آریا جوان

آخرين مطالب

"یک پنجره برای دیدن" در گالری عصر تا "مشاهده" در پلتفرم سه / 31 فرصت گالری‌گردی در فضای مجازی و گالری‌ها خواندنی

  بزرگنمايي:

آریا جوان - جمعه 16 خرداد گالری‌های مختلف به صورت آنلاین یا حقیقی میزبان هنردوستان هستند.

سرویس تجسمی هنرآنلاین: در شرایط تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری به دلیل شیوع بیماری کرونا، تعدادی از گالری‌ها از فضای مجازی برای نمایش و فروش آثار هنرمندان تجسمی استفاده می‌کنند. در سایت و صفحه اینستاگرام بعضی از گالری‌ها با نمایشگاه‌های جدیدی مواجه هستیم که به‌جای فضای گالری، در فضای مجازی افتتاح شده و آثار جدیدی از هنرمندان را پیش روی مخاطبان می‌گذارند. درعین‌حال تعدادی از گالری‌ها نیز به مرور نمایشگاه‌های قبلی خود پرداخته و آثاری از هنرمندان را در صفحه اینستاگرام گالری قرار می‌دهند. در ادامه این گزارش نگاهی داریم به گالری‌های فعال در فضای مجازی و حقیقی.
اُ: نمایشگاه نقاشی محمد خلیلی با عنوان "هندسه سکوت" تا 26 خرداد در گالری اُ برپاست. همچنین نمایش مجموعه‌ای از حجم و طراحی نیلوفر لهراسبی با عنوان "انتزاع کوچ" در طبقه دوم گالری برپاست. علاقه‌مندان برای دیدن این آثار می‌توانند به بخش "بازدید مجازی" سایت گالری اُ به نشانی www.ogallery.net مراجعه کنند. بازدید حضوری از نمایشگاه نیز با هماهنگی قبلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است. همچنین این گالری بخش "استودیو" در سایت گالری اُ را به بازدید و خرید آثار نمایش‌داده نشده‌ هنرمندان گالری اختصاص داده است.
آس: گالری آس نمایشگاه ویدئوآرت "اولین بار من" را با آثاری از نسترن آزادی، آناهیتا آقاطاهر، سیما باقرزاده، رجا بهروش، ابراهیم خبازی، هانیه کاشانی، نگار عالم‌زاده گرجی و حسام نیک‌فال برگزار کرده. نمایشگاه گروهی"اولین بار من" 9 خرداد تا 20 تیر 1399 در گالری آس برپاست. علاقه‌مندان برای بازدید آثار می‌توانند با وقت قبلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شماره 22678592 تماس بگیرند و به گالری آس به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بانک پارسیان، پلاک 1831 مراجعه کنند.
آتبین : گالری آتبین چندی پیش با انتشار فراخوانی، از هنرمندان خواست آثاری که در دوران قرنطینه خلق کرده‌اند را به اینستاگرام این گالری ارسال کنند. حال در بخش هایلایت صفحه atbingallery چند مجموعه شامل تعداد زیادی از آثار هنرمندان جوان که حاصل روزهای قرنطینه هستند به نمایش درآمده است.
آران: نمایشگاه آثار اله‌یار نجفی با عنوان "برج بابل" تا 22 خرداد در پروژه‌های آران به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک 5 برپاست.
ای جی: گالری ای جی پس از اعلام فراخوان عکاسی "زندگی با کرونا" هم اکنون عکس‌های رسیده به این فراخوان را در نشانی AgExperiment@ به نمایش گذاشته است.
اثر: گالری اثر در صفحه اینستاگرام assarartgallery به معرفی هنرمندان گالری پرداخته و آثاری از آنها را نمایش می‌دهد.
ایرانشهر : این گالری در پروژه‌ای جدید، پلتفرم ویژن را راه‌اندازی کرده است و در نخستین فعالیت آن با نام "گالری ویژن یک" نمایشی از آثار فرشیدُ لاریمیان، هنرمند مقیم وین برپاست. علاقه‌مندان برای دیدن این نمایشگاه مجازی می‌توانند تا 4 تیر به نشانی www.IranshahrVision.com مراجعه کنند.
