آریا جوان

آخرين مطالب

همه چیز درباره فصل پنجم سریال Money Heist: «سرقت پول» به پایان می‌رسد اجتماعی فرهنگی

همه چیز درباره فصل پنجم سریال Money Heist: «سرقت پول» به پایان می‌رسد
  بزرگنمايي:

آریا جوان - باشگاه خبرنگاران / اطلاعات قابل توجهی درباره فصل پایانی سریال «سرقت پول» وجود دارد که مرور آن‌ها برای هواداران این سریال خالی از لطف نیست.
 سریال «سرقت پول» یکی از محبوب‌ترین سریال‌های چند سال اخیر است که هواداران بسیاری دارد و در فصل پنجم به پایان می‌رسد. با این حال اطلاعات قابل توجهی درباره فصل پایانی این سریال وجود دارد که مرور آن‌ها برای هواداران این سریال خالی از لطف نیست.
احتمالا وقتی الکس پینا، خالق سریال «سرقت پول»، به آخرین ویرایش فیلم‌نامه این سریال نگاه می‌کرد، هرگز تصور نمی‌کرد سریال جذاب و هیجان‌انگیز او به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی چند سال اخیر تبدیل شود. این سریال اسپانیایی به شهرتی جهانی دست پیدا کرد و حالا میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان منتظر تماشای فصل پنجم و پایانی آن هستند.

آریا جوان


سریال «سرقت پول» براساس زمان پخش چهار فصل دارد. فصل اول و دوم آن توسط شبکه اسپانیایی آنتنا 3 پخش شد و به حدی از محبوبیت رسید که سرویس استریم نتفلیکس حق پخش و تولید آن را خریداری کرد. فصل سوم در سال 2019 و توسط نتفلیکس تولید و منتشر شد و فصل چهارم بهار امسال به دست هواداران رسید. اما سریال Money Heist براساس شبکه‌پخش‌کننده آن شامل دو فصل است. منتقدان باور دارند این شیوه فصل‌بندی براساس فرم و نوع داستان‌گویی سریال، دقیق‌تر به نظر می‌رسد؛ بنابراین 15 اپیزود سریال که در سال 2017 پخش شد، فصل اول هستند و فصل دوم سریال هم شامل دو نیم‌فصل منتشرشده در سال‌های 2019 و 2020 می‌شود. تماشاگران وسواسی سریال هم اعتقاد دارند اپیزود‌هایی که توسط شبکه آنتنا 3 اسپانیا ساخته شده، به مراتب کیفیت بالاتری از اپیزود‌های ساخته‌شده توسط نتفلیکس دارد. اگرچه به نظر می‌رسید این سریال برای فصل پنجم و ششم هم تمدید می‌شود، اما سرویس استریم نتفلیکس تایید کرد که «سرقت پول» در فصل پنجم به پایان می‌رسد و خبری از فصل ششم نیست.

آریا جوان


وضعیت تولید فصل پنجم سریال «سرقت پول»
شایعاتی که پس از فصل چهارم سریال منتشر شد، این امید را در دل هواداران سریال روشن کرده بود که شاید «سرقت پول» حداقل برای دو فصل دیگر تمدید شود. اما سرویس استریم نتفلیکس پس از مذاکره با خالقان سریال به این نتیجه رسید که فصل پنجم می‌تواند بهترین پایان را برای سریال به همراه داشته باشد؛ بنابراین الکس پینا دست به کار شد. او مدتی پیش تصویری را از خودش در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد که به نظر می‌رسید در حال نوشتن فیلمنامه فصل پنجم سریال «سرقت پول» باشد. الکس پینا در حالی برای نوشتن فیلمنامه سریال بازگشته که او فیلمنامه هیچکدام از اپیزود‌های فصل چهارم را ننوشته بود و آخرین باری که نگارش داستان سریال «سرقت پول» برعهده او قرار داشت به فصل سوم بازمی‌گردد.
الکس پینا به عنوان یکی از کلیدی‌ترین شخصیت‌های پشت سر سریال «سرقت پول» در سال‌های اخیر مشغول به تولید و توسعه سریال‌های تلویزیونی متعددی بوده و از آن‌جایی که به نظر می‌رسد او هنوز هم مشغله‌های بسیاری دارد، احتمالا ساخت فصل پنجم سریال «سرقت پول» به زمان بسیار بیشتری از قبل نیاز دارد. تماشاگران چشم به راه این سریال محبوب اسپانیایی برای تماشای فصل چهارم انتظار زیادی را تجربه نکردند. در حقیقت، سرویس استریم نتفلیکس فصل چهارم را تنها 9 ماه پس از انتشار فصل سوم منتشر کرد و شاید همین اتفاق باعث شد که «سرقت پول» به پرتماشاگرترین سریال نتفلیکس در سال 2020 تبدیل شود.
اما به نظر می‌رسد فصل پنجم و پایانی سریال قطعا تا پایان سال 2020 منتشر نمی‌شود. شیوع ویروس کرونا هم شرایط را پیچیده‌تر کرد. این ویروس مرگبار که در کشور‌های اروپایی و به ویژه اسپانیا وضعیت چندان مساعدی ندارد، می‌تواند بزرگترین مانع در تولید و توسعه فصل پایانی سریال «سرقت پول» باشد.
شاید جالب باشد بدانید آنخل سیلوستره، بازیگر سریال‌های «نارکس» و «هشت حس» به فصل پنجم و پایانی سریال «سرقت پول» پیوسته، اما مشخص نیست او چه نقشی در اپیزود‌های پایانی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های چند سال اخیر دارد.
تاریخ انتشار فصل پنجم و پایانی سریال «سرقت پول»
سرویس استریم نتفلیکس و عوامل سریال «سرقت پول» هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ احتمالی پخش و انتشار فصل پنجم آن منتشر نکرده‌اند. به نظر می‌رسد این سریال حداقل تا پایان سال 2020 حتی در مرحله تولید هم قرار نمی‌گیرد؛ بنابراین برای تماشای فصل پایانی سریال «سرقت پول» باید تا میانه سال 2021 صبر کنید. فرایند تولید و فیلمبرداری سریال هم با توجه به شیوع ویروس کرونا با تاخیر دنبال می‌شود و احتمالا سرعت بسیار پایین‌تری دارد.
براساس اطلاعاتی که سرویس استریم نتفلیکس به صورت رسمی اعلام کرده، فصل پایانی سریال «سرقت پول» ده اپیزود دارد که در مقایسه با فصل چهارم دو اپیزود بیشتر است.

آریا جوان


داستان سریال «سرقت پول» درباره چیست؟
مردی با نام مستعار «پروفسور» با همراهی 8 نفر که هیچ شناختی از یکدیگر ندارند، آماده سرقت از یک کارخانه چاپ اسکناس در پایتخت اسپانیا می‌شوند. این 8 نفر برای اینکه هویت واقعی‌شان برای همیشه پنهان بماند، تصمیم می‌گیرند با نام شهر‌های مختلف جهان بخشی از گروه بزرگ دزدی باشند؛ بنابراین برلین، مسکو، دنور، توکیو، هلسینکی، اسلو، ریو و نایروبی زیر نظر پروفسور آماده می‌شوند تا برای حمله به کارخانه چاپ اسکناس، نگرانی خاصی وجود نداشته باشد.
شاید جالب باشد بدانید ساختمانی که پروفسور و افرادش به آن حمله می‌کنند، در دنیای واقعی دفتر مرکزی تحقیقات ملی اسپانیا است. تلاش توکیو و سایر اعضای گروه، در همان قد نخست نتیجه می‌دهد و آن‌ها به راحتی وارد چاپخانه اسکانس می‌شوند. اعضای گروه پروفسور با لباس‌های قرمز و ماسکی به شکل صورت سالوادور دالی، نقاش سورئال اسپانیایی، با تسخیر چاپخانه موفق می‌شوند 67 نفر را گروگان بگیرند. حالا آن‌ها به هزاران یورو پول نقد دسترسی دارند، اما هدف اصلی نایروبی و دوستان ناشناخته‌اش تنها پول‌های موجود در کارخانه چاپ اسکناس نیست. آن‌ها به دنبال 2400 میلیون یورو پول غیرقابل تعقیب هستند.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/469443/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تلویزیون‌های گیمینگ سری 2025 ردمی شیائومی با قیمت رقابتی معرفی شدند

نتیجه‌ی عدم توجه به جلو در رانندگی

اگر این نشانه ها را دارید یعنی شخصیت قوی دارید

بوسه امیر جعفری بر پیشانی همسرش در یک سریال

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

رنکینگ توپ طلا؛ فرش قرمز برای بلینگام!

ادعای عجیب ویدال؛ دوست داشتم برای رئال بازی کنم!

نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

نه فرانسه و نه پی‌اس‌جی؛ مقصد زیدان مشخص شد

باقری تک و تنها در جنگ با آلوز و حسینی

در آستانه ال‌کلاسیکو؛ کاپیتان رئال تمرین نکرد

اقدام حمایتی دولت انگلیس از ورزشکاران روسی

زوج دفاعی جدید شجاع؛ حضور کمرنگ اما موثر!

توصیه جالب دکتر عزیزی به مردها

آمریکا: در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران شرکت نکردیم

دانشجو: حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس پایان یافت

موضع اردوغان درخصوص حادثه اصفهان

وقوع حادثه امنیتی مقابل سفارت ایران در پاریس

ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است

درگیری حیوانات در طبیعت

قسمت هایی واقعی از کارتون تام و جری!

حکمت/ کجای مجلس بنشینیم؟

بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده/ ویدئو

مهارت شگفت‌انگیز بازیگر مشهور سینما در کشیدن نقاشی

متیو مک کانهی: وقتی خدا رو داری یه رفیق داری اون رفیقم خودتی

پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان

تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال

تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد

دروازه‌بان جنجالی بازی حساس را از دست داد

احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی

پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!

رقیب اپ استور آغازبه‌کار کرد؛ فروشگاهی جدید برای برنامه‌ها و بازی‌های آیفون

متا مدعی شد: مدل زبانی لاما 3 عملکرد بهتری نسبت به اغلب رقبا دارد

آیپد ایر 12.9 اینچی به پنل Mini-LED نمایشگر مجهز خواهد شد

خوش و بش جالب خرس با یک راننده!

قانون اساسی برخاسته از نماز

گوناگون/ برج یاقوت کبود بعد از 20 سال گل داد!

4 گوشه دنیا/ پرموترین پسر جهان که مبتلا به «سندرم گرگینه» است

محافظت اردک مادر از جوجه اردک هایش در برابر حواصیل

جشن 30 سالگی «داستان عامه‌پسند»

فیلمسازی در حوزه اقوام یک گام بزرگ است

ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال

اولین واکنش شمسایی به احتمال تقابل زودهنگام با ژاپن

آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد

اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه

کاسمیرو اشک آنچلوتی را درآورد!

واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP

ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!

معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان