آریا جوان

آخرين مطالب

5 ایده بازاریابی برای استارت آپ دانش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - راه اندازی یک استارت آپ و بازاریابی محتوا برای آن از مهم ترین اقداماتی است که این روزها افراد به آن فکر کرده و به سمت آن رو آورده اند. آیا شما هم جزء کسانی هستید که تصمیم دارید استارت آپ خود را راه اندازی کنید اما تجربه کافی را نداشته و در واقع در این زمینه تازه کار هستید؟ اگر چنین است باید در همین ابتدای مسیر بدانید که به طور قطع با شروع کار فرصت کافی برای فکر کردن به استراتژی های بازاریابی برای تضمین موفقیت خود نخواهید داشت و این امر ممکن است شما را دچار مشکل کند.
در نتیجه اگر شما در این مرحله قرار دارید، توصیه ما به شما این است که اصلا نگران نباشید. چرا که ابزارهای مناسب و کمک کننده ای وجود دارد که با استفاده از آنها بتوانید کسب و کار خود را شکست نجات دهید. ابزارهایی مثل CMS، رسانه های اجتماعی یا نرم افزارهای گرافیکی که به بازاریابی برای استارت آپ شما کمک خواهند کرد.
اما موضوعی که در این زمینه مطرح می شود این است که شما باید بدانید که چگونه از این ابزارها استفاده کرده و از آنها در راستای رسیدن به اهداف تجاری خود استفاده کنید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم. در واقع به شما خواهیم گفت که چگونه از همان ابتدای مسیر استارت آپ خود یک استراتژی بازاریابی موفقیت آمیز را شناسایی و دنبال کنید.
پس با ما همراه شوید تا به بررسی برخی از بهترین استراتژی های بازاریابی برای استارت آپ بپردازیم.
ایده های بازاریابی برای استارت آپ
به نظر شما در کنار استفاده از ایمیل مارکتینگ ، نرم افزاهای آنلاین، بازاریابی محتوا و … که جزء روش های معمول بازاریابی می باشند، شما چه اقدامات دیگری را می توانید برای بازاریابی برای استارت آپ خود داشته باشید؟ برخی از اصلی ترین اقدامات ممکن عبارتند از:
استفاده از تبلیغات پولی برای جلب مخاطبین مورد نیاز استفاده از رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده از بازاریابی تامین مالی جمعی برقراری ملاقات های مجازی به جای استفاده از کنفرانس های حضوری استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران برای بیان داستان خود اگر شما در تلاش هستید تا از استراتژی های جدید برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید، می توانید از میان مواردی که در ادامه به بررسی دقیق تر آنها می پردازیم، مناسب ترین آنها را با توجه به اهداف خود انتخاب کرده و آن را دنبال کنید.

