آریا جوان
Ball Mayhem؛ فوتبال آمریکایی با چاشنی طنز
جمعه 28 تير 1398 - 15:55:06
آریا جوان -
Ball Mayhem؛ فوتبال آمریکایی با چاشنی طنز
k ٢
٠
فوتبال آمریکایی با چاشنی طنز" onclick="javascript:window.open(this.href, " ",="" "menubar="no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600");return" false;"="" target="_blank">فوتبال آمریکایی با چاشنی طنز&url=http://akharinkhabar.ir/appstore/5442316" onclick="javascript:window.open(this.href, " ",="" "menubar="no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600");return" false;"="" target="_blank">

زومجی / در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی ورزشی رفته‌ایم؛ اثری آرکید که سعی دارد مخاطبین بازی‌های ورزشی را به‌روشی خاص و منحصربه‌فرد، با ورزش فوتبال آمریکایی‌ آشنا کند.
در جریان بازی Ball Mayhem بازیکنان هدایت تیمی را در دست می‌گیرند که باید از پایین‌ترین لیگ فوتبال آمریکایی کار خود را آغاز کند و به بهترین لیگ و بهترین رتبه دست پیدا کند. واقعیت این است که بازی موبایل Ball Mayhem به هیچ‌وجه یک بازی جدی نیست و سعی دارد مخاطبانش را در تمامی لحظات سرگرم کند.

ساختار بازی فوتبال آمریکایی Ball Mayhem بدین شکل است که بازیکنان باید در مدت زمانی که در نظر گرفته شده است، گل بزنند و پیروز شوند. سیستم گل زدن در فوتبال آمریکایی هم اینگونه است که باید توپ را به‌داخل محوطه رنگی تیم حریف ببرید. البته در این میان تعداد زیادی قواعد مختلف وجود دارند، اما تیم سازنده به‌خوبی آن‌ها را کنار گذاشته است تا بازیکنان بدون هیچ دغدغه‌ای از بازی لذت ببرند.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 به بالا
حجم: 53 مگابایت
سبک: تفننی
رده سنی: 6 سال به بالا

*لینک دانلود*

http://www.javanannews.ir/fa/News/150013/Ball-Mayhem؛-فوتبال-آمریکایی-با-چاشنی-طنز
بستن   چاپ