آریا جوان

آخرين مطالب

نوروز 1400، تجربه سفری لاکچری در کیش گردشگری

نوروز 1400، تجربه سفری لاکچری در کیش
  بزرگنمايي:

آریا جوان- جزیره ی کیش جزء پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است به طوری که سالانه بیش از یک میلیون نفر به آن سفر می کنند و از مناظر زیبای کیش لذت می برند.

جزیره ی کیش پر از هتل هایی است که بسیار زیبا و مجلل هستند و به راحتی می توانند رفاه و آسایش را برای مهمانان به ارمغان بیاورند. هتل های کیش به دلیل گردشگری و توریستی بودن این جزیره جزء بهترین ها محسوب می شوند. هتل های 5 ستاره ی زیادی در کیش ساخته شده است. هتل دریایی ترنج، هتل داریوش، هتل پانوراما، هتل ویدا و ... جزء هتل های پرطرفدار در کیش هستند.

این جزیره زیبا با اینکه وسعت زیادی ندارد اما از طرفداران زیادی برخوردار است و پر از جذابیت هایی است که دیدن از آنها می تواند خاطرات خوبی را در ذهن گردشگران بسازد.  به جرات می توان گفت کیش یکی از بهترین جزیره های گردشگری ایران محسوب می شود.

عید نوروز بهترین زمان برای سفر به جزیره ی کیش است چون شرایط آب و هوایی مساعدی براین جزیره حاکم است و برنامه های فوق العاده ای در آن برگزار می شود. تنها مسئله ای که ممکن است مطرح باشد رزرو به موقع هتل های کیش است که پیشنهاد می شود از همان ابتدای بهمن ماه برنامه ریزی شود. تا بتوانید  نوروز 1400 تجربه ی سفری لاچری به کیش را بدون دغدغه به دست آورید.

تنها مسئله ای که ممکن است نگرانی ایجاد کند  (covid-19)کرونا ویروس است که اگر شما برای رزور هتل های خود از طریق ایران هتل آنلاین اقدام کنید در صورت لغو پروازها به صورت رایگان هتل خود را میتوانید کنسل کنید.

جزیره کیش دارای هتل های لاکچری فراوانی است که با شناخت هریک از آن ها میتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

معرفی هتل ترنج کیش – تنها هتل ساحلی کیش

هتل ترنج کیش (/هتل-ترنج/https://www.iranhotelonline.com/kish-hotels) به عنوان یکی از بهترین هتل های این جزیره در سال 1394 در دو فاز دریایی و ساحلی شروع به کار کرده است.

تجربه ی سفری لاکچری با هتل ترنج کیش با وجود بالکن های اختصاصی و کف شیشه ای اتاق ها به راحتی امکان پذیر است

. تصور کنید در بالکن یکی از اتاق های هتل ترنج نشسته اید و منظره ی زیبای غروب خورشید را تماشا می کنید یا از چهره ی نیلگون دریا لذت می برید. آرامشی که در این لحظات به دست می آورید توصیف ناپذیر است و رویای هر مسافری در یک سفر لاکچری است.

حال تصور کنید بر کف شیشه ای یکی از اتاق های هتل ترنج در حالی قدم می زنید که آبزیان دریایی از زیر پایتان عبور می کنند و شما را به وجد می آورند. چنین تجربه ای را در کمتر جایی از دنیا می توانید به دست آورید.  

هتل ترنج کیش حدودا 100 واحد اقامتی شامل ویلا و سوئیت دارد که توسط مسیری به طول یک کیلومتر به یکدیگر متصل می شوند. ماشین هایی برای رفت و آمد در این مسیر یک کیلومتری در نظر گرفته شده که با سوار شدن بر آنها می توانید به ساحل دریا برسید و از محیط هتل خارج شوید. این سواری بر روی اسکله ای چوبی خود می تواند بسیار جذاب و خاطره انگیز باشد.

واحدهای اقامتی هتل ترنج شامل دبل، توئین، رو به غروب، رو به دریا، سوئیت رویال و نیز سوئیت امپریال است. با رزرو این هتل زیبا سفری لاکچری به جزیره کیش را تجربه کنید.

معرفی رستوران هتل ترنج کیش

یکی از جذابیت های هر هتلی رستوران ها و کافی شاپ های آن است. در رستوران ها و کافی شاپ های هتل ترنج کیش بهترین غذاها و نوشیدنی ها سرو می شود و لذت چشیدن خوشمزه ترین طعم ها احساس می‌شود. این هتل دارای سالن صبحانه خوری، رستوران بوفه کباب، رستوران گلف، کافی شاپ لمکده و کافی شاپ ساحلی است که همگی دست به دست هم داده اند تا نظر مهمانان را جلب نمایند.

سفری لاکچری در کیش با وجود امکانات ویژه ی هتل ترنج بهتر میسر می شود. از جمله ی این امکانات می توان به آتلیه عکاسی، آلاچیق های ساحلی، اتاق بازی، خدمات نگهداری کودکان، تاکسی سرویس، نمای دریا، اجاره ی ماشین و خدمات CIP (تشریفات ویژه) اشاره کرد.

از طرفی اشاره به امکانات تفریحی هتل نیز خالی از لطف ناست. امکاناتی مانند سالن بدنسازی، اسپا، ماساژ، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی، دوچرخه سواری و والیبال ساحلی که هر یک می تواند لحظات مفرحی را برای مهمانان فراهم کند لبخند رضایت را بر لبان آنها بنشاند.

به همه ی این امکانات پارکینگ، دستگاه ATM، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، فکس و فتوکپی و خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز اضافه کنید.

فاصله ی این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش چیزی حدود 10 دقیقه است. پس بعد از پیاده شدن از هواپیما تنها بعد از 10 دقیقه می توانید خود را در مکانی رویایی ببینید و اقامتی بی نظیر و سفری لاکچری در کیش را تجربه نمایید.

رزرو هتل ترنج کیش

مسئله ی مهمی که در مورد رزرو هتل ترنج کیش باید به آن توجه شود رزرو به موقع مخصوصا در نزدیکی ایام مهمی مانند عید نوروز  1400است که تعداد درخواست کنندگان به شدت افزایش می یابد و تقاضا برای رزرو هتل در جزیره بالا می رود.

سفر همواره بخشی از زندگی است و کمتر کسی پیدا می شود که علاقه ای به سفر و مسافرت رفتن نداشته باشد. در این میان برخی از مقاصد گردشگری هستند که طرفداران بیشتری دارند. جزیره ی کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است که با رفتن به آن می توان در نوروز 1400، تجربه ی سفری لاکچری به کیش را به دست آورد.

یکی از راه های راحت رزرو هتل به صورت آنلاین و اینترنتی است. اگر قصد رزرو هتل در کیش را دارید میتوانید از طریق مرکز رزرواسیون ایران هتل آنلاین (iranhotelonline.com) اقدام کنید با جست و جو اسم هتل خودر درسایت آیهو (IHO) در ادامه لیست هتل های کیش نمایش داده می شود.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/551430/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کاخ سفید: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده‌اند؟

روسیه: توافقنامه‌های امنیتی با ایران و 3 کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟

تفال/ مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم

تقویم تاریخ/ گشایش نخستین ایستگاه فرستنده رادیویی و تلگراف بی‏سیم ایران

گرگ های زیادی اطراف همسرتون هستند

استوری جذاب الناز حبیبی با تم مشکی

درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی

ممنون به خاطر همه چیز؛ خداحافظ برای همیشه!

درخشان: پرسپولیس شرایط خوبی برای پیروزی برابر آلومینیوم دارد

آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد

طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!

همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه 12 ساله

دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران

رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند

سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند

واکنش مداخله‌جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای توماج صالحی

رئیس‌جمهور وارد تهران شد

دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)

عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردید و گزیده شدید؟

گزارش رئیسی از سفر به پاکستان و سریلانکا: برگزاری این سفر در این مقطع، پیام مهمی داشت

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید

علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها

پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!

دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات

داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس

فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس

پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا

برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی

تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

تقویت میل جنسی با 5 خوراکی پرطرفدار

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می کند

خوشحالی هواداران اینتر پس از کسب بیستمین قهرمانی در لیگ

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

تن هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!

خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول

نایب رئیس بارسا تأیید کرد؛ ژاوی می‌ماند

سخت‌ترین بازیکنانی که مقابل خسرو قرار گرفتند

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

خلاصه بازی منچستریونایتد 4 - شفیلد یونایتد 2

اسبقیان: دخل و خرج دو باشگاه بر عهده مالکان آنهاست

آخرین وضعیت بدهی‌های سرخابی‌ها به بانک شهر

چگونگی فرآیند واگذاری سرخابی‌ها از زبان احمدی

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت