آریا جوان

آخرين مطالب

سلبریتی هایی که بیشترین تعداد فرزند را دارند دختران

  بزرگنمايي:

آریا جوان - زیبامون / داشتن فرزند یکی از موضوعاتی هست که همه افراد، چه اونهایی که زندگی عادی و معمولی دارند و چه افراد معروف و سلبریتی ها؛ به اون اهمیت میدن و تمایل دارند تعدادی فرزند داشته باشند.
شاید اینطور تصور کنید که سلبریتی ها به دلیل مشغل خیلی زیادی که دارند، تمایلی به فرزند اوری نداشته باشند! اما باید گفت که اینطور نیست! زیرا تعداد زیادی از سلبریتی های خارجی، دارای تعداد فرزند خیلی زیادی هستند و همین موضوع نه تنها باعث افزایش محبوبیت این سلبریتی ها شده بلکه زمینه رو برای معروف شدن فرزندان آنها فراهم کرده است!
کریستین رونالدو (Cristiano Ronaldo): دارای 4 فرزند
کریستین رونالدو و همسرش جورجیا رودیگرز (Georgina Rodriguez) دارای خانواده مدرن و 4 فرزندی هستند! او برای اولین بار در سن 25 سالگی پدر شد و پسر اول او با نام کریستیانو جونیور (Cristiano Ronaldo Jr) کسی هست که علاقه خیلی زیادی به فعالیت های پدر داشته و اینطور به نظر می رسد که قصد دارد جا پای کریستین رونالدو بگذارد.
علاوه بر این او دارای فرزند دو قلویی با نام های اوا ماریا دوس سانتوس (Eva Maria Dos Santos) و ماتئو رونالدو (Mateo Ronaldo) هست و فرزند چهارم ان ها نیز دختری به نام النا مارتینا دو سانتوس اویرو (Alana Martina dos Santos Aveiro) هست.

آریا جوان


جیمز واندر بیک (James Van Der Beek): دارای پنج فرزند
جیمز واندربیک 42 سال داره و یکی از بازیگران جذاب دهه 90 میلادی محسوب میشه. او و همسرش کیمبرلی (Kimberly) دارای پنج فرزند خردسال هستند و میشه گفت خانواده آن ها یک ارتش بلوند و جذاب هست! امیلیا (Emilia)، جوشوا (Joshua)، آنابل (Annabel)، اولیویا (Olivia) و گوندولین (Gwendolyn) نام فرزندان این خانواده هستند. جالبه بدونید که این خانواده در ماه اکتبر 2019 اعلام کردند که اماده ورود 6 امین فرزند خانواده هستند!

آریا جوان


الک بالدیون (Alec Baldwin): دارای 5 فرزند
الک بالدوین مجری و بازیگر معروف امریکایی هست که همسر او هیلاریا بالدیون (Hilaria Baldwin) بوده و دارای 5 فرزند هستند. نام بزرگ ترین فرزند او ایرلند ( Ireland) بوده و مادر او کیم باسینجر (Kim Basinger) هست.
دختر الک و هیلاریا با نام کارمن گابرلیا بالدوین (Carmen Gabriela Baldwin) در سال 2013 متولد شده، پسر آن ها با نام رافائل توماس بالدوین (Rafael Thomas Baldwin) متولد سال 2015 بوده و پسر بعدی آن ها با نام لئوناردو آنجل چارلز بالدیون (Leonardo Angel Charles Baldwin) در سال 2016 به دنیا آمده است و فرزند آخر آن ها با نام رومئو آلخاندوردیوید بالدوین (Romeo Alejandro David Baldwin) در سال 2018 به دنیا آمده و میشه گفت این خانواده دارای فرزندان خردسال هستند. در این عکس فرزند اول آن ها حضور ندارد!

