آریا جوان

آخرين مطالب

ازدواج با اين دختران ممنوع! پسران

  بزرگنمايي:

تا به حال فکر کرده ايد چرا بعضي افراد اين همه طرفدار دارند ومحبوب همه هستند اما بعضي ديگر ... انگار کسي دوست ندارد حتي نزديکشان بشود؟ خب، دسته اول مهره مار ندارند بلکه خصوصياتي دارند که باعث محبوبيتشان مي شود، يا بهتر بگوييم فاقد خصوصياتي هستند که آدم ها را از آنها براند اگر به عنوان يک پسر قصد ازدواج داريد به شما توصيه ميکنيم که با اين دختران ازدواج نکنيد...

چه خصوصياتي باعث مي شود ديگران از ما فاصله بگيرند؟

1- دختر خانم هاي رمانتيک

اين نوع دخترها زندگي خود را بر طبق فيلم هاي عاشقانه و کتاب هاي رمان سپري مي کنند. و در عين حال در انتظار شاهزاده اي هستند که با اسب سفيدش از ميان آسمان به زمين فرود آيد و او را سوار بر اسب سفيدش کرده ، به جايي ببرد که هيچ مشکلي وجود نداشته باشد، تا بتوانند به خوبي زندگي کنند. آنها دخترهايي هستند که توسط پدر و مادرها و خانواده هايشان نازپرورده بار آمده اند و چيزي از واقعيات زندگي نمي دانند. او انتظار دارد کسي تمام مدت از او مراقبت و نگهداري کند، تا مبادا او خواب بدي ببيند و بترسد. فرار کنيد!

2- دختراني که به شدت مادي‌گرا هستند

براي بيشتر آقايون اينکه زني فقط به دنبال خريدن آخرين مدل  لباس يا رفتن به مسافرت‌هاي تفريحي باشد به هيچ عنوان جذاب نيست. زندگي خيلي فراتر از ماديات صرف است.

3- دختراني که ظرافت زنانه ندارند

از ديد آقايان زن در هر مقام و منصبي که باشد، بايد زنانگي و  ظرافت خود را حفظ کند (مثل طرز لباس پوشيدن و نحوه صحبت کردن) و اين تنها چيزي است که مردان را وادار به تحسين خانم‌ها مي‌کند.

4-دختر هاي بدگمان

اين دختر ها تمام خصوصيات منفي افراد رمانتيک را با خود به همراه دارند. و هميشه جزء "زخم خوردگان" اجتماعند. افراد احساساتي که از ازدواج گذشته خود شکست خورده و به طور ناخودآگاه از ازدواج مجدد واهمه دارند. ارتباط شما با اين افراد به جايي راه نمي برد، چرا که آنها در ابتدا علاقه فراواني از خود نسبت به شما نشان مي دهند، اما پس از چندي اثري از آن باقي نخواهد ماند. شما هميشه در رابطه خود با او سردر گم هستيد. تنها چيزي که تحويل شما مي دهد يک مشت معذرت خواهي بيهوده است. هيچ وقت به اندازه کافي براي شما زمان ندارد؛ پس بهتر است با چنين دختري ازدواج نکنيد.

5-دختراني که ذاتا حسود هستند وچشم و هم چشمي دارند

اين نکته در دختران نيز حائز اهميت ميباشد زيرا چشم ودل اينگونه دختران بدليل حسادت به اطرافيان وداشتن چشم وهم چشمي هرگز نمي گذارند همسرانشان آب خوش از گلويشان پايين رود . زيرا تنها چيزي که هرگز آنان را سيرآب نمي کند مال دنيا و زرق و برق آن است . حس حسادت ،  عدم سازش با خانواده پسران را موجب مي شود وهميشه پسران بين خانواده خود و همسرانشان قرار مي گيرند که به ناگزير براي رهايي از جهنم ساخته شده مجبور مي شوند در نهايت يکي را انتخاب کنند يا مادر و پدر و خانواده خويش را يا همسرشان را که غير از اين شود هرگز روي آرامش را از سوي همسران خويش نخواهند ديد .

6-دخترهاي پول پرست

نيازي به توضيح نيست که اينها چه جور دخترهايي هستند. اين دخترها نشانه هايي دارند که طرف مقابلشان خيلي زود آنها را مي شناسد: آنها مدام در مورد مسائل مالي حرف مي زنند، اولين سوالاتي که مي پرسند در موردميزان درآمد، مدل ماشين، محل زندگي، وضع اقتصادي خانواده و اين قبيل است و اگر در چشم انداز آينده يک رابطه احتمال بحران مالي يا احيانا اجبار به قناعت را ببينند بلافاصله محو مي شوند! 

قضيه خيلي ساده است، دختري که دنبال جيب طرف مقابلش است در روزهاي سخت به درد نمي خورد. رابطه عاطفي با چنين دختراني بي نهايت شکننده و نامطمئن است وهمسرشان تحت استرس زيادي قرار دارد. اگر چنين دختري هستيد متاسفانه طرفداري نداريد؛ پسرها هم مي خواهند با کسي ازدواج کنند که آنها را به خاطر خودشان بخواهد، نه جيبشان (آنها هم دل دارند!)، همانطور که شما دوست داريد طرف مقابلتان شما را به خاطر خودتان بخواهد نه ظاهرتان.

7-دخترهاي غرغرو

اين آخرين مورد است اما بيشتر از تمام مواردي که تا اينجا خوانديد آدم ها را از شما فراري مي دهد. واقعا چه کسي دلش مي خواهد يک نفر مثل راديوهاي قديمي مدام زير گوش وزوز کند، آن هم از نوع غرغر؟! 

از نزديکترين مردي که دم دستتان است سوال کنيد چه چيز بيشتر از همه روي مخش مي رود و او به شما خواهد گفت که يک آدم غرغرو. غرغروها انرژي آدم را تحليل مي برند و واقعا روي اعصاب راه مي روند و متاسفانه خودشان هم متوجه نمي شوند که چقدر اين کارشان بيهوده است. 

وقتي مدام غرغر مي کنيد ديگر کسي به حرف هاي شما گوش نمي دهد و محتواي حرف هايتان را نمي فهمد؛ اگر هم تا به حال با غرغر توانسته ايد به هدفتان دست پيدا کنيد و کسي را مجبور به کاري بکنيد فقط براي اين بوده که از دستتان خلاص شوند و شما را از سر وا کنند، نه هيچ چيز ديگري. 

البته که شما حق داريد خواسته هايتان را از ديگران بخواهيد يا شکايت هايتان را مطرح کنيد اما چطور است يک شيوه موثرتر و جذاب تر براي اين منظور پيدا کنيد؟ شايد هم خواسته هايتان نياز به بازبيني داشته باشد. مطمئنم اصلا دوست نداريد کسي توي دلش به شما بد و بيراه بگويد.

اگر بعد از مطالعه اين مطالب به اين نتيجه رسيديد که خواستگارتان يک يا چند مورد از معايب مطرح شده را دارد اما ويژگي هاي مثبت و قابل تاملي هم دارد، آن موارد را با او در ميان بگذاريد و به او فرصت بدهيد تا خودش را تغيير دهد. همچنين توصيه مي شود در صورت داشتن خصوصيات نامناسبي که مطرح شد هرچه زودتر خودتان را اصلاح کنيد .

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/4256/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هاوینگ چهارم بیت کوین انجام شد؛ آیا شاهد پرواز قیمت پادشاه رمزارزها خواهیم بود؟

پیکسل 9 پرو در اولین تصاویر زنده درکنار آیفون 14 پرو مکس فاش شد

ویژگی احتمالی بعدی اندروید، در آیفون وجود ندارد

دره های زیبای الموت قزوین

یکی از زیباترین مناظر گله اسب‌های وحشی

صحنه ای نفس گیر از کمک به یک کوسه برای بازگشت به آب

پرسه‌زنی گرگ‌ها در تهرانپارس؟/ ویدئو

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم!

چه خبر از مژده لواسانی و سوگل خلیق؟

ماجرای بیزینس‌های «آقای همساده»

«انگل: خاکستری»؛ روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

وینیسیوس 52 بازی زودتر به مسی رسید!

قریشی: استعفای ربیعی شوک مثبتی به تیم داد

دوشان ولاهوویچ تنها بازیکنی که در تیم الگری می‌درخشد

کاظمیان: داور عامل شکست ما برابر استقلال بود

ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو

همزمانی هفته‌های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!

تکلیف بازگشت فرهاد مجیدی به ایران مشخص شد

رای FIBA به سود نماینده بسکتبال ایران

مدافع رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد

پرسپولیس عنوان کمترین گل خورده را از استقلال گرفت

بین ناز و التماس تعادل برقرار کنید

افزایش استرس‌ زنان امروزی به دلیل بی‌خوابی

جعفرزاده: نه رئیسی، رئیس جمهور دو دوره ای می شود نه بایدن

سپاه درخصوص «عملیات وعده صادق» پیام داد؛ تشکر از مردم و خط‌و‌نشان برای دشمنان

سهام انویدیا سقوط کرد؛ بدترین روز غول سازنده تراشه از مارس 2020

سرورهای بازی LittleBigPlanet 3 برای همیشه خاموش شد

نسبت به ادامه زندگی تا ابدیت چه آمادگی باید داشته باشیم؟

شگفت‌زدگی جالب یک بلاگر خارجی بعد از دیدن شیراز

گوناگون/ روش پاسخ به حمله دشمن در کلام امیرالمؤمنین (ع)

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

بلایند دیت؛ سبک جدید آشنایی یا همان روش سنتی ایرانی؟

چرا «گناه فرشته» نظر مخاطب را جلب نکرد؟

رابطه تازه سحر دولتشاهی و پیمان معادی صدای برخی‌ها را درآورد!

مجری معروف تهیه کننده تئاتر شد!

جواد خیابانی حرف هایش را پس گرفت/ من از تلویزیون نرفتم که برگردم!

قرقیزستان از شکست برابر تاجیکستان گریخت

مدیرروستا: منافع برخی کشیدن ترمز پیشرفت لیگ است

اتفاق عجیب برای ژیمناست تاریخ‌ساز ایران

واکنش‌های برتر مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

ستاره بارسلونا تهدید به مرگ شد!

داوران هفته 28 لیگ دسته اول مشخص شدند

عالیشاه بازی آلومینیوم را از دست داد

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن

کشتی ایران رکورد تاریخش را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست

واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک

اصلا حوصله کارکردن در این روزهای بهاری را ندارم

با پسر کوچک تر از خودمون ازدواج کنیم؟

کوتاه کردن مو با افزایش احتمال مرگ!

واکنش سفارت ایران در لندن به کمپین نمایندگان پارلمان انگلیس علیه سپاه