آریا جوان

آخرين مطالب

خبر خوب از فرانسه، خبر بد از بلژیک ورزش

  بزرگنمايي:

آریا جوان - شیخ برگشت، از میلیچ خبری نیست و قرارداد محمد نادری برای استقلال دردسرساز شده است. کریمی هم در گفتگو با همشهری مدعی شده تا دو سه روز دیگر تیمش را انتخاب می‌کند.
روزنامه همشهری: شیخ برگشت، از میلیچ خبری نیست و قرارداد محمد نادری برای استقلال دردسرساز شده است. کریمی هم در گفت‌و‌گو با همشهری مدعی شده تا دو سه روز دیگر تیمش را انتخاب می‌کند
در فاصله 9روز تا شروع لیگ برتر، استقلال روزهای پرخبری را پشت سر می‌گذارد. اتفاق خوشحال‌کننده برای آبی‌های پایتخت بازگشت شیخ دیاباته به ایران است. آنها البته در انتظار بازگشت میلیچ و تمدید قرارداد علی کریمی هم هستند تا فصل جدید لیگ برتر را با تیمی پرقدرت شروع کنند، از طرفی چالش‌هایی هم برای جذب محمد نادری ایجاد شده که مدیران استقلال درصدد رفع موانع ایجاد شده برای جذب این بازیکن هستند.
کریمی می‌ماند؟
علی کریمی هافبک فصل گذشته استقلال در این چند هفته یکی از پرسروصداترین سوژه‌های فصل نقل‌وانتقالات بود و هر روز شایعات مختلفی درخصوص این بازیکن مطرح شد. او بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر خیلی تلاش کرد تا خودش را به فوتبال اروپا برساند ولی تا به امروز به خواسته‌اش نرسیده و به‌نظر می‌رسد فصل بعد هم در لیگ برتر ایران به میدان برود. آبی‌پوشان همچنان در تلاش برای تمدید قرارداد هافبک تأثیرگذارشان هستند ولی پیشنهاد سپاهان تردیدهایی را برای کریمی ایجاد کرده تا شاید او مسیر فوتبالش را به سمت اصفهان تغییر داده و دوباره پیراهن سپاهان را بر تن کند. برای کریمی موقعیت فنی تیم هم نکته حائز اهمیتی است و نزدیکان او خبر می‌دهند که از نظر کریمی استقلال از لحاظ فنی شرایط مناسب‌تری نسبت به سپاهان دارد. روز دوشنبه سایت‌های خبری از تمدید قرارداد کریمی با استقلال خبر دادند اما این خبر توسط مدیر برنامه‌های او تکذیب شد. روز گذشته با کریمی تماس گرفتیم ولی حاضر نشد قبل از مشخص شدن تیمش صحبتی انجام دهد. او گفت: «فکر می‌کنم تا دو سه روز دیگر تیمم را انتخاب کنم.»
استقلال منتظر میلیچ
شیخ دیاباته هم دوشنبه‌شب به ایران برگشت تا این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای کادر فنی و هواداران استقلال باشد. میلیچ مدافع کروات استقلال اما هنوز به ایران برنگشته است، با این حال یکی از کانال‌های هواداری استقلال که اخبار دقیقی درخصوص این مدافع منتشر می‌کند، از واریز مبلغ 23هزار دلار توسط باشگاه استقلال به‌حساب این بازیکن خبر داده و آبی‌پوشان امیدوارند که این بازیکن را به‌زودی در تهران ببینند.
چالش جدید برای نادری و استقلال
محمد نادری روز جمعه به‌صورت رسمی قراردادش را با باشگاه استقلال امضا کرد ولی حالا چالش‌های جدیدی برای اضافه شدن این بازیکن به لیست استقلال به‌وجود آمده است. گفته می‌شود یکی از نزدیکان نادری در اینستاگرام به این موضوع اشاره کرده که مدیر برنامه‌های قبلی نادری در صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه کورتریک بلژیک داشته، به آنها خبر داده که بازیکن فصل گذشته پرسپولیس بدون هماهنگی با باشگاه بلژیکی به استقلال پیوسته است و از آنها خواسته که مبلغ رضایتنامه را بالاتر ببرند.
دیروز تسنیم خبر داد که مسئولان استقلال باید برای صدور رضایتنامه نادری حدود 200هزار یورو به باشگاه بلژیکی بدهند ولی در صفحات مجازی حتی رقم 600هزار یورو هم برای صدور رضایتنامه عنوان شده که مبلغ بسیار بالایی است. در این شرایط احتمال شکایت باشگاه بلژیکی، هر لحظه باشگاه استقلال را تهدید می‌کند و با این وضعیت استقلال مجبور است تا پول رضایتنامه این بازیکن را پرداخت کند. در غیراین‌صورت محرومیت سنگینی در انتظار استقلال خواهد بود و شاید این تیم از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود.
فکری پول کادر را می‌دهد؟
بعد از حضور محمود فکری در استقلال، گمانه‌زنی‌های مختلفی درخصوص مبلغ قرارداد این مربی مطرح شد. جالب اینجاست که فکری دستیاران زیادی را هم با خودش به استقلال آورده و می‌گویند خودش قرار است دستمزد آنها را برای فعالیت در استقلال پرداخت کند. چند روز پیش برخی سایت‌ها مبلغ قرارداد فکری با استقلال را 7میلیارد تومان عنوان کردند و حتی گفته شد که او باید دستمزد تمام مربیان، گروه آنالیز، بدنساز، ماساژور و... را خودش از این 7میلیارد پرداخت کند. روز گذشته اما یکی از دستیاران فکری در واکنش به این خبر به همشهری ورزشی گفت: «قرار نیست فکری از پول قرارداد خودش به ما پول بدهد. شاید باشگاه برای مجموعه کادر فنی یک مبلغ را تعیین کند ولی هر مربی براساس قرارداد خودش از باشگاه پول خواهد گرفت.» هر چند یکی از مربیان استقلال شایعات اخیر را رد کرده ولی باید تا زمان پرداخت حق و حقوق کادر فنی صبر کرد و دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
وریا و تکذیب یک‌درگیری
شایعه درگیری فیزیکی وریا غفوری با محمود فکری و مشت کاپیتان به‌صورت سرمربی تیم، دوشنبه‌شب در شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشت. همین مسئله باعث شد تا وریا صبح دیروز با گذاشتن عکس فکری در استوری اینستاگرامش به این ماجرا واکنش نشان دهد. البته این پایان ماجرا نبود چرا که کاپیتان آبی‌ها به‌دنبال بستن دهان شایعه‌سازان است. غفوری در این خصوص گفته است: «متأسفم برای کسانی که چنین شایعات عجیبی می‌سازند.
من و آقای فکری روز گذشته به باشگاه استقلال رفتیم تا لباس‌های تیم را انتخاب کنیم. پس از آن متوجه شدم یکسری از صفحات مجازی شایعه ساخته‌اند که با فکری درگیر شده‌ام. به همین دلیل برای سرمربی تیم در صفحه مجازی‌ام پست گذاشتم. با هماهنگی باشگاه و از طریق پلیس فتا پیگیر این مسئله خواهیم بود تا دهان شایعه‌سازان بسته شود و هر شایعه‌ای که دلشان می‌خواهد را نسازند.»

