آریا جوان

آخرين مطالب

برنامه‌های پرسپولیس برای پرداخت پول خارجی‌ها ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - پرسپولیسی‌ها با اینکه موفق شده‌اند در چندنوبت مبالغی را در مدت زمان کم از کارگزار خود دریافت کنند اما هنوز نتوانسته‌اند با یک مدیریت درست بر این پول‌ها و برنامه‌ریزی دقیق و اولویت‌بندی طلبکاران، کاری کنند که این تیم به ساحل آرامش برسد و بتواند برای رسیدن به چهارمین قهرمانی پیاپی قدم‌های موثری بردارد.
فرهیختگان: پرسپولیسی‌ها با اینکه موفق شده‌اند در چندنوبت مبالغی را در مدت زمان کم از کارگزار خود دریافت کنند اما هنوز نتوانسته‌اند با یک مدیریت درست بر این پول‌ها و برنامه‌ریزی دقیق و اولویت‌بندی طلبکاران، کاری کنند که این تیم به ساحل آرامش برسد و بتواند برای رسیدن به چهارمین قهرمانی پیاپی قدم‌های موثری بردارد.
مهم‌ترین دغدغه این روزهای هواداران پرسپولیس بعد از موضوع برگزاری لیگ نوزدهم به آینده بازیکنان خارجی تیم‌شان مربوط می‌شود، چراکه با اعلام وزارت ورزش و جوانان سرخابی‌ها برای فصل بعد اجازه جذب بازیکن خارجی ندارند و تنها می‌توانند نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان فعلی خود اقدام کنند.
اما وقتی هواداران متوجه می‌شوند که مهم‌ترین خارجی تیم‌شان (بشار رسن) زیر 10درصد دریافتی داشته و برای فصل آتی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس پیشنهادهای اغواکننده‎ای دریافت کرده، این نگرانی برایشان ایجاد می‌شود که شاید باز هم سیاست‌هایی در دستورکار قرار گرفته تا مثل مربیان خارجی، سرخابی‎ها را از حضور بازیکن خارجی هم خالی کنند.
قول هفتم خرداد و آرام کردن اوضاع
در مدت زمانی که بازیکنان در قرنطینه حضور داشتند، خارجی‌های لیگ برتر هم اکثرا به کشورهای خود سفر کردند تا با تعیین‎تکلیف درخصوص آینده لیگ برای بازگشت به ایران برنامه‌ریزی کنند. در این بین، خارجی‎های پرسپولیس قبل از رفتن موفق نشدند پولی از باشگاه دریافت کنند تا با دست خالی به کشورهایشان بازگشته و منتظر اقدام مدیران تیم‌شان بمانند.
بدقولی‌های فراوان مدیران گذشته و البته حال پرسپولیس باعث شد زمزمه‌هایی مبنی‌بر عدم‌بازگشت بشار رسن و اوساگونا به تهران به گوش برسد و مدیران سرخ برای اینکه از این اتفاق جلوگیری کنند، خیلی‎زود با مدیران‏برنامه این 2 بازیکن نشستی را برگزار کردند و این قول را به آنها دادند که نهایتا تا هفتم خردادماه بخش قابل‎توجهی از طلب این بازیکنان را پرداخت کنند تا به این ترتیب اعتراض آنها کمتر به گوش برسد.
مطابق قرار قبلی مدیران پرسپولیس باید تا چهارشنبه هفته گذشته پول خارجی‌ها را آماده کرده و با دادن تضمین به مدیران‌برنامه‎شان، زمینه حضور آنها را در تمرینات مهیا می‌کردند، اما این‎بار هم اتفاقی رخ نداد تا رسن و شاید اوساگونا برای بازگشت تعلل بیشتری به خرج دهند.
تاریخ بعدی که مدیران برای آماده کردن پول رسن و اوساگونا و البته رادوشویچی که این روزها در ایران است و کسب عنوان دروازه‌بان اول تیم برایش به پول ارجحیت دارد، شنبه هفته جاری بود که البته بد نیست بدانید مدیر باشگاه آن روز را به صحبت در جلسه هیات‎مدیره گذرانده و با توجه به زمان بالایی که این جلسات می‌طلبد، پرداخت این پول باز هم منتفی شد!
خاطره تلخی که برای سرخ‌ها زنده می‌شود
پرسپولیسی‌ها بعد از پایان لیگ هجدهم این دغدغه را داشتند که باشگاه به‎هرشکل ممکن طلب برانکو و دستیارانش را پرداخت کرده و آنها را مجاب کند که برای فصل آتی هم هدایت سرخ‌های پایتخت را برعهده داشته باشند.
