آریا جوان
رییس ورزش وجوانان پلدختر:
واریز 1میلیارد و500 میلیون تومان به حساب هیئت های ورزشی شهرستان/خسارت 12 میلیارد و500 میلیون تومانی سیل به حوزه ورزش پلدختر /ورزش پلدختردر روند احیا وبازسازی قراردارد
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 - 14:13:41
آریا جوان - "علی محمد نورعلیوند" در نشست با روسای هیئت های ورزشی پلدختراز واریز 1میلیارد و500 میلیون تومان به حساب هیئت های ورزشی شهرستان خبرداد.

xt-align: right; font-family: BbcNassimBold !important;">به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان ؛ نورعلیوند ظهر سه شنبه در نشست با روسای هیئت های ورزشی پلدختر باتقدیر از حمایت های وزارت ورزش وجوانان و جامعه ورزش کشور و مدیرکل ورزش وجوانان استان از ورزش پلدختر ،اظهار کرد: با این مبلغ بحث تعمیر وتجهیز هیئت های ورزشی را بامستند سازی ، نظارت دقیق،رایزنی و مشورت پیش می بریم.
او با اشاره به اشاره به سیل 12 فروردین ماه در این شهرستان ،افزود: سیل اخیر خسارات بسیاری به شهرستان وارد کرد که در این بین مجموعه ورزشی شهرستان را مورد تخریب 100 درصدی قرار داد.
نورعلیوند با بیان اینکه این سیل 12میلیارد و500 میلیون تومان خسارت به حوزه ورزش پلدختر وارد کرده است ،تصریح کرد: با حمایت هاوکمک های وزیر ورزش وجوانان و تلاش های مدیرکل ورزش وجوانان استان ،نماینده پلدختر درمجلس شورای اسلامی در دو حوزه عمران وکمک به هیئت های ورزشی به دنبال احیا وبازسازی مجموعه ورزشی هستیم.
او با بیان اینکه سیل یک تهدید بود وباید تهدید را به فرصت تبدیل کرد ، یادآورشد: باید از این موقعیت استفاده کنیم تا امکانات بیشتری را برای رشد ورزش شهرستان جذب کنیم.
رییس ورزش وجوانان پلدختر با تقدیر از حضور فعال روسای ادارات ورزش وجوانان شهرستانها وهمه هیئت های ورزشی، ورزشکاران مربیان و... که در روندپاک سازی ، تخلیه اماکن ورزشی از آوردهای سیلابی گفت: 50 هزارمتر مکعب از مجموعه ورزشی تاکنون خاکبرداری شده است همچنین تا یک ماه دیگر اماکن ورزشی فعالیت خودرا آغاز خواهند کرد.
نورعلیوند ازخریداری 3هزار متر مکعب کف پوش برای سالنهای ورزشی و 200 متر تاتامی برای ورزش های رزمی خبرداد و یادآورشد: 2 تخته تشک نیز برای سالن کشتی فراهم شده است .
او با بیان اینکه ساختمان اداری در حال تعمیر است ، افزود: 200 میلیون تجهیزات اداری برای تجهیز اداره ورزش وجوانان شهرستان اختصاص یافته است .
نورعلیوند با بیان اینکه پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید سرمالیان قابل بازسازی است ، عنوان کرد: زمین چمن مصنوعی روستای سراب حمام و افرینه نیزدر حال تکمیل است.
او با بیان اینکه زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی شهید سرمالیان نیزدرروند احیا قرار می گیرد، خاطر نشان کرد: همچنین استخر شنای شهر نیزبا دو تایم کاری در حال تخلیه است ودرصدد هستیم تا یک ماه دیگر در چرخه استفاده قرار بگیرد.
رییس ورزش وجوانان پلدختر با اشاره به راه اندازی ورزش های ساحلی در این شهرستان نیز گفت: باتوجه به ایده تبدیل بحران به فرصت تصمیم گرفتیم که بخشی از مجموعه ورزشی را به فوتبال ساحلی ووالیبال ساحلی اختصاص دهیم که با سفر دکتر سلطانی فر به پلدختر به افتتاح رسید ومورد استقبال مقام عالی وزارت ورزش وجوانان نیز قرار گرفت. علیمحمد نورعلیوند با سپاس گزاری از اقدامات جامعه ورزش در بحث کمک وامداد رسانی به سیل زدگان پلدختر این فعالیت ها را قابل تحسین توصیف کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/122828/واریز-1میلیارد-و500-میلیون-تومان-به-حساب-هیئت-های-ورزشی-شهرستان-خسارت-12-میلیارد-و500-میلیون-تومانی-سیل-به-حوزه-ورزش-پلدختر--ورزش-پلدختردر-روند-احیا-وبازسازی-قراردارد
بستن   چاپ