آریا جوان


تیلور هانسون (Taylor Hanson): دارای 5 فرزند
تیلور یکی از موزیسین های معروف امریکایی هست که خانواده ای پرجمعیت دارد. او و همسرش ناتالی برایانت (Natalie Bryant) دارای 5 فرزند هستند و اکنون خانواده ای متشکل از 3 نوجوان و 2 خردسال رو دارند. جردن (Jordan)، پنه لوپه (Penelope)، ریور (River)، ویگو (Viggo) و ویلهلمینا جین (Wilhelmina Jane) نام فرزندان این خانواده است.

آریا جوان


توری اسپلینگ (Tori Spelling): دارای 5 فرزند
توری اسپلینگ یکی از هنرپیشه های معروف آمریکایی هست که 5 فرزند دارد. او و همسرش دیت مک درموت (Dean McDermott) بعد از گذشت 10 سال از ازدواج خود تصمیم گرفتند تا خانواده خود را بزرگ تر کنند.
اکنون توری اسپلینگ مادر 4 دختر با نام های لیام (Liam)، استلا (Stella)، هتی (Hattie) و فین (Finn) و یک پسر به نام بو (Beau) هست.

آریا جوان


ناتالیا وودیانوا (Natalia Vodianova): دارای 5 فرزند
ناتالیا سوپر مدل معروف اهل روسیه بوده و مادر 5 فرزند هست! اولین فرزند او پسری به نام رومن (Roman) هست که در سال 2016 به دنیا امده و دارای دو فرزند پسر دیگر با نام های لوکاس (Lucas ) و ویکتور (Viktor) و یک فرزند دختر به نام نوا (Neva) نیز هست. این چهار فرزند دارای برادر بزرگ تری به نام ماکسیم (Maxim) نیز هستند.

آریا جوان


آنجلینا جولی (Angelina Jolie): دارای 6 فرزند
آنجلینا جولی و برد پیت نه تنها یکی از بازیگران بسیار پرآوازه و معروف هالیوود هستند بلکه به خاطر داشتن فرزند خوانده نیز از محبویت خیلی زیادی برخوردارند! از میان فرزندن آنجلینا جولی، یک پسر با نام مادوکس (Maddox) از کامبوج، دختری به نام زهارا (Zahara) از اتیوپی و پسری به نام پکس (Pax) از ویتنام رو به فرزند خواندگی گرفته اند!
آنجلینا و بردپیت هم دارای 3 فرزند هستند که دختر ان ها به نام شیلو (Shiloh) در سال 2006 متولد شده و فرزند دوقلو آن ها با نام ویوین (Vivienne) و ناکس (Knox) در سال 2008 متولد شده اند!

آریا جوان


مدونا (Madonna): دارای 6 فرزند
مدونا رو میتونیم به عنوان خواننده، بازیگر، ترانه سرا بسیار مشهور و معروف بین المللی معرفی کنیم. البته او رو با نام "ملکه پاپ" هم می شناسند. مدونا دو قلوهایی رو با نام های استر (Esther) و استلا (Stella) در سال 2017 از کشور مالاوی (Malawi) به فرزندی گرفته است. علاوه بر این او مرسی (Mercy) که در تصویر بالا سمت راست قرار داره و دیوید باندا (David Banda) که در سمت چپ مدونا هست رو در سال 2007 به فرزندی گرفته است.
همچنین مدونا دارای دختر بیولوژیکی به نام لورد (Lourdes) نیز هست که در تصویر پایین و سمت چپ قرار داره و پسری به نام روکو (Rocco) که در تصویر بالا سمت چپ نیز هست.

آریا جوان


کریس جنر (Kris Jenner): دارای 6 فرزند
کریس جنر مادر خواهران معروف جنر یعنی کایلی (Kylie)، کندال (Kendall) و کیتلین (Caitlyn) هست. کریس دارای سه فرزند از همسر دیگر خود نیز هست که آن ها نیز با نام های کیم کارداشیان (Kim Kardashian)، خوله کارداشیان (Khloe Kardashian) و کورتنی کارداشیان (Kourtney Kardashian) شناخته شده و معروف هستند.

آریا جوان


دیدی (Diddy): دارای 6 فرزند
شان کامز معروف به دیدی، یکی از بازیگران و رپرهای معروف در دنیا هست که 6 فرزند دارد. او و همسرش کیم پورتر ( Kim Porter) دارای سه فرزند بیولوژیکی با نام های کریستین (Christian) و دوقلوهای دالیلا (D"Lila) و جسی (Jessie) هستند. علاوه بر این او از رابطه قبلی خود دارای فرزند پسری به نام کوئینسی (Quincy) هم هست که مسولیت بزرگ کردن او رو بر عهده گرفته است. دیدی همچنین دارای فرزند پسر دیگری به نام جاستین (Justin) و . دختری به نام چانس (Chance) نیز هست.

آریا جوان


کوین کاستنر (Kevin Costner): دارای 7 فرزند
کوین کاستنر یکی از بازیگران و کارگردان های معروف امریکایی هست که 7 فرزند دارد که شامل 4 پسر و 3 دختر هستند. لیام کاستنر (Liam Costner)، کایدن کاستنر (Cayden Costner)، هایز کاستنر (Hayes Costner) و جو کاستنر (Joe Costner) نام پسر های او بوده و گریس کاستنر (Grace Costner)، آنی کاستنر (Annie Costner) و لیلی کاستنر (Lily Costner) نام دختران کوین کاستنر است.
محدوده سنی فرزاندان کوین کاستنر از 30 سال تا زیر 10 سال بوده و میشه گفت خانواده پرجمعیت و شلوغی دارند!

آریا جوان


میک جَگِر (Mick Jagger): دارای 8 فرزند
میک جگر خواننده، ترانه سرا، بازیگر و تهیه کننده موسیقی اهل انگلیس بوده و در زمینه فعالیت خودش بسیار معروف و پرآوزاه هست. او خانواده ای پرجمعیت داشته و پدر 8 فرزند هست که شامل 4 فرزند دختر با نام های جورجیامی (Georgia May)، جید (Jade)، کاریس (Karis) و الیزابت (Elizabeth) بوده و 4 فرزند پسر با نام های لوکاس (Lucas)، جیمز (James)، گابریل (Gabriel) و دووراکس (Deveraux) هستند.

آریا جوان


ماری ازمند (MARIE OSMOND): دارای 8 فرزند
ماری ازمند بازیگر، خواننده و مجری معروف امریکایی هست که نه تنها در یک خانواده پرجمعیت بزرگ شده بلکه خود نیز دارای 8 فرزند بوده و خانواده پرجمعیتی دارد! او دارای 4 فرزند دختر و 4 فرزند پسر هست و تعادل رو در این زمینه برقرار کرده است!
فرزند اول او استفان جیمز کریگ (Stephen James Craig) نام دارد که از همسر اول او هست و راشل بلاسل (Rachael Blosil) و متیو بلاسل (Matthew Blosil) فرزندان بعدی او از همسر دومش هستند.
آنها تصمیم گرفتند 5 فرزند کوچک دیگر رو به فرزندخواندگی قبلو کنند که جسیکا بلاسل (Jessica Blosil)، مایکل بلاسل (Michael Blosil)، براندون بلاسل (Brandon Blosil)، برایانا بلاسل (Brianna Blosil) و ابیگیل بلاسل (Abigail Blosil) نام این فرزندان هست.

آریا جوان


ادی مورفی (Eddie Murphy): دارای 10 فرزند
ادی مورفی یکی از سلبریتی هایی هست که میشه جایزه بیشترین تعداد فرزند رو به او تقدیم کرد! او بازیگر، کارگردان، تهیه کننده، خواننده و کمدین هست و با فیلم کمدی پلیس های بورلی هیلز به شهرت رسیده است.
فرزند اول او اریک مورفی (Eric Murphy) در سال 1989 متولد شده، پسر دیگر او به نام کریستین مورفی (Christian Murphy) در سال 1990 به دنیا امده است.
مالیز مورفی (Myles Murphy)، برایا مورفی (Bria Murphy)، زولا مورفی (Zola Murphy)،شاین مورفی (Shayne Murphy)، بلا مورفی (Bella Murphy)، آنجل (Angel) و ملانیا برون (Melanie Brown) نام دیگر فرزندان ادی مورفی هست.ایزی اوونا (Izzy Oona) هم نام اخرین دختر او هست که در سال 2016 متولد شده است.

آریا جوان


لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/342672/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مانیتور 27 اینچ جدید ازراک آنتن وای‌فای دارد

نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین

گربه علاقه‌مند به موسیقی!

صحنه ای خنده دار از دزدیدن موز توسط یک میمون!

همیلتون: تا سال‌ها در فرمول یک می‌مانم

نصرتی به دنبال فرمول طلایی اوسمار

اولیایی: 33 سال است که به دنبال خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال هستند!

بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403

ریوالدو اسطوره برزیلی پیشین بارسلونا 52 ساله شد

بررسی اتفاقات مهم فوتسال جام ملت‌ها

بالی‌تبار: علیزاده قبلاً جان نداشت اما حالا مشکل وزنی ندارد

کاسمیرو: امباپه در زمین درست مثل رونالدو است

وقتی جیمی کرگر فکر می‌کند تلویزیون استودیو در حال افتادن است!

واکنش سرخیو آگوئرو به ضربات پنالتی دیدار منچسترسیتی و رئال

ترفند مسئولیت پذیر کردن کودکان

واکنش فرمانده ارتش به حادثه امروز صبح اصفهان

امیرعبداللهیان در جلسه شورای امنیت چه گفت؟

واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان

مقابله پدافند هوایی با چند ریزپرنده در اصفهان سوژه فضای مجازی شد

هاشمی‌طبا: اگر ریشه فساد از بالا خشک نشود، جواب گرفتن واقعاً سخت است

چرا رسانه‌های غربی وقایع امروز ایران را بزرگنمایی کردند؟

واکنش انگلیس به حادثه اصفهان: کاهش تنش‌ها ضروری است

هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا آماده می‌شوند

اگر ترمز خودرو برید این گونه متوقفش کنید

هیچوقت کیف، موبایل و لوازم با ارزش را داخل ماشین نذارید!

ماشینش «گاوکنترل» داره!

افشاگری عجیب امیرعلی نبویان از تقلب در بازی پدرخوانده و شب های مافیا

ستاره سیتی: به احترام رئال کلاه از سر برمی‌دارم

زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس

بلینگام در یک قدمی رکورد BBC مشهور رئال

درخواست اوکراین برای محرومیت 15 جودوکار روسی

تیزر جذاب حریف امروز استقلال با آهنگ محبوب این روزها

حدادی‌فر: لیگ عجیب و آشفته‌ای داریم

وزیر ورزش و دبیر به بیشکک نرسیدند

اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد

پشیمانی گوندوگان؛ ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!

پیولی: رم باکیفیت‌تر از میلان بود!

روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک

استقبال مردم استان سمنان از رئیس‌جمهور

واکنش فرمانده ارتش به امروز صبح حادثه اصفهان

کنایه سنگین آشنا به اسرائیلی‌ها: موشک یا موش کوچک؟!

عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب: برخی مسئولان به دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند

هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد

رنگرزی سنتی به سبک مدرن و خلاقانه

ساخت مجسمه شکری

اقدام خطرناک موتورسوار عجول در خیابان

آرزوی مایکل داگلاس برای مرگ در «مرد مورچه‌ای»

پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد

کارشناس فوتبال: تجربه استقلال تعیین کننده است

علی چینی: نباید به استقلال ایراد گرفت