آریا جوان
چه مدل دامنی بیشتر به شما می‌آید؟
سه شنبه 4 تير 1398 - 14:13:09
آریا جوان -
چه مدل دامنی بیشتر به شما می‌آید؟
k ١.٦
٠
خراسان / اگرچه این روزها سلیقه‌ بانوان به سمت پوشاک اسپرت گرایش پیدا کرده اما همچنان پوشیدن دامن به ما حس دوست‌داشتنی بودن و دخترانگی می‌دهد. به همین علت گاهی برای مهمانی‌های دورهمی زنانه، پوشیدن دامن در اولویت قرار می‌گیرد. در ادامه این مطلب تلاش کرده‌ایم شما را برای انتخاب این لباس خانمانه راهنمایی کنیم تا بر اساس فرم بدن‌تان، دامنی مناسب انتخاب کنید.
اگر پاهای کشیده‌ای دارید و لاغر و قدبلند هستید: پوشیدن دامن خمره‌ای را فراموش کنید. چون شما را باریک‌تر و لاغرتر نشان می‌دهد. دامن «میدی» بهترین انتخاب برای شماست. این مدل دامن‌ها دارای قد مناسبی هستند، نه بلندند و نه کوتاه و خانم‌های با اندام چاق یا لاغر می توانند از آن استفاده کنند.
اگر پایین تنه‌ درشت دارید: دامن‌هایی را که پلیسه دارند، از گزینه‌ها حذف کنید. معمولاً توصیه می‌شود این خانم‌ها به دنبال دامن‌های گشاد و بلند باشند. اگر از این انتخاب خسته شده‌‌اید، می‌توانید دامن کوتاه را با جوراب شلواری هماهنگ کنید.
اگر اضافه وزن دارید: دامن‌های بلند را کنار بگذارید و به دامن‌های کلوش‌ فکر کنید. اگر بدن‌تان سیبی شکل است، می‌توانید دامن چین‌دار یا پیلی‌دار انتخاب کنید. اگر این دامن برش داشته باشد و از پارچه براق دوخته شده باشد، کمک می‌کند که پایین تنه‌تان را توی چشم بیاورید و از تمرکز روی بالا تنه‌ خود بکاهید.
اگر ساق پای درشت دارید: از پوشیدن دامن‌های کوتاه بالای زانو پرهیز کنید و تا حد امکان در صورت پوشیدن دامن کوتاه از جوراب شلواری ضخیم استفاده کنید تا پاهای شما باریک به نظر برسد. پارچه‌ حریر، زیبایی دامن شما را دو چندان می‌کند.
اگر قدتان کوتاه است: دامن‌های مینی ژوپ خمره‌ای و دامن‌های ماکسی با فرم مخروطی یا فون را همیشه مدنظر داشته باشید. دامن جلو کوتاه و پشت بلند را فراموش نکنید. برای افرادی که قد کوتاه و لاغر هستند، مدل‌های عروسکی چین‌دار و فانتزی ولی از روی کمر با قد کوتاه مناسب است.
اگر بدن‌تان ساعت شنی است: دست شما باز است؛ هر مدلی را می‌توانید انتخاب کنید. اما اگر قصد دارید تناسب اندام‌تان با پوشیدن دامن حفظ شود، دامن راسته را انتخاب کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/136452/چه-مدل-دامنی-بیشتر-به-شما-می‌آید؟
بستن   چاپ