آریا جوان

آریا جوان


استفاده از تبلیغات پولی برای جلب مخاطبین مورد نیاز
Starburst Data نوعی بازاریابی B2B یا همان بازاریابی تجارت به تجارت است که به شرکت های مختلف کمک می کند تا بتوانند وب سایت های خود را تجزیه و تحلیل کنند. آنها از یک دیتابیس قوی از موتور جستجو استفاده کرده و به وسیله آن داده ها را سازماندهی می کند. بنابراین مشتریان می توانند به راحتی حجم زیادی از اطلاعات را در کوتاه ترین زمان ممکن تحلیل کنند. یک بازاریاب محتوا فعال در شرکتی مثل Starburst شانس خوبی برای پیدا کردن مخاطبین هدف خود در لینکدین داشته باشد. چرا که لیندکین یک بستر بسیار مناسب برای شبکه سازی حرفه ای است. بخشی از کمپین بازاریابی چنین شرکت هایی می تواند به تبلیغات در لینکدین برای جلب نظر مشتریان بالقوه و ارائه اطلاعات مفید به آنها اختصاص پیدا کند.
شما می توانید از قابلیت تبلیغات پولی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مختلف به ویژه لینکدین برای استارت آپ های B2B استفاده کنید. همچنین این امکان را نیز خواهید داشت که با استفاده از هشتگ گذاری در شبکه های اجتماعی نیز تبلیغاتی را داشته باشید.
استفاده از رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مشتریان
بازاریابی در رسانه های اجتماعی نیازی به صرف هزینه ای خاص ندارد و شما می توانید به راحتی برای جذب مشتریان جدید و برقراری ارتباط با مشتریان فعلی خود از آن استفاده نمایید. به عنوان مثال Take Paperless Parts شرکتی است که در زمینه تولید قطعات بدون استفاده از کاغذ فعالیت می کند و دارای یک صفحه بیزینسی فعال در رسانه اجتماعی فیسبوک است.
ایجاد یک صفحه بیزینسی در فسبوک و خیلی از رسانه های اجتماعی دیگر و بهینه سازی آن کاملا رایگان است. شما می توانید صفحات مربوط به کسب و کار خود را ایجاد کرده و از طریق آنها بازاریابی برای استارت آپ خود را دنبال کنید. همچنین می توانید در این شبکه ها از توصیه ها و نظرات مشتریان راضی خود به منظور جلب نظر مشتریان بالقوه جدید استفاده نمایید. در کنار اقدامات بیان شده نیز می توانید از کسب و کار خود و روند کاریتان نیز فیلم تهیه و با مخاطبین خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
استفاده از وبینار و تولید محتوای متنی نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد. در واقع محتوایی که در این صفحات قرار می گیرند باید به شکلی بهینه سازی شده باشند که بتوانند مخاطبین را ترغیب کنند که از شما خرید کرده و از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند. در واقع باید آنها را متقاعد کنید که شما دارای اعتبار بالایی هستید و باید روی وب سایت شما کلیک کنند.
استفاده از بازاریابی تامین مالی جمعی
آیا تاکنون به استفاده از بازاریابی تامین مالی جمعی فکر کرده اید؟ اگر قصد دارید از این روش استفاده کنید می توانید از مطبوعات بزرگ در این زمینه کمک گرفته و دامنه تبلیغات خود را گسترش دهید. به عنوان مثال Take NeighborSchools یک استارت آپ در زمینه مراقبت از کودکان است. این استارت آپ با داشتن مجوزهای لازم و با بهره گیری از افراد متخصص در زمینه مراقبت از کودکان پیشنهادهای منحصر به فردی را ارائه می دهد.
این استارت آپ در همان ابتدای کار خود از افراد علاقه مند خواست تا با آنها همکاری کرده و روی ایده آنها سرمایه گذاری کنند و در واقع تصمیم گرفتند هزینه های خود را از این طریق تامین نمایند. آنها با استفاده از همین تکنیک توانستند 3.5 میلیون دلار بودجه برای شرکت خود کسب کنند و این موفقیت را مدیون استفاده از بازاریابی در مطبوعات هستند. شما حتی اگر چند مشتری هم دارید باز می توانید از کمپین سرمایه گذاری جمعی به عنوان بازاریابی برای استارت آپ خود استفاده کنید تا افراد را به کسب و کار خود علاقه مند کنید.
برقراری ملاقات های مجازی به جای استفاده از کنفرانس های حضوری

آریا جوان

آریا جوان


Mable یک ارائه دهنده SaaS مستقر در بوستون است که در زمینه اتوماسیون آزمایش یادگیری ماشین فعالیت می کند. آنها به توسعه دهندگان در زمینه آزمایش راه حل های خود به شکلی راحت تر کمک می کنند. به همین دلیل نیز برای اینکه بتوانند جامعه بزرگ تری از مشتریان را جلب نمایند، میزبان ملاقات های مجازی با کارشناسان صنعت مربوطه هستند.
سخنران های این ملاقات ها به شرکت کنندگان درباره آزمایش نرم افزارهای موجود آموزش می دهند. این ایده بسیار جذاب بوده و هزینه کمی را نیز دارند. شما می توانید از این طریق به راحتی با افراد حرفه ای ارتباط برقرار کرده و بدون نیاز به تحمل دردسرهای برگزاری کنفرانس، مطالب ارزشمندی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران برای بیان داستان خود
استارت آپ ها معمولا درآمد لازم برای ایجاد کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی که نیاز به بودجه زیادی را دارند را ندارند. بازاریابان فعال در آژانس مسافرتی Hopjump دریافتند که بهترین جایی که می توانند در آن کسب و کار خود را معرفی کنند، اینستاگرام است. صفحه این آژانس از تصاویر مربوط به مشتریانی که از خدمات این آژانس استفاده کرده اند، پر شده است. مشتریانی که سفر لذت بخشی را تجربه کرده اند نیز می توانند نام این آژانس را در زیر تصاویر خود تگ کنند و بدین ترتیب آنها را تبلیغ نمایند. شما نیز اگر استارت آپ مشابه ای را راه اندازی کرده اید، می توانید از استراتژی بازاریابی این آژانس استفاده کنید.
زمانی که به ایده های کمپین های بازاریابی برای استارت آپ خود فکر می کنید، نیازی نیست به اقدامات عجیب و غریب و پیچیده فکر کنید. شما می توانید به راحتی و با استفاده از روش هایی که به آنها اشاره شد پیام کمپین های خود و در اصل پیام اصلی کسب و کار خود را انتقال دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بینید کدام یک از آنها بیشترین تناسب را با کسب و کار شما و اهداف پشت آن دارد. سپس همان روش را انتخاب کرده و با توجه به آن پیش بروید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/383078/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند

رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد

قابلیت انقلابی واتساپ معرفی شد؛ انتقال فایل بدون نیاز به اینترنت

از هوش مصنوعی تا تماس ویدیویی؛ قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن را ببینید

قابلیت عجیب P70 پرو را ببینید؛ عضو پرآوازه خانواده هواوی

تنبیه یک شامپانزه توسط مادرش به دلیل سنگ زدن به مردم!

محاصره پلنگ ایرانی توسط چند قلاده سگ‌ در شاهرود

حمله ناکام و دردناک پلنگ به خانواده جوجه تیغی ها

یه زخم گردن باعث سوءتفاهم شد!

روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی

آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی به نقل از وکیلش

با «مثبت آموزش» به روز باشید

چهره ها/ پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد همسرش

فیلم سینمایی "شیفت شب"؛ فردا شب از آی‌فیلم

قابی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

آغاز بالن سواری تاریخی پایتختی‌ها

دوره ما اینطوری نبود!

ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!

رییس صداوسیما: در ورزش ستاره بودن کافی نیست

ترکیب اصلی اورتون-لیورپول؛ نبرد برای بقا و قهرمانی

رییس صداوسیما: از ورزشکارانی که از حضور مقابل نماینده‌های رژیم صهیونیستی امتناع می‌ورزند تقدیر می‌کنیم

ناهید کیانی به عنوان بانوی ورزش ایران در سال 1402 انتخاب شد

علی نادری به عنوان برترین سرمربی سال انتخاب شد

برترین صحنه ورزشی سال؛ پیروزی تیم ملی برابر ژاپن

گفتگوی جالب علیرضا دبیر با ورزشکار کودک ورزش‌های زورخانه‌ای

واکنش علی دبیر بعد از انتخاب امین میرزازاده به عنوان آقای ورزش ایران در سال 1402

جبلی در پاسخ به سوال خبرنگار آخرین خبر: سعی می کنیم در فصل آینده فوتبال به بهترین کیفیت مسابقات را پخش کنیم

صحبت های ناهید کیانی پس از دریافت عنوان بانوی ورزش ایران در سال 1402

شروط یک عروس خانم برای آقا داماد، مجازی را ترکاند

اگر زن شاغل است حساب مشترک باز کنید

سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین

امضای یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه

بیانیه وزارت امور خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا

زمان برگزاری ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد

حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

واعظی: عملیات «وعده صادق» تقویت اتحاد ملی کشور را در پی دارد

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

طرح تعویض رایگان سامسونگ برای گوشی هایی که این مشکل را دارند

برنامه/ فکرتان را به یک اثر هنری تبدیل کنید

نمایش داستان مرموز بازی INDIKA در تریلر جدید

این ویژگی امنیتی اندروید 15 شما را از اپلیکیشن‌های مشکل‌دار نجات می‌دهد

ویدئو چندش‌آور از ساخت کوکاکولا در پاکستان

گوناگون/ غواص تنهایی که به آب نامه می‌نوشت و در آب شهید شد

مشاهده گله‌ی گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود

منطقه دیدنی آب بندان شفیع آباد در استان گلستان

بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان

مار نیشش زد به جای اینکه خودش بمیره مار مرد!

چیزی که تورو نکشه قوی‌ترت میکنه!

عصبانیت "نقی" از تیپ پایتختی‌ها در سفر خارج

چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس؛ حذفی و پنالتی!