الهه: گالری الهه در صفحه اینستاگرام elahegallery به معرفی تعدادی از هنرمندان خود پرداخته و آثاری از آنها را نمایش می‌دهد.
ایوان : گالری ایوان آثار ارسال شده به فراخوان "درد مشترک" را که با موضوع سپاس و قدردانی از کادر درمانی در طول شیوع بیماری کرونا خلق شده‌اند در استوری صفحه اینستاگرام گالری به نشانی e1artgallery@ به نمایش گذاشته است. همچنین در وب‌سایت گالری این آثار به قیمت پایه و پیشنهادی‌ هنرمندان، بدون افزودن سهم متداول گالری به فروش می‌رسد.
باوان: گالری باوان فضای نمایشگاه‌های آنلاین خود را با نمایشگاه "خیال، شتاب، چشم انداز" راه اندازی کرد. این نمایشگاه نگاهی کوتاه بر آثار هنرمندان گالری است. هنرمندانی که در اولین نمایشگاه فضای آنلاین باوان کارهای آنها قابل مشاهده است، عبارتند از: الهام اعتمادی، نیلوفر فلاح‌فر، نیلوفر محمدی‌فر، پیام قلیچی، مهسا طهرانی، اولدوز نبی‌زاده و مهشید روشن‌تبار. نمایشگاه "خیال، شتاب، چشم‌انداز" تا 31 خردادماه به نشانی bavangallery.com/viewing-room قابل مشاهده است.
پلتفرم سه : نمایشگاه آثار امین شجاعی با عنوان "مشاهده" تا 26 خرداد در پلتفرم سه به نشانی ضلع شمالی میدان ولیعصر، کوچه شهامتی، پلاک 29 برپاست.
دنا : گالری دنا در نظر دارد حراج ماه خود را بر اساس پلتفرمی که در سایت گالری طراحی شده به صورت آنلاین و ماهانه برگزار کند. حراج خرداد‌ماه با آثاری از احسان ارجمند، داوود امدادیان، جوزپه سالواتوره‌باریلارو، اوژن شیراوژن، علی صادقی، علی‌اکبر صنعتی، سپیده عابدی، جواد علیمحمدی‌اردکانی، حمیدرضا فرامرزی، مهرداد کاتوزیان، مهدی مقیم‌نژاد و کوشا موسوی در سایت گالری دنا به نشانی www.denagallery.ir برپاست.
دلگشا : نمایشگاه گروهی "بهار می‌آید با سایه‌هایش" با آثاری از نیاز باباتبار، مصطفی سرابی، سهیل مختار، پورنگ پیرعطایی، هایده ایازی، صدرا میرشریفی، سارا احمدی، غزال خطیبی و مرجان سعیدی در دلگشا برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از آثار این نمایشگاه به وب‌سایت گالری به نشانی www.delgoshagallery.com یا با وقت قبلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گالری مراجعه کنند.
دستان : نمایشگاه "صورت، رخ، قیافه" با آثاری از پارسا مستقیم، سپهر حاجی‌آبادی، صدرا میرشریفی تا 16 خرداد در گالری زیرزمین دستان برپاست و علاقه‌مندان با هماهنگی قبلی می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند. همچنین نـمایش مـجازی این آثار در سایت https://dastan.gallery/ قابل مشاهده است.
سایه : نمایشگاه عکس‌های سارا رشیدی با عنوان "تجلی دگرگونی یک رویا" تا 21 خرداد در گالری سایه به نشانی خیابان کریم‌خان، خیابان سنایی، خیابان سیزدهم، شماره 21 برپاست.
سرادی‌پور : نمایشگاه آنلاین مجموعه آثار علی ذاکری با عنوان "در دشت‌های کودکی" توسط گالری سرادی‌پور برپاست. آثار این مجموعه علاوه بر اینستاگرام گالری به نشانی saradipour.art@ بر روی پلتفرم آرتسی Artsy.net و آرت نت Artnet.com تا 30 خردادماه قابل مشاهده است.
سهراب : گالری سهراب تعدادی از آثار هنرمندان گالری را برای نمایش و فروش در اینستاگرام گالری قرار می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی sohrabartgallery@ مراجعه کنند.
