آریا جوان

آخرين مطالب

مراکز خرید معروف و محبوب کیش گردشگری

مراکز خرید معروف و محبوب کیش
  بزرگنمايي:

آریا جوان - مراکز خرید معروف و محبوب کیش مسلماً از دیگر دلایل مهم برای سفر به جزیره کیش و تهیه تور کیش است. از این رو در این مقاله سعی کرده ایم تا به معرفی بهترین مراکز خرید کیش بپردازیم تا با توجه به سلیقه خود بتوانید رزرو هتل کیش در نزدیکی این مراکز تجاری را انجام دهید تا دسترسی آسانی داشته باشید.
مراکز خرید معروف و محبوب کیش شامل مرکز خرید دامون کیش، مرکز خرید سارینا 1 کیش و بازار مرجان کیش می شود که به ترتیب گران ترین، قیمت مناسب ترین و ارزان ترین بازارها هستند. در عنوان های بعدی به طور مختصر با هریک از این مراکز خرید آشنا خواهید شد تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید.
مرکز خرید دامون کیش
مرکز خرید دامون کیش از لاکچری ترین مراکز خرید کیش است که در سال 1388 آغاز به کار کرد و در سال 1391 پا به عرصه رقابت گذاشت. این مرکز خرید، چند منظوره بوده و تنها منحصر به غرفه های تجاری نمی شود. پیست اسکی، شهربازی سرپوشیده ، فودکورت و … از جمله بخش های تفریحی در این مجتمع تجاری بزرگ هستند.
مرکز خرید دامون کیش 13000 متر مربع زیر بنا دارد که در نوع خود وسیع ترین بازار کیش به شمار می رود. این مجتمع تجاری دارای چند طبقه می باشد که 1 طبقه آن به فودکورت، سینما و … اختصاص داده شده و طبقه دیگر برای پیست اسکی طراحی گردیده است. 98 غرفه تجاری در دیگر طبقات تجاری بازار دامون کیش مشغول به فعالیت هستند که از آن ها 10 غرفه مخصوص خدمات می باشند.
مرکز خرید سارینا 1 کیش
مرکز خرید سارینا 1 کیش از دیگر مراکز خرید کیش است که در نزدیکی میدان پردیس جای گرفته است. این مجتمع تجاری یکی از قیمت مناسب ترین بازارها برای خرید بوده که می توانید انواع کیف و کفش، زیورآلات و … را با بهترین قیمت ها خریداری کنید. این مرکز خرید در دهه 80 بازگشایی شده ولی همچنان با ظاهری زیبا، مانند نگینی در میان بازارها می درخشد.
مرکز خرید سارینا 1 کیش به دلیل موقعیت مکانی خوب خود تا اسکله تفریحی 10 دقیقه فاصله دارد. این بازار به هتل های کیش نظیر هتل داریوش کیش و هتل ارم کیش نیز نزدیک می باشد. همین امر سبب می شود تا در زمان انتخاب هتل در جزیره کیش بتوانید دسترسی آسانی به بازار سارینا 1 کیش داشته باشید. به شما پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل ترنج کیش وارد این لینک شوید.
بازار مرجان کیش
بازار مرجان کیش از دیگر مراکز خرید کیش است که بسیار محبوب و معروف است. این بازار دارای غرفه هایی از پوشاک و کیف و کفش، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی و … می باشد که کالاهایی با برندهای مختلف را عرضه می نمایند. یکی دیگر از مزیت های این بازار زیبای کیش، دسترسی آسان آن به ساحال مرجانی کیش بوده که با چند قدم پیاده روی می توانید ساحل دیدنی مرجان را از نزدیک ببینید.
رستوران های معروف و محبوب در جزیره کیش
رستوران های جزیره کیش از نظر تنوع، همانند هتل های کیش بوده و مانند یک قارچ؛در همه ججای جزیره یافت می شوند. اما برخی از رستوران های جزیره کیش بسیار مشهور و معروف بوده و برای تمامی گردشگران تور کیش نام آشنا هستند. در ادامه با معروف ترین رستوران ها در جزیره دیدنی کیش اشنا خواهید شد.
رستوران میر مهنا
رستوران میر مهنا یکی از رستوران های دریایی در جزیره کیش است که بسیار معروف می باشد. در این رستوران شما می توانید موج های زیبای خلیج فارس را به نظاره بنشینید و از نسیم دریایی لذت ببرید. در منوی غذای رستوران میر مهنا علاوه بر غذاهای دریایی، غذاهای بین المللی و فست فودی نیز یافت می شوند.

آریا جوان


رستوران کوه نور
رستوران کوه نور به دلیل ساختمان زیبا و منحصر به فردش، شهره عام و خاص است. در این رستوران صخره ای که یک پیانو وجود دارد که در زمان سرو نهار و شام توسط فردی ماهر نواخته می شود تا فضایی رمانتیک را بر جو رستوران حاکم نماید. رستوران کوه نور کیش انواع غذاهای بین المللی و فست فودی را با کیفیتی بسیار بالا به میهمانان خود ارائه می دهد.
هتل های معروف و محبوب کیش
در جزیره جذاب کیش بیشتر هتل های 5 ستاره آن معرف گردشگران تور کیش است که هتل مارینا پارک، هتل داریوش، هتل ترنج کیش و هتل شایان کیش از برترین و محبوب ترین این هتل نزد گردشگران هستند. حال که تا این بخش با مراکز خرید و رستوران های جزیره کیش آشنا شده اید، نوبت آن رسیده تا هتل های کیش را بشناسید.
هتل ترنج
زمانی که نام هتل ترنج کیش به وسط می آید، مسلماً هیچ هتلی در جزیره مرجانی کیش نمی تواند ادعایی داشته باشد. این هتل 5 ستاره و دریایی کیش به دلیل معماری منحصر به فرد و زیبا؛ همچنین سازگار بودن با محیط زیست، موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی شده است. در این هتل کیش 100 ویلا وجود دارد که لوکس ترین آن ها، سوئیت امپریال می باشد. این سوئیت متراژی بالغ بر 120 متر داشته و مجهز به وان جکوزی است.
هتل شایان
مسلماً اولین هتل 5 ستاره در جزیره کیش نامی پرآوازه داشته که بدون شک هتل شایان می باشد. این هتل کیش همجوار دریا بوده و بعد از گذشت بیش از 40 سال، همچنان باشکوه و مجلل، خودنمایی می کند. هتل شایان کیش بارها و بارها مورد مرمت قرار گرفته تا رضایت میهمانان خود را به خوبی جلب کند. همین امر سبب شده تا هیچ مسافری ناراضی از اقامت در هتل شایان نباشد.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/491058/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عکسی از بازیگر سریال «جومونگ» پس از سال‌ها

برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند

جدال اپل و اسپاتیفای بر سر قوانین اپ استور همچنان ادامه دارد

کوالکام از تراشه اسنپدراگون X پلاس رونمایی کرد؛ سلاح اقتصادی ویندوزی‌ها برای نبرد با مک‌بوک‌ها

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد

موجودات فضایی‌ بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت

تلگرام با 15 قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

اپل واچ سری X احتمالا از مادربرد با طراحی باریک‌تر استفاده خواهد کرد

مبارزه مرد آمریکایی با تمساح!

حمایت جالب فعالین رسانه‌ای دنیا از اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا

نماهنگ «فلسطین تنها نیست» با نوای مهدی سلحشور

اگر کسی به یاد گناهان گذشته اش افتاد بداند ذات اقدس الهی به یادش انداخته

تفال/ سالها دل طلب جام جم از ما می‌کرد

تقویم تاریخ/ بیانیه سازمان ملل علیه سلاح‏های شیمیایی عراق بر ضد ایران

دریاچه ای زیبا در نیوزلند

حکمت/ گناهِ ثروتمندی

محافظت دانشجویان هاروارد از دانشجویان مسلمان هنگام خواندن نماز

آیا جن‌ها هم زاد و ولد دارند؟

خانه مورد علاقه سرخپوشان/ عکس

فال روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403

دو تا کلیه محکم و پرکار، در عین حال ترد و کرانچی!

صفحه مجازی همسر سابق «مهدی قائدی» بسته شد

پخش برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا

بازسازی سکانس مشهور ترانه علیدوستی توسط صهبا شرافتی

مهران مدیری با «پدر قهوه» به شبکه خانگی می آید

فروش 9 میلیاردی «مست عشق» در دو روز

این چه سوزشی است که بر جان من پدید آمد؟!

آقای ناخدا ما آدمای بدی نیستیم

این کار را با مدیرتان نکنید!

هشدار بارسا به ژاوی؛ رفتارت را درست کن

توخل در فکر شانس برتری بایرن مقابل رئال به روایت انیمیشن

فوتبالیست‌هایی که قوانین را مجاب به تغییر کردند!

تمرینات انفرادی پادشاه روی تشک

گل برتر هفته 30 لیگ برتر پرتغال

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

پیام وزیر ورزش به‌ مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم امباپه به بایرن بیاید

تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

سبکی خاص از لباس پوشیدن که دوباره مد شده است

اصولی ترین نکات در نگهداری از کیف‌های چرمی گران قیمت

زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟

اشتباهات کوچک اکثر ما زنان در آشپزخانه

توئیت مهدی فضائلی درباره سردار بلندپایه سپاه

تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

اظهارات وزیر کشور درخصوص دور دوم انتخابات مجلس