آریا جوان
استاندار خراسان رضوی : جوانان باید در تصمیم گیری ها مشارکت داشته باشند
دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 11:07:27
آریا جوان - استاندار خراسان رضوی گفت: مسئولیت توسعه اقتصادی فرهنگی 76 روستای شهرستان کلات به جوانان واگذار شده است چرا که به ظرفیت مدیریتی این قشر از جامعه اعتقاد راسخ داریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان ، اظهار کرد: مسئولیت توسعه اقتصادی فرهنگی 76 روستای شهرستان کلات به جوانان واگذار شده است چرا که به ظرفیت مدیریتی این قشر از جامعه اعتقاد راسخ داریم.
وی افزود: جوانان در دوران دفاع مقدس برای سربلندی ایران اسلامی پا به عرصه جنگ با دشمن گذاشتند اما امروز جوانان باید با درس گرفتن از فداکاری ها و رشادت های آن دوران، به عرصه توسعه اقتصادی فرهنگی ورود کنند.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال القای ناامیدی به جامعه به ویژه جوانان است، اظهار کرد: ایران اسلامی متعلق به همه مردم است و هر کسی که در این سرزمین زندگی می کند، باید به نقش خود در توسعه و آبادانی کشور عمل کند.
وی ادامه داد: بنده معتقدم جوانان نه تنها در تصمیم سازی ها بلکه باید در تصمیم گیری ها هم مشارکت داشته باشند.
رزم حسینی با بیان اینکه برای جوانان در نهاد اقتصاد مقاومتی استان مسئولیت تعریف خواهد شد، گفت: معین های اقتصاد مقاومتی در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، شرایط را برای ایجاد اشتغال در روستاها و مهاجرت معکوس از مناطق شهری به روستایی فراهم خواهند کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/121333/استاندار-خراسان-رضوی---جوانان-باید-در-تصمیم-گیری-ها-مشارکت-داشته-باشند
بستن   چاپ