آریا جوان
احتمال حضور مهاجم یوونتوس در لیگ‌برتر
جمعه 21 تير 1398 - 03:30:07
آریا جوان -
احتمال حضور مهاجم یوونتوس در لیگ‌برتر
k ١.٣
٠
نود / وستهم یونایتد خواهان جذب گونزالو هیگواین به شکل قرضی شده است.
به نقل از مترو، اسکای اسپورتس ایتالیا گزارش داده که باشگاه وستهم یونایتد برای برطرف کردن مشکلات تهاجمی خود قصد دارد با ارائه پیشنهادی به یوونتوس، گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی بیانکونری را به شکل قرضی (با بندی برای دائمی کردن) به خدمت گیرد.
وستهم یونایتد تا همینجای فصل نقل و انتقالات مارکو آرناتوویچ و لوکاس پرز را فروخته و قرارداد اندی کارول نیز با چکش ها به پایان رسیده است. اکنون خاویر هرناندز و جوردن هیوگیل تنها مهاجمان باقی مانده تیم مانوئل پیگرینی هستند و این در شرایطی است که شنیده شده هرناندز مکزیکی، خود مورد توجه فیورنتینا قرار گرفته است.
یوونتوس که در سال 2016 هیگواین را با 90 میلیون یورو از ناپولی به خدمت گرفت، ترجیح می‌دهد تا مهاجم آرژانتینی اش را به شکل قطعی و با مبلغی در حدود 40 میلیون یورو به فروش برساند تا بخشی از هزینه های 3 سال گذشته جبران شود. هیگواین 31 ساله دو فصل را در یوونتوس سپری کرد و در 105 مسابقه برای این تیم 55 گل هم به ثمر رساند.
او نیمه اول فصل 19-2018 را به شکل قرضی در میلان سپری کرد و در ژانویه به چلسی آمد. نمایش های او برای هواداران چلسی در نیمه دوم فصل متقاعدکننده نبود و او در 18 مسابقه در تمامی رقابت ها، برای آبی ها تنها 5 گل به ثمر رساند.
هیگواین باید به تمرینات یوونتوس بازگردد و گفته شده که از بازگشت به این تیم خوشحال است، چرا که می‌تواند در یووه دوباره با مائوریتسیو ساری (سرمربی سابق خود در ناپولی و چلسی) همکاری کرده و برای کسب یک قهرمانی دیگر در سری آ بجنگد. با این حال به نظر می‌رسد که یوونتوس برای تامین درآمدی برای جذب پل پوگبا و ماتیاس ده‌لیخت، فروش هیگواین را ترجیح می‌دهد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/145389/احتمال-حضور-مهاجم-یوونتوس-در-لیگ‌برتر
بستن   چاپ