آریا جوان

آخرين مطالب

از "هندسه سکوت" در گالری اُ تا "اولین بار من" در گالری آس / 29 فرصت گالری‌گردی در فضای مجازی خواندنی

  بزرگنمايي:

آریا جوان - جمعه 9 خرداد گالری‌های مختلف به صورت آنلاین یا حقیقی میزبان هنردوستان هستند.

سرویس تجسمی هنرآنلاین: در شرایط تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری به دلیل شیوع بیماری کرونا، تعدادی از گالری‌ها از فضای مجازی برای نمایش و فروش آثار هنرمندان تجسمی استفاده می‌کنند. در سایت و صفحه اینستاگرام بعضی از گالری‌ها با نمایشگاه‌های جدیدی مواجه هستیم که به‌جای فضای گالری، در فضای مجازی افتتاح شده و آثار جدیدی از هنرمندان را پیش روی مخاطبان می‌گذارند. درعین‌حال تعدادی از گالری‌ها نیز به مرور نمایشگاه‌های قبلی خود پرداخته و آثاری از هنرمندان را در صفحه اینستاگرام گالری قرار می‌دهند. در ادامه این گزارش نگاهی داریم به گالری‌های فعال در فضای مجازی و حقیقی.
اُ: نمایشگاه نقاشی محمد خلیلی با عنوان "هندسه سکوت" 9 تا 26 خرداد در گالری اُ برپاست. همچنین نمایش مجموعه‌ای از حجم و طراحی نیلوفر لهراسبی با عنوان "انتزاع کوچ" از جمعه 9 خرداد در طبقه دوم گالری برپاست. علاقه‌مندان برای دیدن این آثار می‌توانند به بخش "بازدید مجازی" سایت گالری اُ به نشانی www.ogallery.net مراجعه کنند. بازدید حضوری از نمایشگاه نیز با هماهنگی قبلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است. همچنین این گالری بخش "استودیو" در سایت گالری اُ را به بازدید و خرید آثار نمایش‌داده نشده‌ هنرمندان گالری اختصاص داده است.
آس : گالری آس نمایشگاه ویدئوآرت "اولین بار من" را با آثاری از نسترن آزادی، آناهیتا آقاطاهر، سیما باقرزاده، رجا بهروش، ابراهیم خبازی، هانیه کاشانی، نگار عالم‌زاده گرجی و حسام نیک‌فال برگزار می‌کند. نمایشگاه گروهی"اولین بار من" 9 خرداد تا 20 تیر 1399 در گالری آس برپاست. علاقه‌مندان برای بازدید آثار می‌توانند با وقت قبلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شماره 22678592 تماس بگیرند و به گالری آس به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بانک پارسیان، پلاک 1831 مراجعه کنند.
آتبین : گالری آتبین چندی پیش با انتشار فراخوانی، از هنرمندان خواست آثاری که در دوران قرنطینه خلق کرده‌اند را به اینستاگرام این گالری ارسال کنند. حال در بخش هایلایت صفحه atbingallery چند مجموعه شامل تعداد زیادی از آثار هنرمندان جوان که حاصل روزهای قرنطینه هستند به نمایش درآمده است.
آران: گالری آران با ایجاد صفحه‌ای جدید در اینستاگرام، آثار تعدادی از هنرمندان را برای نمایش و فروش در معرض دید مخاطبان گذاشته است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه aaranonline@ از این آثار دیدن کنند.
ای جی: گالری ای جی پس از اعلام فراخوان عکاسی "زندگی با کرونا" هم اکنون عکس‌های رسیده به این فراخوان را در نشانی AgExperiment@ به نمایش گذاشته است.
ایرانشهر: این گالری در پروژه‌ای جدید، پلتفرم ویژن را راه‌اندازی کرده است و در نخستین فعالیت آن با نام "گالری ویژن یک" نمایشی از آثار فرشید لاریمیان، هنرمند مقیم وین برپا است. علاقه‌مندان برای دیدن این نمایشگاه مجازی می‌توانند به نشانی www.IranshahrVision.com مراجعه کنند.
الهه : گالری الهه در صفحه اینستاگرام elahegallery به معرفی تعدادی از هنرمندان خود پرداخته و آثاری از آنها را نمایش می‌دهد.
ایوان: گالری ایوان آثار ارسال شده به فراخوان "درد مشترک" را که با موضوع سپاس و قدردانی از کادر درمانی در طول شیوع بیماری کرونا خلق شده‌اند در استوری صفحه اینستاگرام گالری به نشانی e1artgallery@ به نمایش گذاشته است. همچنین در وب‌سایت گالری این آثار به قیمت پایه و پیشنهادی‌ هنرمندان، بدون افزودن سهم متداول گالری به فروش می‌رسد.
امکان: گالری امکان فعالیت مجدد خود را با ادامه‌ نمایش عکس‌های نوشین شفیعی از روز یکشنبه 21 اردیبهشت آغاز کرد. نمایشگاه "زهوار" تا 9 خردادماه ادامه دارد و علاقه‌مندان با همراه داشتن ماسک و رعایت فاصله‌ اجتماعی می‌توانند روزهای فرد و جمعه‌ها ساعت 18 تا 21 به گالری امکان در خیابان مطهری، خیابان فجر (جم)، خیابان غفاری، پلاک 51، طبقه اول مراجعه کنند.
باوان: گالری باوان فضای نمایشگاه‌های آنلاین خود را با نمایشگاه "خیال، شتاب، چشم انداز" راه‌اندازی کرد. این نمایشگاه نگاهی کوتاه بر آثار هنرمندان گالری است. هنرمندانی که در اولین نمایشگاه فضای آنلاین باوان کارهای آنها قابل مشاهده است، عبارتند از: الهام اعتمادی، نیلوفر فلاح‌فر، نیلوفر محمدی‌فر، پیام قلیچی، مهسا طهرانی، اولدوز نبی‌زاده و مهشید روشن‌تبار. نمایشگاه "خیال، شتاب، چشم انداز" تا 31 خرداد ماه به نشانی bavangallery.com/viewing-room قابل مشاهده است.
دنا : گالری دنا حراج ماهانه خود را بر اساس پلتفرمی که در سایت گالری طراحی شده به صورت آنلاین برگزار می‌کند. حراج خرداد‌ماه با آثاری از احسان ارجمند، داوود امدادیان، جوزپه سالواتوره‌باریلارو، اوژن شیراوژن، علی صادقی، علی‌اکبر صنعتی، سپیده عابدی، جواد علیمحمدی‌اردکانی، حمیدرضا فرامرزی، مهرداد کاتوزیان، مهدی مقیم‌نژاد و کوشا موسوی در سایت گالری دنا به نشانی www.denagallery.ir برپاست.
