آریا جوان
DU Battery Saver؛ در مصرف باتری گوشی‌ات صرفه‌جویی کن!
جمعه 28 تير 1398 - 15:51:03
آریا جوان -
DU Battery Saver؛ در مصرف باتری گوشی‌ات صرفه‌جویی کن!
k ١.٩
٠


آی تی رسان / عمر باتری اسمارت فون‌ها و تبلت‌ها برای تمامی کاربران اهمیت زیادی دارد. اما متاسفانه بیش‌تر تولیدکنندگان اهمیت زیادی به این موضوع نمی‌دهند. این‌جاست که اپلیکیشن DU Battery Saver به کمک‌تان می‌آید. این برنامه با کمک ترفندها و روش‌های مختلف در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌کند و باعث می‌شود ساعت‌های بیش‌تری با گوشی‌تان کار کنید.
به‌جرات می‌توان گفت اپلیکیشن DU Battery Saver یکی از بهترین برنامه‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف باتری است. چراکه با استفاده از روش‌های مختلفی قادر به کاهش اعمال پس‌زمینه گوشی و در نتیجه افزایش طول عمر باتری است. به‌عنوان مثال با مراجعه به اپلیکیشن و لمس دکمه «OPTIMIZE» می‌توانید عمر باتری اسمارت فون‌تان را بیش‌تر کنید.

یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی اپلیکیشن DU Battery Saver، قابلیت سوایپ آن است. به این ترتیب در هر جایی فقط کافی‌ست از گوشه نمایشگر عمل سوایپ را انجام دهید تا بتوانید در همان لحظه طول عمر باتری گجت‌تان را بیش‌تر کنید. اپ مذکور اطلاعات خوبی در مورد سلامت باتری موبایل‌تان و میزان طول عمر آن با استفاده‌های گوناگون ارایه می‌دهد. در این برنامه می‌توانید حالت خاص خود را تنظیم کنید تا مثلا ویبره غیرفعال باشد
نسخه اندروید مورد نیاز: 4 به بالا
حجم: 15 مگابایت

*لینک دانلود*

http://www.javanannews.ir/fa/News/150000/DU-Battery-Saver؛-در-مصرف-باتری-گوشی‌ات-صرفه‌جویی-کن!
بستن   چاپ