آریا جوان
دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 - 12:47:28
آریا جوان - ورزش 3 /طبق ادعای اسپورت، فلورنیتنو پرز قبل از ضیافت ناهار ال‌کلاسیکو به خوان لاپورتا گفته اینقدر ناامید نباشد و تلاش کند ژاوی در بارسا بماند.
 رئال مادرید یکشنبه شب در برنابئو با برتری 3-2 مقابل بارسا تقریبا تکلیف قهرمانی لالیگا را یک‌سره کرد و حالا فقط هفت امتیاز برای فتح جام نیاز دارد.
ساعاتی قبل از ال‌کلاسیکو ضیافت ناهار سنتی بین روسای دو باشگاه در یکی از رستوران‌های شهر مادرید برگزار شد و طبق ادعای اسپورت، پرز در این ضیافت حرفی زده که باعث تعجب مدیران بارسلونا شده است.
پرز با دیدن اعضای هیئت مدیره بارسا به آنها گفته شما را بسیار مضطرب و عصبی می‌بینم و در واقع دلیلی برای این همه اضطراب پیدا نمی‌کنم. رئیس رئال در ادامه گفته است که ما هم سال قبل در لالیگا و لیگ قهرمانان ناکام ماندیم ولی هرگز جایگاه کارلو آنچلوتی به خطر نیفتاد و ما اصلا برنامه‌ای برای قطع همکاری با او نداشتیم. شما هم بهتر است به ژاوی اطمینان خاطر بدهید و تلاش کنید او یک سال دیگر نیز در بارسلونا بماند.
اسپورت نوشته است که تعجب مدیران بارسا به این دلیل بود که رئال فصل قبل توانست قهرمان کوپا دل ری و جام باشگاه‌های جهان شود ولی امسال دست بارسا با ژاوی از همه جام‌ها کوتاه مانده است. از آن گذشته، شکل بازی‌های بارسا نیز جذاب نیست و در بارسا زیبا بازی کردن یک اصل و فلسفه مهم است.

آریا جوان

بازار

http://www.javanannews.ir/fa/News/1306469/دلداری-پرز-به-لاپورتا-قبل-از-ال‌کلاسیکو!
بستن   چاپ