دلگشا : نمایشگاه گروهی "بهار می‌آید با سایه‌هایش" با آثاری از نیاز باباتبار، مصطفی سرابی، سهیل مختار، پورنگ پیرعطایی، هایده ایازی، صدرا میرشریفی، سارا احمدی، غزال خطیبی و مرجان سعیدی در دلگشا برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از آثار این نمایشگاه به وب‌سایت گالری به نشانی www.delgoshagallery.com یا با وقت قبلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گالری مراجعه کنند.
دستان : نمایشگاه "صورت، رخ، قیافه" با آثاری از پارسا مستقیم، سپهر حاجی‌آبادی، صدرا میرشریفی تا 16 خرداد در گالری زیرزمین دستان برپاست و علاقه‌مندان با هماهنگی قبلی می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند. همچنین نـمایش مـجازی این آثار در سایت https://dastan.gallery/ قابل مشاهده است.
سرادی‌پور: نمایشگاه آنلاین مجموعه آثار علی ذاکری با عنوان "در دشت‌های کودکی" توسط گالری سرادی‌پور برپاست. آثار این مجموعه علاوه بر اینستاگرام گالری به نشانی saradipour.art@ بر روی پلتفرم آرتسی Artsy.net و آرت نت Artnet.com تا 30 خردادماه قابل مشاهده است.
سهراب : گالری سهراب تعدادی از آثار هنرمندان گالری را برای نمایش و فروش در اینستاگرام گالری قرار می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی sohrabartgallery@ مراجعه کنند.
شیرین : گالری شیرین در صفحه اینستاگرام خود هر روز آثاری از هنرمندان این گالری را به نمایش و فروش گذاشته و مشخصات کاملی از آنها را ارائه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی shiringallerytehran@ مراجعه کنند.
شیث: نمایشگاه مجازی آثار منتخب نگارخانه شیث به مناسبت روز جهانی موزه تا 15 خرداد در صفحه اینستاگرام این گالری به نشانی sheiss_art_gallery برپاست.
سیحون: گالری سیحون در صفحه اینستاگرام seyhounartgallery برنامه ای را تدارک دیده است که درآن هنرمندان بتوانند نظر خود را درباره دوران شیوع کرونا و تاثیر آن در زندگی شخصی و حرفه ای خود بیان کنند. همچنین یکی از آثار هنرمندان در دوران قرنطینه در حراج آنلاین گالری سیحون که به زودی برگزار خواهد شد به نمایش و مزایده گذاشته می شود.
گلستان: نمایشگاه مجازی ‌نقاشی و مجسمه با آثاری از الیکا ابراهیمی قاجار، سوسن ادیبی، سهیلا الله‌قلی، بهرو باقری، فیروزه بختیاری، پونه جعفری‌نژاد، رویا حسینی، اشلینگ حق‌شناس، ساناز دزفولیان، نازنین رجب‌دوست، راحیل سراج، مریم عاشوری، رضا عنصری، شمس‌الدین غازی، آریو فرضی، ساناز فیضی‌زاده، گلناز قدیری، علی قهرمانی، مریم کوهستانی، فربد مرشدزاده، ندا معین‌افشاری، نازیلا مقدم، لیلا میری، رایکا میلانیان، هومن نصیری، مرجان نعمتی و آرمان یعقوب‌‌پور تا 5 خرداد در سایت گالری گلستان به نشانی http://www.golestangallery.com برپاست. همچنین نمایشگاه مجازی آثار قرنطینه ابراهیم حقیقی تا اول تیر در سایت این گالری برپاست.
گالری اکسپو: نمایشگاه مجازی "در تاثیر خیال" با آثاری از نگار ذنوبی، مرجان قربانی، رامین حفیظی و فرهاد مفوز ‎در صفحه اینستاگرامgalleryexpo ‎@ و وب‌سایت www.galleryexpo.ir برپاست.
لاله : نمایش مجازی نهمین سالانه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران در صفحه اینستاگرام نگارخانه لاله به نشانی lalehgallery@ برپاست.
ماه: گالری ماه در شرایطی که بازدید از گالری برای عموم امکان‌پذیر نیست، تصمیم به نمایش آثار هنرمندان گالری از مجموعه‌های جدید یا قدیمی آنها در صفحه اینستاگرام mahartgallery@ گرفته است.
مژده: نمایشگاه آنلاین فروش آثار هنرمندان در صفحه اینستاگرام گالری مژده برپاست. علاقه‌مندان برای دیدن این آثار می‌توانند علاوه بر اینستاگرام به سایت WWW.MOJDEHGALLERY.COM مراجعه کنند.
نیان : این گالری در پروژه "بیان" به معرفی یک هنرمند پرداخته و آثاری از او را در صفحه اینستاگرام nianartgallery منتشر میکند.
والی : گالری والی قصد دارد هر هفته یکی از هنرمندان خود را معرفی کرده و با نمایش روزمرگی‌های هر هنرمند، آثاری از او را به نمایش و فروش بگذارد. این هفته در صفحه اینستاگرام vali.gallery آثاری از ریحانه افضلیان به نمایش درمی‌آید.
هما : گالری هما گفت‌وگوهای زنده با هنرمندان را جایگزین افتتاحیه‌های گالری کرده و این رویداد هر جمعه ساعت 16 برگزار می‌شود. جمعه 2 خرداد صفحه اینستاگرام گالری هما به نشانی homaartgallery@ میزبان مهرداد محب علی است.
هنرآگه: سایت "هنرآگه" در نظر دارد با ایجاد امکان نمایشگاه آنلاین، در جهت معرفی، نمایش و رونق بخشی اقتصاد آثار هنری اقدام کند. هم اکنون مجموعه ای از عکسهای کتایون افروز در نشانی www.honaragah.com به نمایش درآمده است.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/384818/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نتیجه‌ی عدم توجه به جلو در رانندگی

