آریا جوان
مرد سرنوشت‌ساز در سقوط و قهرمانی!
شنبه 18 فروردين 1403 - 10:47:33
آریا جوان - ورزش 3 /تیم ملوان در صورت پیروزی مقابل نساجی شرایط خاصی خواهد داشت.
 شاگردان مهدی تارتار با انگیزه و اهداف خاصی به قائمشهر سفر کردند و یک جلسه تمرینی را هم در مازندران داشتند تا با شرایط تیم میزبان برای این بازی حساس سازگار شوند.
تیم ملوان در صورت پیروزی مقابل نساجی هر دو بازی رفت و برگشت برابر ببرهای مازندران را به سود خود خاتمه می‌دهد و مهدی تارتار نیز برابر ساکت الهامی به دبل پیروزی در این فصل خواهد رسید که رکورد خاصی برای تیم انزلی‌چی و سرمربی‌اش به حساب می‌آید.
اما هدف بزرگ و اصلی قوی سپید در این دیدار مهم، رسیدن به سی و هشتمین امتیاز فصل است که این تیم را با بازی بیشتر نسبت به سپاهان، هم امتیاز زردپوشان اصفهانی خواهد کرد.
ملوان باتوجه به تقابل مستقیم با سپاهان و تراکتور، انگیزه زیادی دارد تا در این هفته‌ها با کسب حداکثر امتیازات، فرصت رسیدن به رتبه سوم و چهارم را داشته باشد که البته هدفی بسیار بزرگ برای تیمی در قواره ملوان خواهد بود.
با این حال جاه‌طلبی مهدی تارتار و بازیکنان باتجربه این تیم باعث شده تا ملوان در نخستین روزهای سال تیمی خطرناک برای حریفان خود باشد. نکته جالب اینکه ملوان تا پایان فصل با نساجی، هوادار و استقلال خوزستان به عنوان تیم‌های پایین جدول بازی خواهد داشت و با پرسپولیس، سپاهان و تراکتور در بالای جدول بازی می‌کند تا عملا سرنوشت‌سازترین تیم در تعیین سرنوشت سقوط و قهرمانی لقب بگیرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/1299570/مرد-سرنوشت‌ساز-در-سقوط-و-قهرمانی!
بستن   چاپ