آریا جوان
خورشیدی‌فر: کتف مرادی زمانی در رفت که تمرین تیم ملی تعطیل شده بود
پنجشنبه 20 تير 1398 - 13:56:13
آریا جوان -
خورشیدی‌فر: کتف مرادی زمانی در رفت که تمرین تیم ملی تعطیل شده بود
٤٣٠
١
باشگاه خبرنگاران / مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: مصدومیت سهراب خارج از زمان تمرین تیم ملی اتفاق افتاد و کادر فنی نظارتی بر تمرین او نداشتند.
سهراب مرادی قهرمان دسته 96 کیلوگرم وزنه برداری المپیک 2016 ریو، دیشب برای دومین بار در ماه گذشته از ناحیه کتف دچار در رفتگی شد و پس از انتقال به بیمارستان، کتف او او جا اندخته‌شد.
علی اکبر خورشیدی فر مربی تیم ملی وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درخصوص مصدومیت مجدد سهراب مرادی ملی پوش وزنه برداری ایران، اظهار داشت: دیشب سهراب را به بیمارستان منتقل کردیم و پزشکان کتف او را جا انداختند و امروز از بیمارستان مرخص و به خانه منتقل می‌شود.
او درباره اینکه با توجه به این مصدومیت، او بازی‌های جهانی را از دست می‌دهد، تصریح کرد: در فضای مجازی من هم چنین چیز‌هایی را دیدم. دیروز طبق روال هر روز، سهراب از مطب پزشک، ساعت 7 به تمرین تیم ملی آمد تا تمرینات آمادگی جسمانی اش را پیگیری کند. اما باید بگویم که تمرین دیروز سهراب مرادی خارج از ساعت تمرین تیم ملی بود. یعنی کادر فنی در هنگام بالا بردن وزنه توسط مرادی حضور نداشتند و زمانی که تمرین تعطیل شده بود این اتفاق برای مرادی رخ داده است. مرادی با نظر محمد حسین برخواه و دیگر اعضای کادر فنی این حرکت را انجام نداده است.
خورشیدی فر درباره آخرین وضعیت مرادی خاطر نشان کرد: منتظریم تا MRI مرادی بیاید و نتیجه مشخص شود.
مری تیم ملی وزنه برداری درباره ماجرای سفر مرادی به آلمان برای پیگیری مصدومیتش گفت: فکر سهراب برای رفتن یا نرفتن به آلمان جهت معالجه مخشوش بود و او به خاطر پیگیری نشدن امور مربوطش به درمانش، ناراحت است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/144985/خورشیدی‌فر--کتف-مرادی-زمانی-در-رفت-که-تمرین-تیم-ملی-تعطیل-شده-بود
بستن   چاپ