آریا جوان

آخرين مطالب

چرا باید حداقل یک بار به گوا سفر کنیم؟ گردشگری

  بزرگنمايي:

آریا جوان - هند، سرزمین هفتاد و دو ملت است و به اندازه ای عجایب گوناگون را در خودش جای داده که برای کشف تمامی آن ها باید سال ها زمان صرف کرد.
لست سکند:در میان تمام زیبایی های هند، منطقه ای قرار دارد که عنوان پاک ترین شهر هندوستان را یدک می کشد: گوا! این شهر به نوعی ویترین گردشگری هند محسوب می شود و اصولا یکی از انتخاب های لوکس گردشگران خارجی نیز هست.
آداب معاشرت مردم هند
هند فرهنگ خاصی دارد که بهتر است پیش از سفر به آن حتما به چند نکته توجه کنید و چند اصول ساده اما مهم را رعایت کنید. مثلا در هنگام خوردن غذا نباید آن را به کسی تعارف کنید چون این کار از نظر هندی ها توهین محسوب می‌ شود و یا به هیچ وجه از دست چپتان برای لقمه گرفتن استفاده نکنید چراکه مردمان هند آن را کثیف می دانند. نکته ی دیگر اینکه از نظر هندی ها، سر یکی از مقدس ترین اعضای بدن است و نباید به آن دست زد، پس در هنگام برخورد با کودکان این موضوع را به یاد داشته باشید! و دیگر اینکه هندی ها تمایل ندارند که به صورت قاطع پاسخ «نه» بگیرند، پس حواستان باشد!
شکمگردی و رستوران های گوا

آریا جوان


گوا شهری بندری در قسمت جنوب غربی هندوستان است که با سواحلی رویایی و منحصر به فرد شناخته می شود و معمولا تورهای گوا با محوریت تفریح و بخصوص تفریحات آبی این سواحل برگزار می شود.گوا کوچکترین ایالت هندوستان محسوب می شود اما به دلیل توریستی بودنش، انواع و اقسام غذاها در آن پیدا می شود که برای کسانی که به شکمگردی در سفر علاقه دارند خبر خوشایندی است! حتما پیش از انتخاب تور گوا در میان تورهای هند، خودتان را برای غذاهای تند آماده کنید ولی اگر اصلا تحمل غذای تند را ندارید می توانید در هنگام سرو برخی از غذاها از گزینه ی (not spicy) استفاده کنید. فراموش نکنید که با این حال ممکن است غذا باز هم کمی تند باشد چون هندی ها در غذاهای محلی شان از ادویه های مختلف و تند گوناگونی استفاده می کنند. اگر توان تحمل کمی تندی را هم نداشتید می توانید به سراغ رستوران های زنجیره ای بروید.
هتل های گوا
در تور هند و به خصوص تور گوا خیلی مهم است که محل اقامتتان را درست انتخاب کنید. اصولا هتل های هند و هتل های گوا در مهمان نوازی مشهورند و تقریبا تمام هتل ها خدمات مناسب با ستاره شان را در اختیار مسافران قرار می دهند، اما در هر صورت برای انتخاب بهتر هتل مد نظرتان می توانید با خواندن نظرات کسانی که قبلا در آنجا اقامت داشته اند تصمیم بهتری بگیرید. وب سایت لست سکند این امکان را فراهم کرده تا با ایجاد بستری مناسب و بدون جانب‌ داری نظرات کاربران را در اختیار دیگران قرار دهد. شما همچنین می توانید هتل ها ی گوا را بر اساس امتیازی که در لست سکند دارند مرتب کنید و در نتیجه محل اقامتتان در گوا را انتخاب کنید.
هتل پارک هایت

آریا جوان


هتل پارک هیات در ساحل آروسیم و با فاصله 15 دقیقه تا فرودگاه دابولیم قرار دارد. این هتل دارای باغ زیبا می باشد که با آب نماهایی مزین شده است. این هتل دارای مرکز اسپا نیز می باشد و یکی از بزرگترین استخر ها را در هند دارد. این هتل چند رستوران دارد، میهمانان می توانند غذاهای دریایی را در رستوران کنار ساحل امتحان کنند. اتاق های این هتل دکوری لوکس و امکاناتی مجلل و مدرن دارند. در اتاق ها دسترسی به اینترنت وجود دارد و همچنین یک میز کار و حمام اختصاصی نیز در اتاق ها موجود است. امکان غذا خوردن در اتاق وجود دارد و خدمات تمیز کردن اتاق ها به صورت 24 ساعته صورت می گیرد. این هتل یک مرکز ورزشی و بدنسازی دارد و برنامه های یوگا نیز روزانه برگزار می شود.
نووتل گوا دونا سیلویا ریزورت

آریا جوان


سوییتهای هتل به صورت ویلایی هستند و دو سوییت کنار هم به صورت یک ویلا با یک میز و دو صندلی در ورودی هر سوییت از همجدا می شوند و علاوه بر تخت دو نفره یک فضای مخصوص با تشک برای یک نفر اضافی وجود دارد و نیازی به درخواست تخت اضافی نیست. سوییتهای ویلایی دوبلکس هم وجود دارند. هتل دارای یک استخر بزرگ به همراه استخر کودکان و یک رستوران بوفه و چندین رستوران لاکارته است.
هتل کانتری این

آریا جوان


هتل کانتری این در کاندولیم گوا قرار دارد و دارای استخر روباز، یک رستوران و یک مرکز بدنسازی می باشد. اینترنت رایگان Wi-Fi در اتاق ها قابل استفاده است. تمامی اتاق ها دارای تهویه کننده هوا، پنجره های بزرگ و کفپوش چوبی هستند. داخل اتاق ها یک تلویزیون ماهواره ای، صندوق امانات الکترونیکی، میز کار و حمام اختصاصی موجود است. قلعهAguadaو فانوس دریایی آن 5 کیلومتر از این هتل فاصله دارند. شهر پانجیم نیز 15 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. فاصله فرودگاه گوا تا هتل کانتری این 40 دقیقه می باشد. همچنین می توانید در مرکز اسپا از انواع خدمات ماساژ بدن بهره مند شوید. خدمات خشکشویی نیز با هزینه جداگانه انجام می شود. پارکینگ هتل رایگان است. رستوران موزاییک به طور شبانه روزی باز است و دارای یک باربکیو می باشد که رو به استخر است.
ریزورت ریو

آریا جوان


جاهای دیدنی گوا
همانطور که در ابتدا هم گفته شد، گوا شهری بندری است و اصلی ترین جاهای دیدنی آن به سواحل زیبا و آرامش ختم می شود اما به غیر از اصلی ترین سواحل آن که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.
بیایید برخی از جاذبه های گوا را باهم مرور کنیم:
ساحل آگوندا

آریا جوان


ساحل آگوندا در روستایی با همین نام قرار گرفته است، منظره این ساحل از محیطی آرام و ردیفی از درختان نارگیل در امتداد ساحل تشکیل شده است. آگوندا مقصدی عالی برای استراحت، شنا و حمام آفتاب است.
ساحل های ماندرم و وارکا

آریا جوان


شهر قدیم گوا

آریا جوان


این شهر در شمال گوا قرار دارد و قدمت بناهای آن تا قرن پانزدهم نیز باز می گردد. این بخش بیشتر مورد تصرف پرتغالی ها بوده است و به همین دلیل معماری هایی به همان سبک در این منطقه دیده می شود. همچنین باید بدانید که این منطقه جزء میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و دارای انواع کلیسا ها و بناهای تاریخی است.
کلیسای (بانوی ما) Our Lady of the Immaculate Conception

آریا جوان


این کلیسای بسیار زیبا در منطقه یPanjimواقع شده است. این کلیسا دارای معماری پرتغالی است و در سال 1541 میلادی بنا شده است. در اطراف این کلیسا باغ‌های بسیار زیبایی واقع شده اند و نمای زیبایی را بوجود آورده اند.
تور گوا
تور هند، تور چندان ارزان قیمتی محسوب نمی شود و نمی توان گفت که در دسته ی تورهای اقتصادی قرار می گیرد اما به نسبت هزینه ای که برای سفر با این تور می کنید، دیدنی ها و تجربیات ناب و بیشماری انتظارتان را می کشند. تور گوا در میان سایر تورهای هند نیز طرفداران خاص خودش را دارد، چراکه گوا شهری بندری است و سواحل زیبا و تمیزی هم دارد که می توانید در آن ها از تماشای آن روی سکه ی هندوستان لذت ببرید.
سخن آخر
بهترین زمان سفر به گوا پاییز و زمستان است، پس اگر قصد کردید که راهی تور گوا شوید حتما زمان مناسب را در نظر داشته باشید چراکه این شهر بندری در این دو فصل، معتدل ترین و آرام ترین آب و هوا را دارد و البته شک نکنید که هزینه ای که برای این تور کرده اید، ارزشش را دارد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/369612/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سهام انویدیا سقوط کرد؛ بدترین روز غول سازنده تراشه از مارس 2020

