آریا جوان

آخرين مطالب

8 نشانه مردانی که قصد ازدواج دارند دختران

8 نشانه مردانی که قصد ازدواج دارند
  بزرگنمايي:

آریا جوان - حامی هنر زندگی / چه مردانی قصد ازدواج دارند ؟ نشانه‌های مردانی که قصد ازدواج دارند چطور معلوم می‌شود؟ بسیاری از دختران به قصد ازدواج وارد رابطه با جنس مخالف می‌شوند. ممکن است شما نیز با مردی به قصد ازدواج آشنا شوید، اما مطمئن نباشید که آیا او هم قصد ازدواج با شما را دارد یا نه. امکان دارد که هم برایتان خوشایند باشد و هم گیج کننده. ممکن است از برخی رفتارهای او بفهمید که واقعا به شما علاقه دارد و قصدش ازدواج است؛ اما بعد رفتار‌هایی را مشاهده ‌کنید که بسیار گیج‌کننده هستند. مردانی که قصد ازدواج با شما را دارند معمولا نشانه‌های مشترکی دارند که در ادامه آن‌ها را ذکر کرده‌ایم تا بتوانید در رابطه با فرد مورد نظر خود تصمیم درستی بگیرید. اگر بازهم شک داشتید می‌توانید از مشاوره قبل از ازدواج کمک بگیرید.
چه مردانی قصد ازدواج دارند | اشتراک در اهداف
مردی که به دنبال ازدواج با شماست، صداقت دارد. صداقت در زندگی زناشویی آنقدر مهم است که باید به عنوان یکی از معیارهای اصلی در نظرش بگیرید. معمولا مرد‌ان هدف‌ها و برنامه‌هایشان برای آینده را به‌راحتی با کسی در‌میان نمی‌گذارند. اگر شخص مورد نظرتان علاقه‌ی جدی به رابطه با شما نداشته باشد، برنامه‌هایش را پیش شما باز‌گو نمی‌کند. زمانی که این کار را انجام می‌دهد در واقع قصد دارد به شما بفهماند که شما را نیز در آینده خود شریک می‌داند و می‌خواهد آرزوهایش را با شما درمیان بگذارد. همچنین با این کار قصد دارد تا میزان اشتراک در اهداف و سازگاری‌های دو طرف را بسنجد. اگر با شما در مورد برنامه‌های آینده‌اش حرفی نزند یعنی آینده‌ی مشترکی را با شما نمی‌بیند.
چه مردانی قصد ازدواج دارند | آنکه بیشتر می‌شناسد
چه مردانی قصد ازدواج دارند ؟ آن‌هایی که می‌خواهند شما را بیشتر بشناسند. از دیگر نشانه‌هایی که به شما می‌گوید شخص مورد نظرتان قصد ازدواج با شما را دارد، این است که معمولا به سمت سوال‌هایی عمیق‌تر و شخصی‌تر می‌رود. درواقع می‌خواهد در مورد گذشته‌ی شما و احساسات‌تان بیشتر بداند و شخصیت شما را بشناسد. او در مورد ویژگی‌های خودش هم صحبت می‌کند و آزادانه احساس و افکارش را بیان می‌کند. همین شناخت برای انتخاب همسر مناسب‌تان به شما کمک می‌کند. 
مردانی که قصد ازدواج دارند | علنی کردن رابطه با خانواده
یکی از مهم‌ترین رفتارها این است که شما را به خانواده‌اش معرفی می‌کند. از اهمیت خانواده برای مردان هرچه بگوییم کم است! مردی که چنین کاری می‌کند درواقع ممکن است بخواهد خانواده‌اش را آماده کند تا بعدها به خواستگاری شما بیایند. می‌توانید مطمئن باشید چنین مردی واقعا شما را دوست دارد و به فکر رابطه‌ای جدیست. خانواده جزء مهمی از زندگی مردان است و این موضع بسیار مهمی می‌باشد. 
مردانی که قصد ازدواج دارند | احساسات واقعی نشان می‌دهند
مردی که واقعا دوستتان دارد و به زندگی مشترک با شما فکر می‌کند، در بروز احسساسات و عواطفش مشکلی ندارد. به راحتی به شما می‌گوید که دلش برای‌تان تنگ می‌شود و دوست دارد مدام کنارتان باشد چرا که از بودن در کنار شما، به خاطر وجودتان لذت می‌برد. علاوه‌بر این واضح است ابراز علاقه برای مردها، چندان ساده نیست مگر اینکه شخصی را از صمیم قلب دوست داشته باشند.
مردانی که قصد ازدواج دارند از آینده صحبت می‌کنند
مردی ‌که اهل زندگی و ازدواج با شما باشد در مورد آینده خود حرف می‌زند و علاوه بر آن شما را نیز در آینده‌ی خود می‌بیند. مثلا به شما می‌گوید که قصد دارد ادامه تحصیل دهد و بعد اضافه می‌کند که با این‌ وجود وقت کافی برای شما خواهد داشت.
مردانی که قصد ازدواج دارند | شما را در اولویت زندگی خود قرار می‌دهد
اگر مردی قصد ازدواج با شما را داشته باشد، خواسته‌هایتان را به علائق خودش ترجیح می‌دهد و در برنامه ریزی‌هایش برای آینده، نظر و ایده‌های شما را هم جویا می‌شود و معمولا بسیار از خود گذشتگی می‌کند. چنین مردی قبل از اینکه تصمیمی بگیرد، با شما مشورت کرده و نظرتان را می‌پرسد. 
مردانی که قصد ازدواج دارند | به یاد داشتن جزئیات
اگر مردی که با او در رابطه هستید جزئیات روابط و خاطراتتان را به‌یاد نمی‌آورد، آنقدر به شما اهمیت نمی‌دهد و به فکر ازدواج نیست و دنبال رابطه‌‌ای ماندگار با شما نیست، بنابراین چیزهای کوچک هم برایش اهمیت ندارند. ممکن است یادش نماند که رنگ مورد علاقه‌تان چیست یا چه تفریحاتی را بیشتر از همه دوست دارید.
بیشتر از این‌که حرف بزند عمل می‌کند
ممکن است شخص مورد نظرتان حرف‌های زیادی بزند و قول‌های زیادی بدهد. صحبت‌کردن و گفتن تنها روشی برای جذب شماست. ممکن است مردان به چیزهایی که می‌گویند تعهد نداشته باشند مگر اینکه واقعا برایش اهمیت داشته باشید و به فکر ازدواج با شما باشد. در این صورت سعی می‌کند با عملی‌کردن حرف‌هایش صداقت خود را به شما ثابت کند.
ممکن است به شما اجازه دهد علائمی را ببینید که وی قصد دارد هر روز با شما ارتباط داشته باشد و این را با عملکردهایش نشان می‌دهد و به موجب آن تعهد خود را نسبت به شما ارائه می‌کند. او معتقد است که حتی در طول زمان‌های سخت که هیچ لذتی ندارد هم باید در کنار شما باشد و واقعا همین کار را می‌کند. ممکن است در مواقع بیماری از شما مراقبت کند یا وقتی به او تلفن می‌زنید و می‌گویید که مشکلی برایتان پیش آمده، سریع خود را می‌رساند و مشکل شما را مشکل خودش می‌داند. با توجه به آن چه که گفته شد افراد نامناسب برای ازدواج را بهتر می‌توانید تشخیص دهید. 
مردانی که قصد ازدواج دارند | تاثیر خدمات روانشناسی ازدواج موفق
برای اینکه رابطه عاطفی و در نهایت ازدواج سالم و موفقی داشته باشید، لازم است که فرد مقابل خود را به خوبی بشناسید و تمام جوانب را به درستی بررسی کنید. روانشناس شما را در این مسیر یاری کرده و کمک می‌کند تا بهترین شناخت را از فرد مقابل خود به دست آورید و در نهایت ازدواج موفقی را تجربه نمایید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/525790/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عکسی از بازیگر سریال «جومونگ» پس از سال‌ها

برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند

جدال اپل و اسپاتیفای بر سر قوانین اپ استور همچنان ادامه دارد

کوالکام از تراشه اسنپدراگون X پلاس رونمایی کرد؛ سلاح اقتصادی ویندوزی‌ها برای نبرد با مک‌بوک‌ها

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد

موجودات فضایی‌ بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت

تلگرام با 15 قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

اپل واچ سری X احتمالا از مادربرد با طراحی باریک‌تر استفاده خواهد کرد

مبارزه مرد آمریکایی با تمساح!

حمایت جالب فعالین رسانه‌ای دنیا از اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا

نماهنگ «فلسطین تنها نیست» با نوای مهدی سلحشور

اگر کسی به یاد گناهان گذشته اش افتاد بداند ذات اقدس الهی به یادش انداخته

تفال/ سالها دل طلب جام جم از ما می‌کرد

تقویم تاریخ/ بیانیه سازمان ملل علیه سلاح‏های شیمیایی عراق بر ضد ایران

دریاچه ای زیبا در نیوزلند

حکمت/ گناهِ ثروتمندی

محافظت دانشجویان هاروارد از دانشجویان مسلمان هنگام خواندن نماز

آیا جن‌ها هم زاد و ولد دارند؟

خانه مورد علاقه سرخپوشان/ عکس

فال روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403

دو تا کلیه محکم و پرکار، در عین حال ترد و کرانچی!

صفحه مجازی همسر سابق «مهدی قائدی» بسته شد

پخش برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا

بازسازی سکانس مشهور ترانه علیدوستی توسط صهبا شرافتی

مهران مدیری با «پدر قهوه» به شبکه خانگی می آید

فروش 9 میلیاردی «مست عشق» در دو روز

این چه سوزشی است که بر جان من پدید آمد؟!

آقای ناخدا ما آدمای بدی نیستیم

این کار را با مدیرتان نکنید!

هشدار بارسا به ژاوی؛ رفتارت را درست کن

توخل در فکر شانس برتری بایرن مقابل رئال به روایت انیمیشن

فوتبالیست‌هایی که قوانین را مجاب به تغییر کردند!

تمرینات انفرادی پادشاه روی تشک

گل برتر هفته 30 لیگ برتر پرتغال

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

پیام وزیر ورزش به‌ مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم امباپه به بایرن بیاید

تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

سبکی خاص از لباس پوشیدن که دوباره مد شده است

اصولی ترین نکات در نگهداری از کیف‌های چرمی گران قیمت

زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟

اشتباهات کوچک اکثر ما زنان در آشپزخانه

توئیت مهدی فضائلی درباره سردار بلندپایه سپاه

تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

اظهارات وزیر کشور درخصوص دور دوم انتخابات مجلس