اما علی‌رغم تمام تلاش‌ها، تنها موفق شدند تا 500 هزار یورو از این بدهی را به برانکو بپردازند و البته این قول را به مربی کروات خود دادند که در ایام تعطیلات و استراحت پایان فصل، بعد از مهیا کردن مابقی بدهی باشگاه زمینه را برای بازگشت این مربی آماده کند.
اما بعد از آن هواداران تنها شاهد نامه‌های اتمام‎حجت برانکو و البته وعده‌های سرخرمن مدیران باشگاه بودند و شاید جمله معروف «پول حاضر است، برانکو بیاید پولش را ببرد!» یادآور خاطرات تلخی برای سرخ‌ها باشد که به نظر می‌آید این‌بار درخصوص بازیکنان خارجی درحال تکرار شدن است.
پاسخ بدقولی‌های امروز در فصل نقل‌وانتقالات!
امروز و فردا کردن‎های مدیران پرسپولیس برای پرداخت پول بازیکنان خارجی شاید در این فصل به این تیم ضربه نزند، اما قطعا با پایین آوردن شأن و اعتبار باشگاه می‌تواند برای تصمیم‎گیری این بازیکنان در فصل آتی تاثیرگذار باشد و در اصل سرخ‌ها ضربه‌های این بدقولی را در فصل نقل‎وانتقالات می‌خورند، به‌خصوص درمورد بشار رسن که به‎واسطه درخشش در لباس پرسپولیس و همچنین تیم ملی عراق، این روزها مشتری‎های زیادی در خارج از ایران و حتی ایران پیدا کرده است.
در بین خارجی‌های این روزهای پرسپولیس، بشار رسن جایگاه ویژه‎ای بین هواداران دارد و با توجه به تعصبی که روی پیراهن سرخ داشته و معرفت‌هایی که در شرایط مختلف به خرج داده، یکی از محبوب‌ترین خارجی‌های تاریخ باشگاه به‌شمار می‌رود و از این حیث، مهیا کردن شرایط ماندن این بازیکن برایشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
این موضوع درخصوص رادوشویچ هم صدق می‌کند اما به‎واسطه تمدید این بازیکن در زمان مدیریت انصاری‎فرد و همچنین اهمیت کمتر این بازیکن به مسائل مالی باعث شده سرخ‌ها کمتر از بابت گلر کروات احساس نگرانی داشته باشند.
رغبتی: معادل ریالی پول خارجی‌ها آماده است نقدی پرداخت می‌کنیم!
ظاهرا یکی از مواردی که در جلسه هیات‌مدیره روز شنبه باشگاه پرسپولیس درخصوص آن بحث و تبادل‌نظر شد، همین پولی است که باید به بازیکنان خارجی پرداخت شود و این‎طور به نظر می‌رسد که در این جلسه طرفین بر سر نحوه پرداخت و همچنین مبلغ این پرداختی به جمع‎بندی رسیده‌اند.
برای آگاهی از این موضوع با علی رغبتی یکی از اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس هم‌کلام شدیم. او درمورد اینکه چه زمانی قرار است پرسپولیس بدهی‌اش را به خارجی‎های تیمش بپردازد، به «فرهیختگان» گفت: «خوشبختانه پول بازیکنان خارجی تامین شده است و ما منتظریم که آنها به تهران بیایند و پول خود را دریافت کنند. البته این را بگویم که این پول معادل ریالی بدهی پرسپولیس به خارجی‎هایش است و در فرصت باقی‎مانده تا بازگشت این بازیکنان به تهران آن را تبدیل به ارز می‌کنیم و از این بابت جای هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد.»
او همچنین درمورد شایعاتی که درخصوص توافق پرسپولیس با بودیمیر و برانکو به گوش می‌رسد، تاکید کرد: «یک‎سری اقدامات انجام داده‌ایم که از شما اجازه می‌خواهم فعلا درمورد آن صحبت نکنیم و بگذاریم هر زمان که مثل الحاقیه جدید در موضوع کارگزار به سرانجام رسید، آن را رسما اعلام کنیم. من فکر می‌کنم کار انجام‌شده ارزشمند است. ترجیح ما این است که کار را انجام بدهیم و بعد درخصوص آن حرف بزنیم و صحبت کردن قبل از آن چندان جلوه خوبی ندارد.»

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/388476/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کمک آمریکا به تراشه‌سازان؛ مایکرون 6 میلیارد دلار بودجه دریافت می‌کند

وقتی حیوان خانگی ات یک گاو باشد!

تصاویری دیوانه‌کننده از دوچرخه سواری روی دیواره یک سد

چرا غیبت بازیگران و خوانندگان در مهمانی طهماسب، لطمه‌ای به آن وارد نکرده است؟

بهترین موقعیت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر

رکوردشکنی تاریخی بایرلورکوزن و ژابی آلونسو

گل دیدنی پولیتانو به فروزینونه از تمامی زوایا

حمایت کلوپ از ستاره لیورپول

فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور

پرده‌برداری از تراکتور بدون خمس در قائمشهر

دروسی: لورکوزن شکست‌ناپذیر نیست

هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی

برد راحت امامی مقابل حریف کره‌ای و صعود به نیمه‌نهایی

خانمم 3 ماه است که به جدایی فکر می کند

آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است

عباس‌زاده: تاریخ رژیم صهیونیستی به دو مقطع قبل و بعد از حمله تلافی‌جویانه ایران تقسیم شده است

نکاتی درباره آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو

تقویم تاریخ/ رحلت معلم قرآن، استاد "محمدتقی شریعتی"

یکی از ظریف ترین منبت کاری و کنده کاری روی چوب

غذا دادن غواص به کوسه گرسنه!

جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند

2 خبر از فیلم کوتاه؛ آخرین وضعیت «ابله» و«آخرین شیهه»

محمدنژاد جوان در نخستین مبارزه پیروز شد

کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس

درگیری هواداران با ستاره‌های میلان

دستاورد جدید ژرمن‌ها در اروپا پس از 29 سال

استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس

دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند!

پاس گل‌ هفته به نام جانشین گلسازترین بازیکن گل‌گهر!

حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!

نوجوان کاراته کار: شکست واقعا مقدمه پیروزی بود

آمادگی ایران برای کمک به مردم در معرض سیل در امارات

فرانسه: به درخواست اردن موشک‌ها و پهپادهای ایران رهگیری کردیم

نسخه‌ آیفون واتساپ با دستور دولت چین از اپ استور حذف شد

تفال/ من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم

با این تست 3٠ ثانیه‌ای سلامت قلب خود را چک کنید

استادانی که سن نمی‌شناسند؛ از اسکورسیزی تا اسپیلبرگ و ایستوود

فنونی‌زاده: پرسپولیس نمونه یک تیم دونده و درنده است

شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور

اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند

گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی

اعتراف یورگن کلوپ پس از حذف لیورپول

قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!

پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!

تیم روئینگ دونفره بانوان فینالیست شد

آقامیرزایی در کایاک 200 متر برنز گرفت

مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت

فرق انسان و سایر موجودات در نوع دوستی

فارس: با بلوف رسانه ای رو به رو هستیم

ایسنا نوشت: حمله خیالی بزرگ به ایران!