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/499686/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

لایحه فیلترشدن تیک‌تاک در سنای آمریکا تصویب شد

HMD از اولین گوشی‌های برند خود رونمایی کرد؛ ارزان‌قیمت با اندروید 14

بازی/ Soccer Stars؛ حریف را گل باران کنید

گوناگون/ یادی از شکست آمریکا در طبس

صحنه ای هولناک از رعد و برق در شهربازی!

تصورات غلطی که مردم درباره ژیلا صادقی دارند

کنایه سیدجواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی!

بیاین راجع‌ به محاسن کوله بری صحبت کنیم

تنها بازیکنی که در قراردادش ورود کردم، وریا غفوری بود‌

سنگ تمام ویسی برای ساسان

بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد

لحظه‌شماری بایرن؛ شاید این ستاره به رئال برسد

تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت

هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!

خلاصه فوتسال ایران 6 - قرقیزستان 1

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد

شماره پیراهن امباپه در رئال مادرید مشخص شد

لقب جدید AFC به فوتسال ایران

عجیب تر از این دم کنی تا حالا ندیدی

اشتباهات مهلک در تربیت فرزند

خیلی راحت این پاکت هارو درست کنید

بیانیه مشترک تهران و اسلام‌آباد؛ مرز مشترک 2 کشور باید «مرز صلح و دوستی» باشد

درخواست خصمانه آرژانتین از پاکستان و سریلانکا: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید

حدیث نصب‌ شده در محل دیدار امروز کارگران با رهبر انقلاب

سخنگوی دولت در سالروز شکست آمریکا در طبس: امیدواریم درس بگیرند

ربیعی: از تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان خواهش می‌کنم مدتی تصمیم نگیرید

واکنش ایران به ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری

شغل‌های بازیگرانی که مهاجرت کردند، چیست؟

چه اتفاقی برای ارزشمندترین «اتاق» جهان افتاد؟

معرفی معروف‌ترین سواحل آنتالیا برای تفریح

مادر شهیدان «محمد حسن و محمدحسین نیرنگ» آسمانی شد

گوگل پلی هفته آینده رفع فیلتر می‌شود؟

بالاخره «سووشون» نرگس آبیار آماده شد/ عکسی از 3 بازیگر اصلی

زمان پخش قسمت آخر «نون خ 5»

چرا سریال «الحشاشین» جلب توجه کرد؟

ابراز اطمینان مکرون از پاکسازی رود سِن تا المپیک

شوت زیبای خلیلوند به تیر دروازه قرقیزستان برخورد کرد

افغانستان 1 تاجیکستان 2؛ تاریخ‌سازی تاجیک‌ها

جریمه سنگین رحمان احمدی

استوری همسر سابق مهدی قائدی

رئال برنده زودهنگام توپ طلای 2024؟

گل پنجم ایران به قرقیزستان توسط مهدی کریمی

خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!

گل ششم ایران به قرقیزستان توسط حسن زاده

برتری اینتر مقابل میلان به روایت انیمیشن

گزارش زنده؛ ایران 6 - قرقیزستان 1

مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران می‌رسد

اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس

تنهایی عامل اعتیاد به‌ غذا و میل به شیرینی؟

این تنبیه رو برای بچه ها قبول دارید؟