آریا جوان
بازی جذاب موبایل‌های قدیمی نوکیا را با گرافیکی دلپذیر تجربه کنید
جمعه 28 تير 1398 - 15:55:32
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ٥.٧
٥


ویجیاتو / عنوان Bounce روی موبایل‌های قدیمی نوکیا را به خاطر دارید؟ پس از عرضه Bounce به صورت رنگی روی سیستم عامل جاوا و موبایل‌های پیشرفته‌تر نوکیا، در سال 2008 و با پشتیبانی King، بازی Red Ball ساخته شد. اکنون جدیدترین ورژن این بازی منتشر شده که برای تان آماده کرده ایم.
داستان بازی
در دنیایی که مردمانش گِردند و زمینش به شکل کره‌ای بزرگ است، موجودی پلید و مربعی شکل تصمیم می‌گیرد ‌تغییراتی اساسی ایجاد کند و شکل دنیا و مردمانش را تغییر دهد. این کار ابتدا با ساخت کارخانه‌ای بزرگ برای تغییر شکل مردم آغاز می‌شود و فکر اینکه شاید روزی زمین هم تغییر شکل دهد و مربع شود، شخصیت اصلی بازی را وادار می‌کند تا مبارزه علیه این مربعِ پلید را شروع کند!
روش انجام بازی
شما در بازی قِل می‌خورید و به اطراف می‌پرید. با استفاده از همین دو مکانیزم ساده می‌بایست در محیط بازی جابجا شوید، دشمنانتان را از بین ببرید و در راستای حل پازل‌ها و رد شدن از موانع، آیتم‌های مختلف داخل محیط را حرکت دهید. بازی دارای چهار بخش یا دنیای مختلف است و مجموعا شامل 60 مرحله می‌شود. با وجود اینکه مراحل ابتدایی پیچیدگی خاصی ندارند، اما به مرور زمان و با پیشروی در بازی، طراحی مراحل آن پیچیده‌تر و چالش برانگیزتر می‌شود.

نسخه اندروید مورد نیاز: 4 به بالا
حجم: 59 مگابایت
سبک: تفننی
رده سنی: مناسب برای تمام سنین

*لینک دانلود برای اندروید - - - - - iOS*

http://www.javanannews.ir/fa/News/150015/بازی-جذاب-موبایل‌های-قدیمی-نوکیا-را-با-گرافیکی-دلپذیر-تجربه-کنید
بستن   چاپ