آریا جوان
دکتر فضلی :طرح های پژوهشی باید به مطالبه مردمی تبدیل شود /سال گذشته 165 طرح پژوهشی را در سامانه سمات ثبت کرده ایم
دوشنبه 3 تير 1398 - 14:58:31
آریا جوان - رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت :طرح های پژوهشی باید به مطالبه مردمی تبدیل شوند که این مردم می تواند سمن ها ویا اساتید دانشگاه و حوزه ورزش و جوانان باشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، فضلی در همایش ارائه یافته های پژوهشی استان گیلان در حوزه ورزش و جوانان ، بر ضرورت درگیر شدن مدیران اجرایی با یافته های علمی و استفاده از برنامه های راهبردی در حوزه تصمیم سازی و تصمیم گیری سخن گفت. او افزود: با پشتیبانی حوزه وزارت در سال گذشته دو کنگره علمی بزرگ را در زمینه های ارتقای جایگاه ایران در المپیک و کنگره چالش ها و مسایل اجتماعی جوانان برگزار کردیم .
رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان با تاکید براین نکته که پژوهش و دانش آکادمیک باید در بین مردم رسوخ پیداکند و بعنوان یک خواست ومطالبه همگانی مطرح شود ، یادآورشد: تحقیقاتی که در سال های اخیر در علوم مختلف انجام گرفته ایران را در سطوح مطرح جهانی قرار داده است .
وی توجه به مسایل جوانان را هم متذکر شد و گفت: در حوزه استعداد یابی ،پرورش قهرمانان ،فعالیت های بدنی ای که با سلامت روان سرو کار دارد و نیز ارایه راه حل ها با پشتوانه علمی از محورهایی است که باید دراین راستاگام های اساسی برداریم .
فضلی به تعبیری از رهبر معظم انقلاب در باره پژوهش اشاره کرد و گفت: اگر پژوهش نباشد چالشی مورد تفکر قرار نمی گیرد و و بواقع جامعه از حرکت بازمی ایستد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/136224/دکتر-فضلی--طرح-های-پژوهشی-باید-به-مطالبه-مردمی-تبدیل-شود--سال-گذشته-165--طرح-پژوهشی-را-در-سامانه-سمات-ثبت-کرده-ایم
بستن   چاپ