آریا جوان
با حضور در آکادمی ملی المپیک:
دعوت شدگان به تیم ملی جودو بزرگسالان تست دادند
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 - 14:13:58
آریا جوان - ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جودو که در روز یکشنبه 22 اردیبهشت و به میزبانی سالن جودو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، نفرات برتر این رقابت ها به همراه ملی پوشان منتخب کادرفنی جواز حضور در نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند که صبح امروز و زیر نظر مجید زارعیان سرمربی تیم ملی تست آمادگی جسمانی دادند.
زارعیان در رابطه با اردوی تیم ملی جودو گفت: 51 جودو کار برتر مسابقات جودو قهرمانی کشور که اسفندماه سال گذشته برگزار شده بود به مسابقات انتخابی دعوت شده بودند که در نهایت 21 ورزشکار (هر وزن سه نفر) برای حضور در اردوهای آماده سازی تیم دعوت شدند. تمرینات از روز گذشته در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است و به منظور شناخت بهتر کادرفنی از شرایط اردونشینان امروز را به آزمونهای آمادگی جسمانی و بیومکانیک ورزشی اختصاص دادیم.
زارعیان با بیان اینکه دعوت شدگان به اردو طی دو نوبت (امروز و فردا) در این آزمونها حضور خواهند یافت گفت: شرایط تیم ملی جودو با توجه به نتایج نامطلوبی که اخیراً کسب شده است مناسب نیست به عنوان مثال در آخرین مرحله از مسابقات قهرمانی آسیا تمامی شرکت کنندگان ایران در مراحل ابتدایی حذف شدند. سعی ما این است تا تیمی یک دست و خوب را برای مسابقات آتی جودو قهرمانی آسیا آماده کنیم.
زارعیان حفظ سه جودو کار برتر ایران در رنکینگ جهانی و ارتقاء جایگاه سایر ملی پوشان در این رنکینگ را از مهمترین اهداف تیم ملی جودو برای حضور در المپیک 2020 توکیو عنوان کرد و گفت: هدف ما دربلند مدت اعزام تیمی شایسته و آماده به رقابت های قهرمانی آسیا در سال آینده است تا جودو ایران پس از مدت ها دست پر به کشور بازگردد، ما به دنبال تیمی هستیم که در هر 7 وزن آماده باشد .
اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی جودو به شرح زیر است:
علیرضا خجسته، ایمان نیک اقبال، رضا رضایی، سید مهرداد زمانی، محمد ملک محدی، حمید رضا ملک زاده، سعید مولایی، سهیل جمال آبادی، مجید حسنی، جواد محجوب، جعفر فیروز آبادی، محمد محمدی بریمانلو، علی عزیز چمبی، سجاد حسین زاده، مهدی فتحی پور، علیرضا شیری نوکنده ای، رامین صفویه، قاسم نوری زاده، کاویان بیرانوند و ابوالفضل محمودی.

http://www.javanannews.ir/fa/News/122830/دعوت-شدگان-به-تیم-ملی--جودو--بزرگسالان-تست-دادند
بستن   چاپ