آریا جوان
ایران قهرمان اسنوکر تیمی بازیهای داخل سالن آسیا شد
يکشنبه 2 مهر 1396 - 4:45:35 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - در دیدار فینال بازی های داخل سالن آسیا در رشته اسنوکر تیمی، تیم ایران با برتری 3 بر صفر برابر حریف قطری خود به مدال طلا دست یافتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل ازروابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ در دیدار فینال بازی های آسیایی داخل سالن در رشته اسنوکر تیمی، تیم ایران با برتری 3 بر صفر برابر حریف قطری خود به مدال طلا دست یافتند.
حسین وفایی ،سهیل واحدی و امیر سرخوش تیم اسنوکر ایران را تشکیل می دادند.
تیم ایران برای رسیدن به مدال طلای این رقابت ها از سد حریفانی از کشورهای کره جنوبی، هند، افغانستان و قطر گذشت.
ملی پوشان کشورمان پیش از این در این رقابت ها موفق به کسب یک مدال نقره در رشته اسنوکر شش توپ توسط سهیل واحدی شده بودند.کمیته ملی المپیک، ملی پوشان اسنوکر ایران در بخش تیمی پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه که از ٢٦شهریور آغاز شده است، در مصاف با حریف قطری به برتری سه بر صفر رسیدند تا جایگاه نخست این رشته را از آن خود کرده و آمار مدال های طلای ایران در این رقابت ها را به عدد 20 برسانند.
ملی پوشان اسنوکر ایران برای رسیدن به مدال طلای این رقابت ها و قبل از دیدار فینال حریفانی از کره جنوبی، هند، افغانستان را از پیش روی برداشتند..
پنجمین دوره رقابت های داخل سالن آسیا تا پنجم مهرماه ادامه دارد و کاروان ورزشی ایران تاکنون78 نشان شامل 20 طلا، ١٥ نقره و ٤٣ برنزکسب کرده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/11411/ایران-قهرمان-اسنوکر-تیمی-بازیهای-داخل-سالن-آسیا-شد
بستن   چاپ