آریا جوان
واکنش اوزونیدیس به اتفاق تلخ مقابل پرسپولیس؛ بدون VAR اینگونه می‌شود
شنبه 18 فروردين 1403 - 19:15:02
آریا جوان - فارس /سرمربی تیم گل گهرسیرجان نسبت به گل مردود شده در بازی رفت مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.
مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس، اظهار داشت: فردا بازی خیلی مهمی برای ما است. مقابل تیم خوبی بازی داریم. امیدوارم ورزشگاه چه با هواداران ما و چه هواداران حریف، پُر شود. در چنین مسابقاتی بازیکنان خیلی دوست دارند بازی کنتد. انتظارمان این است که بازیکنان ما با بهترین فرمشان و صددرصد توانشان در بازی حاضر شوند.وی افزود: خیلی از بازی‌ها شانس این را نداشتیم استادیوم پر شود. این به معناست که بازیکنان ما می‌توانند کیفیت‌شان را نشان بدهند و ثابت کنند چه تیم خوبی هستند.
سرمربی‌گل گهر درمورد اینکه در بازی رفت یک‌ گل زدند که قبول نشد و آیا نگران داوری بازی فردا نیست، عنوان کرد: نمی‌خواهم قبل از بازی در مورد داوری صحبت کنم. اتفاق تلخی در آن بازی بود. وقتی VAR نداریم این اتفاقات می‌افتند. زیاد گفتیم احتیاج به این سیستم داریم ولی آن بازی تمام شد. دور رفت بود و الان تمرکزمان رو ی بازی فرداست. باورم این است که دو تیمِ خوب، می‌خواهند فوتبال بازی کنند. انتظار دارم بازی خوبی با شانس‌های زیادی برای دو تیم باشد.
اوزونیدیس تصریح کرد: مشکلات و مصدومیت‌هایی داریم ولی مطمئنم هرکسی بازی کند بهترینِ خودش را نشان می‌دهد. من به بازیکنان ایمان دارم و اگر نمایش خودمان را داشته باشیم، شانس بردن بازی را داریم.وی درمورد اینکه آیا از کیفیت بازیکنان تازه وارد تیم رضایت دارد، گفت: وقتی بازیکن جدید می‌گیرید، نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی برسد. ما آن‌ها را جدب کردیم چون باور داشتیم بازیکنان خوبی هستند. مطمئنم می‌توانند کمک‌مان کنند. آن‌ها از باشگا‌های بزرگ و با سازماندهی خوب آمدند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/1299932/واکنش-اوزونیدیس-به-اتفاق-تلخ-مقابل-پرسپولیس؛-بدون-VAR-اینگونه-می‌شود
بستن   چاپ