آریا جوان
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان:
سمن‌ها دیده بانان جامعه مدنی هستند / جوانان در توسعه کشور نقش کلیدی دارند
دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 11:07:46
آریا جوان - مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت : جوانان در نقطه کانونی امید آفرینی در جامعه نقش تاثیر گذار داشته باشند و مطالبه گر باشند .

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل ، سجاد سالک در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان اردبیل بابیان اینکه جوانان در توسعه کشور نقش کلیدی دارند افزود : جوانان در حال حاضر در جوانان چهار وظیفه مهم امید آفرینی،مطالبه گری،فرهنگ سازی و کنش گرانه را درجامعه دارند.
وی تصریح کرد : سمن ها در واقع دیده بانان جامعه مدنی هستند و در جامعه کنونی بدون وجود سمن ها نمی توانیم به پیشرفت در حوزه های مختلف برسیم .
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : ماباید با امید و خوش بینی به آینده حرکت کنیم در غیر اینصورت از پس مشکلات بر نخواهیم آمد.
سالک بااشاره به اهداف دشمنان این مرز و بوم افزود : فشار هایی دشمنان از نظر اقتصاد کشور را دچار بحران کرده است که دراین راستا نقش جوانان بیش از بیش موثر است و نباید اجازه دهیم امید در جامعه بمیرد.
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: در چنین شرایطی جوانان نباید تحت تاثیر تفکر رادیکالیسم که سبب کلافه شدن و رفتار های خشونت آمیز در کوتاه مدت میشود و تفکر دیگری که روزمرگی در بلند مدت است که سبب بی‌تفاوتی نسبت به جامعه اطراف خود می‌شود قرار بگیرند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/121339/سمن‌ها-دیده-بانان-جامعه-مدنی-هستند---جوانان-در-توسعه-کشور-نقش-کلیدی-دارند
بستن   چاپ