آریا جوان

آخرين مطالب

چطور برای مهاجرت به کانادا اقدام کنیم؟ گردشگری

  بزرگنمايي:

آریا جوان - شرایط مهاجرت به کانادا چیست؟ با چه مقدار پول می توان برای مهاجرت کانادا اقدام کرد؟ آیا با ویزای تحصیلی یا کاری می توان اقامت دائم کانادا را گرفت؟ و ده ها سوال از این قبیل در ذهن تمام افرادی که به مهاجرت کانادا فکر می کنند وجود دارد. در این مطلب می کوشیم به تعدادی از این سوالات پاسخ دهیم.
از آنجایی که موضوع مهاجرت به عنوان یکی از بزرگترین تصمیمات افراد در طول زندگی تلقی می شود، لازم است تا متقاضیان علاوه بر کسب اطلاعات لازم جهت سپری کردن این مراحل، به بررسی همه جوانب آن نیز بپردازند. امروزه کشور کانادا نیز با فراهم کردن بستر مناسب برای افراد از جهت زندگی، کار، تحصیل و…، یکی از پرطرفدار ترین کشورهای جهان برای مهاجرت به شمار می رود و افراد بسیاری خواهان مهاجرت به کانادا هستند تا بتوانند به طریقی اقامت دائم کانادا را نیز بدست آورند و زندگی خود و خانواده شان را تضمین کنند.
به همین منظور لازم است تا متقاضیان قبل از شروع پروسه مهاجرتی، با تحقیق و بررسی شرایط مهاجرت به کانادا، با شناخت کامل، روند اقامت و مهاجرت خود به این کشور را مهیا نمایند.
برای مهاجرت کانادا از کجا شروع کنیم؟
مهاجرت به کانادا نیز همانند دیگر کشورها مستلزم سپری کردن یکسری مراحل و شرایط خاصی است که در زیر به شرح آن می پردازیم. با ما همراه باشید…
1- بررسی و انجام تحقیقات لازم جهت شناخت بیشتر
در ابتدای امر برای آشنایی بیشتر با فرآیند مهاجرت و دریافت اقامت دائم کانادا، بهتر است تا متقاضیان با پرس وجو از افراد باتجربه و یا سایت های معتبر مهاجرتی، اطلاعات لازم را دریافت نمایند. مشاوران موسسه مهاجرتی آتلانتیک 724 همواره متقاضیان علاقه مند را در تمامی مراحل مهاجرتی راهنمایی و همراهی می کنند. برای کسب اطلاعات درباره شرایط مهاجرت به کانادا آتلانتیک 724 به وبسایت موسسه مراجعه نمایید.

آریا جوان


2- انتخاب راه های مهاجرت به کانادا
امروزه دولت کانادا به دلیل مواجه شدن با کمبود نیروی جوان و افزایش روند کهنسالی در جمعیت، تلاش می کند تا با ارائه روش های مختلف مهاجرتی، متقاضیان خارجی از سراسر جهان را جهت زندگی، تحصیل، کار و… جذب نماید.
به همین منظور بسیار مهم است تا متقاضیان با شناخت انواع راه های مهاجرت به کانادا، بسته به توانایی و نیاز خود، مناسب ترین روش را انتخاب نمایند.
مهاجرت به کانادا از طریق کار ویزای کاری از جمله بهترین روش های مهاجرت به کانادا است که متقاضیان می توانند برای دریافت اقامت کانادا، از طریق 4 برنامه اکسپرس اینتری، مهاجرت استانی (PNP)، خود اشتغالی و نیروی کار ماهر فدرال اقدام نمایند.
مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در صورت برخورداری از شرایط لازم جهت ادامه تحصیل، متقاضیان می توانند از این روش برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنند.
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری سرمایه گذاری یکی دیگر از پرمتقاضی ترین و طولانی ترین راه های مهاجرت به کانادا است که به متقاضیان این امکان را می دهد تا پس از تعیین نوع سرمایه گذاری با کمک 4 روش کارآفرینی، برنامه فدرال، مهاجرت استانی و مهاجرت به استان کبک، اقامت کانادا را دریافت نماید.
مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی متقاضیان در صورت داشتن تخصص و توانایی ایجاد کسب و کار جدید می توانند از طریق ویزای خود اشتغالی برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند.
مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیپ (والدین یا همسر) اسپانسرشیپ نیز از دیگر روش های مناسبی است که افراد مقیم در کانادا می توانند از ان برای مهاجرت و دریافت اقامت دائم کانادا همسر و یا والدین خود استفاده نمایند.
مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ کانادا ویزای استارتاپ کانادا یکی از آسان ترین روش های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت تضمینی است که متقاضیان دارای یک ایده خلاق و نو می توانند با اثبات طرح خود و سرمایه گذاری در کانادا، اقامت دائم این کشور را نیز دریافت نمایند.
البته متقاضیان در صورت نداشتن شرایط و تخصص های لازم می توانند از طریق روش های دیگری نیز همچون پرستار خانگی، پناهندگی، حامی مالی و… برای مهاجرت و اقامت کانادا اقدام کنند.
3- جمع آوری مدارک لازم برای مهاجرت کانادا
پس از انتخاب مناسبترین روش مهاجرت به کانادا، حال لازم است تا متقاضیان برای دریافت ویزا و اخذ اقامت دائم کانادا، مدارک زیر را تهیه نماید:
مدارک شناسایی اسناد بانکی جهت برخوردای از تمکن مالی ارائه فرم های اطلاعات شخصی و خانوادگی جهت دریافت ویزای کانادا مدارک تحصیلی مدارک شغلی مدارک مربوط به ازدواج البته منظور از مدارک لیست شده در بالا، مدارک کلی مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا است و ممکن است این مدارک بسته به روش مهاجرتی، از شرایط متفاوت تری برخوردار باشند. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت اداره مهاجرت کانادا مراجعه کنید.
4- مشاوره با یک وکیل حقوقی آشنا با امور مهاجرتی جهت اخذ ویزا و اقامت کانادا

آریا جوان


5- پرداخت هزینه های مهاجرت به کانادا
جهت مهاجرت، متقاضیان لازم است تا ضمن پرداخت هزینه های مربوط به هریک از روش های مهاجرت به کانادا، هزینه های مربوط به مراحل دریافت ویزا، همچون بررسی مدارک، سفارت کانادا و انگشت نگاری (بیومتریک) را نیز پرداخت نمایند.
6- اخذ ویزا جهت مهاجرت به کانادا
7- دریافت شماره ملی کانادا ( Social Insurance Number-SIN )
همچنین برای مهاجرت به کانادا، به نکات زیر توجه نمایید:
برای داشتن شرایط بهتر در هنگام مهاجرت به کانادا، برخورداری از دانش زبان انگلیسی و فرانسوی بسیار ضروری است. آشنایی با فرهنگ آداب و رسوم شهروندان کانادایی و قوانین دولتی نیز از جمله مواردی است که لازم است قبل اقدام به مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا مورد توجه قرار بگیرد. ضمنا توصیه می شود که با شناخت کامل و بررسی تمامی شرایط زندگی در کانادا (همچون شرایط آب و هوایی، وضعیت تحصیلی، شغلی، هزینه زندگی، هزینه اجاره خانه و…) جهت مهاجرت و اقامت این کشور اقدام نمایید. چنانچه قصد مهاجرت به کانادا را دارید، می توانید از طریق مشاوران موسسه مهاجرتی آتلانتیک 724 ( atlantic724.com ) جهت سپری کردن روند مهاجرتی، دریافت ویزا و اقامت دائم کانادا، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/384497/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

واکنش وزارت خارجه ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا

گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده پرچمدار قدرت‌نمایی کرد

گزارش Surfshark: از سال 2004 تاکنون، میلیاردها حساب کاربری هک شده‌اند

اپل پیام‌رسان‌های واتساپ و تلگرام را از اپ استور چین حذف کرد

عکس های کاملا به موقع

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

نکته‌نگران کننده استقلال؛ وزن‌تعویض‌ها بالا نیست

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

رسانه صهیونیستی: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد

تصویب چهاردهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

ترفند عجیب گراز برای فرار از دست سگ‌های شکارچی!

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

دابسمش علی لهراسبی برای مخاطبانش

سلمان: در باز است، باز پرنده است، پس در پرنده است!

وقتی نمیتونی دو دقیقه ساکت بشینی

فامیل دور و بچه‌ش و ببعی قاچاقی میخوان برن ترکیه

بلایی که مهسا طهماسبی سر گربه های محله آورده

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

کری ستاره بارسا برای رئال؛ با 200 درصد توان بازی می کنیم

رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود

واکنش بادامکی به استفاده از VAR در هفته‌های پایانی