آریا جوان

آخرين مطالب

نشست خبری نخستین نمایشگاه بین المللی تخصصی تیراندازی

دبیر فدراسیون تیراندازی :به دلیل پر مدال بودن این رشته ملزم به توجه بیشتر هستیم/مسوول روابط عمومی نمایشگاه : نمایشگاه پیشانی اقتصادی هر کشور است گفتگو

  بزرگنمايي:

جوانان نیوز - دبیر فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه اردوی تدارکاتی تیم ملی اهداف پروازی در ترکیه و ایتالیا و تیم های ملی تفنگ و تپانچه در هانوفر آلمان برگزار می شود تا با آمادگی بهتری در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا حضور یابند اظهار داست : تیراندازی رشته ای پرمدال است که تنها در المپیک ٤٥ مدال دارد به همین دلیل ما ملزم به توجه به این رشته هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، «رضا ملک محمدی» روز یکشنبه در نشست خبری نخستین نمایشگاه بین المللی تخصصی تیراندازی در خصوص نحوه تمرینات تیم های ملی در فاصله 2 ماه مانده تا بازی های آسیایی افزود: تمرینات تیم های ملی به صورت پیوسته در حال انجام است و برای آماده سازی بیشتر آنان و تامین تجهیزات مورد نیاز همچون فشنگ و ساچمه، به اردوهای تدارکاتی برون مرزی اعزام می شوند.
وی اظهار داشت: برای تیم اهداف پروازی دو اردوی تدارکاتی در ترکیه به مدت هشت روز در هفته آینده و ایتالیا به مدت 14 روز در مرداد ماه در نظر گرفته شده و تفنگ داران در این اردوها می توانند زیر نظر بهترین مربیان خارجی و در سایت های استاندارد به تمرین بپردازند و ضمن اینکه فرصتی برای تنظیم و آماده سازی سلاح ها و شناسایی فشنگ های مورد نظر نیز خواهند داشت.
ملک محمدی بیان داشت: برای تیم های ملی تفنگ و تپانچه نیز اردوی 14 روزه در هانوفر آلمان پیش بینی شده است تا ضمن تمرین در سالن های متفاوت، خود را برای حضور در بازی های آسیایی آماده کنند.
وی یادآور شد: اسامی 18 یا 19 تیرانداز امروز (یکشنبه) برای اعزام به هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به کمیته ملی المپیک معرفی می شود و کادر فنی تیم های ملی تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی با کمک کمیته فنی اسامی بهترین نفرات که بالاترین رکوردها را داشته و شانس بالایی برای کسب مدال در بازی های آسیایی دارند به کمیته ملی المپیک معرفی خواهد کرد.
دبیر فدراسیون در خصوص تامین فشنگ و ساچمه گفت: خوشبختانه فشنگ خوب و ساچمه مناسب در اختیار تیراندازان قرار دارد و هم اکنون تیم ملی تفنگ و تپانچه جوانان در جام جهانی و در شهر زول آلمان (3 تا 8 تیر) حضور دارد که بخش دیگری از فشنگ های مورد نیاز تیم ملی را با خود به ایران خواهند آورد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: اردوی تدارکاتی در خارج از کشور با دو هدف تامین تجهیزات مورد نیاز به دلیل سختی وارد کردن این اقلام از خارج از کشور و همچنین آشنایی تیراندازان با سالن ها و فضاهای تمرینی متفاوت، برگزار می شود تا با آمادگی بیشتر در بازی های آسیایی حضور یابند، ضمن آنکه در حال حاضر اردوی تدارکاتی و اقامت بازیکنان در ترکیه، هزینه ای به مراتب کمتر از اردوهای داخلی دارد.
ملک محمدی تصریح کرد: صنایع دفاع تلاش دارد تا سلاح و فشنگ و ساچمه مورد نیاز را تولید کند، اما با توجه اینکه تکنولوژی لازم برای تولید این تجهیزات هنوز در داخل کشور وجود ندارد به طور قطع پروژه ای زمان بر خواهد بود.
وی در خصوص نخستین نمایشگاه بین المللی تخصصی تیراندازی نیز گفت: این نخستین نمایشگاه بین المللی تخصصی تیراندازی، دارت، تیر و کمان، پینت بال و لیزر پگ است که در روزهای 12 تا 15 مرداد ماه در محل نمایشگاههای شهر آفتاب تهران به صورت متوالی طی سه سال برگزار خواهد شد.
دبیر فدراسیون تیراندازی یادآور شد: تیراندازی، رشته پرمدالی در بازی های المپیک، آسیایی و جهانی است و به همین دلیل ملزم هستیم برای کسب مدال های بیشتر در زمینه توسعه ورزش تیراندازی و ارتقا آن تلاش کنیم. هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی بیشتر رشته تیراندازی و ایجاد نشاط و شادی در سطح جامعه است.
درادامه علی اصغر کوکب زاده رییس هیات مدیره شرکت منیر تجهیز امین درباره برگزاری این نمایشگاه تخصصی، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه هم تخصصی است و هم بازدیدکنندگان آن تخصصی هستند. در مجموع نسل جدید نمایشگاه ها را شاهد هستیم. کار بزرگی است و نیاز به کمک همه داریم. ما تلاش مان را می کنیم و امیدوارم موفق باشیم. بهزاد روابط عمومی نمایشگاه نیز در این باره عنوان کرد: نمایشگاه پیشانی اقتصادی هر کشور است و نقش مهمی دارد. ١٥ درصد از اقتصاد ما در نمایشگاه بین المللی رقم خورده و می توان به نقش آن پی برد. نمایشگاهی که ما برگزار می کنیم فوق تخصصی است که مخاطب خاص اما وقتی پای ورزش به میان بیاید مخاطب عموم مردم خواهند بود.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه تیراندازی باعث تقویت اقتصاد ورزشی خواهد شد، روحیه نشاط در جامعه را افزایش می دهد، مردم با اهداف ورزشی نیز آشنا می شوند. برگزاری این نمایشگاه به تبادلات اقتصادی و آشنایی مردم کمک می کند. امیدواریم سال آینده این نمایشگاه با قدرت بیشتری کارش را دنبال کند.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/36759/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سومین دیدار چهره به چهره سال 1403 مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی با 60 تن از جامعه معزز ایثارگری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با فرمانده تیپ 37 سپاه اردبیل دیدار کرد

