آریا جوان
راه حلی ساده برای بیماری خطرناک و شایع کبدچرب
دوشنبه 3 تير 1398 - 00:45:45
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ٧٦
٠
رپرتاژ آگهی/کبد چرب بیماری پنهانیست که حدود نیمی از مردم مبتلا به آن هستند. برخی علائم هشدار دهنده کبد چرب عبارتند از: خستگی همیشگی، ترش کردن، جوش کمر و صورت، لکهای پوستی، ریزش موی شدید، تغییر رنگ پوست، بدبو بودن عرق، احساس سوزن سوزن شدن انتهای دست و پاها، درد در سمت راست شکم، طعم تلخ دهان در هنگام صبح. اگر دچار این علائم هستید بدانید که احتمال ابتلا به کبد چرب در شما زیاد است و باید به فکر چاره باشید. درصورت دیر اقدام کردن میزان چربی کبد بیشتر شده و خطر فیبروز کبدی و در نهایت سیروز کبدی را به همراه دارد به طوری که کبد به کلی از کار می افتد.
آیا برای از بین بردن چربی های کبد راهی وجود دارد؟
شرکت نوشین شهد پس از مطالعات فراگیر در طب سنتی و طبیعی، موفق به تولید محصولی موثر برای پاکسازی کبد چرب شده است. محصول مقطر ده گیاه فران، می تواند درمان قطعی این بیماری باشد. برای درمان چربی کبد خود کافیست محصول ده گیاه فران را در یک دوره یک ماه مصرف کنید، همراه با رعایت رژیم غذایی که همراه محصول ارائه می شود در حدود یک گرید از سطح چربی کبدتان کاهش پیدا خواهد کرد. محصولی با رضایتمندی بالا حتی برا خطرناکترین نوع کبد چرب یعنی گرید سه.
قیمت محصول : برای پک شامل 4 بطری نیم لیتری 116 هزارتومان و پک برای یک دوره مصرف یک ماهه
شامل 8 بطری نیم لیتری با تخفیف ویژه 15 درصدی 198 هزار تومان . نحوه سفارش محصول: این محصول به صورت رایگان به تمامی نقاط کشور ارسال میشود و هزینه کالا پس از دریافت آن در محل به مامور پستی پرداخت خواهد شد .
نحوه دریافت محصول: برای سفارش این محصول لطفاً عدد 1 را به 3000210210 پیامک بزنید.
فرطب، سایت خرید محصولات سلامتی و گیاهی فران: farteb.com /

http://www.javanannews.ir/fa/News/136098/راه-حلی-ساده-برای-بیماری-خطرناک-و-شایع-کبدچرب
بستن   چاپ