آریا جوان
پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی،
9 مدال طلا، نقره و برنز حاصل اعتماد به جوانان تکواندو
جمعه 31 شهريور 1396 - 10:19:48 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مسابقات تکواندو در بخش کیوروگی پنجمین دوره بازی های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی 2017 در حالی امروز (پنجشنبه) به پایان می رسد که تیم ایران با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و دو برنز موفق شده در صدر جدول رده بندی توزیع مدال تکواندو قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از سایت فدراسیون تکواندو ، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 از روز یکشنبه - 26 شهریورماه با حضور 6 هزار ورزشکار در "عشق آباد" ترکمنستان آغاز و به مدت 11 روز پیگیری می‌شود.
رقابت‎های تکواندو که در بخش کیوروگی با حضور 258 هوگوپوش از روز دوشنبه - 27 شهریورماه آغاز شده بود، امروز (پنجشنبه) به پایان می رسد.
دراین رقابت‌ها مردان کشورمان موفق به کسب 5 مدال طلا (مهدی اسحاقی، سروش احمدی، مهدی جلالی، عرفان ناظمی و سعید رجبی) و یک نقره (هادی تیران ولی‌پور) شدند و زنان کشورمان نیز یک مدال طلا (پریسا جوادی) و 2 مدال برنز (طیبه پارسا و فاطمه مداحی) را بدست آوردند.
تیم ملی مردان با ترکیب مهدی اسحاقی (وزن 54- کیلوگرم)، هادی تیران ولی‌پور (وزن 58- کیلوگرم)، سروش احمدی (63- کیلوگرم)، سالار وحیدی (وزن 68- کیلوگرم)، مهدی جلالی (وزن 74- کیلوگرم)، عرفان ناظمی (80- کیلوگرم) و سعید رجبی (87- کیلوگرم) در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.
ترکیب تیم ملی زنان کشورمان را نیز فاطمه مداحی (وزن 46- کیلوگرم)، ناهید کیانی (وزن 53- کیلوگرم)، طیبه پارسا (وزن 57- کیلوگرم) و پریسا جوادی (وزن 62- کیلوگرم) تشکیل داده بودند.
گفتنی است، هدایت تیم گروه مردان برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» وبه عنوان مربی بود و نمایندگان زنان نیز با سرمربیگری «مهرو کمرانی» در این رقابت‌ها به مصاف حریفانشان رفتند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/11300/9-مدال-طلا،-نقره-و-برنز-حاصل-اعتماد-به-جوانان--تکواندو
بستن   چاپ