آریا جوان

آخرين مطالب

پرتال تورهای مسافرتی ایرانگردی و تور خارجی و داخلی : بریم تور گردشگری

پرتال تورهای مسافرتی ایرانگردی و تور خارجی و داخلی : بریم تور
  بزرگنمايي:

آریا جوان - به گزارش وب سایت توریسم آنلاین در صورتی که اهل سفر و از علاقمندان به گردشگری در مکان های جذاب و چالش برانگیز چه تورهای داخلی و چه تورهای خارجی هستید، بهترین گزینه برای شما انتخاب تور‌ گردشگری است.
اما ممکن است در بین خیل آژانس های مسافرتی پیداکردن یک تور‌ با قیمت و مزایای مناسب برای مسافران کاری سخت و زمان بر باشد. از اینرو وبسایت معتبر خدمات گردشگری بریم تور‌ محیطی را جهت مقایسه انواع تورهای گردشگری از قبیل تورهای داخلی و خارجی و همچنین جذاب ترین تورهای ایرانگردی که توسط آژانس های مسافرتی مختلف ارائه می شوند، به وجود آورده است. سایت بریم تور، امکانات و مزایای زیادی را برای تبلیغات آژانس های مسافرتی به وجود آورده است، که از آنها می توان به عدم محدودیت در درج آگهی و ثبت رایگان آگهی های ویژه در صورت ارائه محتوای به روز شده اشاره کرد. سایت گردشگری بریم تور‌ علاوه بر معرفی آژانس های مسافرتی معتبر، مسافران را در زمینه خدمات ویزا و نیز معرفی هتل ها راهنمایی می کند.
تور‌ داخلی
تورهای داخلی از جمله محبوب ترین تورهای مسافرتی هستند که توسط آژانس های گردشگری مختلف با شرایط ویژه، قیمت و مزایای متفاوت برگزار می شوند. گردشگران می توانند با مراجعه به سایت بریم تور، از انواع تور داخلی به مقصد های پرطرفدار ایران با خبر شده و نسبت به انتخاب بهترین تور از معتبر ترین آژانس های مسافرتی اقدام نمایند. پکیج تور داخلی شامل بیمه، هتل، حمل و نقل، راهنمای تور و غیره است که آژانس های مسافرتی برای راحتی مسافران در نظر گرفته اند که در سایت خدمات گردشگری بریم تور، امکان مقایسه پکیج تور داخلی آژانس های گردشگری مختلف برای گردشگران محترم فراهم شده است. جذاب ترین تورهای ایران گردی در قالب تورهای کویر، شمال، مناطق تاریخی، مذهبی و غیره در پرتال جامع بریم تور‌ درج شده اند. قیمت تور داخلی به عواملی چون مقصد، امکانات رفاهی، تاریخ سفر، نوع ترانسفر و هتل بستگی دارد که افراد می توانند با توجه به علاقه و توان مالی خود مناسب ترین تور را انتخاب کنند.
تور خارجی
از اواسط قرن بیستم صنعت گردشگری، با توجه به افزایش تعداد توریست های بین المللی گسترش یافت. جهانگردی سبب تعامل اجتماعی و فرهنگی بین کشورهای مختلف می شود. گردشگران برای آشنایی با تمدن، آثار طبیعی و تاریخی ملل مختلف می توانند از طریق وبسایت بریم تور‌ به مقایسه پکیج های تورخارجی آژانس های مسافرتی بپردازند و مناسب ترین تور‌ خارجی را با توجه به بودجه خود، انتخاب نمایند. از پرطرفدارترین تورهای خارجی در ایران تور‌ ترکیه است و تور‌ استانبول و تور‌ آنتالیا در این کشور از اولین انتخاب های گردشگران هستند. از دیگر انواع تور‌ خارجی مورد علاقه ایرانیان می توان به تور‌‌ خارجی تایلند، مالزی و دبی را نام برد. از ملزومات اصلی تورهای خارجی برای مسافران پاسپورت با اعتبار کافی، ویزای کشور مورد نظر و همین طور دلار و یا ارز آن کشور است که با فراهم کردن آن سفری آرام و بی دغدغه خواهند داشت. پرتال جامع خدمات گردشگری بریم تور، علاوه بر معرفی بهتربن برگزار کنندگان و آژانس های رسمی تور‌‌ خارجی و داخلی، خدمات ویزا و هتل را هم برای سهولت سفر گردشگران فراهم کرده است.
تور ایرانگردی
ایران رتبه هفدهمین کشور وسیع دنیا را به خود اختصاص داده است. این کشور چهار فصل با آثار تاریخی، جاذبه های شگرف طبیعی، مذهبی، وجود قوم های متفاوت سبب شده که خیلی از افراد به جهت گردش، زیارت و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم قوم ها به نقاط مختلف ایران سفر کنند و از زیبایی آن لذت ببرند. از اینرو آژانس های مسافرتی، تور ایرانگردی را در قالب تور‌ ترکیبی و تک مسیره ارائه می دهند. در سایت بریم تور، آگهی تورهای ایرانگردی این آژانس ها با مشخصات کامل ثبت شده و گردشگران عزیز می توانند به راحتی در بین خیل تورها، بهترین و مناسب ترین تور‌ ایرانگردی را با توجه به علاقه و بودجه خود انتخاب نمایند. بعضی از تورهای ترکیبی ایرانگردی از شمال تا جنوب کشور نیز ادامه دارند، این تورها به شدت دیدنی و منحصر به فرد هستند و همچنین در تعطیلات نوروز نیز بر تنوع این تورهای ترکیبی افزوده می شود.