سرورهای بازی LittleBigPlanet 3 برای همیشه خاموش شد

نسبت به ادامه زندگی تا ابدیت چه آمادگی باید داشته باشیم؟

شگفت‌زدگی جالب یک بلاگر خارجی بعد از دیدن شیراز

گوناگون/ روش پاسخ به حمله دشمن در کلام امیرالمؤمنین (ع)

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

بلایند دیت؛ سبک جدید آشنایی یا همان روش سنتی ایرانی؟

چرا «گناه فرشته» نظر مخاطب را جلب نکرد؟

رابطه تازه سحر دولتشاهی و پیمان معادی صدای برخی‌ها را درآورد!

مجری معروف تهیه کننده تئاتر شد!

جواد خیابانی حرف هایش را پس گرفت/ من از تلویزیون نرفتم که برگردم!

قرقیزستان از شکست برابر تاجیکستان گریخت

مدیرروستا: منافع برخی کشیدن ترمز پیشرفت لیگ است

اتفاق عجیب برای ژیمناست تاریخ‌ساز ایران

واکنش‌های برتر مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

ستاره بارسلونا تهدید به مرگ شد!

داوران هفته 28 لیگ دسته اول مشخص شدند

عالیشاه بازی آلومینیوم را از دست داد

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن

کشتی ایران رکورد تاریخش را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست

واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک

اصلا حوصله کارکردن در این روزهای بهاری را ندارم

با پسر کوچک تر از خودمون ازدواج کنیم؟

کوتاه کردن مو با افزایش احتمال مرگ!

واکنش سفارت ایران در لندن به کمپین نمایندگان پارلمان انگلیس علیه سپاه

وزیر دفاع سابق آمریکا: سکوت ایران و اسرائیل می‌تواند نشانه پایان تنش‌ها باشد

اظهارنظر بولتون درباره واکنش ناچیز رژیم صهیونیستی: ایران در این مورد خیلی خیلی خوش‌شانس بود

شبکه 12 تلویزیون رژیم اسرائیل: ایرانی‌ها ما را مسخره‌ می‌کنند

حسین شریعتمداری: حمله اسرائیل مانند توپ میرزا آقاسی، صدراعظم محمدشاه قاجار بود

رضا نصری: زبان ایران باید در مقابل اسرائیلِ یاغی و قانون‌شکن زبان قانون و منطق و متانت باشد!

صفر تا صد برنده و بازنده عملیات ایران علیه اسرائیل در 3 دقیقه

انتشار آپدیت HyperOS برای این گوشی‌ محبوب شیائومی آغاز شد

رئیس سامسونگ ثروتمندترین فرد در کره جنوبی شد

بازی/ Evil Lands؛ نبردی میان قهرمانان و شیاطین

مناظر خیره کننده از دریاچه قلبی شکل

دره انجیرک تا مرخیل؛ تصاویری زیبا از بکرترین نقاط زاگرس

چهره ها/ شوخی جالب شاهرخ استخری با بازپخش سریال هایش

بچه بال مگسی رو واکس زده!

احتمال لغو سفر ملی‌پوشان ووشو به چین

سرمربی سابق تیم ملی ولز در آستانه حضور در تراکتور

زمان حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی مشخص شد

تصاویری از لحظات خداحافظی جیدن کاکس از تشک کشتی

خداداد و قهرمانی روی سکوهای تختی

تصمیم ژاوی برابر رئال مادرید

رضایت باشگاه هوادار از سرمربی جوان

ناامنی عربستان برای تماشاگران فوتبال

بازیکنان تیم ملی در جلسه فنی وحید شمسایی

تمجید گواردیولا از لیورپول

ترفند آویزان کردن شلوار

امیرعبداللهیان: نتانیاهو از کنترل خارج شده و باید مهار شود