نشاط زندگی در آنها موج می زند. همچنین لباس هایی بپوشید که اندام شما را بهتر جلوه می‌دهند. نگران اینکه جلف به نظر برسید نباشید. زیرا که این یک باور غلط است. رنگ ها هیچ وقت نمی توانند در ظاهر کسی تاثیر منفی بگذارند. موهایتان را کمتر ببندید و باز بگذارید و از رنگ‌های شاد و سرزنده استفاده کنید تمام اینها باعث می‌شود که شما جوان‌تر زیباتر و پر شور و نشاط تر به نظر برسید.
باوری که از خودتان دارید را عوض کنید
بعد از همه نکات گفته شده یکی از مهمترین اصل هایی که به شدت روی ظاهر و زیبایی شما تاثیر می‌گذارد این مسئله است که چه باوری از خودتان دارید. اگر هر روز که به آینه نگاه می کنید تمام جنبه‌های خودتان را زیر سوال ببرید و به خودتان برچسب "پیر بودن" و "جذاب نبودن" بزنید ناخواسته پایین بودن اعتماد به نفس تان روی افرادی که با شما در ارتباط هستند نیز تاثیر می گذارد .در نتیجه هر روز صبح وقتی جلوی آینه قرار می‌گیرید و مشغول آماده شدن می‌شوید از خودتان برای زنده بودن و شاداب بودن تشکر کنید و از خودتان تشکر کنید که هنوز هم دارید تلاش می‌کنید. مراقبت از پوستتان را انجام بدهید, به خودتان لبخند بزنید
و با انرژی از خانه خارج شوید. در این صورت این حس و انرژی مثبت به شما تاثیر می گذارد.فراموش نکنید که تا وقتی درونتان جوان است ظاهرتان نیز جوان می‌ماند. باید باور داشته باشید که هنوز جوان هستید تا دیگران هم شما را جوان فرض کنند.پس با اعتماد به نفس لبخند بزنید و نگذارید عددی که سنتان را نشان می‌دهد روی کیفیت زندگی تاثیر منفی بگذارد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/289387/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

رمضی: «شب‌ آواز ایرانی» به حوزه هنری بازگشت/ رونمایی دو آلبوم در هر ماه

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

برای کاهش وزن دویدن بهتر است یا پیاده روی؟

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

تصاویری باورنکردنی از یک خرچنگ در حال وزنه برداری/ ویدئو

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

خوابیدن روی شکم چه ضررهایی برای سلامتی دارد؟

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

کدام مواد غذایی برای سلامت مو مفیدند؟

وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!

این گیاه حافظه را زیاد و افکار منفی را از شما دور می‌کند

فال روزانه سه‌شنبه 28 فروردین 1403

فال حافظ سه‌شنبه 28 فروردین 1403

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

شکستن در و پنجره ورودی سالن کنسرت معین در وان!/ ویدئو

سال 1401 ؛ سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»

وضعیت ورودی سالن کنسرت معین در وان!/ ویدئو

زندگی «اعراب بادیه‌نشین» از دریچۀ عکس‌های 120 ساله

جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد

«حفظ نظم و انضباط اداری» و «پاسخگویی حداکثری به جامعۀ هدف» پایه و اساس خدمت است

مادر شهیدان والامقام «انصاری رامندی» به لقاءالله پیوست

یک تکنیک ساده برای کنترل عصبانیت و خشم

فواید استراتژی «تقلب» در رژیم غذایی

پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش

پنج توصیه مهم برای مراقبت از کودکان در برابر اخبار ناخوشایند

تاریخچۀ عجیب و باورنکردنی «مالیاتِ ریش»!

تکریم مدیرکل بنیاد کرمانشاه از ایثارگران شهرستان جوانرود

عکسی از دیدار ابی و پسرخوانده اش با همایون شجریان و انوشیروان روحانی

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

مادر گرامی شهیدان «فرشیدفر» به فرزندان شهیدش پیوست

عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود

رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان «خرسندیان» را تسلیت گفت

همه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «دهنوی»

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان دره شهر