شیرین : گالری شیرین در صفحه اینستاگرام خود هر روز آثاری از هنرمندان این گالری را به نمایش و فروش گذاشته و مشخصات کاملی از آنها را ارائه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی shiringallerytehran@ مراجعه کنند.
شیث : نمایشگاه مجازی آثار منتخب نگارخانه شیث به مناسبت روز جهانی موزه تا 15 خرداد در صفحه اینستاگرام این گالری به نشانی sheiss_art_gallery برپاست.
سیحون : گالری سیحون در صفحه اینستاگرام seyhounartgallery برنامه‌ای را تدارک دیده است که در آن هنرمندان بتوانند نظر خود را درباره دوران شیوع کرونا و تاثیر آن در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود بیان کنند. همچنین یکی از آثار هنرمندان در دوران قرنطینه در حراج آنلاین گالری سیحون که به زودی برگزار خواهد شد به نمایش و مزایده گذاشته می‌شود.
عصر: نمایشگاه گروهی نقاشی "یک پنجره برای دیدن" با آثاری از علیرضا آدم‌بکان، ایمان افسریان، مهدی حسینی، مرتضی خسروی، مهدی درویشی، اوژن شیراوژن، مریم طباطبایی، مینا غازیانی و مهتا معینی تا 27 خرداد در گالری عصر به نشانی میرزای شیرازی شمالی، خیابان دلاویز، پلاک 18 برپاست.
گلستان : نمایشگاه مجازی آثار قرنطینه ابراهیم حقیقی تا اول تیر در سایت گالری گلستان به نشانی http://www.golestangallery.com برپاست.
گالری اکسپو : نمایشگاه مجازی "در تاثیر خیال" با آثاری از نگار ذنوبی، مرجان قربانی، رامین حفیظی و فرهاد مفوز ‎در صفحه اینستاگرام ‌galleryexpo ‎@ و وب‌سایت www.galleryexpo.ir برپاست.
لاله : نمایش مجازی نهمین سالانه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران در صفحه اینستاگرام نگارخانه لاله به نشانی lalehgallery@ برپاست.
ماه: گالری ماه در شرایطی که بازدید از گالری برای عموم امکان‌پذیر نیست، تصمیم به نمایش آثار هنرمندان گالری از مجموعه‌های جدید یا قدیمی آنها در صفحه اینستاگرام mahartgallery@ گرفته است.
مژده: نمایشگاه آنلاین فروش آثار هنرمندان در صفحه اینستاگرام گالری مژده برپاست. علاقه‌مندان برای دیدن این آثار می‌توانند علاوه بر اینستاگرام به سایت WWW.MOJDEHGALLERY.COM مراجعه کنند.
نیان : گالری نیان در پروژه با عنوان "بیان" به معرفی یک هنرمند می‌پردازد و آثاری از او را در صفحه اینستاگرام nianartgallery منتشر می‌کند.
نگر : نمایشگاه گروهی "خبره نگر" با آثاری از جلال شباهنگی، ابراهیم فرجی، علی گلستانه و منوچهر نیازی تا 20 خرداد در گالری نگر به نشانی زیر پل کریم‌خان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک 154، زنگ دوم، طبقه اول برپاست.
والی : گالری والی قصد دارد هر هفته یکی از هنرمندان خود را معرفی کرده و با نمایش روزمرگی‌های هر هنرمند، آثاری از او را به نمایش و فروش بگذارد. این هفته در صفحه اینستاگرام vali.gallery آثاری از ریحانه افضلیان به نمایش درمی‌آید.
ویستا: نمایشگاه آثار اشکان ماهرویی تا 16 خرداد در صفحه اینستاگرام گالری ویستا به نشانی vistaartgallery برپاست.
هنرآگه : سایت "هنرآگه" در نظر دارد با ایجاد امکان نمایشگاه آنلاین، در جهت معرفی، نمایش و رونق بخشی اقتصاد آثار هنری اقدام کند. هم اکنون مجموعه‌ای از عکس‌های کتایون افروز در نشانی www.honaragah.com به نمایش درآمده است.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/389668/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تلاقی هیجان و ترس روی پلی در آسمان

برای چند کار عجله کنید...

چرا جن‌ها دیده نمی‌شوند؟

نومید نشو! بهاری خواهد آمد

من آدم مجرد سوار ماشینم نمیکنم!

خاطرات فراموش‌نشدنی پایان جنگ از زبان «مسعود ده‌نمکی»

اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!

حیدری: داور دربی به دنبال اخراج ساپینتو بود

گل اول آرسنال به چلسی توسط تروسار

حمایت ونگر از ژاوی؛ دوست دارم در بارسا بمانی

گل اول لاتزیو توسط کاستیانوس در دقیقه 12

خطای شدید جکسون روی پای تومیاسو که داور از نشان دادن کارت قرمز صرف نظر کرد

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟

گل سالم الدوساری به العین

به اتهام تجاوز؛ دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند

فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند

آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود

5 عادت رایج صبحگاهی که مخفیانه نابودت میکنه

جهانگیری: در سال 84 که دولت را به احمدی‌نژاد تحویل دادیم خودروسازی ایران از ترکیه و چین جلوتر بود

درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی

بیلی آیلیش به بازی فورتنایت می‌آید

آپدیت بزرگ Tiny11 از راه رسید؛ نسخه سبک ویندوز 11 برای کامپیوترهای قدیمی

احتمالا خانواده آیفون 16 فاقد دکمه‌های فیزیکی خواهد بود

یک آپارتمان مخفی در برج ایفل!

4گوشه دنیا/ خاص‌ترین خانه در ژاپن

تلاقی هیجان و ترس در پلی در آسمان

وضعیت عجیب زیرگذرها در پورتلند آمریکا

سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین!

مجری سابق برنامه «هفت»: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید!

کلیه ناخدا رو به اسم نورالدین خریدند!

جشن تولد ساده و بی ریای بازیگر پیشکسوت

مسعود ده‌نمکی: پدرم می گفت بین من و خمینی یکی رو انتخاب کن

ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم

شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت

گل اول العین به الهلال توسط اریک

ترکیب آرسنال-چلسی؛ پوچتینو علیه صدرنشین

خیال کورتوا راحت است؛ لونین به خوبی جایم را پر کرده

عقب‌نشینی یوفا؛ لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد

پایان پیولی؛ زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد

عذرخواهی کارلوس کی‌روش از خسرو حیدری!

سیو برتر هفته 30 لیگ برتر پرتغال 2023/24

خسرو حیدری: رفتن به سپاهان اشتباه بود!

تابستون نزدیکه و هندوانه رو اینجوری برش بزن

اگر اینکارها رو انجام میدی بدون که آبرسان برای پوستت ضرر داره

گام‌های اصلی در تربیت جنسی کودکان

آمریکا تحریم‌هایی مرتبط با ایران اعمال کرد

وزیر کشور: 45 نماینده در مرحله دوم انتخابات راهی خانه ملت می‌شوند

در دومین روز از سفر رئیس‌جمهور به پاکستان چه‌ گذشت؟

متقی: بعد از جنگ غزه و عملیات وعده صادق، اسرائیل مجبور شد سفارتخانه‌هایش را در کشورهای منطقه ببندد

عملیات «وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه