آریا جوان
در حاشیه مراسم گلریزان جامعه ورزش برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور
احمدی: جوانان و ورزشکاران در جمع آوری کمک ها نقش پررنگی داشتند
چهارشنبه 24 آبان 1396 - 1:49:19 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: گلریزان ورزشکاران، مراسمی نمادین برای ترغیب سایر بخش های جامعه و مردم، جهت کمک به حل مشکلات زلزله زدگان غرب کشور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، «عبدالحمید احمدی» در حاشیه مراسم گلریزان جامعه ورزش برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور در جمع خبرنگاران گفت: جامعه ورزش با حضور امروز خود در ورزشگاه شهید شیرودی و اهدا کمک های نقدی و غیر نقدی سعی کرد بخشی از آلام مردم زلزله زده استان کرمانشاه را مرهم گذاشته و امیدواریم این همدلی جامعه ورزش در سایر نهادها و بخش های دیگر جامعه نیز تسری پیدا کند.
احمدی اظهار داشت: هم اکنون تعدادی از مدیران و مسئولان ورزشی و حتی ورزشکاران و قهرمانان در استان های کرمانشاه و ایلام مستقر شده اند تا بتوانند در کمک به آسیب دیدگان و مجروحان نقش داشته باشند.
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: جوانان نیز در جمع آوری کمک ها در تهران و نقاط مختلف کشور و حتی مناطق آسیب دیده حضور دارند و در کمک به مردم زلزله زده حضوری فعال داشته اند.
وی ادامه داد: برنامه گلریزان ورزشکاران، مراسمی نمادین و استفاده از ظرفیت های موجود این بخش است تا سایر بخش ها و اقشار مختلف جامعه نیز برای کمک به زلزله زدگان ترغیب شوند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13354/احمدی--جوانان-و-ورزشکاران-در-جمع-آوری-کمک-ها-نقش-پررنگی-داشتند
بستن   چاپ