آریا جوان


تور یک روزه
تورهای یکروزه یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری هستند. این تورها اغلب نزدیک به محل زندگی افراد برگزار می شود. تور‌ یک روزه برای افرادی که زمان فراغت زیادی نداشته و به این دلیل توانایی رفتن به مسافرت های چند روزه را ندارند، بسیار مناسب است، این افراد با رفتن به تور‌ یکروزه می توانند فشار و استرس کاری خود را کاهش بدهند و به آرامش و استراحت برسند. از اینرو برگزارکنندگان تور یک روزه تمام سعی شان را می کنند که محیطی مفرح و پر انرژی را برای بازدیدکنندگان به وجود بیاورند. گردشگران می توانند با رجوع به سایت بریم تور از لیست تورهای یک روزه و قیمت آنها در آژانس های گردشگری مختلف مطلع شوند و تور‌ مورد نظر خود را انتخاب نمایند. نزدیکی به محل زندگی و هزینه خیلی پایین از مزایای تورهای یکروزه هستند. همچنین این تورها بسیار متنوع هستند و از آنها می توان به تورهای کویر گردی، طبیعت گردی و آفرود اشاره کرد و به طور معمول خدمات یکسانی توسط آژانس های مسافرتی به گردشگران در تورهای یک روزه ارائه می شود.
تورهای نوروز
همچنین در سایت بریم تور‌ برای تعطیلات و تعطلات نوروز هر سال می توانید تورهای متنوع نوروزی پیدا نمایید. بهترین پکیج های تور‌ نوروز هر ساله در پرتال و موتور جست جو تورهای ایرانی بریم تور‌ ثبت می شود و حق انتخاب های متعددی برای تورهای نوروزی برای شما فراهم می آورد. توصیه ما برای شما شرکت در تورهای ایرانگردی ویژه نوروز می باشد. فرصت نوروز و تعطیلات را از دست ندهید و در یک ایرانگردی جذاب شرکت نمایید.
لطفا اگر قصد انتخاب بهترین تورهای مسافرتی را دارید به سایت یا پیج اینستاگرام گردشگری بریم تور‌ سر بزنید
آدرس سایت : www.berimtour.com
آدرس پیج اینستاگرام گردشگری بریم تور‌ :
Https://www.instagram.com/berimtour1

آریا جوان


لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/550497/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هاوینگ چهارم بیت کوین انجام شد؛ آیا شاهد پرواز قیمت پادشاه رمزارزها خواهیم بود؟

پیکسل 9 پرو در اولین تصاویر زنده درکنار آیفون 14 پرو مکس فاش شد

ویژگی احتمالی بعدی اندروید، در آیفون وجود ندارد

دره های زیبای الموت قزوین

یکی از زیباترین مناظر گله اسب‌های وحشی

صحنه ای نفس گیر از کمک به یک کوسه برای بازگشت به آب

پرسه‌زنی گرگ‌ها در تهرانپارس؟/ ویدئو

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم!

چه خبر از مژده لواسانی و سوگل خلیق؟

ماجرای بیزینس‌های «آقای همساده»

«انگل: خاکستری»؛ روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

وینیسیوس 52 بازی زودتر به مسی رسید!

قریشی: استعفای ربیعی شوک مثبتی به تیم داد

دوشان ولاهوویچ تنها بازیکنی که در تیم الگری می‌درخشد

کاظمیان: داور عامل شکست ما برابر استقلال بود

ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو

همزمانی هفته‌های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!

تکلیف بازگشت فرهاد مجیدی به ایران مشخص شد

رای FIBA به سود نماینده بسکتبال ایران

مدافع رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد

پرسپولیس عنوان کمترین گل خورده را از استقلال گرفت

بین ناز و التماس تعادل برقرار کنید

افزایش استرس‌ زنان امروزی به دلیل بی‌خوابی

جعفرزاده: نه رئیسی، رئیس جمهور دو دوره ای می شود نه بایدن

سپاه درخصوص «عملیات وعده صادق» پیام داد؛ تشکر از مردم و خط‌و‌نشان برای دشمنان

سهام انویدیا سقوط کرد؛ بدترین روز غول سازنده تراشه از مارس 2020

سرورهای بازی LittleBigPlanet 3 برای همیشه خاموش شد

نسبت به ادامه زندگی تا ابدیت چه آمادگی باید داشته باشیم؟

شگفت‌زدگی جالب یک بلاگر خارجی بعد از دیدن شیراز

گوناگون/ روش پاسخ به حمله دشمن در کلام امیرالمؤمنین (ع)

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

بلایند دیت؛ سبک جدید آشنایی یا همان روش سنتی ایرانی؟

چرا «گناه فرشته» نظر مخاطب را جلب نکرد؟

رابطه تازه سحر دولتشاهی و پیمان معادی صدای برخی‌ها را درآورد!

مجری معروف تهیه کننده تئاتر شد!

جواد خیابانی حرف هایش را پس گرفت/ من از تلویزیون نرفتم که برگردم!

قرقیزستان از شکست برابر تاجیکستان گریخت

مدیرروستا: منافع برخی کشیدن ترمز پیشرفت لیگ است

اتفاق عجیب برای ژیمناست تاریخ‌ساز ایران

واکنش‌های برتر مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

ستاره بارسلونا تهدید به مرگ شد!

داوران هفته 28 لیگ دسته اول مشخص شدند

عالیشاه بازی آلومینیوم را از دست داد

کولاک مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ ژاپن

کشتی ایران رکورد تاریخش را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست

واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک

اصلا حوصله کارکردن در این روزهای بهاری را ندارم

با پسر کوچک تر از خودمون ازدواج کنیم؟

کوتاه کردن مو با افزایش احتمال مرگ!

واکنش سفارت ایران در لندن به کمپین نمایندگان پارلمان انگلیس علیه سپاه