برخی از مشخصات سری Nova 13 هواوی فاش شد

استتار به سبک پلنگ

حال و هوای بهاری در ژاپن

تسویه حساب نقی با خواستگار فهیمه

همیشه این بهترین کاره!

گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران

تکلیف غایبان کاراته چه می شود

پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!

یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید

دکتر بیژن بازی حساس را درآورد!

درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!

احمد مددی در تمرین تیم پیکان حاضر شد

محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه

دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی

7 کاری که هرگز نباید هنگام جروبحث با همسرتان انجام دهید

چگونگی بازیچه‌شدن ذهن ما توسط منوی رستوران‌ها

جزئیات جلسه تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم با محوریت نبویان

بررسی دلیل کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در دستور کار پارلمان

پیش‌بینی شاکری از ترکیب هیات رئیسه و رئیس مجلس آینده

رئیسی: اولویت ما توسعه روابط با کشورهای همسایه، اسلامی، همسو و مستقل است

سلیمی نمین: حرف‌های فضائلی را با توجه به جایگاهی که دارد باید لحاظ کرد

تفال/ معاشران گره از زلف یار باز کنید

تقویم تاریخ/ تأسیس و آغاز به کار رادیو

فال روزانه سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

فال حافظ سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

به مامان میگم داری فیلم میسازی

آموزش دفاع شخصی توسط "رشید"

برگزاری انتخابات انجمن‌های ورزشی با کاندیداهای قبلی

تیم ملی فوتسال ایران متحول شد

ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان

اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت

کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم

مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم

جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!

سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است

چالش ورزش ایران برای المپیک

تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد

اظهارات رئیسی در دیدار ژنرال‌ سید عاصم منیر درخصوص تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان

پیام رئیس جمهور به زبان اردو خطاب به مردم پاکستان

رئیسی در دیدار رئیس مجلس سنای پاکستان: ناراحتی دیگران از تقویت مناسبات تهران و اسلام‌آباد برای ما اهمیتی ندارد

گام اول منتخبان مجلس دوازدهم برای تشکیل فراکسیون انقلاب

روایت امیرعبداللهیان از روز اول سفر رییس جمهور به پاکستان

رئیسی در دیدار نخبگان پاکستانی: مردم پاکستان و ایران در دفاع از مظلومان یک آهنگ دارند

رئیس جمهور وارد لاهور شد

خیابان ایران در اسلام‌آباد

ژاپن به تاکتیک‌های تجاری گوگل معترض شد

اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است