آریا جوان
برگزاری جشنواره جوان برتر خلیج فارس با حضور تندگویان
دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 11:07:37
آریا جوان - جشنواره جوان برتر خلیج فارس با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، استاندار بوشهر، مدیر کل ورزش و جوانان و جوانان نخبه و نیروهای مسلح و جوانان و مردم در تالار لیان بوشهر برگزارشد.

به گزارش رابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ جشنواره جوان برتر خلیج فارس با حضور محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، استاندار بوشهر، مدیر کل ورزش و جوانان و جوانان نخبه و نیروهای مسلح و جوانان و مردم در تالار لیان بوشهر برگزارشد.
معاون امور جوانان وزیر ورزش، گفت: هنوز بخشی از کشور در گیر سیل هستند و در هفته جوانان در سراسر کشور جشن گلریزان برای سیل زدگان برگزارشد.
محمد مهدی تندگویان گفت: امسال عواید هزینه ها ی برپایی جشن ها و مراسم هفته جوانان در اختیار سیل زدگان کشور قرار گرفت.
وی اضافه کرد: انتظار از مسئولین استان بوشهر این است که در انتصابات خود از جوانان بیشتر استفاده کنند.
در این آیین در بخش جوانان از 10 نفر جوانان برتر جشنواره خلیج فارس مریم منصوری در بخش فضای مجازی، امیر عباس آخوندی در بخش توانایی های خاص ، زینب صادقی در بخش علمی و پژوهشی، سبحان زارع زاده در بخش کار آفرینی ، علیرضا صمیمی در بخش ورزشی ، سیروس صیاد فرد رحیمی در بخش عشایری، علی شاکر در بخش ورزشی سرباز مهارت سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ، حمید یر قیومی حافظ قرآن سرباز وظیفه در نیروی دریایی ارتش ، امیر حسین جاهفریان در بخش ورزشی سرباز وظیفه در دریابانی و فرهاد محمدی در بخش مهارت و آموزش ستوان سوم سرباز وظیه در نیروی انتظامی تجلیل شد.
در این جشن موسقیی محلی با اجرای امین فیروز پور و تقلید صدا با هنر نمایی رضا ذریه حنجره تقلید صدا کشوربرای جوانان و خانواده ها و نیروهای مسلح برگزارشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/121336/برگزاری-جشنواره-جوان-برتر-خلیج-فارس-با-حضور-تندگویان
بستن   چاپ