اگر این نشانه ها را دارید یعنی شخصیت قوی دارید

بوسه امیر جعفری بر پیشانی همسرش در یک سریال

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

رنکینگ توپ طلا؛ فرش قرمز برای بلینگام!

ادعای عجیب ویدال؛ دوست داشتم برای رئال بازی کنم!

نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

نه فرانسه و نه پی‌اس‌جی؛ مقصد زیدان مشخص شد

باقری تک و تنها در جنگ با آلوز و حسینی

در آستانه ال‌کلاسیکو؛ کاپیتان رئال تمرین نکرد

اقدام حمایتی دولت انگلیس از ورزشکاران روسی

زوج دفاعی جدید شجاع؛ حضور کمرنگ اما موثر!

توصیه جالب دکتر عزیزی به مردها

آمریکا: در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران شرکت نکردیم

دانشجو: حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس پایان یافت

موضع اردوغان درخصوص حادثه اصفهان

وقوع حادثه امنیتی مقابل سفارت ایران در پاریس

ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است

درگیری حیوانات در طبیعت

قسمت هایی واقعی از کارتون تام و جری!

حکمت/ کجای مجلس بنشینیم؟

بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده/ ویدئو

مهارت شگفت‌انگیز بازیگر مشهور سینما در کشیدن نقاشی

متیو مک کانهی: وقتی خدا رو داری یه رفیق داری اون رفیقم خودتی

پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان

تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال

تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد

دروازه‌بان جنجالی بازی حساس را از دست داد

احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی

پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!

رقیب اپ استور آغازبه‌کار کرد؛ فروشگاهی جدید برای برنامه‌ها و بازی‌های آیفون

متا مدعی شد: مدل زبانی لاما 3 عملکرد بهتری نسبت به اغلب رقبا دارد

آیپد ایر 12.9 اینچی به پنل Mini-LED نمایشگر مجهز خواهد شد

خوش و بش جالب خرس با یک راننده!

قانون اساسی برخاسته از نماز

گوناگون/ برج یاقوت کبود بعد از 20 سال گل داد!

4 گوشه دنیا/ پرموترین پسر جهان که مبتلا به «سندرم گرگینه» است

محافظت اردک مادر از جوجه اردک هایش در برابر حواصیل

جشن 30 سالگی «داستان عامه‌پسند»

فیلمسازی در حوزه اقوام یک گام بزرگ است

ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال

اولین واکنش شمسایی به احتمال تقابل زودهنگام با ژاپن

آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد

اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه

کاسمیرو اشک آنچلوتی را درآورد!

واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP

ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!

معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان

اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند